Jouluaatto... ja joulu yleensäkkin

qwfefdfr4etegdfgfd

Anteeksi tyhmä kysymys mutta vietetäänkö jouluaattoa/joulua jenkeissäkin silloin 24.12 että lahjat jaetaan ja syödään kalkkunaa jne

ylipäätänsäkkin mimmoista se joulunvietto on atlantin takana?

4

498

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 20

      jaetaan joulupaivan aamuna. Jouluaatto on tyopaiva.

    • aatto taatto

      tuota tiedä?????Miten voi olla mahdollista....mitä muuta et tiedä? Mikä on Suomen pääkaupunki...hups...oliko liian vaikea....TAAS?

      • l333ttt

        pointti varmaankin oli siinä että miten joulua jenkkilässä vietetään


    • joulu on taas

      Yhdysvalloissa ei joulua yleensä vietetä samalla hartaudella kuin Suomessa. Jouluaatto on tavallinen päivä, ja joulupäivä on se ainoa päivä kun joulua "vietetään". Kaupat ja ravintolat ovat pääsääntöisesti kiinni. Tapaninpäivä on taas tavallinen arkipäivä, kaupoissa on ruuhkaa kun ihmiset palauttelevat joululahjojaan :). Silloin on myös hyviä alennuksia, joten jos kiinnostaa niin silloin kannattaa mennä ostoksille. Joulukuusi heitetään usein jo joulupäivänä pois, mutta se onkin koristeltu jo Thanksgivingin aikaan.

      Mutta jos itse haluaa, niin saa itse valita joulunviettotapansa. Voi ottaa vaikka muutaman lomapäivän joulun yhteyteen ja siten rauhoittua joulunviettoon. Itse pidän siitä, että saa itse päättää miten joulua viettää, ei ole yhteiskunnan puolelta säädelty mitään pakkojuhlintaa kuten Suomessa.

      Itse olemme viettäneet joulua sekä Suomen tavalla että Amerikan tavalla, se on pääasia miten itsestä milloinkin tuntuu mukavalle. On vapaus valita.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      129
      1757
    2. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      71
      1567
    3. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      56
      1273
    4. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      68
      1102
    5. Kuka jäi auton alle

      Kuka jöi kantatiellä auton alle eilen
      Kuortane
      2
      745
    6. Oli kyl kunnon reissu

      Jopa oli bileet hotellissa! Kunnon menot ja Kuhmon rytkyt liikenteessä. Onneksi ei ollu tuulipukua päällä! 😂👍🏻
      Kuhmo
      10
      739
    7. Muistatko ensimmäisen kahdenkeskisen hetken

      kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      45
      727
    8. Vähän pelottaa

      Että ten suuren mokan. Tämä muuttaa nyt liikaa asioita.
      Ikävä
      41
      705
    9. Plösö ja synttäriruusut

      Joko Plösö sai hommattua ne 100 ruusua sankarille vai vieläkö sankarin odotus jatkuu?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      150
      692
    10. Tiedätkö autereen?

      Se on vähän niinkuin sinä. Eräänä päivänä se hehkuttaa eteerisenä, laiskan hauen tavoin. Toisena se iskee kuin nälkäinen
      Tunteet
      8
      688
    Aihe