Jouluaatto... ja joulu yleensäkkin

qwfefdfr4etegdfgfd

Anteeksi tyhmä kysymys mutta vietetäänkö jouluaattoa/joulua jenkeissäkin silloin 24.12 että lahjat jaetaan ja syödään kalkkunaa jne

ylipäätänsäkkin mimmoista se joulunvietto on atlantin takana?

4

544

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 20

jaetaan joulupaivan aamuna. Jouluaatto on tyopaiva.

• aatto taatto

tuota tiedä?????Miten voi olla mahdollista....mitä muuta et tiedä? Mikä on Suomen pääkaupunki...hups...oliko liian vaikea....TAAS?

• l333ttt

pointti varmaankin oli siinä että miten joulua jenkkilässä vietetään

• joulu on taas

Yhdysvalloissa ei joulua yleensä vietetä samalla hartaudella kuin Suomessa. Jouluaatto on tavallinen päivä, ja joulupäivä on se ainoa päivä kun joulua "vietetään". Kaupat ja ravintolat ovat pääsääntöisesti kiinni. Tapaninpäivä on taas tavallinen arkipäivä, kaupoissa on ruuhkaa kun ihmiset palauttelevat joululahjojaan :). Silloin on myös hyviä alennuksia, joten jos kiinnostaa niin silloin kannattaa mennä ostoksille. Joulukuusi heitetään usein jo joulupäivänä pois, mutta se onkin koristeltu jo Thanksgivingin aikaan.

Mutta jos itse haluaa, niin saa itse valita joulunviettotapansa. Voi ottaa vaikka muutaman lomapäivän joulun yhteyteen ja siten rauhoittua joulunviettoon. Itse pidän siitä, että saa itse päättää miten joulua viettää, ei ole yhteiskunnan puolelta säädelty mitään pakkojuhlintaa kuten Suomessa.

Itse olemme viettäneet joulua sekä Suomen tavalla että Amerikan tavalla, se on pääasia miten itsestä milloinkin tuntuu mukavalle. On vapaus valita.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Häiriköinti

Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as
      Ähtäri
      44
      2958
    2. Askanmäessä Huippu esitys

Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna
      Puolanka
      22
      2867
    3. rakastan sinua!

Tule ja ota, kasvetaan yhdessä paremmiksi ❤️❤️❤️❤️ kaikki anteeksi ❤️❤️❤️
      Ikävä
      46
      2673
    4. Näin lähellä

Se on näin 🤏 lähellä että heitän hanskat tiskiin sun kanssasi.
      Ikävä
      55
      2522
    5. Mä sanon tän suoraan.

Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.
      Ikävä
      58
      2438
    6. Kerro jotakin hauskaa. :)

Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)
      Ikävä
      46
      2408
    7. Pohdinttavaksi

No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä
      Kotimaiset julkkisjuorut
      78
      2128
    8. On olemassa tiettyjä sääntöjä!

Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle
      Ikävä
      53
      2121
    9. Mulla ei oo anteeksi pyydettävää

Muista se! Mieheltä yhdelle naisellE
      Ikävä
      69
      2028
    10. Siis hetkonen

Rakastetaankohan me kummatkin toisiamme, ja aletaan tajuamaan se pikkuhiljaa 🤯
      Ikävä
      45
      2022
    Aihe