Anteeksi tyhmä kysymys mutta vietetäänkö jouluaattoa/joulua jenkeissäkin silloin 24.12 että lahjat jaetaan ja syödään kalkkunaa jne
ylipäätänsäkkin mimmoista se joulunvietto on atlantin takana?
Jouluaatto... ja joulu yleensäkkin
4
533
Vastaukset
- 20
jaetaan joulupaivan aamuna. Jouluaatto on tyopaiva.
- aatto taatto
tuota tiedä?????Miten voi olla mahdollista....mitä muuta et tiedä? Mikä on Suomen pääkaupunki...hups...oliko liian vaikea....TAAS?
- l333ttt
pointti varmaankin oli siinä että miten joulua jenkkilässä vietetään
- joulu on taas
Yhdysvalloissa ei joulua yleensä vietetä samalla hartaudella kuin Suomessa. Jouluaatto on tavallinen päivä, ja joulupäivä on se ainoa päivä kun joulua "vietetään". Kaupat ja ravintolat ovat pääsääntöisesti kiinni. Tapaninpäivä on taas tavallinen arkipäivä, kaupoissa on ruuhkaa kun ihmiset palauttelevat joululahjojaan :). Silloin on myös hyviä alennuksia, joten jos kiinnostaa niin silloin kannattaa mennä ostoksille. Joulukuusi heitetään usein jo joulupäivänä pois, mutta se onkin koristeltu jo Thanksgivingin aikaan.
Mutta jos itse haluaa, niin saa itse valita joulunviettotapansa. Voi ottaa vaikka muutaman lomapäivän joulun yhteyteen ja siten rauhoittua joulunviettoon. Itse pidän siitä, että saa itse päättää miten joulua viettää, ei ole yhteiskunnan puolelta säädelty mitään pakkojuhlintaa kuten Suomessa.
Itse olemme viettäneet joulua sekä Suomen tavalla että Amerikan tavalla, se on pääasia miten itsestä milloinkin tuntuu mukavalle. On vapaus valita.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.666051- 1315373
Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.4513282Ovatko naiset lopettaneet sen vähäisenkin vaivannäön Tinderissa?
Meinaan vaan profiileja selatessa nykyään valtaosalla ei ole minkäänlaista kirjoitettua tekstiä siellä. Juuri ja juuri s1071678Suomi vietiin Natoon väärin perustein. Viides artikla on hölynpölyä. Yksin jäämme.
Kuka vielä uskoo, että viides artikla takaa Suomelle avun, jos Suomeen hyökätään. Liikuttavasti täällä on uskottu ja ved3731247- 311097
- 671041
Sydämeni on sinun luona
Koko ajan. Oli ympärilläni ketä oli niin sinä olet vain ajatuksissa ja tunteissa. En halua muiden kosketusta kuin sinun46936Trump ja Venäjä
Huomasitteko muuten... Käytännössä ainoat valtiot, joille Trump EI eilen asettanut typeriä tariffejaan, olivat Venäjä ja109904Jatkuva stressitila
On sinun vuoksesi kun en tiedä missä mennään mutta tunteeni tiedän ainoastaan52879