Hei,
olen vuoden päästä muuttamassa ulkomaille, sairaanhoitajan koulutus alla ja ikää 23 vuotta. Englannissa on todella paljon töitä hoitajille, mutta monet paikat ja erityisesti välitysfirmat (joiden kautta palkka yllätyksellisesti on parempi), vaativat kolmen vuoden työkokemuksen valmistumisen jälkeen, mitä en ehdi Suomessa hankkimaan. Ihan mielenkiinnosta kyselisin, osaako joku kertoa oman maansa terveydenhuollon työllisyystilanteesta mitään? Espanjassa on kuulemma heikot mahdollisuudet työllistyä, Jenkkeihin lähes mahdotonta päästä ilman green cardia ja työlupaa. Kuitenkin itse puhun englantia, mutta espanjani on parempi. Pitää varmaan mennä kielikurssille :-) Entäs sattuisiko täällä olemaan hoitajia ulkomailta? Kaikki tieto olisi tervetullutta, aloitan kunnon operaatiota siitä mihin maahan suunnata :) Olen siis asunut Espanjassa vaihto-oppilaana aiemmin.
Sairaanhoitajaksi ulkomaille
nursing87javascript:
2
826
Vastaukset
- xym
En ole hoitsu, mutta eikös arabimaihin haeta mm. sairaanhoitajia ulkomailta? Olisi ehkä rahakkain keikka sinne päin?
Muuten en sano työoloista mitään, edellytys kait peittävä pukeutuminen, raittius ja selibaatti : ) - Tyota on Englannissa
Moi
Sairaanhoitajaksi paasee jo yhden vuoden kokomuksella. BestPersonnel tarjoaa/valittaa tyopaikkoja vanhustenhoidon parissa. Jos tyo Englannissa kiinnostaa ota yheytta [email protected]
tai katso http://www.gulberg.eu/BestPersonnel Finland.html
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1631463Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on681284Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä271281Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2151144- 1271086
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3171019Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️2241012- 42949
Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että276922- 72915