Hei,
olen vuoden päästä muuttamassa ulkomaille, sairaanhoitajan koulutus alla ja ikää 23 vuotta. Englannissa on todella paljon töitä hoitajille, mutta monet paikat ja erityisesti välitysfirmat (joiden kautta palkka yllätyksellisesti on parempi), vaativat kolmen vuoden työkokemuksen valmistumisen jälkeen, mitä en ehdi Suomessa hankkimaan. Ihan mielenkiinnosta kyselisin, osaako joku kertoa oman maansa terveydenhuollon työllisyystilanteesta mitään? Espanjassa on kuulemma heikot mahdollisuudet työllistyä, Jenkkeihin lähes mahdotonta päästä ilman green cardia ja työlupaa. Kuitenkin itse puhun englantia, mutta espanjani on parempi. Pitää varmaan mennä kielikurssille :-) Entäs sattuisiko täällä olemaan hoitajia ulkomailta? Kaikki tieto olisi tervetullutta, aloitan kunnon operaatiota siitä mihin maahan suunnata :) Olen siis asunut Espanjassa vaihto-oppilaana aiemmin.
Sairaanhoitajaksi ulkomaille
nursing87javascript:
2
842
Vastaukset
- xym
En ole hoitsu, mutta eikös arabimaihin haeta mm. sairaanhoitajia ulkomailta? Olisi ehkä rahakkain keikka sinne päin?
Muuten en sano työoloista mitään, edellytys kait peittävä pukeutuminen, raittius ja selibaatti : ) - Tyota on Englannissa
Moi
Sairaanhoitajaksi paasee jo yhden vuoden kokomuksella. BestPersonnel tarjoaa/valittaa tyopaikkoja vanhustenhoidon parissa. Jos tyo Englannissa kiinnostaa ota yheytta [email protected]
tai katso http://www.gulberg.eu/BestPersonnel Finland.html
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oulaisten vaalit, hyvä alku mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus64165Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va952303Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J61999Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va38861Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?186860- 47854
- 34831
Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke119785- 36776
Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.35772