Yritämme kuumeisesti etsiä kuopuksellemme sitä maailman ihaninta nimeä :) Tuntuu että kaikki olettaa että valitsemme jonkin E-nimen, ja suku onkin kovasti painostanut meitä valitsemaan mm. Elviiran tai Elisan. Olisi kiva yllättää kaikki valitsemalla jokin ihan muu kuin E-nimi ;)
Isosiskot on siis Emilia Helmi Aurora (5v) ja Ella-Sofia Adalmina (2v). Emiliaa kutsutaan toisinaan Emmiksi ja Ella-Sofiaa Elsiksi, joten ainakin nuo E-nimet on täysin poissa laskuista.
Emme aio valita mitään kovin lyhyttä nimeä... Esim Ida olisi jotenkin hassun lyhyt sisarusten pitkien nimien rinnalla. Toisaalta sitten Ida-Lotta tai Ida-Maria taas voisi hyvinkin miellyttää meitä. Mutta emme missään nimessä hakemalla hae yhdysnimeä, Ella-Sofiankin kohdalla nuo kaksi nimeä tavallaan vahingossa päätyivät yhteen!
Toiseksi ja/tai kolmanneksi nimeksi haluaisimme jotain vähän prinsessamaista ja tyttömäistä ripauksella keijupölyä ;)
Onko teillä ihania ehdotuksia korvan takana?
Syyslomaterveisin Sara ja Antti lapsineen
Emilia ja Ella-Sofia saivat siskon!
8
426
Vastaukset
- sibyllavon
esim. Erika Margareta, Linnea Elisabet, Heini Astrid Elise
- ...
Ehdotan nimeä Linnea, Adele, Amalia/Amelie, Amanda ja Anelma
- rilla-milla
Unni-Hilla
- ehdotukseksi
Lumi/a Helmiina
Helmiina Ida Maria
Minea Aada Julia
Julia Meea Maria - ?
Tässä E-nimiä:
Emmiina
Elsamaria
Elena
Eleonoora
ja muita:
Amanda
Amelia
Olivia
Ilona
Prinsessanimiä:
Alessandra
Aleksandra
Adeliina
Elisabeth
Isabella
Itse tykkään eniten seuraavista yhdistelmistä:
Emmiina Alessandra
Ilona Emma Isabella
Olivia Adeliina - 87562245
Eveliina
Erika
Elisabet
Eleonora
Lyydia
Matilda
Amanda
Amalia
Sylvia
Annika
Alisa
Henriikka
Rebekka
Aurora - Sarahan
Kiitos paljon kaikille teille avusta! Vauvamme sai nimen
AMANDA IIRIS ISABELLA
T: Sara, Antti, Emilia, Ella-Sofia ja Amanda- Tianella
Onnea!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu645592Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti204207Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett172906- 1522170
- 171906
Työkyvyttömienkin on jatkossa haettava työtä
Riikalla ja Petterillä on hyviä uutisia Suomen työttömille: ”Toimeentulotuen uudistus velvoittaa työttömäksi ilmoittaut1241728- 951377
- 681154
Harmi, se on
Mutta mä tulkitsen asian sitten niin. Olen yrittänyt, oman osani tehnyt, ja saa olla mun puolesta nyt loppuun käsitelty171126Maailma pysähtyy aina kun sut nään
Voi mies kuinka söpö sä oot❤️ Olisin halunnut jutella syvällisempää kuin vaan niitä näitä. Se pieni heti sut tavatessa o77978