all-in-one yhdenkoon kestoja????

allinone.

Minkä merkkisiä saa yhdenkoon kestoja ja vieläpä all-in-one...haluisin alkaa osaksi kestoilemaan kunhan esikoisemme saamme. Ei ole haluja ostella jatkuvasti uusia kokoja ja siksi tuo yksi koko. On kiva kun on aina muutama vaippa varalla ja haluaisin kokeilla kestoilua öisin. Olen muutamia kuorivaippoja ja imuosia tilaillut testattavaksi huutonetistä ja mitä nyt äippäpakkauksessa tuli.
Linkkejä vaippoihin saa myös laittaa.
Kiitos.

19

2558

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Herää Heti

      Osta vauvalles sit yhden koon housut ja paidat kans, niin ei tartte ostella uusia vast kun aikuisena.

      Yhden koon kestoja, kaikkea sitä kuuleekin, voi vauvaparkaa.

      • ewrytju

        Öh, siis kyllä yhdenkoon kestoja on olemassa. Mutta onko ne hyviä, on eri asia... Itse en ostaisi sellaisia, kun kaikki vauvat ovat kuitenkin erilaisia/kokoisia, jne. Eivät välttämättä sitten sovikaan teille. Ja saattavat falskata, jos eivät istu hyvin. Mutta esim. tällaisia löytyy Bitti Tutto, Natural Baby, Googleta, niin löydät lisää.


      • Mamsss

        Kyllä yhdenkoon kestovaippoja on olemassa. Itse ajattelin kans niitä alkaa käyttää, niin ei koko ajan tarvitse uutta kokoa ostaa.


    • kokeileppa.

      se ei vaan toimi. eihän kertiksiäkään oo yhden koon malleja.. Harsoilla ja kuorilla menee helposti se eka kk, samoin jos saat niitä imsevimsen flanelletteja joita äp:ssä oli ennen. ne nauhalla tuunattuna menee kans hyvin ainakin sen ekan kk:n vähän toistakin. sitten vaan kokeileen meuita, lainaa vaikka mml:n testipakkaus ja kokeile mikä toimii teillä. aio:t kuivuu hitaasti ja yhdenkoon jutut harvoin sopii koko ajan, ehhkä 3-4kk:sta eteenpäin.
      Mutta kunhan haistat sen vaippparoskiksen ja kylmällä vedellä huuhdeltujen kestojen eron, voipi olla että kestoilet ihan koko ajan.

      • allinone.

        Typerän herää heti kommentin jätän omaan arvoonsa ja kiitos teille asiallisesti vastanneille (joilla ei heti kiehu yli kun tietämätön kyselee). Ei ollutkaan tarkoitus hommata kerralla suurta kasaa yhdenlaista vaippaa vaan ensin testata, ilmeisesti kuitenkin olette itse todenneet ettei nämä yhdenkoon kestot toimi. Olisikin se varmaan ollut liian helppoa jos tällainen keksintö toimisi. Tällähetkellä on yksi äp:n Kushies all-in-one joka kyllä käyttöönottopesun jälkeen ainakin kuivui meillä nopeasti (edellisenä päivänä pesin ja oli aamulla kuiva), kaksi Bambino mio vaippaa ja kuori, kaksi Imse Vimse flanellettea ja kuori, sekä 4 Imse Vimse luomuharsoa. Eikö muuten nuo Imse Vimset mene ilman nauhalla tuunaamista jos on kuori päällä? En yhtään epäile etteikö tuo kestoilu voisi viedä mukanaan, haluaisin vaan löytää mahdollisimman "simppelin" vaihtoehdon (se sallittakoon). Totta sekin ettei kertakäyttöisten hajut houkuta, saati se sitten että tietää niiden maatumattomuuden...olisikin kiva koukuttua.


      • ewrytju
        allinone. kirjoitti:

        Typerän herää heti kommentin jätän omaan arvoonsa ja kiitos teille asiallisesti vastanneille (joilla ei heti kiehu yli kun tietämätön kyselee). Ei ollutkaan tarkoitus hommata kerralla suurta kasaa yhdenlaista vaippaa vaan ensin testata, ilmeisesti kuitenkin olette itse todenneet ettei nämä yhdenkoon kestot toimi. Olisikin se varmaan ollut liian helppoa jos tällainen keksintö toimisi. Tällähetkellä on yksi äp:n Kushies all-in-one joka kyllä käyttöönottopesun jälkeen ainakin kuivui meillä nopeasti (edellisenä päivänä pesin ja oli aamulla kuiva), kaksi Bambino mio vaippaa ja kuori, kaksi Imse Vimse flanellettea ja kuori, sekä 4 Imse Vimse luomuharsoa. Eikö muuten nuo Imse Vimset mene ilman nauhalla tuunaamista jos on kuori päällä? En yhtään epäile etteikö tuo kestoilu voisi viedä mukanaan, haluaisin vaan löytää mahdollisimman "simppelin" vaihtoehdon (se sallittakoon). Totta sekin ettei kertakäyttöisten hajut houkuta, saati se sitten että tietää niiden maatumattomuuden...olisikin kiva koukuttua.

        Jos helpolla haluat päästä ja samoilla vaipoilla mahdollisimman pitkään, suosittelen harso villahousut yhdistelmää. 80x80 harso kävi meillä n. ½-vuotiaaseen ja sen jälkeen ostettiin 90x90 harsoja. Villikset on helppo kutoa itse (hahtuva, tai villalanka, ei sekotteita), ostaa käytettyinä netistä tai jos rahaa on, niin uutena kaupasta :) Meillä ei harsoon ole tarvittu lisäimuja, mutta yöksi laitettiin varuiks n. 4 kk ylöspäin. Edes maitokakka ei koskaan ole puntista vuotanut. Pojalle suosittelen leija-taitosta (http://ylihilseen.vuodatus.net/page/harsosuperleija) ja tytölle origami (http://www.nallevaipat.com/harson-taittelu-origamiksi-i-65.html)


      • erwerweqw
        allinone. kirjoitti:

        Typerän herää heti kommentin jätän omaan arvoonsa ja kiitos teille asiallisesti vastanneille (joilla ei heti kiehu yli kun tietämätön kyselee). Ei ollutkaan tarkoitus hommata kerralla suurta kasaa yhdenlaista vaippaa vaan ensin testata, ilmeisesti kuitenkin olette itse todenneet ettei nämä yhdenkoon kestot toimi. Olisikin se varmaan ollut liian helppoa jos tällainen keksintö toimisi. Tällähetkellä on yksi äp:n Kushies all-in-one joka kyllä käyttöönottopesun jälkeen ainakin kuivui meillä nopeasti (edellisenä päivänä pesin ja oli aamulla kuiva), kaksi Bambino mio vaippaa ja kuori, kaksi Imse Vimse flanellettea ja kuori, sekä 4 Imse Vimse luomuharsoa. Eikö muuten nuo Imse Vimset mene ilman nauhalla tuunaamista jos on kuori päällä? En yhtään epäile etteikö tuo kestoilu voisi viedä mukanaan, haluaisin vaan löytää mahdollisimman "simppelin" vaihtoehdon (se sallittakoon). Totta sekin ettei kertakäyttöisten hajut houkuta, saati se sitten että tietää niiden maatumattomuuden...olisikin kiva koukuttua.

        Luulen että vähiten joutuu tekemään arvailuostoksia ja pääsee helpommalla/halvemmalla kun ostaa harsoja tarpeeksi ja tekee tai ostaa villahousuja. Lisäksi voi käyttää kuoria, etenkin sitten kun pissat alkaa olla isompia. Myös lisäimuja voisi ostaa tai tehdäkin, ne kun ei paljoa vaadi ja vanhasta froteepyyhkeestä saa hyvän imukyvyn.

        Itse kyllä tilasin jo isommalle lapselle Aio-vaippoja jotka ns. yhden koon eli niissä on edessä paljon neppejä joilla saa vaippaa säädettyä. Tosin meidän neidillä ne falskaa nukkuessa sekä jos ovat melko täynnä, parhaiten siis toimii hereillä ollessa ja villikset jalassa.
        Tilasin niitä 7 kpl paketin ebayn kautta, tulivat thaimaasta ja maksoi paketti postareineen jotain 36 euroa. NIissä siis taskuvaippa ja fleece-imu väliin, taskuvaipan ulkokuori on pul-kangasta ja sisäpuoli fleeceä. Ohjeessa lukee kylmäpesu mutta hyvin on kestäneet 60 asteessa...


      • ???
        erwerweqw kirjoitti:

        Luulen että vähiten joutuu tekemään arvailuostoksia ja pääsee helpommalla/halvemmalla kun ostaa harsoja tarpeeksi ja tekee tai ostaa villahousuja. Lisäksi voi käyttää kuoria, etenkin sitten kun pissat alkaa olla isompia. Myös lisäimuja voisi ostaa tai tehdäkin, ne kun ei paljoa vaadi ja vanhasta froteepyyhkeestä saa hyvän imukyvyn.

        Itse kyllä tilasin jo isommalle lapselle Aio-vaippoja jotka ns. yhden koon eli niissä on edessä paljon neppejä joilla saa vaippaa säädettyä. Tosin meidän neidillä ne falskaa nukkuessa sekä jos ovat melko täynnä, parhaiten siis toimii hereillä ollessa ja villikset jalassa.
        Tilasin niitä 7 kpl paketin ebayn kautta, tulivat thaimaasta ja maksoi paketti postareineen jotain 36 euroa. NIissä siis taskuvaippa ja fleece-imu väliin, taskuvaipan ulkokuori on pul-kangasta ja sisäpuoli fleeceä. Ohjeessa lukee kylmäpesu mutta hyvin on kestäneet 60 asteessa...

        Tuota, ihan pilkulleen, se on mikrokuituimu. Jollei sitten bambua tai hamppua ole, kun fleeecellä tarkoitetaan tekokuitua joka ei ime mitään. Ja sillon kyse on taskuvaipoista, ei aiosta. Mutta yhtä käteviä ovat. Sanon tämän siksi, että aloittaja tarvitsee oikeat termit jotta löytää oikeat vaipat.


    • fjeislfjkef

      Meillä on käytössä FuzziBunz yhdenkoon taskuvaippa ja meidän rimppakintulle on sopinut hyvin. Säätämään pystyy niin reisien ympärystä kuin vyötäröäkin. Alotettiin käyttö kun tyttö oli reilu 2kk. Sitä ennen kokeilin kestoilua äitiyspakkauksen imse vimseillä ja se tuntu minun mielestä työläältä. Alkuun niitä ylivuotojakin näillä FuzzBunzeilla tuli, mutta niin tuli kertakäyttövaipoillakin.

      Ostin 12kpl sen enempiä testailematta ja onneksi ne meille sopi. Olen vielä ulkomailla missä on vaikea kestovaippoja löytää.

      • hernekepin äiti

        Mulla melkein täsmälleen samat kokemukset kuin edellisellä kirjoittajalla, ja omakin lapsi on aika solakkaa mallia. Olen kovasti tykännyt yhden koon FuzziBunz -taskuvaipoista, juuri samoilla perusteilla. Epäilen, että all-in-one -vaippoja voi olla vaikea tehdä hyvin istuvina yhden koon malleina, eivätkä taskuvaipat ole niin työläitä koota kuin luulisi -senkun vain pesun jälkeen sujauttaa imun sisälle taskuun. Fuzzien hyvä puoli on se että niiden mukana tulee 2 vaippataskuun sujautettavaa erikokoista mikrokuituimua/vaippa, joten imun määrää voi itse säätää. Ihan pienellä menee yksi pienempikokoinen imu, vähän isommalla yksi isompikokoinen, ja yövaippana tai isolla vauvalla sitten molemmat. Fuzzien hyvä puoli on myös se, että ne kuivuvat tosi nopeasti, joten vaippoja tarvitaan vähemmän kuin hitaammin kuivuvia AIO -vaippoja. Ainakin meillä vaippataskut ja ilmavasti ripustetut imut kuivuvat yleensä jo yön aikana käyttökuntoon.


      • AIOja tästä lähin.
        hernekepin äiti kirjoitti:

        Mulla melkein täsmälleen samat kokemukset kuin edellisellä kirjoittajalla, ja omakin lapsi on aika solakkaa mallia. Olen kovasti tykännyt yhden koon FuzziBunz -taskuvaipoista, juuri samoilla perusteilla. Epäilen, että all-in-one -vaippoja voi olla vaikea tehdä hyvin istuvina yhden koon malleina, eivätkä taskuvaipat ole niin työläitä koota kuin luulisi -senkun vain pesun jälkeen sujauttaa imun sisälle taskuun. Fuzzien hyvä puoli on se että niiden mukana tulee 2 vaippataskuun sujautettavaa erikokoista mikrokuituimua/vaippa, joten imun määrää voi itse säätää. Ihan pienellä menee yksi pienempikokoinen imu, vähän isommalla yksi isompikokoinen, ja yövaippana tai isolla vauvalla sitten molemmat. Fuzzien hyvä puoli on myös se, että ne kuivuvat tosi nopeasti, joten vaippoja tarvitaan vähemmän kuin hitaammin kuivuvia AIO -vaippoja. Ainakin meillä vaippataskut ja ilmavasti ripustetut imut kuivuvat yleensä jo yön aikana käyttökuntoon.

        En kokenut taskujen täyttöä "senkun vaan sujauttaa imun sisään", kun edessä on 20 vaippaa ja muut pyykit päälle niin mieluummin sitä on vaan laittanut korkeintaan tarrat paikalleen - vaivansäästö se on pienikin vaivansäästö :)

        Mutta siitä olen samaa mieltä, että kyllä yhdenkoon vaipatkin toimivat! Ostin läjän bumgeniuksia kun vauva oli n. 3-4kk ja edelleen toimivat kun taapero on 1v9kk. Ohivuodot laskettavissa yhden käden sormilla, eikä lapsi edes ole ns. sopusuhtaista sorttia, vaan pulleareitinen ja kapeavyötäröinen. Miinuksena kuosivaihtoehtojen ankeus ja se, että tarrat ovat alkaneet nyt mennä huonoiksi, mutta ilmeisesti uudemmissa vaipoissa on nyt eri tarrat ja kuosithan ei toimivuuteen vaikuta. Tirsokkaan yhdenkoon vaippa on myös ollut loistava, vaikka hankin sen hieman myöhemmin ja vain yhden, ehdoton suosikkini! Kapeampi kuin BG, hyvät materiaalit, kuosivalikoimakin parempi. Näitä hankin lisää jos haikara käy uudestaan. Myös hahtuvahullun helmi-vaipoista olen kuullut paljon hyvää, mutta käyttökokemusta ei valitettavasti ole.

        Vastasyntyneelle suosittelen kuitenkin sisävaippoja villisten kanssa, koska a) monet (varsinkin yhdenkoon) taskut ja AIOt menevät vasta muutaman kuukauden ikäiselle b) näin pääset hieman arvioimaan minkämalliset vaipat toimivat parhaiten ja c) kyseinen yhdistelmä on yleensä se varmin. Lisävaivakaan ei ole huima jos käyttää muotoonommeltuja, tarrallisia ja kiinteäimuisia sisävaippoa pitkälahkeisten villisten kanssa, jolloin erillisiä päällyshousuja ei välttämättä tarvita.


      • alkup...
        AIOja tästä lähin. kirjoitti:

        En kokenut taskujen täyttöä "senkun vaan sujauttaa imun sisään", kun edessä on 20 vaippaa ja muut pyykit päälle niin mieluummin sitä on vaan laittanut korkeintaan tarrat paikalleen - vaivansäästö se on pienikin vaivansäästö :)

        Mutta siitä olen samaa mieltä, että kyllä yhdenkoon vaipatkin toimivat! Ostin läjän bumgeniuksia kun vauva oli n. 3-4kk ja edelleen toimivat kun taapero on 1v9kk. Ohivuodot laskettavissa yhden käden sormilla, eikä lapsi edes ole ns. sopusuhtaista sorttia, vaan pulleareitinen ja kapeavyötäröinen. Miinuksena kuosivaihtoehtojen ankeus ja se, että tarrat ovat alkaneet nyt mennä huonoiksi, mutta ilmeisesti uudemmissa vaipoissa on nyt eri tarrat ja kuosithan ei toimivuuteen vaikuta. Tirsokkaan yhdenkoon vaippa on myös ollut loistava, vaikka hankin sen hieman myöhemmin ja vain yhden, ehdoton suosikkini! Kapeampi kuin BG, hyvät materiaalit, kuosivalikoimakin parempi. Näitä hankin lisää jos haikara käy uudestaan. Myös hahtuvahullun helmi-vaipoista olen kuullut paljon hyvää, mutta käyttökokemusta ei valitettavasti ole.

        Vastasyntyneelle suosittelen kuitenkin sisävaippoja villisten kanssa, koska a) monet (varsinkin yhdenkoon) taskut ja AIOt menevät vasta muutaman kuukauden ikäiselle b) näin pääset hieman arvioimaan minkämalliset vaipat toimivat parhaiten ja c) kyseinen yhdistelmä on yleensä se varmin. Lisävaivakaan ei ole huima jos käyttää muotoonommeltuja, tarrallisia ja kiinteäimuisia sisävaippoa pitkälahkeisten villisten kanssa, jolloin erillisiä päällyshousuja ei välttämättä tarvita.

        Noh, makusteltuani asioita olen halukas kokeilemaan muitakin kuin yhdenkoon all-in-one kestoja, tosin jos sellaisen löydän mikä juuri meille hyvä (kunhan ensin syntys tää vauva) niin varmaan hankin ja käytän. Eniten olen kuitenkin nyt innostunut harsoista :D näin se mieli muuttuu...en oikeastaan aikaisemmin edes tajunnut miten yksinkertaista voi olla taitella harso kiinnittää snapilla ja laittaa esim. kuori päälle...ja sinne harson väliin voi laittaa lisäimua...ei varmaan kotioloissa kamalasti haittaa jos vuotoja sattuukin opetellessa. Testaukseen pääsee ainakin Jollein ja Imse vimsen harsot...on myös noita äp:n mut vaikuttaa aika huokoisilta. Lisäksi kokeilen alkuun Snap-IN yhdenkoon vaippaa, vaikuttaa aika ihanalta, Bumgenius AIO, Fuzzi Bunz taskuvaippa ja Little lamb bamboo testipaketti...(johon piti tulla myös kuori muttei sitä paketissa ollut ja odotan tässä asiakaspalvelulta vastausta Vaippatalosta). Ihaninta on että mieheni vaikuttaa myös innostuneelta harsojen taittelusta ja käytöstä vaikka on ihminen kenestä olisin viimesimmäks uskonut sellaista intoa löytyvän...näin ne osaa yllättää.


      • Hernekepin äiti
        alkup... kirjoitti:

        Noh, makusteltuani asioita olen halukas kokeilemaan muitakin kuin yhdenkoon all-in-one kestoja, tosin jos sellaisen löydän mikä juuri meille hyvä (kunhan ensin syntys tää vauva) niin varmaan hankin ja käytän. Eniten olen kuitenkin nyt innostunut harsoista :D näin se mieli muuttuu...en oikeastaan aikaisemmin edes tajunnut miten yksinkertaista voi olla taitella harso kiinnittää snapilla ja laittaa esim. kuori päälle...ja sinne harson väliin voi laittaa lisäimua...ei varmaan kotioloissa kamalasti haittaa jos vuotoja sattuukin opetellessa. Testaukseen pääsee ainakin Jollein ja Imse vimsen harsot...on myös noita äp:n mut vaikuttaa aika huokoisilta. Lisäksi kokeilen alkuun Snap-IN yhdenkoon vaippaa, vaikuttaa aika ihanalta, Bumgenius AIO, Fuzzi Bunz taskuvaippa ja Little lamb bamboo testipaketti...(johon piti tulla myös kuori muttei sitä paketissa ollut ja odotan tässä asiakaspalvelulta vastausta Vaippatalosta). Ihaninta on että mieheni vaikuttaa myös innostuneelta harsojen taittelusta ja käytöstä vaikka on ihminen kenestä olisin viimesimmäks uskonut sellaista intoa löytyvän...näin ne osaa yllättää.

        Eilen Kuningaskuluttajaa katsoessa muistui mieleen tämä ketju. Ohjelmassa testattiin yhdenkoon AIO-vaippoja, testihenkilöiden ikä vaihteli 3 viikosta pariin vuoteen, ja testiaika oli 2 kk. Voittanut merkki oli Ipanat, toiseksi ja kolmanneksi melko pienellä erolla tuulivat Bitti Tutto ja Hilivinksis K Neppi. Viimeiseksi jäi kotimainen Pilvi.

        Ohjelma on vielä viikon verran katsottavissa Yle Areenalla

        http://areena.yle.fi/ohjelma/15b3b2826b2c422a1c24557853aee064


    • kestomamma

      Tuolta löytyy paljon asiaa ja keskustelua aiheesta.

      • rekisteröitymätön84

        Hei!
        EN voinut olla vastaamatta, vaikka ketju jo jonkin verran vanha ja varmaankin asiat sinullakin jo selviytyneet? :)
        Mutta Yhdenkoon vaipoista, esim. Fuzzin M-koko menee tosi pitkään, jos on kohtalaisen solakka vauva: meillä alkoi sopia n. 3-4kk iässä ja kokeilun vuoksi menisi myös jo vaipattomalle solakalle 3-vuotiaalle. Eli 7-11(15)kg on aika laaja haitari, riippuen siitä miten lapsi kasvaa. Myös kotimaiset BrPul:ista tehdyt vaipat menevät tosi pitkälle, esim. Ronja ja Roopen M-koko meni jo S-kokoisten kanssa, mutta jonkin aikaa myös L-kokoisten kanssa, vaikka onkin pienempää mitoitukseltaan kuin moni muu. Jos tykkäsit ÄP:n kushiesta, niin niitä on seuraava koko 10-22kg, mutta meillä koettiin liian isoksi vielä 11kg:n kanssa. Niitä kannattaa pestä jokunen kerta ennen käyttöä, niin imevät paremmin eikä tarvitse lisäimuja päiväkäytössä.
        Itse en villahousuja tykkää käyttää, eli taskut ja aiot ovat käytössä. Tasku tai taskullinen aio paras yökäyttöön, kun saa lisättyä tarvittaessa imua sinne missä tarvitaan.


      • Kestoilija*
        rekisteröitymätön84 kirjoitti:

        Hei!
        EN voinut olla vastaamatta, vaikka ketju jo jonkin verran vanha ja varmaankin asiat sinullakin jo selviytyneet? :)
        Mutta Yhdenkoon vaipoista, esim. Fuzzin M-koko menee tosi pitkään, jos on kohtalaisen solakka vauva: meillä alkoi sopia n. 3-4kk iässä ja kokeilun vuoksi menisi myös jo vaipattomalle solakalle 3-vuotiaalle. Eli 7-11(15)kg on aika laaja haitari, riippuen siitä miten lapsi kasvaa. Myös kotimaiset BrPul:ista tehdyt vaipat menevät tosi pitkälle, esim. Ronja ja Roopen M-koko meni jo S-kokoisten kanssa, mutta jonkin aikaa myös L-kokoisten kanssa, vaikka onkin pienempää mitoitukseltaan kuin moni muu. Jos tykkäsit ÄP:n kushiesta, niin niitä on seuraava koko 10-22kg, mutta meillä koettiin liian isoksi vielä 11kg:n kanssa. Niitä kannattaa pestä jokunen kerta ennen käyttöä, niin imevät paremmin eikä tarvitse lisäimuja päiväkäytössä.
        Itse en villahousuja tykkää käyttää, eli taskut ja aiot ovat käytössä. Tasku tai taskullinen aio paras yökäyttöön, kun saa lisättyä tarvittaessa imua sinne missä tarvitaan.

        Oletteko muuten uudet kestoilijat tietoisia että erilaisia vaippamalleja saa testattavaksi pientä korvausta vastaan joistain paikoista jotka kestoja myyvät (esim. kestovaippakauppa.com)


      • Visitor01
        Kestoilija* kirjoitti:

        Oletteko muuten uudet kestoilijat tietoisia että erilaisia vaippamalleja saa testattavaksi pientä korvausta vastaan joistain paikoista jotka kestoja myyvät (esim. kestovaippakauppa.com)

        Niin ja googlettaa voi vaippalaanaamon niin johan löytyy apuja ympäri Suomea! ;)


    • babylandia

      Meillä käytettiin puolitoista vuotta Babylandin yhdenkoon vaippoja ja meni koko sen ajan. Nämä ei kuitenkaan AIO:ta mutta niitä helppoja "sujautat vain imun taskuun" - vaippoja. Eikä hintakaan päätä huimannut (itse ostin haakauppa.fi) niin ettei olisi harmittanut vaikka eivät olisi toimineetkaan!

    • kestovaippatähti

      Huutonetissä on hirveästi erilaisia yhdenkoon kestovaippoja. Meilläkin muutama sieltä ostettu ja ovat tosi hyviä, aika samanlaisia kuin fuzzit. Niissä on yleensä imu osa erikseen ja se tulee kyllä mukana, mutta meillä ei ainakaan kovin kauaa ole imenyt tarpeeksi yksi tuollainen mikrokuituimu eli lisäksi kannattaa olla myös joitain ohuita lisäimuja. Lisäimuja kannattaa ostaa vaikka käytettynäkin, koska alkavatkin imemään paremmin lukuisten pesujen jälkeen.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      3
      1053
    2. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      18
      966
    3. En koskaan

      Aliarvoinut, nauranut/pitänyt pilkkana, tai ajatellut mitään negatiivista sinusta. Jos nämä asiat uskot ja luotat sen v
      Ikävä
      49
      850
    4. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      224
      751
    5. Nainen, olet kaipaillut seuraani

      Tiedän sen, kuulen sen. Sinulla ei ole muita joiden kanssa voisit niistä asioista keskustella joista keskustelet kanssan
      Ikävä
      77
      748
    6. Mitä teet mies

      Tälleen vappuaattona? Mietityttää, että onkohan sulla joku nainen, jonka kanssa vietät vapun? 😔
      Ikävä
      20
      730
    7. Kirjoitit joskus minulle tietäen

      Että se olin minä.
      Ikävä
      47
      728
    8. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      12
      724
    9. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      15
      710
    10. Emme näe enää koskaan

      Näin ainakin uskon. Mutta ei hätää, et menetä yhtään mitään minussa. Sen kai jo tiesitkin. Hyvää vappua ja kesää. Toivon
      Ikävä
      34
      707
    Aihe