Olen käyttänyt OpenOfficea jo vuosia, mutta noin kuukauden päivät on tapahtunut jotakin kummallista: OO kaatuu kerta toisensa jälkeen vajaan minuutin kuluttua aloituksesta. Uudelleen installointi ei auta.
En ole mitään uusia systeemeitä koneelleni ladannut, joten en kertakaikkiaan ymmärrä, mistä on kyse.
OO kaatuilee
pallohukassa
4
548
Vastaukset
- kertoi jo...
jos poistat sen niin poista myös kaikki kansiot jotka viittaavat OO:n sieltä resurssienhallinnasta...
Et kylläkään kertonut edes windowsisi versiota saati OO versiota...- kysyi jo
ja miten olisit pystynyt paremmin auttamaan jos kysyjä olisi kertonut Windows-version?
- 3.2 tai jotain
openin viimeisimpään versioon? Minä olen, eikä ole yhtään kaatuillut!
- palloeienäähukassa
No nyt selvisi... rekisteröidyin uudelleen OO:n käyttäjäksi, niin ongelma poistui. Jo mä tämän kanssa pähkäilin aikuisten oikeasti...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3511337- 639380
- 1375465
- 1443764
- 753710
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373615- 403348
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal243133- 632753
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak732469