TS3 Iltahuvit: vampyyrit

Tiizaaa

Miten simin saa muutettua vampyyristä takaisin ihmiseksi?

52

4484

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • OA

      en tiedä, mietin muuten itse samaa... joku kertokaa!

      • Höttiäinen

        Voi olla että olet jo läytänyt vastauksen, mutta tässä on kuitenkin:
        Mene sinne tiedekeskukseen, ( missä voi herättää kuollet henkiin) ja osta sieltä jotain ainetta. En oo varma nimestä ehkä joku antivamppyyriaine?
        Mutta kuitenkin juo se ostamasi töhnä ja saat simisi takaisin normaaliksi!


      • Tiizaaa
        Höttiäinen kirjoitti:

        Voi olla että olet jo läytänyt vastauksen, mutta tässä on kuitenkin:
        Mene sinne tiedekeskukseen, ( missä voi herättää kuollet henkiin) ja osta sieltä jotain ainetta. En oo varma nimestä ehkä joku antivamppyyriaine?
        Mutta kuitenkin juo se ostamasi töhnä ja saat simisi takaisin normaaliksi!

        Kiitos paljon!! :)


      • Höttiäinen
        Tiizaaa kirjoitti:

        Kiitos paljon!! :)

        Ole hyvä! Oli kivaa kun tiedosta oli apua


      • joewpto40
        Höttiäinen kirjoitti:

        Ole hyvä! Oli kivaa kun tiedosta oli apua

        Hei! Haluaisin kysyä että muuttuuko simin ihonväri ja silmien väri kun muuttuu vampyyriksi? Kun olen tutustunut vampyyreihin näyttää siltä että ne on aina eri ihonvärisiä kuin omat tavalliset simit ja vampyyrien silmät ovat aina vaalean harmaat.


      • AlSimhara
        joewpto40 kirjoitti:

        Hei! Haluaisin kysyä että muuttuuko simin ihonväri ja silmien väri kun muuttuu vampyyriksi? Kun olen tutustunut vampyyreihin näyttää siltä että ne on aina eri ihonvärisiä kuin omat tavalliset simit ja vampyyrien silmät ovat aina vaalean harmaat.

        Vampyyrien silmät muuttuvat hohtaviksi mutta ei aina punaisiksi. Yleensä väriin vaikuttaa simin omien silmien väri eli vampyyrinä se voi olla hohtavan limenvihreä, vaaleankeltainen, jäänsininen, jne. Iho muuttuu kalpeaksi eli alkuperäinen ihonväri saa kalpean vivahteen. :-)


      • Antifion
        AlSimhara kirjoitti:

        Vampyyrien silmät muuttuvat hohtaviksi mutta ei aina punaisiksi. Yleensä väriin vaikuttaa simin omien silmien väri eli vampyyrinä se voi olla hohtavan limenvihreä, vaaleankeltainen, jäänsininen, jne. Iho muuttuu kalpeaksi eli alkuperäinen ihonväri saa kalpean vivahteen. :-)

        On tullu simissä nyt vastaan sellanen ongelma, et mun simi ei enää juokse. Kun laitan sen menemää jonnekki paikkaa ja laitan vaihtoehoista sen ''juokse'', nii se vaa kävelee. Sit ku laitan simin menee jonnekki paikkaan hölkälenkil, nii se vaa kävelee. Johtuisko se siotä et mun simi on vampyyri? Ku oon kokeillu juosta yhel toisel simil, ja se on onnistunu joten vika ei oo pelis tai tietokonees. Jos joku tietää, nii ois mukavaa kuulla vastaus ;)


      • AlSimhara
        Antifion kirjoitti:

        On tullu simissä nyt vastaan sellanen ongelma, et mun simi ei enää juokse. Kun laitan sen menemää jonnekki paikkaa ja laitan vaihtoehoista sen ''juokse'', nii se vaa kävelee. Sit ku laitan simin menee jonnekki paikkaan hölkälenkil, nii se vaa kävelee. Johtuisko se siotä et mun simi on vampyyri? Ku oon kokeillu juosta yhel toisel simil, ja se on onnistunu joten vika ei oo pelis tai tietokonees. Jos joku tietää, nii ois mukavaa kuulla vastaus ;)

        Oletko mahdollisesti ladannut jonkin vampyyrimodin, koska ongelma liittyy ainoastaan vampyyriin tai jotain muita modeja?


      • dkdk
        AlSimhara kirjoitti:

        Oletko mahdollisesti ladannut jonkin vampyyrimodin, koska ongelma liittyy ainoastaan vampyyriin tai jotain muita modeja?

        Mulla on normaalit simit, äiti ja isä, joiden kummankaan suvussa ei ole vampyyrejä. He kuitenkin saivat vampyyrikaksoset, onko kenelläkään tietoa miten tämä on mahdollista? Mulle ei ole ikinä aikaisemmin käynyt näin.


      • vastakaa on ongelma
        dkdk kirjoitti:

        Mulla on normaalit simit, äiti ja isä, joiden kummankaan suvussa ei ole vampyyrejä. He kuitenkin saivat vampyyrikaksoset, onko kenelläkään tietoa miten tämä on mahdollista? Mulle ei ole ikinä aikaisemmin käynyt näin.

        heiii...tarkoitatko että tunnet vampyyrejä?? ja muuten voiko jotenkin muuttua vampyyriksi?? mää haluaisin ja telkisin mitä vain jos voisin muuttua...vastaka plis tähän osoö[email protected]


      • edddr
        Antifion kirjoitti:

        On tullu simissä nyt vastaan sellanen ongelma, et mun simi ei enää juokse. Kun laitan sen menemää jonnekki paikkaa ja laitan vaihtoehoista sen ''juokse'', nii se vaa kävelee. Sit ku laitan simin menee jonnekki paikkaan hölkälenkil, nii se vaa kävelee. Johtuisko se siotä et mun simi on vampyyri? Ku oon kokeillu juosta yhel toisel simil, ja se on onnistunu joten vika ei oo pelis tai tietokonees. Jos joku tietää, nii ois mukavaa kuulla vastaus ;)

        Oletko huomannut?

        Oletko huomannut että simisi voi olla raskaana..Raskaana ei voi juosta ;]


      • Sims2012
        Antifion kirjoitti:

        On tullu simissä nyt vastaan sellanen ongelma, et mun simi ei enää juokse. Kun laitan sen menemää jonnekki paikkaa ja laitan vaihtoehoista sen ''juokse'', nii se vaa kävelee. Sit ku laitan simin menee jonnekki paikkaan hölkälenkil, nii se vaa kävelee. Johtuisko se siotä et mun simi on vampyyri? Ku oon kokeillu juosta yhel toisel simil, ja se on onnistunu joten vika ei oo pelis tai tietokonees. Jos joku tietää, nii ois mukavaa kuulla vastaus ;)

        Vampyyrit ei jaksa juosta päivällä, auringon takia. :)


      • EmppuKukka
        Höttiäinen kirjoitti:

        Voi olla että olet jo läytänyt vastauksen, mutta tässä on kuitenkin:
        Mene sinne tiedekeskukseen, ( missä voi herättää kuollet henkiin) ja osta sieltä jotain ainetta. En oo varma nimestä ehkä joku antivamppyyriaine?
        Mutta kuitenkin juo se ostamasi töhnä ja saat simisi takaisin normaaliksi!

        Mikä ihme tiedekeskus? Se joka tulee duunipäivän mukana?!


      • OutoSim
        EmppuKukka kirjoitti:

        Mikä ihme tiedekeskus? Se joka tulee duunipäivän mukana?!

        "Mikä ihme tiedekeskus? Se joka tulee duunipäivän mukana?!"
        Ei kun se tiedekeskus, joka tulee The Sims 3:n peruspelin mukana. :)

        Ja miks ihmeessä ei olisi se, joka tulee Duunipäivän mukana? No kat ny, kun tätä keskustelua käytiin jo paljon ennen v. 2014 syyskuuta, jolloin TS 4 julkaistiin, ni ei oo kauheen todennäköstä, et ois viitattu Duunipäivään, joka julkaistiin vasta v. 2015 huhtikuun eka päivänä, vai oisko?
        Ois tietty aikakoneen tai ennustusten kaut mahollista keskustella asiantuntevasti tulevista peleistä, mut ei oo ehkä helppoo. (Hei, mitä ootte miältä Sims 5:n tserkeistä? Jaa, on lutusia, on. Entäs Sims 7:n lemmikit? Joo, en mäkään tykkää limpeist lattialla...)
        Ja siks toiseks otsikossa mainitaan TS3! Mun miälestä se tarkottas et keskustelu alkoi The Sims 3:sta. Kantsisko pitääkin se siinä?


    • momomomomomi

      jejejejejejejeje !!!!!!! En oo saanu simii

    • Moivaa

      Eihän kukaan tarvitse apua "Vamppyyrin" olin paikoista
      ??

      • hellooooo

    • Nenny000

      Itellä taas se ongelma, että kiinnostas tietää kuinka saisin simini muuttumaan vampyyriksi :D

    • AlSimhara

      Kun simisi on tarpeeksi hyvissä väleissä vampyyrin kanssa, tulee valikkoon "Pyydä muuttamaan" vaihtoehto. Tai ainakin se se taisi olla suomiversiossa. :-)

      • TheSims3

        Mun sim (Joka on Vampyyri) niin se sai vampyyri kaksoset ja en ymmärrä et miks sain tyttö ja poika vauvan ja tajuun kyllä miks sain korin...????


    • tufslan

      Onko kellään tietoa, että voivatko vampyyrit saada sekä tyttö- että poikavauvoja? Itse olen saanut vain poikavauvoja vampyyreille ja tahtoisin kyllä jollekin niitä tyttöjäkin.

      • S

        Mulla on tyttövauva vampyyrilla. Eli voi saada molempia. Älä lukitse toivetta "Saa tyttövauva", vaan jos vanhemmat toivovat poikaa niin lukitse se. Itselläni on toiminut tähän mennessä joka ainoan vauvan kohdalla tuo! Vanhemmat saavat aina sitä sukupuolta mitä eivät toivo. Muista vain että vanhemmat eivät saa olla eri mieltä, eli älä lukitse toiselle toista ja toiselle toista.


      • Pähkinämanteli
        S kirjoitti:

        Mulla on tyttövauva vampyyrilla. Eli voi saada molempia. Älä lukitse toivetta "Saa tyttövauva", vaan jos vanhemmat toivovat poikaa niin lukitse se. Itselläni on toiminut tähän mennessä joka ainoan vauvan kohdalla tuo! Vanhemmat saavat aina sitä sukupuolta mitä eivät toivo. Muista vain että vanhemmat eivät saa olla eri mieltä, eli älä lukitse toiselle toista ja toiselle toista.

        Mulla ei ainekaan toimi, vaan lapsi on välillä tyttö, välillä poika, vanhempien toiveilla ei ole mitään väliä. En tiedä sitten onko tämä muutettu jossakin päivityksessä...


    • tufslan

      Vau, tollasta en olekaan tajunnut. :D Mulla oli esimerkiksi äsken silleen, että muistaakseni vain äiti toivoi poikaa, lukitsin toiveen ja poika tuli.

      Tätä neuvoa kokeilen ehdottomasti, kiitos todella paljon, S. :)

    • MulkinOnSims

      S: Jos lukittee molemmat nii saako sit kaksoset? (Toinen tyttö, toinen poika?)

    • AlSimhara

      Ei saa. :-)

    • VampyyreihinApua

      Ookei, tässä teille pieni vinkki.

      Itse olen nähnyt monia vampyyreja klubeilla. Kävin siellä Välkkylässä, tanssipaikassa, jossa on tosin myös baari. Kuitenkin, siellä oli portsarina joku, Birgitte tai tällainen. Se on vampyyri. Tai oli ainakin mun pelissä. Ekaks tutustuin siihen yms, romantiikkaa jne. Sitten painoin sitä '' Pyydä muuttamaan '' jolloin vampyyri puraisi, ja kolmen päivän päästä suunnilleen muutuin vampyyriksi. Siitä tulee ilmoitus kyllä yläreunaan aikanaan. Omalla hahmollani tuli kiiltävät, hohdokkaat silmät. Myös hieman vaaleampikin iho tuli. Samana päivänä tuli siihen, missä on esim '' kaunis sisustus, hillittömän hauskaa '' jne, että: '' Kaulassa on outo hyttysenpisto '' Se on vampyyrin purema (: Minulla tuli sitten postissa marjoja, jotka ovat vampyyrien ''syötävää''. Jos syöt niitä ihmisenä ennen vampyyriaikaa, tulee oksettava olo ja kehotetaan olemaan vessan lähellä. Kokemuksia on :D Ja sitten.. Vampyyrina olet nopeampi, kun juokset tulee läpinäkyvä ''seinä''. Taitosi kehittyvät myös nopeammin. Itse en ole ollut päivänvalossa vampyyrilla ( silloin voimat heikkonee ). Olen pysytellyt päivät sisällä tai arkussa nukkuen ( arkun voit ostaa katalogista makuuhuone ''sängyt'' osiosta ). Laitoin sen kodin sisälle. Vampyyrit siis nukkuvat ilmassa, sen päällä.

      Jos muita kysymyksiä, minulta saa aina kysyä (:

      • SSims

        Saako lapsen/teinin muutettua vampyyriksi?


    • vampyyriapua

      vain vampyyrit voivat nukkua sen kiviarkun päällä.Jos sim ei ole vampyyri ja klikkaat kiviarkkua niin siihen tulee vai tutki

    • AlSimhara

      Vampyyrit voivat nukkua aivan mainiosti myös tavallisessa sängyssä. Omat vampyyrini myös oleskelevat jonkin verran ulkona, koska Sims 3:ssa palaminen tapahtuu pajon hitaammin kuin Sims 2:ssa ja mahdollistaa näin myös matkustelun ulkomaille. ;-)

    • ''nimi''

      Voiko vampyyri kuolla jos se on päivän välossa liian kauan?

    • AlSimhara

      Voi. :-)

    • joku

      onko olemassa koodia jolla sais simin muttumaan vampyyriksi? kiitos etu käteen

      • Sims3Potter

        On. Se on make me vampire.


    • Ääliö-.-

      Entäs SIMS 3sessa? Kuinka saa vampyyrin takaisin ihmiseksi???

    • AlSimhara
    • lovesims

      Sehän kerrottiin jo tässä aikasemmin, että miten saa vampyyrin takaisin ihmiseksi ,mutta voin minäkin kertoa : Mene tiedekeskukseen, sieltä voi ostaa semmosen juoman ku joku antivampirismi tai joku tommonen, nii sitte ku juot sen voi mennä vähän aikaa, ja sit muutut taas ihmiseks.

    • Joku

      Mulla ois kysymys. Toivottavasti kaikki tajuaa ja kiitos vastauksesta jo etukätten. Eli. Jos laittaa vampyyrin jonnekki tontille ja laittaa saalista. Niin kun vampyyri on valinnut uhrinsa, kuinka se saa sitten juotua siitä hurmetta jos se on ihan tuntematon?

    • ---<3 Sims3 ---

      Moi, en oikeen tiijä mistä paikoista kannattais etsiä Vampyyreitä,,tai mistä niitä usein löytäis!! Tietääks kukaan?! Ja että mistä tunnistaa että just se sim on Vamppyyri??
      Tietäks kukaan?? :-)

      • ANNASKUBÖÖ

        Kannattaa etsiä PUNASOLU 5.sesta ja Välkkylä,,kujat,,ja kaikki muutin baarit ja kaikkki mahdolliset BILEET!!
        Mun iltahuveissa PUNASOLU 5.sessa ainakin kävi yksi mies vampyyri ja mulla oli nainen joten ,... Käy kattelees sieltä jos et oel vielä löytänyt,,ni kantsii yleensä :)


    • Vamppyyri ^,...,^

      Tai vaikka mene muokkaa kaupunkia juttuun sieltä mistä esim tallennetaan peli ja näin, etsi sieltä vaikka joku perhe jossa on vampyyri ja käy sen luona :D

    • Joku

      Mie tekkiin sillee et yhistin yhen vampyyrin mun talouteen ja sit ku oltiin frendei nii se suostu puraseen mua :D

    • öm

      miten voi ees muuttuu vamppyyriks?

    • jokuk

      voiko vampyyrit teleportata jotenkin kun oon kattonu videoita niin niissä vampyyrit pysty teleportautuu

    • AlSimhara
    • jokuk

      kiitti

    • jokuhulluvaa

      Vampyyriks muututaan: Kaverina vampyyri ja pyytää sitä muuttamaan.

      Ihmiseks takas: Sieltä jostain tutkimuslaitoksesta tai sieltä?

    • Vamppyyri pelaaja

      Voiko lemmikit raapia/rikkoa sitä vamppyyrien sänkyä??? Kiitos jo etu käteen vastaukssta:)

    • Hmm, eivätpä ole tuota vielä minun pelissäni tehneet mutta kyllä niiden pitäisi pystyä, sillä vampyyrien alttarisängyt ovat kuitenkin objectitiedostoissa luokiteltu huonekaluiksi. Kokeile. :)

      • Vampyyri pelaaja

        Ok .ja kiitos.


    • SSims

      Saako esim lasta/teiniä muutettua vampyyriksi?

      • "Saako esim lasta/teiniä muutettua vampyyriksi?"
        Modeja ja huijauksia käyttämällä tai pelitallennuksia muuttamalla saa. Muuten ei pitäisi onnistua.
        (Lähtökohtaisesti lapset ja teinit voivat olla vampyyreja, jos molemmat tai ainakin toinen vanhemmista on vampyyri, mutta vampyyri ei suostu puraisemaan lapsia tai teinejä ilman jotain pelin toimintaa muuttavaa juttua.)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      2
      14851
    2. Aimee Dvorak

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 💋 ­­N­­­y­­­m­­f­o­m­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl02740429#AimeeDvorak 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋
      0
      3059
    3. Molly Graham

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 😍 ­­N­­­y­­m­­­f­­­o­­m­­a­a­n­i -> https://x18.fun/girl02277975#MollyGraham 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️
      Puhelimet
      0
      3055
    4. Rachelle Reynolds

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 🔞 ­N­­­y­­m­f­­­o­­m­­­a­­a­n­i -> https://x18.fun/girl03175674#RachelleReynolds 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Etelä-Savo
      0
      3055
    5. Pamela Orr

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 🍒 ­­­N­y­­m­f­­o­­­m­a­­­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl06055581#PamelaOrr 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
      Star Wars
      0
      3054
    6. Lakeisha Coleman

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑 💋 ­­N­y­­­m­f­­o­­m­a­­­a­n­­i -> https://x18.fun/girl08105348#LakeishaColeman 🔞💋❤️💋❤️💋🔞
      Synnytys
      0
      3050
    7. Stephanie Love

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 ❤️ ­­N­y­­­m­f­­o­­m­­­a­a­­n­­­i -> https://x18.fun/girl01692207#StephanieLove 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Lappi
      0
      3046
    8. Becky Steele

      🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑 💋 ­­N­y­­­m­­f­­­o­­­m­­a­a­­­n­­i -> https://x18.fun/girl05250014#BeckySteele 🔞❤️💋❤️
      Arkkitehtuuri
      0
      3045
    9. Allison Queen

      🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒 ❤️ ­N­­­y­m­­­f­­­o­­m­a­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl07854217#AllisonQueen 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞
      Vedonlyönti
      0
      3044
    10. Nancy Taylor

      😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍 ❤️ ­­­N­­­y­m­­­f­o­m­­­a­­­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl01560856#NancyTaylor 🔞💋❤️💋❤️💋
      Kauris
      0
      3044
    Aihe