Vaateostoksia Manhattanilla

Shop till you drop

Mikä olisi hyvä paikka mennä Manhattanilla vaateostoksille. Tarkoituksena olisi ostaa jotain tavallisia arkivaatteita: Farkkuja (Lewi's), T-paitoja, Gollege-paitoja ym. Toiveena edullinen hintataso ja helppo sovitusmahdollisuus.

15

1154

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mäh

      Ehdottomasti Macy´s.

    • mtaman

      Tämä ei kylläkään ole Manhattanilla, mutta tuonne pääsee kätevästi ja nopeasti Path junalla esim. 33st. asemalta Manhattanilta.

      http://www.simon.com/mall/default.aspx?id=114

      Ollaan käyty tuolla joka reissulla, kun tuolta tosiaan löytyy tavallista arkivaatetta paljon edullisemmin kuin Manhattanilta ja ei myöskään ole mitään tungosta jos menee vaikka heti aamusta.

    • Lewis ok

      farkut saa täältä halvemmalla...pelkillä lentolipuilla saa kymmenet kunnon farkut ja säästyy ilmakehä.

      • HöpönPöpön

        Mitenkä se ilmakehä säästyy? Se kone lentää, vaikket olisi mukana.


      • 14

        Levi's?


      • huvittaa
        HöpönPöpön kirjoitti:

        Mitenkä se ilmakehä säästyy? Se kone lentää, vaikket olisi mukana.

        sanottu...eikai ne nyt tyhjällä koneella lennä jos ei matkustajia...Näin kun typerykset ajettelee asioita niin voi tulla tulevaisuudessa vaikeuksia....Tuo ajettelumalli tulee vielä maksamaan ja PALJON.


    • ostoksilla nyc

      Century21 Ground Zeron vieressä Trinity Pl:n varressa on todella hyvä paikka tehdä ostoksia. Laatumerkkejä outlethintaan. Itse en lähtisi muualle ennen kuin tuon koluan läpi.

    • matkailija-x

      Levi's-farkkuja ja college-paitoja myyvät monet liikkeet edullisesti esim. Broadwaylla Herald Squarelta (jossa Macy's on) etelään päin. Niissä on sovituskopit, myyjät tuovat kokoja ja sävyjä lisää pyynnöstä j avievtä sovitetut vaatteet paikoilleen.

      • Shop til you drop.

        vinkeistä. Juu, Levi Starussit ajattelin kuitenkin ostaa, kun kerran Jenkkilään mennään. Katsotaan mitä kaikkea ostettavaa löytyykään...


      • Shop til you drop
        Shop til you drop. kirjoitti:

        vinkeistä. Juu, Levi Starussit ajattelin kuitenkin ostaa, kun kerran Jenkkilään mennään. Katsotaan mitä kaikkea ostettavaa löytyykään...

        tietenkin nyt jälleen kerran et Levi Straussit... Taitaa matkakuume olla nousussa, kun kirjoittaa koko ajan väärin... ;)


      • Hanis
        Shop til you drop kirjoitti:

        tietenkin nyt jälleen kerran et Levi Straussit... Taitaa matkakuume olla nousussa, kun kirjoittaa koko ajan väärin... ;)

        Newport Centre Mallia. Olen käynyt joka kerta kun Nycissä ollaan oltu. Saa helposti saman katon alta monennäköistä.


      • kun en
        Hanis kirjoitti:

        Newport Centre Mallia. Olen käynyt joka kerta kun Nycissä ollaan oltu. Saa helposti saman katon alta monennäköistä.

        ole hurahtanut oikeastaan minkään merkin vaatteisiin ja mulle käy
        yhtä hyvin piraatti- kuin alkuperäisetkin, niin löysin mahtavia vaateliikkeitä
        Harlemin pääkadun (125 st.) varrelta kuin myös Bronxin puolelta, Bronx Zoon
        viereisen metroaseman lähistöltä, että rohkeasti vaan muuallekin kuin Manhattanin vilinään.


      • Siru26
        Hanis kirjoitti:

        Newport Centre Mallia. Olen käynyt joka kerta kun Nycissä ollaan oltu. Saa helposti saman katon alta monennäköistä.

        Hei, miten olet Newpor Centreen mennyt. Pääseekö "ovelle" suoraan, meneekö esim. joku bussiyhteys suoraan Manhattanilta. Kun aika on kortilla (vain neljä päivää perillä), haluaisi jo etukäteen suunnitelloa mahdollisimman tarkkakkaan, että miten ja milloin....ettei mene paikan päällä aika turhaan harhailuun ja etsiskelyyn. Kiitos !


    • santtu141

      Lutikkaongelman takia ihmiset karsastavat sovituskoppeihin menoa Nykissä. Ihan vaan tiedoksi

    • ny,ny

      macy´s on erittäin hyvä vaihtoehto, sieltä kun saa turistialennusta -11 %:ia muiden alennusten päälle. siinä kulmilla on myös 34th street, 5 ja 7 avenuen väli, jossa on kaikki ketjut hyvin edustettuna. lisäksi macy´n kulmalla on old navy käymisen arvoinen paikka, edullista, siistiä käyttövaatetta. itse yllätyin positiivisesti siellä kesällä käydessä.
      mutta, jos on yksi päivä ylimääräistä tuhrattavaksi, niin ehdottomasti kannattaa käydä woodbury commonissa. siellä, ainakin kesällä, oli alennuksia alennusten päälle. lisäksi finnair-kortilla sai alennuskuponki-kirjan jolla sai vielä lisää alennusta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      88
      1224
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      151
      1036
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      57
      753
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      14
      720
    5. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      688
    6. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      287
      685
    7. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      60
      684
    8. En oikeastaan usko että sinä tai kukaan

      Olisi oikeasti ihastunut tai rakastunut. Se on joku harhakuva joka minusta miehestä syntyi. Ja kun se särkyy, niin "tunt
      Ikävä
      42
      624
    9. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      36
      618
    10. Viime yönä mietin paikkoja luonnossa, missä olen kulkenut

      kävellyt ja ikävöinyt, ja ollut niin yksin. Monet kerrat. Ne palauttavat mieleeni sinut ja sen, kuinka kipeää on se kaip
      Ikävä
      57
      612
    Aihe