Täällä on kerrottu, että Arabiemiirikuntiin kannattaa ottaa mukaan euroja ja vaihtaa vasta perillä. Onko kenelläkään eksaktia tietoa siitä, mikä on tilanne muissa alueen valtioissa? Olen menossa Arabiemiirikuntien lisäksi Qatariin, Bahrainiin ja Omaniin. Onnistuuko näissäkin maissa eurojen vaihto edulliseen kurssiin vai pitäisikö jo Suomessa vaihtaa paikallista valuuttaa (tai US-dollareita)?
Mitä valuuttaa arabimaihin
1
899
Vastaukset
- palm_pirkko
Dirhami on sidottu dollariin joten parasta vaihtaa dollareita dirhameiksi, myos eurot ok. En vaihtaisi mitaan Gulf-valuuttaa Suomessa silla eihan kukaan siella halua ko. valuutoita = kallista. Eli eurot /dollarit matkalle luottokortin lisaksi!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen rakkaus sinua kohtaan ei kuole koskaan
Ihastunut olen moniin vuosien varrella mutta vain sinä jäit sydämeen enkä vaan osaa unohtaa. Olit silloin parasta elämäs541708- 161574
- 821393
- 1741386
Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti "En pystynyt olemaan siellä enää"
Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti – "En pystynyt olemaan siellä enää" Ennen sotaväki oli3031317- 201258
Martina Aitolehti poseeraa Ibizalla
Ihanaa! Ibiza on ihan paras paikka lomailla hengaillen, viinistä ja iltamenoista nauttien. Säpinää riittää. Aitolehti98975Ollaanko me tyhmiä mies?
Miten ihmeessä me onnistuttiin saamaan tästä näin pitkällinen ja masokistinen kuvio. Miten? Jos toisesta tykkää, näinhä61958Unelmoin päivästä, jolloin voimme olla yhdessä.
Niin pieni kuin sydän onkin, sä oot siellä ja ne mun isot tunteet sua kohtaan ❤️Sydämeni sykähtää joka kerta kun sut nää33923- 347845