Etsiskelen tässä kannettavaa ja olen löytänyt kaksi vaihtoehtoa:
http://expert.fi/Products/Tietokoneet/Kannettavat/HP---G62-A19SO
http://www.gigantti.fi/product/tietokoneet/kannettavat/PADV63011SO/hp-pavilion-kannettava
Tuo kalliimpi versio noista on ehdottomasti maksimihinta jonka tuo saisi maksaa. Ongelma on kuitenkin se, etten osaa noista päättää. Olen kuunnellut myyjien myyntipuheet molemmista, ja nyt pitäisikin tietää, kumpi oikeasti on tärkeämpi, näytönohjain vai prosessori? Sen verran olen ymmärtänyt, että intelin i3 on ilmeisesti parempi kuin tuossa kalliimmassa oleva amd. Ja myöskin, että Atin 5650 on parempi kuin 5470. Kone tulee enimmäkseen käytettäväksi kuvien editointiin, ofiicen ym. käyttöön ja netin käyttöön, mutta siinä pitäisi tarvittaessa pyörähtää jokunen pelikin. Eli mitä mieltä olette?
Prosessori vai näytönohjain??
5
1166
Vastaukset
Tuossa hintaluokassa ja käytössä on prosessori paljon näytönohjainta tärkeämpi komponentti koneen muiden laitteiden ollessa suunnilleen samalla tasolla.
HP:n G-sarjasta ei minulla ole vielä kokemusta, saman merkin Pavilioneja välttelisin: laatu on riskirajalla, monella toimii ja kestää, mutta soraääniä on joukossa huomattavan monta etenkin kovassa käytössä, johon toki muutenkin pitäisi harkita ennemmin jotain ammattikäyttöön suunniteltua konetta.
Kalliiksi tulee ostaa ensin halpa ja sitten hyvä...- alkuper.
Joo olen kyllä kuullut noista pavilioneiden hajoamisista, mutta ihan yhtä lailla itsellä on ainakin hajonnut jo 1 aceri ja toinen Fujitsu Siemens melko uutena... Mutta jokatapauksessa kun budjetti on mikä on niin ei ole paljoa vaihtoehtoja. Ja olen ottanut niistä parista hajonneesta opiksi ja huomannut että on huomattavasti parempi maksaa 100€ lisää ja ostaa kahden vuoden takuulaajennus niin ei tarvitse ainakaan omalla rahalla korjauttaa :)
- Anestic
alkuper. kirjoitti:
Joo olen kyllä kuullut noista pavilioneiden hajoamisista, mutta ihan yhtä lailla itsellä on ainakin hajonnut jo 1 aceri ja toinen Fujitsu Siemens melko uutena... Mutta jokatapauksessa kun budjetti on mikä on niin ei ole paljoa vaihtoehtoja. Ja olen ottanut niistä parista hajonneesta opiksi ja huomannut että on huomattavasti parempi maksaa 100€ lisää ja ostaa kahden vuoden takuulaajennus niin ei tarvitse ainakaan omalla rahalla korjauttaa :)
Noista olisi oma valinta tuo g62 ehdottomasti. Olisin hakenut melkein vastaavan kesällä mutta myöhästyin. Mallista ihmisillä positiivisia kuvia. On vielä tyylikäskin.
- Alkuperäinen taas
Kiitos vastauksista :) Jos meinaatte, että tuolla G62:n näytönohjaimella pärjää niin kait se sitten siihen kallistuu. Toki voi edelleen esittää eriäviä mielipiteitä, koska mulla menee jokatapauksessa ainakin viikko ennen kun saan käytyä ostamassa ton =)
- alkuper.
Minä taas :) Mitäs mieltä olette tosta: http://h10010.www1.hp.com/wwpc/fi/fi/ho/WF06b/321957-321957-3329744-64354-64354-4150055-4232824.html
Jos ette jaksa luke tuolta niin siinä on siis Intelin i5 prosessori ja Atin 5450 näytönohjain, eli riittääkö tuo näytönohjain? Kuten sanottu aikaisemmin niin ei sillä paljoa pelata, mutta pelien tarttis kuitenkin pyörähtää tarvittaessa kohtalaisesti..
Kiitoksia mielipiteistä =)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Naisella tisulit, kuin lehemän utarehet
Oli kyllä isot tisulit naisella, kuin lehemän utarehet, vaikka paita oli päällä, niin tisulit erottui.282823Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli652633Kemijärven festarit 2025
Onpas taas niin laimea meininki. Eikö tosiaan saada parempia artisteja? ☹️151704Johanna Tukiainen hakkasi miehen sairaalaan!
Viime päivien tiktok-keskusteluissa on tullut esiin, että Johanna Tukiainen on jatkanut väkivaltaista käytöstään. Hän h1281428- 1021417
- 1051399
Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?
En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?241197Salilla oli toissapäivänä söpö tumma
Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen411106Kalateltta ja Siipiteltta
Siipiteltasta ei saa ruokaa ollenkaan ja ovatko työntekijät ihan selvin päin siellä. Kalateltassa taas lojuu käytetyt la141093Jännä tunne kun ekaa kertaa elämässään tuntuu siltä
Että on tarkoitettu jollekin. Saattaahan tuo olla että on sekaisin kuin seinäkello, mutta silti tunne yhteenkuuluvuudest591005