Miten tän nyt muotoilisin....
Talon asukit on ihan täys Marikaa, ymmärrän (no Nino ei.)
Asukkaat ovat jokakerta äänestäneet Marikan häätöön.
On se kyll niin ärsyttävä !!!
Nyt MARIKA ulos !!!
Eetulle vielä mähis ja iloinen yllätys, kun ei pudonnutkaan.
Marika kyllä pysyy jossain hömppähömppä julkisuudessa.
Nyt lentää Marika vai mitä??
MARIKA.....
7
280
Vastaukset
- ulos vaan
Marika vaan ärsyttää koko ajan enemmän. Mitä viihdettä sellainen on? Lesbotytyillä luulisi olevan muitakin roolimalleja kuin tuollainen pakkopussaaja joka rikkoo sääntöjä ja jatkaa käytöstä mistä on monta kertaa sanottu. Agressiivinen henkilö kun ei voi ottaa muita huomioon.
- jaska_h
Marikaa ei äänestetä ulos, jos murtuu paineen alla. Kiusaaja Vilhelmiina ulos.
- .
...
- kysynpävaan
kiusaamista kun pitää ääliöistä huolta?
- 9678695
kysynpävaan kirjoitti:
kiusaamista kun pitää ääliöistä huolta?
niin se ei oikeasti huolehdi kenestäkään vaan koittaa vaan itse näyttää paremmalta silleen tekemällä eli itsekkäät motiivit Viltsulla siinä on. Sitten se painottaa ja korottaa sillä itseään, että kun MINÄ aina huolehdin kaikesta ja muut muka ei niin MINÄ olen tietysti korvaamaton ja paras. On aika läpinäkyvää ne sen huolenpidot.
- rebelius
Onneksi Marikalla taas 25% kaula muihin akkoihin. Pistänpä tässä yhden plussan. Turhaahan se, sillä niitä on jo niin paljon. Illalla nähdään.
- Marika on just hyvä
Marika on talon paras asukasvalinta. Toiset tykkää ja toiset ei ja kiinnostusta riittää. Ei Marika ole talon sisäisessä äänestyksessä saanut viimeksikään kuin pari pistettä, mutta se pantiin kuitenkin häätöön.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois
Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait873502Hei! Halusin vain kertoa.
En tiedä luetko näitä, mutta näimme n.4vk sitten, vaihdoimme muutaman sanan ja tunsin edelleen kipinän välillämme. Katso51729Miksi ikävä ei helpotu vuosien jälkeenkään?
Tänään olin ensimmäistä kertaa sinun lähtösi jälkeen tilassa, jossa vuosia sitten nähtiin ensimmäistä kerta. Ollessani51472- 291301
Tiesitkö? Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi seksuaalirikollinen
Järkyttävää… Motin mukaan Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi yksityiselämässään syyllistynyt es51918Kirjoittaisit edes jotain josta tiedän
Varmasti oletko se oikeasti sinä. Tänään tälläinen olo. 70862Oot kyl rakas
Et tiiäkkään miten suuri vaikutus sulla on mun jaksamiseen niin töissä, kun vapaallakin❤️. Oot täysin korvaamaton. En t35852Miten voitkin olla aina niin fiksu
...aina niin huomaavainen, kärryillä ja kartalla. Yritän etsimällä etsiä sinusta jotain vikaa, että saisin pidettyä sydä47810Mistä tietää, onko hän se oikea?
Siitä, kun sitä ei tarvitse miettiä. Siitä, kun hänen olemassa oleminen ja ajatteleminen saa hymyilemään. Siitä, kun ha60774Sofia Zida puhuu rehellisesti suhteesta Andy McCoyhin: "Se on ollut mulle tavallaan..."
Sofia ja Andy, aika hellyttävä parivaljakko. Sofia Zida on mukana Petolliset-sarjassa. Hänet nähtiin Yökylässä Maria Ve4767