Miten tän nyt muotoilisin....
Talon asukit on ihan täys Marikaa, ymmärrän (no Nino ei.)
Asukkaat ovat jokakerta äänestäneet Marikan häätöön.
On se kyll niin ärsyttävä !!!
Nyt MARIKA ulos !!!
Eetulle vielä mähis ja iloinen yllätys, kun ei pudonnutkaan.
Marika kyllä pysyy jossain hömppähömppä julkisuudessa.
Nyt lentää Marika vai mitä??
MARIKA.....
7
252
Vastaukset
- ulos vaan
Marika vaan ärsyttää koko ajan enemmän. Mitä viihdettä sellainen on? Lesbotytyillä luulisi olevan muitakin roolimalleja kuin tuollainen pakkopussaaja joka rikkoo sääntöjä ja jatkaa käytöstä mistä on monta kertaa sanottu. Agressiivinen henkilö kun ei voi ottaa muita huomioon.
- jaska_h
Marikaa ei äänestetä ulos, jos murtuu paineen alla. Kiusaaja Vilhelmiina ulos.
- .
...
- kysynpävaan
kiusaamista kun pitää ääliöistä huolta?
- 9678695
kysynpävaan kirjoitti:
kiusaamista kun pitää ääliöistä huolta?
niin se ei oikeasti huolehdi kenestäkään vaan koittaa vaan itse näyttää paremmalta silleen tekemällä eli itsekkäät motiivit Viltsulla siinä on. Sitten se painottaa ja korottaa sillä itseään, että kun MINÄ aina huolehdin kaikesta ja muut muka ei niin MINÄ olen tietysti korvaamaton ja paras. On aika läpinäkyvää ne sen huolenpidot.
- rebelius
Onneksi Marikalla taas 25% kaula muihin akkoihin. Pistänpä tässä yhden plussan. Turhaahan se, sillä niitä on jo niin paljon. Illalla nähdään.
- Marika on just hyvä
Marika on talon paras asukasvalinta. Toiset tykkää ja toiset ei ja kiinnostusta riittää. Ei Marika ole talon sisäisessä äänestyksessä saanut viimeksikään kuin pari pistettä, mutta se pantiin kuitenkin häätöön.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1631463Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on681284Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä271281Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2151144- 1271086
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3171019Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️2241012- 42949
Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että276922- 72915