saunalahti+samsung eivät pelaa

yhteen kentät?

Ostin vähän yli vuosi sitten Samsung U800 Soul B 3G Pinkki, Rosa-nauha puhelimen. Puhelin alkoi nyt vuoden vanhana lukkiintua niin että puhelimeen ei voi soittaa ja puhelimesta ei voi soittaa. Puhelin täytyy sammuttaa että lähtee pelaamaan. Aikaisemmin liittymä oli Elisa ja nyt Saunalahti.
Häiriöt olleet nyt Saunalahden aikana mutta häiriötä ei ole ollut jos sim kortti vanhassa Nokialaisessa. Ja tarkemmin ajatellen häiriö tuli kun eka kerran Saunalahden sim kortin laitoin puhelimeen. Saunalahden palvelut alkoi vasta sitten kun sammutin puhelimen.
Lukkiintuminen tapahtuu yleensä luultavasti silloin kun kuuluvuuskenttä "katoaa".
Onko tämä tyypillistä Saunalahden liittymälle?
Ikävintä tässä että et koskaan voi tietää milloin puhelin ei pelaa, välillä viikko, välillä kuukausi kun pätkii ja kun käytän vähän puhelinta niin tärkeätkin puhelut jää saamatta. Ja akusssa on virtaa, siitä ei ole kyse.
Puhelin ollut huollossa ja vika poistunut vain hetkeksi
(DNA lla sim kortissa vastaavia vikoja, kuullema?)

11

985

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Käytä sitä Nokialaista puhelimena. Samsungia voit käyttää leluna.

      • puhelimeen tyytyväin

        Samsung pelasi virheettä siihen saakka kunnes laitoin Saunalahden sim-kortin puhelimeen.


    • hint

      Saunalahden haukkuminen vieläpä omilla sivuilla on suuri synti ja pyhäinhäväistys. Ainakin Saunan asiakkaiden mielestä. Mulla on ollut Dnan liittymä ja Samsung jo puolitoista vuotta eikä ole mitään ongelmia ollut.

      • Ei enää koskaan Saun

        Minulla on Saunalahden kännykkäliittymä ja se ei todellakaan pelaa. Katkoo niin, ettei voi soittaa toimistoihin. Kolmen minuutin soiton aikana kerkee katketa jopa kolme kertaa. Puhelin on uusi, joten se ei siitä johdu.

        Olen pettynyt myös siihen, että vaihdoin eri suuruusen liittymän ja laitoin siihen, että puoleksi vuodeksi. Kun sain laskun se oli muutettu vuodeksi, niin nyt minun on kärsittävä tästä paskasta vuosi pääsemättä irti.
        Mieheni vaihtoi DNA.n ja pelaa kuin unelma.
        Hänkin joutui vaihtamaan juuri siksi, kun ei katkeamatta voinut soittaa yhtään puhelua.
        Niin ja se, että kun soittaa Sunalahteen se maksaa maltaita ja ei kuitenkaan kuulu muuta, kuin että ruuhkaa linjoilla. Se kertoo sen, että on paljon valittajia, kun sinne olevat linjat ruuhkautuu.

        Netin kautta kirjoittamani valitus, ei ole mennyt perille eikä ole tullut vastausta pyynnöistä huolimatta. Että silleen.
        Jokaiselle olen sanonnut, että ei missään nimessä Saunalahteen, joka on liittymää puhelimeensa miettinyt.
        Huijatuksi olen tullut ja olen tosi pettynyt. Nyt olen päättänyt ottaa yhteyttä kuluttaja-asiamiehen kautta saadakseni purettua sopimuksen.


      • ongelmia on
        Ei enää koskaan Saun kirjoitti:

        Minulla on Saunalahden kännykkäliittymä ja se ei todellakaan pelaa. Katkoo niin, ettei voi soittaa toimistoihin. Kolmen minuutin soiton aikana kerkee katketa jopa kolme kertaa. Puhelin on uusi, joten se ei siitä johdu.

        Olen pettynyt myös siihen, että vaihdoin eri suuruusen liittymän ja laitoin siihen, että puoleksi vuodeksi. Kun sain laskun se oli muutettu vuodeksi, niin nyt minun on kärsittävä tästä paskasta vuosi pääsemättä irti.
        Mieheni vaihtoi DNA.n ja pelaa kuin unelma.
        Hänkin joutui vaihtamaan juuri siksi, kun ei katkeamatta voinut soittaa yhtään puhelua.
        Niin ja se, että kun soittaa Sunalahteen se maksaa maltaita ja ei kuitenkaan kuulu muuta, kuin että ruuhkaa linjoilla. Se kertoo sen, että on paljon valittajia, kun sinne olevat linjat ruuhkautuu.

        Netin kautta kirjoittamani valitus, ei ole mennyt perille eikä ole tullut vastausta pyynnöistä huolimatta. Että silleen.
        Jokaiselle olen sanonnut, että ei missään nimessä Saunalahteen, joka on liittymää puhelimeensa miettinyt.
        Huijatuksi olen tullut ja olen tosi pettynyt. Nyt olen päättänyt ottaa yhteyttä kuluttaja-asiamiehen kautta saadakseni purettua sopimuksen.

        Eli ongelmia on muillakin. Mieheni Saunalahti-liittymä pelaa alusta saakka vanhassa Sony_Ericsson puhelimessa, minun toinen liittymä (koti) pelaa vanhassa Nokialaisessa mutta tämä Samsung puhelimen kanssa on ongelmia. Silloin kun Sim-kortti on Nokialaisessa, liittymä pelaa. Kuitenkin kun minulla on toimiva hyvä, uudehko puhelin, en olisi valmis sitä kierrätykseen laittamaan. Olen kuullut että Samsung puhelimien kanssa ihmisillä on ollut hankaluuksia. Missä on "pullonkaula" jossa nyt kiikastaa. Odottelen vielä ja jos vaikeuksia on heitän puhelimen huoltoon. (DNA:n mukaan pätkiminen ei ole vika, joten en siitä liittymästä on paljon negatiivistä kuullut)


      • soulb
        ongelmia on kirjoitti:

        Eli ongelmia on muillakin. Mieheni Saunalahti-liittymä pelaa alusta saakka vanhassa Sony_Ericsson puhelimessa, minun toinen liittymä (koti) pelaa vanhassa Nokialaisessa mutta tämä Samsung puhelimen kanssa on ongelmia. Silloin kun Sim-kortti on Nokialaisessa, liittymä pelaa. Kuitenkin kun minulla on toimiva hyvä, uudehko puhelin, en olisi valmis sitä kierrätykseen laittamaan. Olen kuullut että Samsung puhelimien kanssa ihmisillä on ollut hankaluuksia. Missä on "pullonkaula" jossa nyt kiikastaa. Odottelen vielä ja jos vaikeuksia on heitän puhelimen huoltoon. (DNA:n mukaan pätkiminen ei ole vika, joten en siitä liittymästä on paljon negatiivistä kuullut)

        Itellä kans sama verkosta hyppimis ongelma pukkasi päälle kun vaihdoin saunalahden SIM-kortin puhelimeen.
        Ongelmaan saattaa olla ratkaisuna se, että puhelimen asetuksista tekee verkon valinnan manuaalisesti, eikä anna automatiikan olla päällä kuten se on vakiona.

        Pitää nyt katsoa alkaako toimia.


      • kokemusta on
        Ei enää koskaan Saun kirjoitti:

        Minulla on Saunalahden kännykkäliittymä ja se ei todellakaan pelaa. Katkoo niin, ettei voi soittaa toimistoihin. Kolmen minuutin soiton aikana kerkee katketa jopa kolme kertaa. Puhelin on uusi, joten se ei siitä johdu.

        Olen pettynyt myös siihen, että vaihdoin eri suuruusen liittymän ja laitoin siihen, että puoleksi vuodeksi. Kun sain laskun se oli muutettu vuodeksi, niin nyt minun on kärsittävä tästä paskasta vuosi pääsemättä irti.
        Mieheni vaihtoi DNA.n ja pelaa kuin unelma.
        Hänkin joutui vaihtamaan juuri siksi, kun ei katkeamatta voinut soittaa yhtään puhelua.
        Niin ja se, että kun soittaa Sunalahteen se maksaa maltaita ja ei kuitenkaan kuulu muuta, kuin että ruuhkaa linjoilla. Se kertoo sen, että on paljon valittajia, kun sinne olevat linjat ruuhkautuu.

        Netin kautta kirjoittamani valitus, ei ole mennyt perille eikä ole tullut vastausta pyynnöistä huolimatta. Että silleen.
        Jokaiselle olen sanonnut, että ei missään nimessä Saunalahteen, joka on liittymää puhelimeensa miettinyt.
        Huijatuksi olen tullut ja olen tosi pettynyt. Nyt olen päättänyt ottaa yhteyttä kuluttaja-asiamiehen kautta saadakseni purettua sopimuksen.

        periksi älä anna jos liittymässä vikaa otappa sähköpostilla yhteyttä saunalahteen kehottavat soittamaan OMA GURULLE mutta kallista älä soita ota vaan sp:llä vaikka useammin kyllä asiat hoituu oma gurulla vaan haluavat rahastaa omista virheistään ja ne purkavat vaikka sopimuksen jos ei toimi.


    • prkl saunalahti

      Minulla Saunalahti ja samsung g600. Akku alkoi tyhjentyä vuorokaudessa heti kun vaihdoin saunalahteen. Olen ostanut jo 2 akkua mutta alan uskoa että vika on sim kortissa ja saunalahden liittymässä

      • Sauna lähti

        Saunalahden SIM-kortti ei toiminut Samsungin puhelimessa.
        Hukkasi jonkin ajan kuluttua verkon ja vain hätäpuhelut (112) toimi.
        SIM-kortin uusiminen ei auttanut, piti uusia puhelin. Dna- kortti oli toiminut vanhassa puhelimessa hyvin.

        Nyt on Saunalahdella taas joku ongelma. Puhelut kuuluvat vain yhteen suuntaan. Soittaja kuulee, vastaanottaja ei. Sama vika on pari päivää ollut useamissa Saunalahden liittymässä olevissa laitteissa.

        Tekisin vikailmoituksen, mutta eihän se netin kautta onnistu Saunalahdelle.


    • ida<<<

      sama homma täälläkin.! Ei kuulu Samsuging puh. saunalahti, tai jos kuuluu, kuuluu tosi huonosti, ja pätkii, ja ääni on aivan kadoksissa, ja maan alla..heti kun kortin vaihtaa, rupeeaa ilosesti saunalahtikin kuulumaan..kun ei saunil. löydä kenttää samsunging romu puh. menee iteksiään pois päältä. Kyseessä on vieläpä samsungingin halppis perus puhelin, mitä on myyty 25e uutena expertillä ainakin. Tiiä sitten oisko siinä syy. Saunal. ihmettelivät asiaa, ja olivat sitä mieltä, että sim kortit kestää monia vuosiakin käytössä, jos ei ole viottunut,, eikä se pitäisi tuolleen herjata, jos toisessa puh. toimii, ja toisessa, ei, mutta näiden kahden kanssa se 2 kauppa ei näköjään toimi..kaikki puh. menee sekasin kun et kuule mitään paljoa! :(

    • Android1002

      Samsungit ei toimi kunnolla saunalahden eikä Elisan verkoissa. Netissä käyty keskustelua jo kohta vuoden eikä Androidia saada korjattua. Operaattori ei varmasti ala tekemään mitään korjauksia, koska muut puhelimet toimivat moitteetta, eli vika on Androidissa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      60
      2464
    2. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      284
      2118
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      86
      2050
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      57
      1771
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      4
      1681
    6. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      4
      1649
    7. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1554
    8. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      5
      1377
    9. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      7
      1341
    10. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      109
      1259
    Aihe