Pikkusiskolle nimeksi Paula?

LiinanjaNinninäiti

Saimme pari viikkoa sitten toisen ihanan pikku tyttömme ja olemme miettineet hänelle nimeä Paula. Mitäs pidätte? Nimi voi alkuun tuntua hiukan raskaalta, mutta kun sitä kuulostelee on se meistä hyvin kaunis ja raikas nimi, eikä näiden nykyään yleisimpien joukossa. Mikä sopisi Paulalle toiseksi nimeksi? Jos ette pidä nimestä niin, miksi? Ja mikä samantyylinen nimi olisi mielestänne kaunis vaihtoehto?
Iloinen isosisko on Liina Loviisa. Pikkusiskon nimien ei tarvitse alkaa samalla kirjaimella.
Kiitos valmiiksi.

20

3212

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rosita=)=)

      Mielestäni Paula sopisi nimeksi Liinan siskolle.

      Paula Ilona
      Paula Amanda
      Paula Lyydia / Paula Linnea

    • Itse en pidä yhtään Paula nimestä; jotenkin vain kamalan "kovan" kuuloinen mielestäni... Mitenkäs olisi Paulan sijaan etunimeksi vaikka Pipsa, Pinja taikka Pihla...? Ja toiseksi nimeksi sitten vaikkapa Pauliina tai Peppiina...

    • 25

      joten se sopinee hyvin pikkusiskolle. Minusta nimi on hyvä, eikä nykyisin kovin yleinenkään. Toiseksi nimeksi sopisi esim Elisa, Eveliina tai Helinä. Olen tuntenut oikein kivoja Paula-nimisiä tyttöjä.

    • 45+

      Kiva nimi, kansainvälinenkin!

      • hippuli

        Paula on ihan nätti Liinan pikkusiskolle :)

        muutama ehdotus:

        Paula Peppiina
        Paula Elliina
        Paula Mimosa
        Paula Tuulia
        Paula Anniina
        Paula Aliisa
        Paula Alissa
        Paula Elissa
        Paula Sofia
        Paula Lumina


    • hilla-

      Paula Katriina
      Paula Matilda
      Paula Sylvia
      Paula Elviira
      Paula Ilona
      Paula Johanna
      Paula Amalia

      • ....

        Lasta voidaan kiusata Paula-lehmäksi, koska on sen niminen jugurtti. Laittakaa vaikka Leea tai Leila mieluummin.


      • miljoonia tuotteita
        .... kirjoitti:

        Lasta voidaan kiusata Paula-lehmäksi, koska on sen niminen jugurtti. Laittakaa vaikka Leea tai Leila mieluummin.

        Tuskimpa se Paula-jogurtti on markkinoilla kovin monta vuotta, ei kuitenkaan ole kyse valmistajasta kuten Valio vaan Paula-jogurtin valmistaja on Dr. Oetker ja parin vuoden päästä varmaan koko jogurtti on unohdettu ja kehitelty tilalle uuden nimisiä jogurtteja jotta myynti kasvaa. Ja aika kaukaa haettu haukkua jotain lehmäksi siksi koska jogurtilla on sama nimi. Mutta kyllä nuo Leea ja Leila-nimet ovat myös ihan nättejä nimiä tytölle noin muuten.


      • Anonyymi

        Ote oon Paula kristiina


    • ei Paulaa

      En pidä Paula-nimestä, se ei kuulosta kauniilta. Ehdotan nimeä Nelli tai Emma.

    • nimiehdotuksia

      Miten olisi Saara tai Vilja? Älkää laittako Paulaa, ei ole kiva nimi.

    • NimiTäti

      Paula Adalmiina.
      Paula Helena.
      Paula Helmiina.
      Paula Aurora.

      Liina ja Paula kivankuuloinen sisarrusnimipari!

      • hhheeeee

        Paula on jotenkin tönkkö, mitäänsanomaton nimi. Mieluummin sitten vaikka Paulina jos tuontyyppisen nimen haluaa. Ehdotuksena vaikka Pinja Paulina. Jos vähän erikoisempaa nimeä haluaa voisi olla Pieta tai Pirita.


    • Paula2011

      Paula on oma nimeni ja on kaunis nimi ja olen aina ollut siihen tyytyväinen. Olen asunut myös ulkomailla, nimi on helppo kaikkialla, ja pidetty.

      • PaulaSSSS

        Juuri niin olen myös Paula ja pidän todella paljon nimestäni,eli ja on international....


    • pemma

      ehdotan Pauliina sopisi hyvin

    • -ada-

      Paula on vähän kova nimi, mutta miksei jos itse pidätte! Jokin pehmeämpi toiseksi nimeksi. Paula Matleena olisi kaunis. Muita ehdotuksia:

      Paula Sofia
      Paula Adalmiina
      Paula Helmiina
      Paula Jasmiina
      Paula Kamilla
      Paula Olivia

      Liinan siskolle sopisi myös vaikka Pinja, Vilma, Aino, Vaula, Viola, Milja, Minja, Anni tai Laura.

    • huomenta suomi

      Paula on mielestäni ihan kiva nimi, mutta Petra olisi mielestävi vielä kauniinmpi.

      Paula Anniina
      Paula Linnea

      Petra Kristiina
      Petra Emilia
      Petra Elviira
      Petra Susanna

    • ????

      Paula on ok.
      Paula Elisa
      Paula Emilia
      Paula Eveliina
      Paula Marjaana

    • Anonyymi

      Tosi nätti ja fiksu nimi, kansainvälinenkin
      Nimenkantajasta tulee menestyvä ja erilaisuutta ymmärtävä..
      (Kukaan mitään jugurtteja tai muita mieti, höpöhöpö-juttuja suppealla näkökulmalla)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      78
      1002
    2. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      76
      767
    3. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      81
      735
    4. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      724
    5. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      59
      717
    6. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      108
      656
    7. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      111
      573
    8. Mennään näin sitten

      Ettei kohdata enää.
      Ikävä
      46
      552
    9. Pystytkö pitämään

      Taukoa ja eroa ihan hyvillä mielin vai tekeekö tiukkaa
      Ikävä
      41
      498
    10. Pohjola talo

      Kuka arvaa lähimmäs miten nopeasti tulee konkurssi uusilla yrittäjillä
      Kuhmo
      18
      498
    Aihe