Olin Viking Linen XPRESS-laivalla 29.10.10 illalla tulossa takaisin Helsinkiin. Istuin ravintolassa ystävättären kanssa ja siihen ilmeistyi meille tuntemattomia ihmisiä (kolme miestä). Jutusteltiin mukavia ja kun laiva saapui satamaan lähdin yksin maihin. Taksia jonottaessani huomasin, että lomakkoni puuttui laukusta. Minulla ei ole minkään näköistä käsitystä misssä vaiheessa hävinnyt. Lomakossa oli 3 kpl Visa Electroneja, ajokortti ja matkakortti. Pitäisi tehdä ilmoitus poliisille, mutta en voi vielä tehdä koska sähköinen ilmoittaminen vaatii tunnistuksen ja korttien avainlukulistatkin olivat rahapussissa. Jos teillä jollain havaintoja asiasta, please ilmoittakaa. Maksan mielelläni löytöpalkkion.
Lompakko varastettu
6
1642
Vastaukset
- 4+3
Tällaisessa tapauksessa rikosilmoitus olisi pitänyt tehdä heti. Skattalta olisi ollut lyhyt matka kävellä Roballe ilmoitusta tekemään ja samalla sieltä olisi voinut kuolettaa kaikki kortit, konnat kun pyrkivät käyttämään niitä heti hyväkseen, ennen kuin ne joutuvat sulkulistalle.
- pitäs tietää
okaro kirjoitti:
Kortit tulee kuolettaa heti soittamalla numeroon 020333
Rikosilmoituksen voi tehdä mille poliisiasemalle tahansa ja kortit kuoletetaan soittamalla.
Onneksi ei ollut luottokortteja sillä olisit jo pahoissa veloissa.Samoin heti maanantaina pankkiin jotta kuolettavat avainlukulistat.Saat uudet samalla sillä jos vielä pankin tunnusluvut ollut mukana on sinun tilisi avoin vorolle eli voi tehdä mitä haluaa sillä ja tyhjentää koko tilin.
- uhuhuyugyfh
Joo kannattaa aina jutella mukavia kun mustalaisen tai serbipakolaisen näköinen tyyppi tulee juttelemaan mukavia, on ne niiiiin sympaattisia.
- Mummeli
Samalla laivalla menomatkalla 19.11, päivällä minultakin varastettiin lompakko käsilaukusta. Sain suljettua kortin jo laivalla, mutta vieläkin pelottaa väärinkäytökset.
- JK
TEE RIKOOSILMOITUS
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Trump muka öljyn takia Venezuelaan? Pelkää mustamaalausta
Kertokaapa mistä tuollainen uutisankka on saanut alkunsta? Näyttäkääpä ne alkuperäiset lähteet, minä en löytänyt mitään13713144Kun Arman Alizad puolusti hiihtäjä Vilma Nissilää sanomalla
"älä välitä sekopäistä Vilma", ja kun siitä kerrottiin täällä, niin sekopäinen mukasuvaitsevainen teki siitä valituksen823619Venezuela on hyvä esimerkki vasemmistolaisten pahuudesta
Jokainen tietää, että Venezuelassa on pitkään ollut Chavezin ja Maduron vasemmistohallinto. Maan talous on romuttunut,952884Miksei Trump ole kiinnostunut Suomen valloittamisesta?
Täällähän on enemmän turvetta kuin Norjalla öljyä. Eikö Ttump ole turvenuija?361359Martinalta vahva viesti
"Suuret unelmat venyttävät sinua, pelottavat vähän ja vievät mukavuusalueen ulkopuolelle. Juuri siellä kasvu tapahtuu. J2731354Akateemikko Martti Koskenniemi vertaa Trumpia Putiniin
"-Suomalaisena on syytä olla huolissaan siitä, että Yhdysvallat näin vahvistaa 1800-luvun alkupuolella julistamansa etup1441289Jos mies olet oikeasti...?
Kiinnostunut... Pyydä mut kunnolla treffeille ja laita itsesi likoon. En voi antaa sydäntä jos sinä olet epävarma ja eh1151254Esko Eerikäinen paljastaa järkyttävän muiston lapsuudesta - Isä löytyi alastomana slummista
Esko Eerikäisen tausta on monikulttuurinen, hän muutti vain 10-vuotiaana yksin kotoaan Kolumbiasta isovanhempiensa luo S121157- 811051
Nautitko riidan haastamisesta?
Itse olen hyvin kärsivällinen ja sopuisa noin yleensä, mutta osaan tarvittaessa olla hankala. Niin metsä vastaa kuin sin184923