Joulu Madridissa

0000000

Hei
Olemme jouluun madridissa, osaisiko joku suositella kivoja paikkoja jotka olisivat auki myos joulun pyhina? Ravintolavinkkeja? Kaikki vinkit otetaan ilolla vastaan!

7

1248

Vastaukset 7

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...

Espanjalaiset eivät juhli 24.12., joten mikä ongelmana.

• chica2222

ettei kysyjä tarkoita vain jouluaattoa, kun kysyy joulupyhistä monikossa...

• tihk

Katselin juuri netistä kuvia Madridin jouluvaloista, tekisi itsekin mieli lähteä! Espanjassakin kaikki paikat menevät aika tehokkaasti kiinni joulupäiväksi, mutta monet maahanmuuttajat mm. pitävät paikkansa auki, kun eivät joulua vietä. Ja suurkaupunki Madridissa luulisi tällaisia paikkoja riittävän. Kannattaa käppäillä kaupungilla ja mennä vain johonkin mukavan oloiseen paikkaan.

• missMadrid

Ainakin CC Principe Pion (ostoskeskus) kaupat on auki aamukymmenestä kymmeneen paitsi 25.12. ja 1.1 ja 6.1. Ja noina päivinä "ravintola"puoli (siellä on kyllä enemmän pikaruokapaikkoja mut joo on muutama ravintolakin) on sielläkin auki. CC Prin. Pioon pääsee samannimisen metroaseman kautta kätsysti (linja 10, 6 ja Ramal Ópera - Príncipe Pío). Et siinä jotain tekemistä :D Ja keskustassa on kaupat melkein aina auki, et kyllä teillä tekemistä riittää :D

• äkkilähtijä

Hei aloittaja! Kuinka joulu meni tuolloin Madridissa? Pähkäilen tässä mahdollista joulureissua sinne tänä vuonna ja samojen kysymysten kanssa olen, kuin sinä. Eli por favor kaikki, jotka voisitte auttaa, kertokaa, miten yksinäinen reissunainen pärjäisi Madridissa, kun ei ole tuttuja siellä.

• aewqe

Madridissa on kaikki auki koko joulunajan. Käy ihmeessä katsomassa vaikka joku musikaali, nyt taqitaa olla ohjelmistossa kehuttu Pricilla, aavikon princessa, on huippuluokkaa ;).

• 14+4

Vieraile El Corte Inglesin "Gourmet Experience" ravintolamaailmassa. Se on Callaon aukion vierellä ylimmässä kerroksessa. Näkymä on hieno Mardin kattojen ylitse sekä Callaon aukiolle / Gran Vialle / Edificio Carrion.

Vieraile myös joulutoreilla, joita löytyy lähes joka Plazalta. Plaza Mayor on tietenkin jouluna hieno.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Yli 3 Vuotta sinä jaksoit

ja yrititit ottaa selvää minusta. Aika hämmästyttävää. Naiselle.
      Ikävä
      92
      1582
    2. Mikä on viimeinen

este joka vielä pitää sinut ja kaivattusi erillään?
      Ikävä
      83
      1062
    3. Miksi kumppaniehdokkaan oma elämä on teille ongelma?

Täällä monesti kuulee vaatimuksia siitä, että kumppaniehdokkaalla ei saisi olla lemmikkejä, lapsia, kavereita, eksiä, su
      Sinkut
      393
      996
    4. Näin kaivattuni viimeksi...

...? Se tuntui kuin... ?
      Ikävä
      68
      985
    5. Oikea nainen

On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t
      Sinkut
      177
      934
    6. Harmi että välimme

Menivät niin solmuun.
      Ikävä
      94
      851
    7. Se ei silloin ollut sattumaa

vaan tarkkaan suunniteltu juttu. 🪤
      Ikävä
      64
      633
    8. Olen pahoillani mies ihan kaikesta

Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on
      Ikävä
      60
      622
    9. Minä olen käyttänyt mustan magian riittejä ja taikoja aiheuttaakseni epäonnea ja pahaa joillekin

Ne jutut on toimineet. Olen harjoittanut tätä parisenkymmentä vuotta
      Ikävä
      170
      603
    10. Hei sinä rakas mies.

Milloinkaan kohdataan? Toivottavasti pian....❤️
      Ikävä
      37
      598
    Aihe