Nikko Edomura

Ekakerta Japanissa

Onko kellään kokemuksia tästä "teemapuistosta"? Onko siellä enkunkielisiä kylttejä tms eli pärjääkö vaikkei osaa kuin vähän japania? Lapseni 11 v haluaisi ninjanäytökseen.

5

923

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 7+6
      • Ekaa kertaa....

kysyinkin kokemuksia...;-)

• kävisin toistekin

Kävin Nikko Edomurassa lähemmäs 10 vuotta sitten, joten varmaankin puisto on kehittynyt turistin kannalta vain parempaan päin. Itse oIin japanilaisen vaimoni kanssa, joten kieliongelmia ei ollut. Siellä oli kuitenkin paljon ulkomaalaisia turisteja, jotka eivät osanneet japania ja paikalle ainakin olivat päässeet. Nikkon alueella on muutenkin paljon ulkomaalaisia turisteja. Itse teemapuistossa pärjää kyllä englannilla, jos nyt kieltä edes suuresti tarvitsee. Ymmärtääkseni jossain vaiheessa puistolla meni taloudellisesti todella huonosti, mutta he selvisivät panostamalla lähes yksinomaan ulkomaalaisiin turisteihin. "Perinteinen Japani" -imago taitaa kuitenkin myydä parhaiten ulkomaalaisille. Sellainen huomio, että teemapuisto on luonnossa pienempi kuin miltä se nettisivuston kartalla näyttää. Ninjaesitys oli erittäin hyvä ja katsoisin sen mieluusti uudelleenkin.

Toinen vastaava paikka, jossa en ole itse käynyt mutta joka voi olla jopa parempi on Kyoton lähellä oleva Toei Uzumasa Eigamura: http://www.japan-guide.com/e/e3934.html

• Ekaa kertaa..

Näillä mennään!

• izakaya

...kyllä harmittaa, molemmissa käynyt, Nikkossa ja Kiotossa, mutta kummastakaan en tiennyt näitä paikkoja entuudestaan. No, ensi kerralla sitten... =)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään

Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää
      Maailman menoa
      241
      4703
    2. Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa

Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri
      Maailman menoa
      454
      3374
    3. Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla

Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt
      Tv-sarjat
      15
      2358
    4. Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."

Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa
      Suomalaiset julkkikset
      22
      2002
    5. Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?

Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja
      Tv-sarjat
      9
      1263
    6. Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan

Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat
      Kuhmo
      28
      1139
    7. Mun kaikkialta häviäminen

Ei liity sinuun. Muista se. ❤️ Mua kiusataan enkä mä enää jaksa.
      Ikävä
      74
      1083
    8. Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan

Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar
      Kaste
      69
      1045
    9. Inhottaa ajatus siitä

Miten monia olet pannut.
      Ikävä
      77
      1016
    10. Onko teillä

minkä tyyppisiä seksifantasioita kaivattunne kanssa?
      Ikävä
      54
      956
    Aihe