liittymä

Salama

Olen ollut tyytyväinen ACN liitymääni.
Mitään ongelmia ei ole tullut ja kaikki pelaa täysin niinkuin oli luvattu.
Ystäväpiirissäni on monta joilla on ACN liittymät, joten heidän kanssaan soitot tulevat ilmaisiksi.
Vaikka soitankin muitakin puheluita kun acn väliset niin sittenkin laskut jäävät pieniksi.
Jää rahaa paljon parempaankin kun kännykkälaskut pienenevät.
Kaikille jotka moittivat ACN liittymää niin sanon että olette vain kateellisia.

26

1144

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Rahat Jenkeille...

      Tässäpä otteita Acn-asakkailta Suomi24 sivuilta:

      Kirjoitin lokakuussa ACN-sopimukset,liittymämme avautuivat maaliskuun puolivälin tienoilla...

      Kun liittymien puheluista tuli ensimmäiset laskut,ei laskuni olleetkaan pienentyneet verrattuina Soneran laskuihini,omalta kohdaltani puhelut vain vähenivät...

      GPRS ei toimi,multimediaviestit ei kulje,ja ei mitään sisältöpalveluja,ja linkit eivät toimi...

      Sain laskun MAKSUTTOMISTA acn friends välisistä puheluista...

      Olen lähettänyt reklamaation puolitoista kuukautta sitten ja soittanut kymmeniä kertoja,olen ottanut kuluttajaneuvojaan yhteyttä,sillä vaikka kuinka pyydän niin acn ei lähetä uutta laskua,ovat todenneet että heidän ei tarvitse lähettää uutta laskua...

      Eli tuskinpa on tuulesta temmattuja väitteet ACN:n toimimattomuudesta!!!

      • Salama

        Jos tätä palstaa lukisi, ja näitä moittijoita uskoisi niin en minäkään olisi ACN liittymääni ottanut, mutta kun otin niin olen yllättynyt positiivisesti, ja kaikki on ollut hyvin ja toiminut ihan moitteettomasti.
        Sitä en tiedä miten muilla on käynyt, mutta omakohtaisesti täytyy sanoa että ne moitteet mitä olen tältä palstalta ACN liittymästä lukenut, niin ne ovat pelkkää provoa.
        Tekstarit menevät perille, mutta multimediaviestit toki eivät vielä toimi.


      • todellisuuteen
        Salama kirjoitti:

        Jos tätä palstaa lukisi, ja näitä moittijoita uskoisi niin en minäkään olisi ACN liittymääni ottanut, mutta kun otin niin olen yllättynyt positiivisesti, ja kaikki on ollut hyvin ja toiminut ihan moitteettomasti.
        Sitä en tiedä miten muilla on käynyt, mutta omakohtaisesti täytyy sanoa että ne moitteet mitä olen tältä palstalta ACN liittymästä lukenut, niin ne ovat pelkkää provoa.
        Tekstarit menevät perille, mutta multimediaviestit toki eivät vielä toimi.

        Ei ne todellakaan pelkkää provoa ole .. matkapuhelinalalla tiskin takana nyt noin 6 vuotta työskennelleenä voin sanoa että tällaista ongelmamäärää ei täkäläisen matkapuhelinbisneksen historiassa ole nähty yhdelläkään operaattorilla. Ei edes tuolloin kun hommia vasta aloittelin, 98-joulun nurkilla jolloin liittymiä tehtiin satamäärin päivittäin ... silti aukesivat ajoissa ja kaikki toimi. Eikä tuolloin todellakaan ollut nykypäivän reusrsseja käytössä.

        Eikä ACN:n tapauksessakaan välttämättä tuotteessa olisi mitään vikaa, jos vain asioiden hoitamiseen olisi resursseja, tahtoa ja taitoja ja olisivat ymmärtäneet etukäteen käydä ehdot läpi viranomaisten kanssa. Nyt tuotteen potentiaali tapettiin noilla virheillä jo etukäteen. Verkostomarkkinointia vastaan minulla ei sinänsä mitään ole, tiettyjen edustajien toimintatapaa vastaa kylläkin. Kilpailu on alalla kuin alalla tervetullutta, kunhan pelataan samoilla säännöillä.


      • augusti
        todellisuuteen kirjoitti:

        Ei ne todellakaan pelkkää provoa ole .. matkapuhelinalalla tiskin takana nyt noin 6 vuotta työskennelleenä voin sanoa että tällaista ongelmamäärää ei täkäläisen matkapuhelinbisneksen historiassa ole nähty yhdelläkään operaattorilla. Ei edes tuolloin kun hommia vasta aloittelin, 98-joulun nurkilla jolloin liittymiä tehtiin satamäärin päivittäin ... silti aukesivat ajoissa ja kaikki toimi. Eikä tuolloin todellakaan ollut nykypäivän reusrsseja käytössä.

        Eikä ACN:n tapauksessakaan välttämättä tuotteessa olisi mitään vikaa, jos vain asioiden hoitamiseen olisi resursseja, tahtoa ja taitoja ja olisivat ymmärtäneet etukäteen käydä ehdot läpi viranomaisten kanssa. Nyt tuotteen potentiaali tapettiin noilla virheillä jo etukäteen. Verkostomarkkinointia vastaan minulla ei sinänsä mitään ole, tiettyjen edustajien toimintatapaa vastaa kylläkin. Kilpailu on alalla kuin alalla tervetullutta, kunhan pelataan samoilla säännöillä.

        Kuvaamasi aikana ei ole ollut mitään numeronsiirtorumpaa Suomalaisessa kännykkähistoriassa. ACN on joutunut/saanut tämän numeronsiirtohomman tuntea kaikkein voimakkaimmin ja lähteä komemattomana leikkiin mukaan. Kukaan valtakunnassa ei ole osannut vartautua kaikkiin ongelmiin ja tiedän, että ACN on joutunut olemaan suurten sylkykuppina asiassa jota markkinointitapansa ansiosta on ennakkoluuloisesti nimitelty kusettajaksi ym. arvonimillä. Turhaan on verrata v. 98 jouluun jolloin puhuttiin vain nuutamien tuhansien liittymien "ruuhkasta" kuukaudessa, kun ACN:n joulu- ja tammikuu oli luokkaa 20-30 tuhatta liittymää viikossa.

        Ongelmia luovuttavien operaattorien ja viranomaisten toimissa ei ole tunnustettu vaan kaikki on kadettu ACN:n päälle joka suurimpana numeronsiirtojen vastaanottajana on saanut taistella valituksilla ylikuormitettuja viranomaisia vastaan joiden konseptitkaan ei ole ollut selviä.


      • löytyy
        augusti kirjoitti:

        Kuvaamasi aikana ei ole ollut mitään numeronsiirtorumpaa Suomalaisessa kännykkähistoriassa. ACN on joutunut/saanut tämän numeronsiirtohomman tuntea kaikkein voimakkaimmin ja lähteä komemattomana leikkiin mukaan. Kukaan valtakunnassa ei ole osannut vartautua kaikkiin ongelmiin ja tiedän, että ACN on joutunut olemaan suurten sylkykuppina asiassa jota markkinointitapansa ansiosta on ennakkoluuloisesti nimitelty kusettajaksi ym. arvonimillä. Turhaan on verrata v. 98 jouluun jolloin puhuttiin vain nuutamien tuhansien liittymien "ruuhkasta" kuukaudessa, kun ACN:n joulu- ja tammikuu oli luokkaa 20-30 tuhatta liittymää viikossa.

        Ongelmia luovuttavien operaattorien ja viranomaisten toimissa ei ole tunnustettu vaan kaikki on kadettu ACN:n päälle joka suurimpana numeronsiirtojen vastaanottajana on saanut taistella valituksilla ylikuormitettuja viranomaisia vastaan joiden konseptitkaan ei ole ollut selviä.

        "Ongelmia luovuttavien operaattorien ja viranomaisten toimissa ei ole tunnustettu vaan kaikki on kadettu ACN:n päälle"

        Olisikohan tähän syynä se että ACN on ainoa joka on näistä ongelmista kärsinyt?

        Eikös ACN:llä ole muuten 11 vuoden historia alalta joten ei tässä mitenkään kokemattomana kai lähdetty. Vai olisko niin että se hehkutus asiakasmääristä ulkomailla on PASKAPUHETTA ja se homma on siellä ollut samanlaista rypemistä ???

        Ensimmäisen kommentin koitin laittaa asialinjalla, mutta augusti sen todisti taas ... malliesimerkki ACN-aivopestystä joka ei voi tunnustaa mitään virhettä omassa pesässä.


      • augusti
        löytyy kirjoitti:

        "Ongelmia luovuttavien operaattorien ja viranomaisten toimissa ei ole tunnustettu vaan kaikki on kadettu ACN:n päälle"

        Olisikohan tähän syynä se että ACN on ainoa joka on näistä ongelmista kärsinyt?

        Eikös ACN:llä ole muuten 11 vuoden historia alalta joten ei tässä mitenkään kokemattomana kai lähdetty. Vai olisko niin että se hehkutus asiakasmääristä ulkomailla on PASKAPUHETTA ja se homma on siellä ollut samanlaista rypemistä ???

        Ensimmäisen kommentin koitin laittaa asialinjalla, mutta augusti sen todisti taas ... malliesimerkki ACN-aivopestystä joka ei voi tunnustaa mitään virhettä omassa pesässä.

        Mistä ihmeen aivopesusta sinä puhut. Ei tässä asiassa tarvita mitään aivopesua kyllä 300 tuhatta liittymää puhuu aika vakavaa kieltä, mutta ne numeronsiirroissa oleet vaikeudet ovat todellisia ja täysin T.Lehden lausunnoistakin luettavissa tuolla matkapuhelinfoorumilla, että kyllä ne ongelmat ovat koskettaneet muitakin vastaanottavia operaattoreita.

        Tietotaito Suomen numeronsiirtoja valvovilta viranomaisilta on ollut täysin kateissa ja vasta ACN ja Saunalahden ongelmien myötä asiat tullut tietoisuuteen. Helppo on ollut ACN:stä tehdä asiaan syyllinen ja yrittää vielä jälkikäteen todistella tehtyjä toimenpiteitä oikeutetuiksi.

        Ei kansakoulupoikien naurettavuuksia hokemalla näistä asioista päästä eteenpäin. Ei liike-elämä pyöri millään aivopesuilla eikä muillakaan pesuilla kyllä siinä tarvitaan kylmää harkintaa ja johdonmukaisuutta, mutta nämä salaisuudet todellisten ongelmien pesistä kyllä johtaa Suomen maineen menettämisen maailman markkinoilla jos tätä vielä ylläpidetään.

        Ja uskokaa jos huvittaa ei ACN lähde mainettaan maailmalla mustaamaan valehtelemalla jostakin liittymämääristä, vaan ilmoittaa reaaliaikaisimman tiedon joka on luettavissa liittymäsopimusten määrästä ja liikevaihto ja kate on se joka vasta osoittaa firman kun firman kunnon. Helppo on koulupoikien ladella jotakin paskaa, koska eihän täällä foorumilla mikään firma lähde provojen perässä juoksemaan ja oikeuksia hakemaan. Ja mitä tulee väitteeseesi, että mitään virhettä ei voi tunnustaa omassa pesässä. Kyllä ACN on montakin virhettä tunnustanut ja korjannut niitä huomattavasti enempi kun olet niitä edes huomannutkaan.


      • operaattorit
        augusti kirjoitti:

        Mistä ihmeen aivopesusta sinä puhut. Ei tässä asiassa tarvita mitään aivopesua kyllä 300 tuhatta liittymää puhuu aika vakavaa kieltä, mutta ne numeronsiirroissa oleet vaikeudet ovat todellisia ja täysin T.Lehden lausunnoistakin luettavissa tuolla matkapuhelinfoorumilla, että kyllä ne ongelmat ovat koskettaneet muitakin vastaanottavia operaattoreita.

        Tietotaito Suomen numeronsiirtoja valvovilta viranomaisilta on ollut täysin kateissa ja vasta ACN ja Saunalahden ongelmien myötä asiat tullut tietoisuuteen. Helppo on ollut ACN:stä tehdä asiaan syyllinen ja yrittää vielä jälkikäteen todistella tehtyjä toimenpiteitä oikeutetuiksi.

        Ei kansakoulupoikien naurettavuuksia hokemalla näistä asioista päästä eteenpäin. Ei liike-elämä pyöri millään aivopesuilla eikä muillakaan pesuilla kyllä siinä tarvitaan kylmää harkintaa ja johdonmukaisuutta, mutta nämä salaisuudet todellisten ongelmien pesistä kyllä johtaa Suomen maineen menettämisen maailman markkinoilla jos tätä vielä ylläpidetään.

        Ja uskokaa jos huvittaa ei ACN lähde mainettaan maailmalla mustaamaan valehtelemalla jostakin liittymämääristä, vaan ilmoittaa reaaliaikaisimman tiedon joka on luettavissa liittymäsopimusten määrästä ja liikevaihto ja kate on se joka vasta osoittaa firman kun firman kunnon. Helppo on koulupoikien ladella jotakin paskaa, koska eihän täällä foorumilla mikään firma lähde provojen perässä juoksemaan ja oikeuksia hakemaan. Ja mitä tulee väitteeseesi, että mitään virhettä ei voi tunnustaa omassa pesässä. Kyllä ACN on montakin virhettä tunnustanut ja korjannut niitä huomattavasti enempi kun olet niitä edes huomannutkaan.

        Kumma kyllä, edustamiani kahta operaattoria eivät näytä numeronsiirto-ongelmat koskettaneet. Meillä tosin kaikki tehdään sähköisesti eikä leikitä sähköisesti, ja mahdolliset virheet ja luottotiedot systeemi tarkistaa sillä hetkellä kun painan "Lähetä sopimus"-nappia, joten eipä hommassa paljon epäselvää jää. Olisiko sittenkin niin että tekniikka on olemassa mutta taitoa ja tahtoa puuttuu, onko mahdotonta tunnustaa?

        Puolestavälistä eteenpäin viestisi sitten ei sisälläkään juuri mitään mitä haluaisit näköjään perustella numeroilla tai millään viitteellä mistään löytyviin virallisiin dokumentteihin. Epämääräisiä kommentteja "maailman markkinoista", "reaaliaikaisesta tiedosta" yms on luettu ennenkin (mitä muuten on se "reaaliaikaisin" tieto ... onko se jotenkin vielä reaaliaikaista reaaliaikasempaa ..?), olepa ensimmäinen joka lataa virallisia tilinpäätöstietoja pöytään.

        P.S. En puhunut siitä, tunnustaako ACN virheitään tai korjaako niitä ... puhuin edustajien kannasta asiaan, sinä mukaanlukien. Tälläkin kertaa puolustuksesi liikkuu linjalla "kaikilla muillakin" ... näitä ongelmia olen kuitenkin nähnyt vain näillä Saunalahti - ACN - akselin operaattoreilla. Kylmä totuus on että toimivat järjestelmät on olemassa. Olen ollut mukana projekteissa joissa konsernitasolla nelinumeroinen määrä liittymiä on siirretty operaattorilta toiselle, eikä prosessissa ole ollut mitään ongelmaa.


      • augusti
        operaattorit kirjoitti:

        Kumma kyllä, edustamiani kahta operaattoria eivät näytä numeronsiirto-ongelmat koskettaneet. Meillä tosin kaikki tehdään sähköisesti eikä leikitä sähköisesti, ja mahdolliset virheet ja luottotiedot systeemi tarkistaa sillä hetkellä kun painan "Lähetä sopimus"-nappia, joten eipä hommassa paljon epäselvää jää. Olisiko sittenkin niin että tekniikka on olemassa mutta taitoa ja tahtoa puuttuu, onko mahdotonta tunnustaa?

        Puolestavälistä eteenpäin viestisi sitten ei sisälläkään juuri mitään mitä haluaisit näköjään perustella numeroilla tai millään viitteellä mistään löytyviin virallisiin dokumentteihin. Epämääräisiä kommentteja "maailman markkinoista", "reaaliaikaisesta tiedosta" yms on luettu ennenkin (mitä muuten on se "reaaliaikaisin" tieto ... onko se jotenkin vielä reaaliaikaista reaaliaikasempaa ..?), olepa ensimmäinen joka lataa virallisia tilinpäätöstietoja pöytään.

        P.S. En puhunut siitä, tunnustaako ACN virheitään tai korjaako niitä ... puhuin edustajien kannasta asiaan, sinä mukaanlukien. Tälläkin kertaa puolustuksesi liikkuu linjalla "kaikilla muillakin" ... näitä ongelmia olen kuitenkin nähnyt vain näillä Saunalahti - ACN - akselin operaattoreilla. Kylmä totuus on että toimivat järjestelmät on olemassa. Olen ollut mukana projekteissa joissa konsernitasolla nelinumeroinen määrä liittymiä on siirretty operaattorilta toiselle, eikä prosessissa ole ollut mitään ongelmaa.

        Luovuttavien operaattorien ongelmista ja käännät kaiken vastaanottaville operaattoreille. Ymmärrän, että ongelmat sillä puolella ovatkin paljon suuremmat ja kukapa olisi aluksi varautunut valtaviin luovutusmääriin ja osannut ohjelmoida kaikki automaattisesti tapahtuvaksi.

        Lisäksi kuvaan astuvat verkko-operaattorien rajallisen työajan numeronsiirto-ruuhkan suorittamiseksi, vai miten on selitettävissä imoitukset, että siirtopyyntö "tullut myöhässä".

        Kun katselen numpacin numeronsiirtokaaviota tulee väistämättä ACN:n ongelmien valossa mieleen, että siellä luovuttavan operaattorin puolelle se viisari viimeksi osoittaa missä homma on tökännyt.

        "että olisiko sittenkin niin että tekniikka on olemassa mutta taitoa ja tahtoa puuttuu, onko mahdotonta tunnustaa?" Kuvaat osuvasti ajatuksiani joihin riemumiellä yhdyn. Sitähän se on tainnut etupäässä olla?


      • puhuisin
        augusti kirjoitti:

        Luovuttavien operaattorien ongelmista ja käännät kaiken vastaanottaville operaattoreille. Ymmärrän, että ongelmat sillä puolella ovatkin paljon suuremmat ja kukapa olisi aluksi varautunut valtaviin luovutusmääriin ja osannut ohjelmoida kaikki automaattisesti tapahtuvaksi.

        Lisäksi kuvaan astuvat verkko-operaattorien rajallisen työajan numeronsiirto-ruuhkan suorittamiseksi, vai miten on selitettävissä imoitukset, että siirtopyyntö "tullut myöhässä".

        Kun katselen numpacin numeronsiirtokaaviota tulee väistämättä ACN:n ongelmien valossa mieleen, että siellä luovuttavan operaattorin puolelle se viisari viimeksi osoittaa missä homma on tökännyt.

        "että olisiko sittenkin niin että tekniikka on olemassa mutta taitoa ja tahtoa puuttuu, onko mahdotonta tunnustaa?" Kuvaat osuvasti ajatuksiani joihin riemumiellä yhdyn. Sitähän se on tainnut etupäässä olla?

        Joa asiasta aiotaan keskustella järjellisesllä tasolla, pitää kai puhua siitä mistä on itsellä faktatietoa. Ainoa luovuttavan pään ongelma johon olen törmännyt on dna:n taipumus unohtaa reitittää puhelu uudelle operaattorille. Olen myös kuullut huhuja että ACN ei suostu luovuttamaan numeroa, mutta siitä minulla ei ole todisteita, joten en siihen vetoa. Vastaanottavalta operaattorilta olen sen sijaan nähnyt niin räikeitä temppuja, ja sen verran että voidaan puhua todellisesta ongelmasta. Inhimillisä erehdyksiä sattuu aina, eivätkä näkemäni luovuttavan operaattorin ongelmat ole juuri tuon kummempia.

        "Siirtopyyntö tullut myöhässä" on ehkä hieman hölmö sanamuoto, vaikka olen tuohon ennenkin törmännyt. Numeron siirtopyyntöjä käsitellään ja suoritetaan ainakin edustamallani operaattorilla klo 8-17. Jos numeron siirtokelpoisuutta kysytään tuon ajan ulkopuolella, tai siirtohetki halutaan tuon ajan ulkopuolelle, ei tule onnistumaan. Olen tietoinen tapauksista jossa kysymys on ollut juuri tästä ... liekö sitten kielimuuri syynä kun siirrettävyyttä on kysytty illalla, eikä ole ymmäretty että vastausta asiaan ei saa NYT vaan pitäisi palata järkevämpään kellonaikaan. Ja koko siirtoprosessi on sitten terminoitu tuon "kielteisen vastauksen" takia.


      • augusti
        puhuisin kirjoitti:

        Joa asiasta aiotaan keskustella järjellisesllä tasolla, pitää kai puhua siitä mistä on itsellä faktatietoa. Ainoa luovuttavan pään ongelma johon olen törmännyt on dna:n taipumus unohtaa reitittää puhelu uudelle operaattorille. Olen myös kuullut huhuja että ACN ei suostu luovuttamaan numeroa, mutta siitä minulla ei ole todisteita, joten en siihen vetoa. Vastaanottavalta operaattorilta olen sen sijaan nähnyt niin räikeitä temppuja, ja sen verran että voidaan puhua todellisesta ongelmasta. Inhimillisä erehdyksiä sattuu aina, eivätkä näkemäni luovuttavan operaattorin ongelmat ole juuri tuon kummempia.

        "Siirtopyyntö tullut myöhässä" on ehkä hieman hölmö sanamuoto, vaikka olen tuohon ennenkin törmännyt. Numeron siirtopyyntöjä käsitellään ja suoritetaan ainakin edustamallani operaattorilla klo 8-17. Jos numeron siirtokelpoisuutta kysytään tuon ajan ulkopuolella, tai siirtohetki halutaan tuon ajan ulkopuolelle, ei tule onnistumaan. Olen tietoinen tapauksista jossa kysymys on ollut juuri tästä ... liekö sitten kielimuuri syynä kun siirrettävyyttä on kysytty illalla, eikä ole ymmäretty että vastausta asiaan ei saa NYT vaan pitäisi palata järkevämpään kellonaikaan. Ja koko siirtoprosessi on sitten terminoitu tuon "kielteisen vastauksen" takia.

        Minkälaisia ovat vastaanottavien operaattoreiden räikeät temput. Ja kerro myöskin onko ACN niihin syyllistynyt.

        -----------------------------------
        "Vastaanottavalta operaattorilta olen sen sijaan nähnyt niin räikeitä temppuja, ja sen verran että voidaan puhua todellisesta ongelmasta. Inhimillisä erehdyksiä sattuu aina, eivätkä näkemäni luovuttavan operaattorin ongelmat ole juuri tuon kummempia."
        ---------------------------------------------


      • muutama
        augusti kirjoitti:

        Minkälaisia ovat vastaanottavien operaattoreiden räikeät temput. Ja kerro myöskin onko ACN niihin syyllistynyt.

        -----------------------------------
        "Vastaanottavalta operaattorilta olen sen sijaan nähnyt niin räikeitä temppuja, ja sen verran että voidaan puhua todellisesta ongelmasta. Inhimillisä erehdyksiä sattuu aina, eivätkä näkemäni luovuttavan operaattorin ongelmat ole juuri tuon kummempia."
        ---------------------------------------------

        Kerrotaanpa muutama tositapaus.

        Tapaus a: Asiakas oli tilannut marraskussa 03 numeronsiirron operaattorille x. Kun joulukuun loppupuolella mitään ei kuulunut, asiakas otti yhteyttä sekä edustajaan että operaattorin asiakaspalveluun peruakseen siirron, ja molemmat vakuuttivat asian olevan kunnossa (kumpikaan ei muistanut mainita että pitää ottaa yhteyttä luovuttavaan operaattoriin). Tämän jälkeen asiakas tekin uuden numeronsiirron operaattorille y. Kuukausi tästä eli tammikuun lopussa liittymä y sulkeutui, jolloin ilmeni että operaattori x oli tehnyt tuon marraskuussa tilatun numeronsiirron, joka oli peruttu, ja jonka sim-korttia asiakas ei ollut koskaan saanut. Asiakas menetti joulukuussa saamansa noin 250 euron edut, kukaan ei korvaa.

        Tapaus b: Asiakas tilannut numeronsiirron, ei saanut sim-korttia tms vahvistusta. Lähti ulkomaanmatkalle Saksaan, jonka aikana liittymä yllättäen pimeni. Kirje oli tullut kotiin päivää ennnen siiron tapahtumista.


        Tuskin nämä ovat ihan ainoita tämäntyyppisiä tapauksia, koska molemmat sisältävät seikkoja joista kuluttajavirasto on erikseen vaatinut selvitystä.


    • Åke Kara

      Jaa.

      Ja sekö ei sitten ole yhtään kertaa katkeillut kesken puhelun? Se yhteys.

      Kokemukseni mukaan katkoo yhteyksiä ja äänenlaatu on heikko.

      • Salama

        Ei pätki,eikä ole katkeillut puhelut kesken. Ja äänenlaatu on erittäin hyvä.


    • Veli Ponteva

      Taidat olla Acn-värväri..turha kieltää...Tuttavanikin aloitti Acn-värvärinä marras-joulukuussa,lopetti hommat viime kuussa nyt saa kuulla valituksia myymistään liittymistä...

      Acn:ään pätee seuraava kysymys:
      Mikä ei sovi perseeseen,eikä pärise???
      -No venäläinen perseenpäristin tietty...

      • Salama

        En ole mikään värväri, vaikka tuttavasi sellainen oli.
        ACN liittymä ei sovi perseeseen, eikä pärise...
        Mikään liittymä ei tee noin vaan se on kännykkä joka pirisee... Mutta älä työnnä sitä takamukseesi...
        ACN RULEZ


      • Veli Ponteva
        Salama kirjoitti:

        En ole mikään värväri, vaikka tuttavasi sellainen oli.
        ACN liittymä ei sovi perseeseen, eikä pärise...
        Mikään liittymä ei tee noin vaan se on kännykkä joka pirisee... Mutta älä työnnä sitä takamukseesi...
        ACN RULEZ

        Taidat olla aikamoinen heinähattujuntti!!!


      • Salama
        Veli Ponteva kirjoitti:

        Taidat olla aikamoinen heinähattujuntti!!!

        En ole heinähattujunttikaan, ja sinä mahdat olla sitten tulitikkupuntti!!!!!!!


    • huomannut

      "Jää rahaa paljon parempaankin kun kännykkälaskut pienenevät."

      Oletko huomannut, että puheluiden hinnat ovat yleisestikin pudonneet. Jos vuosi sitten oli mikä tahansa liittymä ja sen on nyt vaihtanut niin on aivan selvää, että laskut ovat pienempiä (samoilla puhe-, tekstivisti-, MMS- ym. määrillä). Joku vuosi taaksepäin niin reilu 2mk/min (yli 30snt) päivähinnat eivät olleet mitenkään ihmeellisiä.

      "Kaikille jotka moittivat ACN liittymää niin sanon että olette vain kateellisia."

      No sanotaampa tuohon, että minusta tuo acn-liittymä on huono, kun edullisuus kohdistuu vain toisiin acn-liittymiin. Puhelimessani ei 118infon mukaan ole yhtään acn-liittymää, enkä ole siivoillut sieltä numeroita ainakaan vuoteen. Mutta asiaan: Olen siis kateellinen, kun moitin tuota liittymää huonoksi?

      • Salama

        Olen huomannut sen että kun ACN liittymä tuli markkinoille niin muutkin operaattorit alkoivat halventamaan puheluiden hintoja.
        Ja se ainakin oli tervettullutta.
        Sinä et ole kateellinen, ethän sinä ACN liittymää moiti =).
        Tottakai se liittymä on huono sinulle, koska sinulla ei ole ystävä tai tuttavapiirissäsi yhtään ACN liittymän omistajaa.
        Mutta eikö se ole joka operaattorilla omat niin sanotut sisäpiirit, joiden väliset puhelut tulevat halvemmiksi, kuin toisiin operaattoreihin soittaminen?


      • huomannut
        Salama kirjoitti:

        Olen huomannut sen että kun ACN liittymä tuli markkinoille niin muutkin operaattorit alkoivat halventamaan puheluiden hintoja.
        Ja se ainakin oli tervettullutta.
        Sinä et ole kateellinen, ethän sinä ACN liittymää moiti =).
        Tottakai se liittymä on huono sinulle, koska sinulla ei ole ystävä tai tuttavapiirissäsi yhtään ACN liittymän omistajaa.
        Mutta eikö se ole joka operaattorilla omat niin sanotut sisäpiirit, joiden väliset puhelut tulevat halvemmiksi, kuin toisiin operaattoreihin soittaminen?

        "-- kun ACN liittymä tuli markkinoille niin muutkin operaattorit alkoivat halventamaan puheluiden hintoja."

        Taisi tuossa vaiheessa tulla numeronsiirtokin mahdolliseksi. Vaihtui muillekin noita numeroita hintojen perässä...

        "-- ethän sinä ACN liittymää moiti =)."

        No oikeastaan moitin. Minusta kaikki liittymät, joissa yhdelle/muutamalle operaattorille suuntautuvat puhelut ovat selkeästi edullisempia/ilmaisia, ovat _huonoja_. Tällaisia yksittäisiä liittymätyyppejä on tai on ollut valtaosalla operaattoreista (ehkä jopa kaikilla). Nykyisin pidän niitä entistäkin huonompina, kun edes puhelinnumerosta ei voi luotettavasti tietää operaattoria (ilman 118infoa tai vastaavaa palvelua). Syvää paheksuntaa ja hirmuisia moitteita minulta näille liittymille. ;)


      • kokemusta omaava
        huomannut kirjoitti:

        "-- kun ACN liittymä tuli markkinoille niin muutkin operaattorit alkoivat halventamaan puheluiden hintoja."

        Taisi tuossa vaiheessa tulla numeronsiirtokin mahdolliseksi. Vaihtui muillekin noita numeroita hintojen perässä...

        "-- ethän sinä ACN liittymää moiti =)."

        No oikeastaan moitin. Minusta kaikki liittymät, joissa yhdelle/muutamalle operaattorille suuntautuvat puhelut ovat selkeästi edullisempia/ilmaisia, ovat _huonoja_. Tällaisia yksittäisiä liittymätyyppejä on tai on ollut valtaosalla operaattoreista (ehkä jopa kaikilla). Nykyisin pidän niitä entistäkin huonompina, kun edes puhelinnumerosta ei voi luotettavasti tietää operaattoria (ilman 118infoa tai vastaavaa palvelua). Syvää paheksuntaa ja hirmuisia moitteita minulta näille liittymille. ;)

        tiesitkö, että lähes kaikilla operaattoreilla on näitä liittymätyyppejä (sonera privat, classic radiolinjalla freetime sekä perusliittymä etc.)
        Ja nämä liittymät ovat niillä, jotka eivät tiedä tai eivät koe tarpeelliseksi vaihtaa liittymää.
        Ja siihen on turha sanoa, että omapa on vikansa.
        näitä liittymätyyppejä kun on vaan ennen myyty,
        muistaakseni soneran yksityisliittymistä 70 % on pr. tai cl. Kukaan ei ole tullut kauppaamaan edullisempaa vaihtoehtoa, ainakaan ennen hintakilpailua.


      • Salama
        huomannut kirjoitti:

        "-- kun ACN liittymä tuli markkinoille niin muutkin operaattorit alkoivat halventamaan puheluiden hintoja."

        Taisi tuossa vaiheessa tulla numeronsiirtokin mahdolliseksi. Vaihtui muillekin noita numeroita hintojen perässä...

        "-- ethän sinä ACN liittymää moiti =)."

        No oikeastaan moitin. Minusta kaikki liittymät, joissa yhdelle/muutamalle operaattorille suuntautuvat puhelut ovat selkeästi edullisempia/ilmaisia, ovat _huonoja_. Tällaisia yksittäisiä liittymätyyppejä on tai on ollut valtaosalla operaattoreista (ehkä jopa kaikilla). Nykyisin pidän niitä entistäkin huonompina, kun edes puhelinnumerosta ei voi luotettavasti tietää operaattoria (ilman 118infoa tai vastaavaa palvelua). Syvää paheksuntaa ja hirmuisia moitteita minulta näille liittymille. ;)

        Olet oikeassa tuossa numeronsiirto jutussa, se on ikävää että ei tiedä sitä mihin liittymään soittaa kun numerot pysyvät samoina vaikka operaattoria vaihtaakin.
        Minua ihmetyttää se että ihmiset vaihtavat kokoajan liittymästä toiseen?(sen mukaan kuka tarjoaa toppatakin sateenvarjon sijaan =)
        Koska tällä hetkellä kaikki operaattorit taistelevat lähes(?) samalla viivalla hintojen kanssa.
        Että ACN littymän tulo oli hyvä asia, koska tuli kilpailua hinnoista.


      • Siirtäjä
        Salama kirjoitti:

        Olet oikeassa tuossa numeronsiirto jutussa, se on ikävää että ei tiedä sitä mihin liittymään soittaa kun numerot pysyvät samoina vaikka operaattoria vaihtaakin.
        Minua ihmetyttää se että ihmiset vaihtavat kokoajan liittymästä toiseen?(sen mukaan kuka tarjoaa toppatakin sateenvarjon sijaan =)
        Koska tällä hetkellä kaikki operaattorit taistelevat lähes(?) samalla viivalla hintojen kanssa.
        Että ACN littymän tulo oli hyvä asia, koska tuli kilpailua hinnoista.

        "Että ACN littymän tulo oli hyvä asia, koska tuli kilpailua hinnoista."

        Ennenkuin ACN tuli tänne, Suomessa oli Tanskan ohella jo valmiiksi Euroopan halvimmat hinnat.
        http://europa.eu.int/information_society/topics/telecoms/implementation/annual_report/hearings/doc/finland.doc

        Siksi toisekseen, ACN:ää kalliimpia hintoja alkaa olla aika vaikea löytää nykyään.


    • Siirtäjä

      "Kaikille jotka moittivat ACN liittymää niin sanon että olette vain kateellisia."

      Miten puhelinliittymästä voi olla KATEELLINEN?

      • Salama

        Niinpä joo, ACN friends -ACN friends väliset puhelut ovat ilmaisia.
        Milloin mielestäsi ilmaiset puhelut ovat olleet kalliit??
        No liittymästä ei sinänsä voi olla kateellinen, mutta siitä toisaalta voi että toiset soittaa yksinkertaisesti ilmaisesti ACN väliset puhelut.
        Ja usea ihminen moittii heitä joilla on juuri ACN liittymä.


      • tietoa
        Salama kirjoitti:

        Niinpä joo, ACN friends -ACN friends väliset puhelut ovat ilmaisia.
        Milloin mielestäsi ilmaiset puhelut ovat olleet kalliit??
        No liittymästä ei sinänsä voi olla kateellinen, mutta siitä toisaalta voi että toiset soittaa yksinkertaisesti ilmaisesti ACN väliset puhelut.
        Ja usea ihminen moittii heitä joilla on juuri ACN liittymä.

        Toi kateellisuuteen viittaminen on tyypillinen lause verkostomarkkinointi yrityksille. Siihen viitataan aina kun muut eväät loppuvat.

        Oletko kuullut että joku muu operaattori käyttäisi tuota ilmaisua.

        Kaikki ovat myös kateellisia sille ACN edustajalle joka ajelee Porschella ja tienaa miljoonia mutta jonka kaikki tuntevat vain mutkan kautta eikä kukaan tiedä sen nimeä tai ole nähnyt sitä... :-)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Ketä tietää

      Missä ammuttiin pyssyllä.
      Kotka
      44
      5832
    2. Ei tunnu, että välität yhtään

      Tuntuu, että et edes muista minua koko ihmistä. 😢
      Ikävä
      47
      5338
    3. Onko kaipaamallasi

      Naisella silikonit 🤔
      Ikävä
      48
      3718
    4. Näytitpä taas niin hyvältä!

      Nautit tilanteesta täysin rinnoin. Sinä olet kuin
      Tunteet
      13
      3663
    5. Vimpelin liikuntahallilla tulipalo?

      Katsoin, että liikuntahallista tuloo mustaa savua. Sitten ovet pärähti hajalle, ja sisältä tuli aikamoinen lieska. Toise
      Vimpeli
      94
      3306
    6. Veikeä Satu

      Tuu jutteleen, kaipaan sua. Oot kuuma nainen.
      Ikävä
      31
      3126
    7. Oletko nyt

      Onnellinen mies naisesi kanssa?
      Ikävä
      59
      2884
    8. Rakastatko?

      Ala kertomaan se ja heti
      Ikävä
      57
      2740
    9. Mikä haluat olla kaivatullesi?

      1. Kaveri 2. Ystävä 3. Panokaveri 4.puoliso 5 jokin muu
      Ikävä
      53
      2390
    10. Kosiako meinasit?

      Voi sua rakas ❤️
      Ikävä
      38
      1844
    Aihe