Mikä olisi sopiva ohjelma, mikä tsekkaisi sähköpostin automaattisesti vaikka sähköpostiohjelma ei olisi päällä. Siis ilmoittaisi saapuneista viesteistä työpöydälle jotenkin.
Käyttis win7 ja ohjelma saisi olla mielellään suomenkielinen ja kevyt.
http://finnish.ilsc.org/lv/group/view/kl42593/PopTray.htm?lang=fi
Tätä katselin tuolta, mutta se taitaa tukea vain win 98 ja 2000.
Sähköpostin ilmoittaja
12
479
Vastaukset
- fgfhghhjh
erittäin huono maine sivustolla ja WOT luokittelee sen haitalliseksi sivuksi...
Ei kannata windows ihmisten sieltä latailla mitään...
Mikähän nyt sitten olisi se sähköpostiohjelma jonne saapuvista posteista pitäisi ilmoittaa?
Liekö se winmail?
Ei taida windowsiin löytyä mitään ilman kernelin kääntöä...- Kirsi ja Timo
Kyllä on winmail.
- mortti ja ventti
Kirsi ja Timo kirjoitti:
Kyllä on winmail.
ääliö, ei seiskaan saa edes winmailia, buahahaha, turhaan yrität...ilmoitus lähti kyllä polliisille aikomuksesta saastuttaa ihmisten tietokoneita.
- oikeaa tietoa
mortti ja ventti kirjoitti:
ääliö, ei seiskaan saa edes winmailia, buahahaha, turhaan yrität...ilmoitus lähti kyllä polliisille aikomuksesta saastuttaa ihmisten tietokoneita.
voitha vaikka googlettaa tavan jolla sen saat toimimaan.
Minullaon suomenkielinen win7 ja suomenkielinen win mail.
Että silleen
- Kirsi ja Timo
Tässäkin ohjelmassa käyttiksinä win 2000 ja xp.
Eli mulla oli win7. - toimii kyllä
Kirsi ja Timo kirjoitti:
Tässäkin ohjelmassa käyttiksinä win 2000 ja xp.
Eli mulla oli win7.niin mullakin on win7
- ---
finnish.ilsc.org kuten finnish.toggle.com ovat varsinaisia saastepesiä latauslähteinä
- .
saastuttajia omine valejulistuksieen; "Lataus todettu 100% vapaaksi viruksista ja vakoiluohjelmista"
BUAH..
finnish.200sharewarelinks.com
- Vuosia
Olen tuota Pop Peeperiä käyttänyt vuosikausia eri windowseissa. Nyt minulla on Windows 7 ja yhä edelleen Pop Peeper käytössä. Se on luotettava ja sillä saa melkein kaikkien sähköpostiohjelmien postit näkyviin.
Kannattaa ladata ohjelman omilta sivuilta ja ottaa Slim-versio, koska siinä ei asenneta Ask-työkaluriviä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911107
- 125886
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa103865"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten276667- 71617
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait73593Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64562Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54536Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist33493- 72483