Mikä olisi sopiva ohjelma, mikä tsekkaisi sähköpostin automaattisesti vaikka sähköpostiohjelma ei olisi päällä. Siis ilmoittaisi saapuneista viesteistä työpöydälle jotenkin.
Käyttis win7 ja ohjelma saisi olla mielellään suomenkielinen ja kevyt.
http://finnish.ilsc.org/lv/group/view/kl42593/PopTray.htm?lang=fi
Tätä katselin tuolta, mutta se taitaa tukea vain win 98 ja 2000.
Sähköpostin ilmoittaja
12
479
Vastaukset
- fgfhghhjh
erittäin huono maine sivustolla ja WOT luokittelee sen haitalliseksi sivuksi...
Ei kannata windows ihmisten sieltä latailla mitään...
Mikähän nyt sitten olisi se sähköpostiohjelma jonne saapuvista posteista pitäisi ilmoittaa?
Liekö se winmail?
Ei taida windowsiin löytyä mitään ilman kernelin kääntöä...- Kirsi ja Timo
Kyllä on winmail.
- mortti ja ventti
Kirsi ja Timo kirjoitti:
Kyllä on winmail.
ääliö, ei seiskaan saa edes winmailia, buahahaha, turhaan yrität...ilmoitus lähti kyllä polliisille aikomuksesta saastuttaa ihmisten tietokoneita.
- oikeaa tietoa
mortti ja ventti kirjoitti:
ääliö, ei seiskaan saa edes winmailia, buahahaha, turhaan yrität...ilmoitus lähti kyllä polliisille aikomuksesta saastuttaa ihmisten tietokoneita.
voitha vaikka googlettaa tavan jolla sen saat toimimaan.
Minullaon suomenkielinen win7 ja suomenkielinen win mail.
Että silleen
- Kirsi ja Timo
Tässäkin ohjelmassa käyttiksinä win 2000 ja xp.
Eli mulla oli win7. - toimii kyllä
Kirsi ja Timo kirjoitti:
Tässäkin ohjelmassa käyttiksinä win 2000 ja xp.
Eli mulla oli win7.niin mullakin on win7
- ---
finnish.ilsc.org kuten finnish.toggle.com ovat varsinaisia saastepesiä latauslähteinä
- .
saastuttajia omine valejulistuksieen; "Lataus todettu 100% vapaaksi viruksista ja vakoiluohjelmista"
BUAH..
finnish.200sharewarelinks.com
- Vuosia
Olen tuota Pop Peeperiä käyttänyt vuosikausia eri windowseissa. Nyt minulla on Windows 7 ja yhä edelleen Pop Peeper käytössä. Se on luotettava ja sillä saa melkein kaikkien sähköpostiohjelmien postit näkyviin.
Kannattaa ladata ohjelman omilta sivuilta ja ottaa Slim-versio, koska siinä ei asenneta Ask-työkaluriviä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1922010
- 1291104
- 1131063
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa21795- 58786
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä33700ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42628Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175574Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45538- 9522