Sähköpostin ilmoittaja

Kirsi ja Timo

Mikä olisi sopiva ohjelma, mikä tsekkaisi sähköpostin automaattisesti vaikka sähköpostiohjelma ei olisi päällä. Siis ilmoittaisi saapuneista viesteistä työpöydälle jotenkin.

Käyttis win7 ja ohjelma saisi olla mielellään suomenkielinen ja kevyt.

http://finnish.ilsc.org/lv/group/view/kl42593/PopTray.htm?lang=fi

Tätä katselin tuolta, mutta se taitaa tukea vain win 98 ja 2000.

12

479

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • fgfhghhjh

      erittäin huono maine sivustolla ja WOT luokittelee sen haitalliseksi sivuksi...

      Ei kannata windows ihmisten sieltä latailla mitään...

      Mikähän nyt sitten olisi se sähköpostiohjelma jonne saapuvista posteista pitäisi ilmoittaa?

      Liekö se winmail?

      Ei taida windowsiin löytyä mitään ilman kernelin kääntöä...

      • Kirsi ja Timo

        Kyllä on winmail.


      • mortti ja ventti
        Kirsi ja Timo kirjoitti:

        Kyllä on winmail.

        ääliö, ei seiskaan saa edes winmailia, buahahaha, turhaan yrität...ilmoitus lähti kyllä polliisille aikomuksesta saastuttaa ihmisten tietokoneita.


      • oikeaa tietoa
        mortti ja ventti kirjoitti:

        ääliö, ei seiskaan saa edes winmailia, buahahaha, turhaan yrität...ilmoitus lähti kyllä polliisille aikomuksesta saastuttaa ihmisten tietokoneita.

        voitha vaikka googlettaa tavan jolla sen saat toimimaan.
        Minullaon suomenkielinen win7 ja suomenkielinen win mail.
        Että silleen


      • Kirsi ja Timo

        Tässäkin ohjelmassa käyttiksinä win 2000 ja xp.
        Eli mulla oli win7.


      • toimii kyllä
        Kirsi ja Timo kirjoitti:

        Tässäkin ohjelmassa käyttiksinä win 2000 ja xp.
        Eli mulla oli win7.

        niin mullakin on win7


    • ---

      finnish.ilsc.org kuten finnish.toggle.com ovat varsinaisia saastepesiä latauslähteinä

      • .

        saastuttajia omine valejulistuksieen; "Lataus todettu 100% vapaaksi viruksista ja vakoiluohjelmista"
        BUAH..
        finnish.200sharewarelinks.com


      • käyttänyt monta vuotta, toimii Vistassa, joten varmasti myös 7:ssa.


      • Vuosia

        Olen tuota Pop Peeperiä käyttänyt vuosikausia eri windowseissa. Nyt minulla on Windows 7 ja yhä edelleen Pop Peeper käytössä. Se on luotettava ja sillä saa melkein kaikkien sähköpostiohjelmien postit näkyviin.

        Kannattaa ladata ohjelman omilta sivuilta ja ottaa Slim-versio, koska siinä ei asenneta Ask-työkaluriviä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      192
      2010
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      129
      1104
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1063
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      21
      795
    5. 58
      786
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      33
      700
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      628
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      574
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      538
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      522
    Aihe