nyt sitten niin makee ? http://1.bp.blogspot.com/_Udc-ejBPv3U/ScpC-yNFXEI/AAAAAAAAAVo/5vnHNvdLsec/s400/Kuva 1.png
Onks tää
60
363
Vastaukset
- Ei muotitietoinen.
Aika mainio, voisin viedä mimmille.
Omaa tuotantoa?- Pukeli 1
tuotantoa kyllä jos sinulla on esim. Marimekon osakkeita.
Pukeli 1 kirjoitti:
tuotantoa kyllä jos sinulla on esim. Marimekon osakkeita.
siihen firmaan:(
- ei tarjuu
Siis, mikä toi sit on?
- Pukeli 1
ja iltakäyttöön. Lahja prinsessalle :))))))))))
Jonkun mielestä ei ole. Makuasia:)
Silloin joskus kauan sitten....tuon tapaiset olivat suurta muotia.- muotiguru
ne on nytkin muotia.........
Riippuen mallista, ne ei ole edes poistuneet muodista..... - Pukeli 1
luinkin tuolta, että se on klassikko.
Olisihan se aika metka, mutta minun mielestä siinä pitäisi olla jonkunlainen olkanauha välttämättä. Pukeli 1 kirjoitti:
luinkin tuolta, että se on klassikko.
Olisihan se aika metka, mutta minun mielestä siinä pitäisi olla jonkunlainen olkanauha välttämättä.Ainakin nykyaikana. Mitään ei voi entiseen malliin esim. raflassa jättää pöydälle, jos vaikka menee tanssimaan...
- Pukeli 1
umalehtinen kirjoitti:
Ainakin nykyaikana. Mitään ei voi entiseen malliin esim. raflassa jättää pöydälle, jos vaikka menee tanssimaan...
kyllä pöydälle ja lavatansseissa sinne vaan penkille. Ei sikseen, ei kyllä minun laukussa olisi ollut kyllä mitään kiinnostavaa. Kampa ja huulipuna siinä kaikki.
kuka mistäkin tykkää, ei sovi mun tyyliin,,olen reppu-ihminen;))
- Pukeli 1
ilta gaalaan tai teatterin ensi-iltaan tuo sinun reppu ?
Jos olis hihnat ja parilla eurolla kirpparilta osuis käteen,niin voisin kesäpikkuveskaksi ostaakin.
Mutta en muuten.- Pukeli 1
hinta on 125 euroa. Että sen hintainen ja minusta näyttää, että se on muovia ?
Pukeli 1 kirjoitti:
,,,
- Pukeli 1
hauvanmamma kirjoitti:
,,,
rahoissa mitään ole, jos vaikka sattuisitkin kiinnostumaan, kun kerran Victoriallakin on just tuo.
Pukeli 1 kirjoitti:
Jos se on muovia,niin en sitten ottais ilmaiseksikaan.En pidä muovijutuista pahemmin muutenkaan.
Tykkään tuosta Marimekon Olkalaukusta ja Arkkitehtimallista.Jälkimmäisen näköinen onkin joskus hankittu ja paljon käytetty.Tosin vaan muutaman kympin halpisversio muistaakseni jostain markkinoilta laukkukojusta hankittuna...- Pukeli 1
molossi kirjoitti:
Jos se on muovia,niin en sitten ottais ilmaiseksikaan.En pidä muovijutuista pahemmin muutenkaan.
Tykkään tuosta Marimekon Olkalaukusta ja Arkkitehtimallista.Jälkimmäisen näköinen onkin joskus hankittu ja paljon käytetty.Tosin vaan muutaman kympin halpisversio muistaakseni jostain markkinoilta laukkukojusta hankittuna...linkittää sulle koko sarjan niistä huippu hintaisista kasseista, mutta vedin sen pois koska kerran kun kehuin autoani, niin siitä tuli viikon banni.
Noo, se oli sitä Terristin aikaa ja sen joka silloin istui siellä ylläpidon kopissa jakkaralla vahtimassa.
tosi makee koska en tykkää yhtään. :D
- Pukeli 1
Niinistön rouvalla on just samanlainen ja oletkin kai lukenut netistä, että sen jälkeen pussukat myytiin kertaheitolla loppuun.
Ja nyt Marimekkolaiset hihkuu onnesta, kun Victoria kulkee just tuo veska kainalossa :))
Mitähän sitten tekee, kun pääsee kotiin ? Pukeli 1 kirjoitti:
Niinistön rouvalla on just samanlainen ja oletkin kai lukenut netistä, että sen jälkeen pussukat myytiin kertaheitolla loppuun.
Ja nyt Marimekkolaiset hihkuu onnesta, kun Victoria kulkee just tuo veska kainalossa :))
Mitähän sitten tekee, kun pääsee kotiin ?Enpä ollut kuullut, nyt katoin sen Kauppalehden jutun. :) No toivottavasti Victoria tykkää. On mullakin kesällä kovassa käytössä sellainen Marimekon Unikko-käsilaukku jonka ostin viime vuonna 75 prosentin alennuksesta. :D Se on jotenkin enemmän minun makuun, muutenkin kuin hinnaltaan.
Ursa kirjoitti:
Enpä ollut kuullut, nyt katoin sen Kauppalehden jutun. :) No toivottavasti Victoria tykkää. On mullakin kesällä kovassa käytössä sellainen Marimekon Unikko-käsilaukku jonka ostin viime vuonna 75 prosentin alennuksesta. :D Se on jotenkin enemmän minun makuun, muutenkin kuin hinnaltaan.
ihan aito,
- Heloisa
sanoa, että hirveä, mutta hieman häpeillen pyörrän ajatukseni kun luin viestit ja selvisi että prinsessa saa tuon. Ja koska se tulee hänelle, niin pakko kai sen on olla makee. Että silleen.
- Pukeli 1
mieltä, mutta vieraskorea pitää ainakin vähän olla :)))
- myötähäpeä on kova
teille, joilla ei ole ensinnäkään mitään tajua
A) Muodista
B) tyylikkyydestä
Ensinnäkin tuo laukku on sekä muodikas ja tyylikäs, toiseksi siihen ei missään nimessä kuulu OLKAHIHNAA !!!
Olkahihnalliset laukut on nimeltään....kyllä, arvasitte oikein...OLKALAUKKUJA !!!
Lisäksi Marimekko, on hyvin tunnettu brändi ulkomailla.
Sen on Paakkanen saanut aikaiseksi.
Lisäksi kyiseinen laukku on ollut lahjana ympäri maailmaa, myös Michelle Obama on saanut sellaisen.
Lukekaan nyt pliis muutakin kuin koiramme lehteä..........
Tätäketjua lukiessani tunsin mieletöntä myötähäpeää.............
Onneksi tiedän enemmän ja jos en tiedä niin otan selvää...- Pukeli 1
Olkoon vaikka sen veskan saanut Michelle Obaman isomummo, niin on ihmisiä jotka eivät sen kanssa lähtisi edes latotansseinin.
Marimekko tunnettu merkki ulkomailla ? No, olipas vain siellä Usassakin se putiikki ihan tyhjä ihmisistä vaikka ainakin muut liikkeet olivat pullollaan väkeä.
Sellainen pitkä ja tunnelimainen lafka se oli ja kolme joutilasta myyjää.
Mutta se siitä. Naura pois, niin minäkin, joka en muodin perässä kulje;) Teetätin jopa ketjusta olkahihnan äidiltäni perittyyn mustaan lakeriseen......
Pukeli 1 kirjoitti:
Olkoon vaikka sen veskan saanut Michelle Obaman isomummo, niin on ihmisiä jotka eivät sen kanssa lähtisi edes latotansseinin.
Marimekko tunnettu merkki ulkomailla ? No, olipas vain siellä Usassakin se putiikki ihan tyhjä ihmisistä vaikka ainakin muut liikkeet olivat pullollaan väkeä.
Mutta se siitä.tunnetaanko alvarii siellä jenkeissä tai sibeliusta??
- myötähäpeinen edelle
umalehtinen kirjoitti:
Naura pois, niin minäkin, joka en muodin perässä kulje;) Teetätin jopa ketjusta olkahihnan äidiltäni perittyyn mustaan lakeriseen......
Ei tarvitse kulkea MUODIN PERÄSSÄ
Riittää kun tietää muodista....
Siinä on kuule ISO ERO.
Kyllä sinä tuossa ainakin rehellinen olet...kun on katsonut kuvia koltuista joita olet ostanut...........et todellakaan kulje muodin perässä.....et valitettavasti tunnista muotia vaikka se vetäisi sinut kumoon kauppakärryillä....... - Pukeli 1
umalehtinen kirjoitti:
Naura pois, niin minäkin, joka en muodin perässä kulje;) Teetätin jopa ketjusta olkahihnan äidiltäni perittyyn mustaan lakeriseen......
upea lakerilaukku. Itseäni potuttaa, kun heitin pois Vuokon leningin. Se oli sellainen sininen yläosasta, hihaton ja samalla kankaalla päällystetyt napit olkapäillä.
Helmaosa oli musta-valkoinen ja seepra kuvioinen. - ei ne ihan moukkia o
hauvanmamma kirjoitti:
tunnetaanko alvarii siellä jenkeissä tai sibeliusta??
Alvar Altoa on MOMAssa pysyväisnäyttelyssä.
http://en.wikipedia.org/wiki/Alvar_Aalto
http://www.greatbuildings.com/buildings/Mount_Angel_Library.html
Sibelius on todellakin tunnettu,
http://fsa.siba.fi/en/join/ - myötähäpeillen
Pukeli 1 kirjoitti:
Mutta se siitä.No, missäs liikkessä, neitokainen kävi, kun halveksumaasi liikettä on jenkeissä
35 KAPPALETTA........
montako liikettä tiedät, joilla on putiikkeja tuolla mantereella noin montaa??????????
Et varmaan muita.... - Pukeli 1
hauvanmamma kirjoitti:
tunnetaanko alvarii siellä jenkeissä tai sibeliusta??
ainakin jokin ihmisryhmä, mutta Japanilaiset ovat ihan hulluina Sibeliuksen musiikkiin.
Ja kait tiedät, että Sunilassakin käy ihan ryhmiä kaukomailta Alvarin suunnittelua ihailemassa.
Niin, tosiaan niissä kerrostaloissa mitkä hän aikanaan suunnitteli tehtaan työväen asunnoiksi on kyllä oudot ratkaisut, kun keittiöt ovat niin pieniä, että hädintuskin pääsee kääntymään ja kuitenkin, kun ennen lapsimäärät olivat suuria :((((((((((((((( ei ne ihan moukkia o kirjoitti:
Alvar Altoa on MOMAssa pysyväisnäyttelyssä.
http://en.wikipedia.org/wiki/Alvar_Aalto
http://www.greatbuildings.com/buildings/Mount_Angel_Library.html
Sibelius on todellakin tunnettu,
http://fsa.siba.fi/en/join/en edes linkkejä availlut,,jokaisen nuo asiaat pitää tietää, ihan kansakoulu pohjalta!!!
Pukeli 1 kirjoitti:
ainakin jokin ihmisryhmä, mutta Japanilaiset ovat ihan hulluina Sibeliuksen musiikkiin.
Ja kait tiedät, että Sunilassakin käy ihan ryhmiä kaukomailta Alvarin suunnittelua ihailemassa.
Niin, tosiaan niissä kerrostaloissa mitkä hän aikanaan suunnitteli tehtaan työväen asunnoiksi on kyllä oudot ratkaisut, kun keittiöt ovat niin pieniä, että hädintuskin pääsee kääntymään ja kuitenkin, kun ennen lapsimäärät olivat suuria :(((((((((((((((;))
Ilmankos minäkin olen suur-perheestä,,ilman Alvarii;))- söpöt turistit
Pukeli 1 kirjoitti:
Niin, tosiaan niissä kerrostaloissa mitkä hän aikanaan suunnitteli tehtaan työväen asunnoiksi on kyllä oudot ratkaisut, kun keittiöt ovat niin pieniä, että hädintuskin pääsee kääntymään ja kuitenkin, kun ennen lapsimäärät olivat suuria :(((((((((((((((Ne samat nipponin turistit käyvät myös akateemisessa kirjakaupassa aallon suunnittelemassa kahvilassa. Valokuuvaavat ihan kaikkea ja itsensä istumassa tuoleilla. Ne on aika suloisia kun ne hihittelee siellä ja räpsii kuivia niin pienillä värillisillä kameroilla, että.......
Kahvila kantaa myös nimeä AALTO.
http://www.cafeaalto.fi/index.xml Pukeli 1 kirjoitti:
upea lakerilaukku. Itseäni potuttaa, kun heitin pois Vuokon leningin. Se oli sellainen sininen yläosasta, hihaton ja samalla kankaalla päällystetyt napit olkapäillä.
Helmaosa oli musta-valkoinen ja seepra kuvioinen.Vai vippasit Vuokon. Ei hyvä.
Joo se lakerilaukku on hieno. Mulla oli eilenkin se fölissä:) Mukana oli kyllä se harmaa kassi-alman laukku, jossa olivat pikkukengät ja tuo lakeri-ihme menneisyydestä. Ei noihin pieniin saa ahdettua enää edes avaimia. Maksukortin saa mahtumaan ja kolikkoja, nenäliina ja pieni kampa. Sinne se iso olkalaukku jätettiin takin ja kenkien kanssa narikkaan, kun vaihdoin pikkukenkiin narikan luona. . .ja tepastelin polleena äidin perintö olkapäällä keikkuen:)
Mulla on muuten käytössä äidilta peritty hieno puuteri rasia. Se on kullanvärinen, joskin jo hieman kulahtaneen näköinen. Ennen tehtiin kaunista ja kestävää:)- Pukeli 1
myötähäpeillen kirjoitti:
No, missäs liikkessä, neitokainen kävi, kun halveksumaasi liikettä on jenkeissä
35 KAPPALETTA........
montako liikettä tiedät, joilla on putiikkeja tuolla mantereella noin montaa??????????
Et varmaan muita....kun yhdessä ja siitä sain sen vaikutelman.
Vaan tuosta neitokainen nimityksestä riehaannuin niin, että meinasin hypätä kattoon. Juu ja jotenkin enteellistäkin tuo oli, koska kauan sitten menetetty tyttönimi on alkanut askarruttamaan mieltä :))))))))))) - Pukeli 1
umalehtinen kirjoitti:
Vai vippasit Vuokon. Ei hyvä.
Joo se lakerilaukku on hieno. Mulla oli eilenkin se fölissä:) Mukana oli kyllä se harmaa kassi-alman laukku, jossa olivat pikkukengät ja tuo lakeri-ihme menneisyydestä. Ei noihin pieniin saa ahdettua enää edes avaimia. Maksukortin saa mahtumaan ja kolikkoja, nenäliina ja pieni kampa. Sinne se iso olkalaukku jätettiin takin ja kenkien kanssa narikkaan, kun vaihdoin pikkukenkiin narikan luona. . .ja tepastelin polleena äidin perintö olkapäällä keikkuen:)
Mulla on muuten käytössä äidilta peritty hieno puuteri rasia. Se on kullanvärinen, joskin jo hieman kulahtaneen näköinen. Ennen tehtiin kaunista ja kestävää:)puuterirasioita, kun tätini oli kova meikkaamaan ja laittamaan itseään, niin sillä oli sellainen. Se oli pitkälti yli 60 kymppinen, kun suukin oli, kun mansikka, niin punaiseksi maalattu.
Minulla oli viimeksi eilen saunassa käytössä yksi isältä peritty esine, nimittäin sellainen pyöreä lätyskä missä on piikit toisella puolella. Tukanpesu laite. Heh.... jos satuttas Michellen kanssa samoihin bileisiin ja olis samanlaiset laukut... :P Mulla on tärkeissä tilaisuuksissa siskon tekemä vanutettu villainen laukku, ei ole vielä samanlaista tullut vastaan! ;)
- Jere-itte
Verkko-kuvio on aina ihan jees, etenkin naisilla sukissa ja sukkahousuissa... :D
(muusta taiteesta en ymmärrä :D )- Pukeli 1
ja sukissa etenkin peittää hyvin suonikohjut :)))
kysytään, niin ei. Mutta Marimekko ja retro taitaa olla muodissa
- Pukeli 1
suosiminen tulee rapakon takaa. Siellä on kauppiaita jotka myyvät pelkästään vanhoja vaatteita ja niiden hinnat ovat tosi korkeat.
Oiskohan nyt menossa 1960 luku ? Pukeli 1 kirjoitti:
suosiminen tulee rapakon takaa. Siellä on kauppiaita jotka myyvät pelkästään vanhoja vaatteita ja niiden hinnat ovat tosi korkeat.
Oiskohan nyt menossa 1960 luku ?pahasta ole, siinähän suositaan kierrätystä :) Mutta onkohan tuo kuvassa oleva ns. uusvanhaa? Näyttäisi lyllä enemmän 70-luvulta....
- Pukeli 1
hinski kirjoitti:
pahasta ole, siinähän suositaan kierrätystä :) Mutta onkohan tuo kuvassa oleva ns. uusvanhaa? Näyttäisi lyllä enemmän 70-luvulta....
kai se sitä uusvanhaa on. Se on vähän niinku naaman kohotus, että vanhasta tehdään nuori :))))
Pukeli 1 kirjoitti:
kai se sitä uusvanhaa on. Se on vähän niinku naaman kohotus, että vanhasta tehdään nuori :))))
kun tuon kohotuksen saisi aikaan hiivalla tai edes leivinjauheella ;)
hinski kirjoitti:
kun tuon kohotuksen saisi aikaan hiivalla tai edes leivinjauheella ;)
pitää vaan muistaa laittaa ne,,,hmm kohottaviin aineksii sekaa;))
En nyt tiedä onko se "makee", mut ihan tyylikäs laukkuhan tuo on, kuka tykkää, makuasia...mun makuun ei ole nuo värit ainakaan....
- Pukeli 1
Mutta antaa nyt tuon pussin olla ja kysynkin, että mitäs tykkäsit tänään niistä tansseista ?
Oikea pari putosi, mutta miksi Laura Voutilainen ei loppu käänteissä pärjää paremmin ?
Minä kuitenkin luulen, että se on se naaman ilme, ettei Suomen kansa tykkää vaikka tanssikilpailuhan se pitäisi olla. Pukeli 1 kirjoitti:
Mutta antaa nyt tuon pussin olla ja kysynkin, että mitäs tykkäsit tänään niistä tansseista ?
Oikea pari putosi, mutta miksi Laura Voutilainen ei loppu käänteissä pärjää paremmin ?
Minä kuitenkin luulen, että se on se naaman ilme, ettei Suomen kansa tykkää vaikka tanssikilpailuhan se pitäisi olla.sanon minä.
- Pukeli 1
hauvanmamma kirjoitti:
mut hei,,ei kaikki ole niin mustavalkosii;))Öitä:))!
hyvin ja kiitoksia seurasta.
Pukeli 1 kirjoitti:
Minä kuitenkin luulen, että se on se naaman ilme, ettei Suomen kansa tykkää vaikka tanssikilpailuhan se pitäisi olla.Edelleenkin Ansku ja Tuisku oli minusta paras....Laura ei jostain syystä ole yleisön suosiossa vaan...en tiedä...hyvinhän nuo tanssivat kuitenkin...
hauvanmamma kirjoitti:
sanon minä.
Miten niin ammattilainen, oppilaitahan nuo on kaikki tanssijat?
- Pukeli 1
Sikra kirjoitti:
Edelleenkin Ansku ja Tuisku oli minusta paras....Laura ei jostain syystä ole yleisön suosiossa vaan...en tiedä...hyvinhän nuo tanssivat kuitenkin...
Ansku ja Antti ovat ykkössuosikit.
Niin, mutta eikös ollutkin se Vappu Pimiän puku vähän liian antelias yläosasta ? Ensi kerralla kait saadaan tutustua hänen napansa muotoon. Pukeli 1 kirjoitti:
Ansku ja Antti ovat ykkössuosikit.
Niin, mutta eikös ollutkin se Vappu Pimiän puku vähän liian antelias yläosasta ? Ensi kerralla kait saadaan tutustua hänen napansa muotoon.Vähän samaa aattelin Vapun puvusta...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad691265- 42911
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että356744- 116690
- 53673
- 51648
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän116646Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38615- 76602
- 56584