On penikasta asti pelottanut ja pelottaa vieläkin.
VIINA
3
240
Vastaukset
- sini sykolooki
No niin kauan kun se korkki pysyy pullossa kiinni ei ole syytä pelkoon.
Ihan vaan tiedoksesi. Ettei kande pelätä vaan pelkäämisen vuoksi. Pelotkin voi selittää ja siten ymmärtää niiden synnyn ja kokonaisvaikutuksen elämään.
Juu.
Se olis sitten 56€/neuvo, mutta menköön nyt ilmaiseksi tämän kerran...Olen nimittäin lopettanut. Etkä sinä noin vain vaatia käyntimaksua, ellen varaa aikaa sulle.
ramipussinen kirjoitti:
Olen nimittäin lopettanut. Etkä sinä noin vain vaatia käyntimaksua, ellen varaa aikaa sulle.
Monille pitkän linjan viinamäen käyttäjille tulee eteen näkymätön raja. Sen jälkeen noin keskimääräisesti, haitat alkaa jäämään hyötyä isommiksi.
Tilannekohtaisuus muuttaa asian. Vaativa ilmastomme pitkän kylmänkauden aikana voi luoda tilanteita, joissa esim. kylmettynyt tyyppi toivoo muutamaa kunnon napanderii.
On perin harmillista todeta wanhan kunnon tissutteluputken tuovan vääriä tilannevalintoja - jopa ärtymystä ja masennusta, järin potutusmielessä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista867601- 1045517
- 2664728
- 484662
- 653382
- 502758
- 582447
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222408Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292372- 412244