Selluvilla

apuva1

Hei mitä olette mieltä puhallettavasta selluvillasta? Olen ajatellut laittaa sitä lisäeristeeksi vintille. Lupaavat kuulemma hirmu pakkasia talveksi ja meillä on edelliset eristeet jo aivan liian ohuita.
Minkä hintaista tuo puhallattuna on tänne Tampereen seurulle ja mikäköhän olis sellainen luotettava firma?
Puhalletaanko se muuten märkänä? ja onko nyt jo sitten liian myöhäistä?

5

939

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • JUPPE........

kuivana.Ja jos ei ole peukalo keskellä kämmentä niin marssi lähimpään rautakauppaan ja osta puhallusvillaa ja lainaa kone niin pääset halvemmalla.

• yksi iines

Laskeskelin tuota paalimäärää, että taitaa olla melkoinen urakka itse puhallella n.50-60 kuutiota? Olen hiukan astaattinen, etten taida rohjeta niin pölyseen hommaan?
        Eikö oikeesti tampereen seurulla kukaan tee lisäeristystä jotta vois heittää hinta-arvioo kehiin?

• JUPPE........
        yksi iines kirjoitti:

Laskeskelin tuota paalimäärää, että taitaa olla melkoinen urakka itse puhallella n.50-60 kuutiota? Olen hiukan astaattinen, etten taida rohjeta niin pölyseen hommaan?
        Eikö oikeesti tampereen seurulla kukaan tee lisäeristystä jotta vois heittää hinta-arvioo kehiin?

kone ja apuri joka osaa hommansa niin ei iso jobi.Tietysti on vähän pölyistä.

• ....on varsin oivallinen eriste tuohon käyttöön.

Se puhalletaan vaakasuoraan yläpohjaan kuivana, joten pakkaskelit ei vaikuta mitään.

Perusversiossaan se maksaa vintille puhallettuna jotakuinkin 30...35 €/m3 toimituserän koosta riippuen.

Itse käytän tällä hetkellä työni puolesta Termexin tuotteita (0207 80 98 80) ja muutamat tutut Ekovillan tuotteita (0800 135 084) - noita ainakin voi käyttää. On olemassa muitakin tekijöitä, mutta noilla ainakin on valtakunnallinen asennusverkko.

• 1iines

Pieni puhelinkierros palveluiden tarjoajille kans antoi lisä valoa asiaan ja todellakin kannattaa kilpailluttaa.
        Hintahaarukka pyöri 28 € kuutiosta 35€ kuutio. Joillekkin tuli puhallus samaan hintaan ja jotkut veloitti rahdista erikseen. Ekovillat olivat kalleimpia.
        Ja loppuen lopuksi ei se niin kauhean kallis investointi sitten ollutkaan. Jospa nyt torppa pysyis pakkasilla hiukan läpösempänä. Kaikenkaikkiaan 1500€

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nyt tajusin mitä haet takaa

En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä
      Ikävä
      40
      3077
    2. Kaksi tyttöä putosi

Minkä takia ne tytöt katolle oli kiivenny?
      Helsinki
      81
      2904
    3. Mitä haluaisit tänään sanoa kaivatullesi?

Onko sydämelläsi jotain?
      Ikävä
      190
      2479
    4. Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?

En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?
      Suomussalmi
      36
      2195
    5. Kiitos kun sanoit ikävästi minulle, herkälle

Sait kesälomani pilattua😔
      Ikävä
      20
      1493
    6. Salilla oli toissapäivänä söpö tumma

Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen
      Ikävä
      41
      1406
    7. Naiselle mieheltä

Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?
      Ikävä
      23
      1403
    8. Kaipaan niin....

Aaawww mikä kaipuun tunne iski ja lujaa🥺😭❤️
      Ikävä
      10
      1284
    9. Eiii...

Etkä! 😘
      Ikävä
      13