Onko kellään mitään kokemuksia kyseisestä puhelimesta? Kannattaako hankkia?? Mitä hyvää ja huonoa?? Onko hyvä kamera??
sony eriksson w508
3
674
Vastaukset
- Joo kyllä
Ostin viime vuonna ja olen ollut tyytyväinen. Helppokäyttöinen ja kaunis,hyvät näppäimet ja perustoiminnot. Kamera on hyvä, en tosin kaipaa mitään huipputekniikkaa :) Ehkä hieman ämmäpuhelin,ainakin vaihtokuoret ovat tyttömäiset.
- aina se
se w508 on ollu reilu puoli vuotta . vikoja ei oo esiintyny . akussa tuntuu pysyvän vähän paremmin virta kuin edellisessä luurissa joka oli w850 . etukannen kuori meni nyt rikki yläkulmastaan , tuo kuorihan on tuollainen u:n muotoinen. vielä en siihen ole ehtiny kattoomaan varaosaa vastaavaa . tosin tuo särö ei vielä menoo haittaa mutta saattaa siitä vielä revetä taskusta kun ottaa. kamera hoitaa hommansa , käytän paljon kännyn radioo ja tulee pelailtuakin. teemoja löytyy hyvin netistä ja muutakin sälää. on ainakin minulle ollu hintansa väärtti.
- Melinah
mistä ostitte kyseisen puhelimen, itselläni olis kova hinku eikä puhelinta tuppaa löytyä mistään : (
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?871714- 851222
- 1101113
- 67906
- 102874
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56818- 47731
- 36722
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis47671- 33653