Olen menossa huomenna sopimaan oppisopimuksesta mutta mietin tässä että mihin kannattaa suostua. Tekisin lähes samoja hommia kun teen nyt töissä ja tein kesällä tällä samaisella huolto-asemalla. Palkkani on 7,41€/tunti lisät. Mikä on tuntimäärä johon kannattaa suostua`, ja mikä on oppisopimuksen minimi työtuntimäärä?? Nouseeko palkka missään välissä oppisopimusta. Tarkoituksena opiskella catering-alalta palveluvastaavaksi. Onko jotain muuta mitä kannattaa keskustella valmiiksi/vaatia?
Oppisopimuskoulutuksen tuntimäärä yms.
Mietiskelijää
1
1005
Vastaukset
- Mietiskelijää
Lisään vielä että olen siis ollut töissä samaisessa paikassa nyt osaikaisena kaksi kuukautta (noin 38h/kk), kesällä tunteja kertyi noin. 160/kk, kahden kuukauden aikana. Aiempana koulutuksena olen käynyt jo lukion.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 805639
- 1273923
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj453790- 663464
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262878Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan72419- 272184
- 2042081
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?321793Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh4291739