facemoods.com vakavia tietoturva riskejä??
Mcafee havainto
15
9053
Vastaukset
- Epäröivä kitupiikki
Koneeseeni on asentunut itsekseeen joku Mcafee. Varoittelee milloin mistäkin vaivasta. Kun sitä klikkailee eteenpäin pitäisi ostaa vaikka minkälaista turvaa. Onkohan tämä ihan huijausta.
- McAffee turhis
Ei se ole itsestään asentunu.
Kun lataat tai päivität Anobereaderin, Mcafee roskaohjelma tulee kylkiäisenä ellet poista ruksia
Mcafeen kohdalta, oleppa tarkkana seuraavalla kerralla!!!
Poista se Mcafee sieltä Lisää/Poista sovelluksen kautta, katso tarkaan lista, ettet poita mitään muuta. - Anonyymi
McAffee turhis kirjoitti:
Ei se ole itsestään asentunu.
Kun lataat tai päivität Anobereaderin, Mcafee roskaohjelma tulee kylkiäisenä ellet poista ruksia
Mcafeen kohdalta, oleppa tarkkana seuraavalla kerralla!!!
Poista se Mcafee sieltä Lisää/Poista sovelluksen kautta, katso tarkaan lista, ettet poita mitään muuta.Tietääkö kukaan, kuinka saisin poistettua McAfee security scan plus tietokoneelta? Kaikki muut Mcafeet olen saanut poistettua mutta en tuota.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tietääkö kukaan, kuinka saisin poistettua McAfee security scan plus tietokoneelta? Kaikki muut Mcafeet olen saanut poistettua mutta en tuota.
Ihan normaalisti kuten muutkin.
- Anonyymi
Mcaffee "Mcaffee" <Mcaffee> lähettelee tietojenkalastelu huijausviestejä McAfee ytityksen nimissä, älä erehdy yrityksen identtiteettivarkauteen
- Anonyymi
Mcaffee "Mcaffee" <Mcaffee> lähettelee tietojenkalastelu huijausviestejä McAfee -yrityksen nimissä, älä erehdy (huom! kirjaimet ) yrityksen identtiteettivarkauteen
- Anonyymi
Hei Varokaa todella Mac Afeen nimissä tehdään huijausta. Osoitteessa https://tekninen asiakaspalvelu.com halusin lopettaa koko viruturvan. Lupasivat auliisti lopettaa sen ja pyysivät pankkitietoja, jotta voisivat palauttaa rahoja. Hyäuskoisena hölmönä uskoin heitä. Tästä seurasi, että nimissäni tilattiin erinäisiä tuotteita. Onneksi tajusin pian, että olin tullut petetyksi. Lopetin luottokorttini välittömästi. Vanhusta näköjään kustaan häikäilemättä silmään. Tähän asti on luottanut ihmisiin. Netissä ei voi näköjään luottaa keneenkään. Erehdiyn ottamaan tuon virustorjunnan Gigantissa kaupanteon yhteydessä. Olisin halunnut perua koko tilauksen parin päivän päästä. Ei kuulemma ole mahdollista. Mulla on kolmen vuoden sopimus. Kuinkahan sen saa purettua. Aika epäilytttävää toimintaa myös Gigantin taholta. Myyjät tietysti saavat provikan tehdyistä sopimuksista.
- Anonyymi
Omapahan on ongelmasi kun et varmista mitä olet ostamassa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Omapahan on ongelmasi kun et varmista mitä olet ostamassa.
Mistä voi aina kaiken tietää?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistä voi aina kaiken tietää?
Helposti lukemalla uutisia. Ilmaiset torjunnat ovat olleet jo 10-vuotta parempia..
- Anonyymi
Harmi että sinulle on kerrottu ettei kauppaa voi purkaa, sillä oikeasti kaupan voi purkaa 50 vrk ostohetkestä. Kannattaa kannella kuluttaja-asiamiehelle.
- Anonyymi
Mikä on podarilove.ru. sieltä tulee varoituksia jatkuvasti puhelimeen. Poistan nämä, mutta mistähän nämä tulevat.
- Anonyymi
Mulla on sama probleemi.....osaisiko joku neuvoa miten podarilove.ru sais pois eli ilmoitukset loppumaan
- Anonyymi
McAfee on lähetellyt jo jonnin aikaa viestejä joissa kerrotaan millaisin sanakääntein milloinkin kuinka koneeni on vaarassa, nyt jo kuinka paljon on viruksia. Lähettäjäsähköpostina on nyt ollut joko CDon tai FinnairPlus.
- Anonyymi
Mulla rupesi eilen tulemaan vähän väliä noita Mcafeen ilmoituksia ja sama homma jatkuu tänään. Nytkin ilmoittaa, että järjestelmä voi olla saastunut, skannaa ja tarkista nyt.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde272900Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän332545- 1482274
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.542249Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti241870Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3911706Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään1041652- 3111561
- 1351459
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131446