lähössä talvella puertoricoon ja sinne ihan oikeaan puertoricoon atlantin taaske:))
Kuka sinne järjestää matkoja suomesta?
kaveri oli jamaicalla ja oli päässyt englantilaisen matkan järjestäjän kanssa halvemalla.
No, jos joku tietää niin kertokaa..
Nyt on mimmi..
3
554
Vastaukset
- boricua
Menin sinne ihan omin päin. Lento vain oli varattuna. Taca tai Lacsa, en enää tarkkaan muista, kumpi. Majoituksen järjestin paikan päällä, kone vaan oli San Juanissa aika myöhään perillä, joten teki tosi tiukkaa löytää edes jonkinlainen ei-ääri-kallis yöpaikka.
Puerto Ricossa kurjinta on se, että majoitus maksaa tosi paljon suhteessa moneen muuhun paikkaan. Olin siellä pari vuotta sitten, eikä alle 40-50 dollarin löytynyt säällistä paikkaa. Retkeilymaja-hintatason majoitusta en ainakaan silloin mistään löytänyt.
Risteilijöitähän San Juanissa käy tosi paljon (Manner-Jenkeistä yms.), mutta viipynevät useimmat vain yhden päivän...- Matkaaja m.
ajattelin ensin karibian risteilyä joka menee sitten juuri san juaniin ja kiertää muitakin saaria lähellä.
Matkustan yksin joten mun mielestä se lisämaksu 1 hegen hytistä on melkoinen ja siihen risteilyn hintaan ei sitten saa mun mielstä rahalla vastinetta.
En voi kuvitella olevan viikon jossakin laivassa koska sitäpaitsi mulla on merisairaus taipumustakin:((
Siellä kuumassa ilmassa vaan pahenee ne taipumukset.
Siispä maata pitää olla jalkojen alla.
Katsotaan mitä sitä keksitään:)) - boricua
Matkaaja m. kirjoitti:
ajattelin ensin karibian risteilyä joka menee sitten juuri san juaniin ja kiertää muitakin saaria lähellä.
Matkustan yksin joten mun mielestä se lisämaksu 1 hegen hytistä on melkoinen ja siihen risteilyn hintaan ei sitten saa mun mielstä rahalla vastinetta.
En voi kuvitella olevan viikon jossakin laivassa koska sitäpaitsi mulla on merisairaus taipumustakin:((
Siellä kuumassa ilmassa vaan pahenee ne taipumukset.
Siispä maata pitää olla jalkojen alla.
Katsotaan mitä sitä keksitään:))http://thorntree.lonelyplanet.com/categories.cfm?catid=50
Sieltä saat lisää infoa majoituksesta yms.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 933441
- 1043101
- 542324
- 221872
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201725Olisitpa rakkaimpani
Kaipaan sinua. Ikävä sinun läsnäoloa ja kaikkea sinussa. Päivistä, jolloin nähdään tulee onnellisia päiviä. Sinun seuras61688Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..111670Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein231509Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131411Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin381394