Haulipiipuja tai Luotipiipuja ja jos saa niin mitä kalipereja minulla on jo 12/70/222.rem kahdellaliipasimella
Saakko Tikka m77k :HON Vaihtopiippuja
5
1405
Vastaukset
- metsästäjää
voisiko joku kertoa että käykkö tikka m77k:hon esimerkiksi tikka m77 haulipiiput
- nmky
haulipiiput käy mutta etutukki pitää olla mukana. Etutukin kiinnitys m77k:ssa ja m77:ssä erilaiset.
- metsästäjää
nmky kirjoitti:
haulipiiput käy mutta etutukki pitää olla mukana. Etutukin kiinnitys m77k:ssa ja m77:ssä erilaiset.
kiitos tiedosta
- 7umppi
metsästäjää kirjoitti:
kiitos tiedosta
Itsellä myöskin hakusessa m77k etutukki, tai etutukki löytyy mutta joku on vienyt siitä raudat. Runko on m77. mailia tuomoman at gmail.com
- metsästäjää
7umppi kirjoitti:
Itsellä myöskin hakusessa m77k etutukki, tai etutukki löytyy mutta joku on vienyt siitä raudat. Runko on m77. mailia tuomoman at gmail.com
olen yrittänyt löytää tikka m77 haulipiiput ja etutukkia mutta viäläkään ei ole löytynyt
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 265248
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r34647- 1441549
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1551426Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais141250- 931104
Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike211054viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.177927En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.61883- 37819