sperman luovuttajaa koti inseminaatioon???

Apua lapsettomuuteen

Löytyisikö täältä sperman luovuttajaa lesboparille? Olemme 30-36v naisia ja olemme harkinneet lasta jo 5vuotta. Kävimme pari vuotta lapsettomuusklinikalla yksityisellä, mutta se kävi turhan kalliiksi. Toivomme että sinulla on puhtaat paperit. Itse haluat isäksi,kuulua lapsen elämään muutenkin kuin vain luovuttajana se ei ole ongelma haluaisimme että lapsella olisi kuitenkin ihan oikeakin isä, jos vaan luovuttaja itse haluaa.
Asumme pääkaupunki seudulla ja toivomme pikasia yhteydenottoja.

T:Marita ja Tuulikki

14

773

Vastaukset

• Oletteko kokeilleet löytää luovuttajan/isän myös Setan Sateenkaariperheiden kautta? Sieltä voisi löytyä hyvällä onnella joko yksinäinen mies tai miespari, joka haluaisi perustaa kanssanne ns. moniapilaperheen.

• e-mail osoittenne ?

• Muuten OK, voisihan hommaan alkaa...

En tosin minäkään ihmeisiin pysty, jos on pari vuotta jo takana klinikalla ja hormonihoidot käyty läpi niin kovin vaikea kuvitella että minunkaan kanssani onnistuisi.

Olen siis terve mies, lapsia on ennestään ja lisää kaipaisin. Vehkeet siis toimivat mikä lienee harvinaista täällä lapsettomuuspalstalla. En siis väheksy niitä joilla on ongelmia, joskus vaan sattuu kehno tuuri.

• Anonyymi kirjoitti:

Ylläpito on poistanut tästä viestin sääntöjen vastaisena.

Onko kyseinen tarjous voimassa ja mistä päin olet? Olen 27 vuotias itsenäinen nainen. En kaipaa isää ellei se olisi reunaehto luovuttamiselle. Tapaamiset mahdollisia mutta huoltajuuden pitäisin mieluiten itselläni. Olen kunnollinen, ammattiani syventävä aikuisopiskelija joka valmistuu pian ja jatkaa nykyisessä työpaikassaan. Tukiverkosto ja perhesuhteet hyvät joten elättäjää tai hoitajaakaan en lapselle kaipaa. Jos sopuun päästäisi olisi hienoa saada sisarukset samalta isältä. Laitan sähköpostia jos olet edelleen 'käytettävissä'

• Lapsi minunkin elämästä puuttuu. En halua silti jakaa elämääni kuin vain lapsen osalta. Terve ja tutkittu työssäkäyvä mies eikä myöskään perinnöllisiä sairauksia ole suvussa. Hesan alueella asun jos tavata haluaa.

• Parempi myöhään kun ei milloinkaan... Vaikka sit 9 vuotta myöhemmin 😁

• Moi. Laita viestiä, niin kerron lisää itsestäni ja laitan kuvan.
        marko.auttaa@gmail.com

• Moi!
      Täällä terve ja luotettava suomalainen mies.
      Lapsia on jo ennestään joten tuttua puuhaa. Olen hyvin koulutettu ja hyvässä työssä. Tervert elämäntavat. Ei alkoholia enkä tupakoi. Ottakaa yhteyttä jos kiinnostuitte. S-posti: hiihtaja79@suomi24.fi

• lahjoittaja2019@gmail.com

Laitelkaa viestiä te, jotka etsitte luovuttajaa

• Onko se sitten reilu peli että itse hoidatte lapsen, siis tarkoitan ihan itse maksatte kaikki kulut. Vai odotatteko 13-15vuotta ja alatte vaatia elatusmaksuja, ihan vaan sen takia että miehille pitää kostaa?
      Mikä on totuus ....

• Olisin myös halukas auttaa teitä saamaan

• Minä voin siementää teidän molempien pilluun kunnon lastit spermaa. Olen savuton ja raitis terve mies.

• Hei vapaa sinkku pasi 49v/182/. Olen luotettava, avoin, hellä, romattinen, huumoritajuinen, lemppeä ja fiksu. Pusaa, puhun ja otan naisen syliin ja kainaloon. Olen tunteellinen, lemppeä, avoin, otan naisen aina huomioon. 0458889795 pasi.koljonen2017@gmail.com Iisalmesta

suomi24-logo

Osallistu keskusteluun

Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei näin Lidl! Ei! Ei! Ei!

Voi ei. Älkää lähtekö tähän leikkiin! Ei mitään sovelluskorttipeliä! // Lidl aikoo tuoda asiakkailleen etukortin – bonuksista ei vielä tietoa // http
      Maailman menoa
      253
      5651
    2. Vuosi Tinderissä oli järkytys

Ei mikään ihme. Tinder on ihan syvältä. https://yle.fi/uutiset/3-11212319
      Sinkut
      86
      4487
    3. Haavisto aikoo jatkaa

ulkoministerinä ri­ko­se­päi­lyis­tä huolimatta https://www.kaleva.fi/uutiset/kotimaa/pekka-haavisto-kommentoi-esitutkintapyyntoa-aikoo-jatkaa-ulkomin
      Maailman menoa
      80
      759
    4. Maisa perhelomalla Levillä

Mikko ilmestyi myös Leville odottamatta. https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/ystavanpaivana-avioitunut-maisa-torppa-koki-romanttisen-yllatyksen-per
      57
      703
    5. Kokoomuspoliitikko Pauliina Valkovirta nolasi

itsensä pahanpäiväisesti eilisessä valtuustokokouksessa vaatiessaan sivukylien koulujen lakkauttamista. Tuntui ,että hän ei tajua ollenkaan kyläkouluj
      Haapavesi
      43
      659