Millaisia aktiviteetteja teillä on koirillanne tarhoissa? Olen tekemässä koiralleni tarhaa ja mietin millaisi aktiviteettaja sinne voisi laittaa :)
Koiralle aktiviteetteja tarhaan
4
195
Vastaukset
- hgvckjhelfercjflq
Raakaluita ajanvietteeksi järsittäväksi, jos koira tottunut niihin, ettei hotki ja tukehduta itseään.
Pehmeähkö maa ainakin osoittain, että voi kaivaa ja nuuhkia ja tutkia, mutta niin ettei voi kaivaa pakotietä.
Niin iso puunrunko kuin metsästä löytyy myös kaluttavaksi sinne tarhaan. Mutta sellainen, ettei se hölsky siellä ja aiheuta vaaratilanteita vaan pysyy paikallaan.- whitemoon
Novascotiannoutaja löytyypi :)
- hnbtrgbtr54gt
whitemoon kirjoitti:
Novascotiannoutaja löytyypi :)
Jos kovin herkästi alkaa käymään kierroksilla esim jostain napin etsinnästä lelusta, niin ei sellaisia ainakaan. Millainen rodun luonne yleensä, mitä tykkäävät harrastaa, jos sieltä kautta löytyis...
- Stormeye
Aktivointileluja,siis sellaisia joihin voi jemmata ruokaa sisälle. Koirat rakastaa ruuan etsimistä,se on niille luontaista puuhaa ja virikettä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa822792Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei2932450Putin ei suostu tulitaukoon nyt kun Kurskin taistelut ovat kesken
ja venäjä on viimein päässyt niskan päälle, suuren ylivoiman turvin. Ukraina ilmeisesti suorittaakin taktista vetäytymi1761375Voi kulta rakas
Kyllä minäkin olen sinuun rakastunut. Oisit avautunut tunteistasi aiemmin niin ei tarvitsisi kiertoteitä kuulla tästä. �621102Miksi haluat satuttaa
Sillä tiedolla ettet välittäisi minusta vaikka se ei ole totta. Silti tiedän että rakastat minua edelleen. Niinkuin sano28981- 70918
- 115896
- 72884
- 76880
- 65847