Tilasin Club One kortin syyskuussa ja sen mukana tuli lappu jossa kerrottiin että saan ilmaisen risteilyn tai jtn ? Nyt kirjauduin sivuilleni ja siellä lukee että olen tehnyt varauksen 16.9. (jolloin kortti tuli postissa) ja maksan siitä vain 10e. Matkustajalistassa olen vain minä ja hyttitietojen kohdalla ei lue mitään. Mitä siis tapahtuu jos vahvistan varauksen ? Missä hytissä olen, vai pitääkö se valita ja loppujenlopuksi maksaa itse ?
Olen menossa torstaina kaverin kanssa laivalle joten jos vahvistan tuon risteilyn, voinko ottaa kaverin samaan hyttiin ? Olen ihan pihalla..
Club One kortti ja "varattu" matka ?
10
1058
Vastaukset
- vinkki avuttomalle!
asiakaspalveluun jos et ole ymmärtänyt asiaa, he osaavat neuvoa sinua tuossa asiassa. Kuuluuhan se heidän työnkuvaansa ...
- Näin se käy:
Luulen että pääsette kaverin kanssda ilmaiselle risteilylle. Lisäät vain kaverisikin hyttiin. Helppoa kuin heihänteko.
Voit lisätä ja vaihtaa matkustajia mielesi mukaan sen puitteissa onko hytti kahden hengen vai neljän hengen. Saaat ilmeisesti neljän hengen hytin jos ilmoitat sinne kolme kaveriasi mukaan.- varma on varmaa
oikean vastauksen saat varustamolta, täällä on tarjolla yleensä luuloa tai mielikuvia ...
Et voi mielesi mukaan lisätä matkustajia. Tai ehkä Helsinki- Tukholma välillä talviaikana, jolloin välille ei myytäne kansipaikkoja. Matkustajamäärä voi olla laivalla täynnä, vaikka hytissäsi olisi kolme tyhjää vuodetta. Silloin vain olet hytissäsi yksin.
- ...
ilmeisesti tuo on henkilökohtainen ja koskee ainoastaan sinua, muut maksavat omansa
- Hiihto-HousuNainen
Jos Glub One-kortin omistaja varaa hytin kahdelle tai useammalle niin nämä muut eivät joudu maksaman vaan saavat ilmaisen matkan. Varaus on hyttikohtainen ja muilla matkustajilla ei tarvitse olla Glub One-korttia.
Muuten, Glub One-kortin haltija voi varata myös lahjaksi bonuspisteillä matkan muille ilman että lähtee itse mukaan ollenkaan. - kiitos kummisedälle
Hiihto-HousuNainen kirjoitti:
Jos Glub One-kortin omistaja varaa hytin kahdelle tai useammalle niin nämä muut eivät joudu maksaman vaan saavat ilmaisen matkan. Varaus on hyttikohtainen ja muilla matkustajilla ei tarvitse olla Glub One-korttia.
Muuten, Glub One-kortin haltija voi varata myös lahjaksi bonuspisteillä matkan muille ilman että lähtee itse mukaan ollenkaan.meidänkin matkamme on kerran upgreidattu Silja-Linella, upgreidaaja ei ollut matkassa, vaan tiesi millä laivalla tullaan ja oli vaihtanut oman lähes ö-luokan hyttimme Silja-luokkaan.
- mä ja muut
Muuten, Glub One-kortin haltija voi varata myös lahjaksi bonuspisteillä matkan muille ilman että lähtee itse mukaan ollenkaan.Mulla ei käynyt ainakaan niin, et olisin varannut lahjaksi pisteillä matkan pojalleni joka asuu eri osoitteessa. Ja niin me vanhemmat otimme sviitin ja hänelle&ystävälle varasin luxhytin. Ja vielä piti sekoittaa nimet et mieheni olisi luxhytissä ja poika sviitissä joka oli rahalla maksettu. Tosi vaikeaa nykyaikana, ennen se kävikin hyvin. Vuosia sit.
- pöksytkö puttoo
Muuten, Glub One-kortin haltija voi varata myös lahjaksi bonuspisteillä matkan muille ilman että lähtee itse mukaan ollenkaan.on varmaan liikaa hiihdetty kun G ja C menee jo sekaisin.
- Korjausta pukkaa...
Muuten, Glub One-kortin haltija voi varata myös lahjaksi bonuspisteillä matkan muille ilman että lähtee itse mukaan ollenkaan.korjaus hiihto-housunaisen viestiin:
"Muuten, Glub One-kortin haltija voi varata myös lahjaksi bonuspisteillä matkan muille ilman että lähtee itse mukaan ollenkaan. "
Tuo ei pidä paikkaansa!
Bonusmatkaehdoissa sanotaa ihan selvästi että matkalla tulee olla mukana vähintään yksi jäsen pisteet käyttävästä taloudesta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
R.I.P Marko lämsä
Luin just netistä suru uutisen että tangokuningas Marko Lämsä On menehtynyt viikonloppuna Tampereella. Niin nuorikin vi614260Vappu terveiset kaivatullesi
otetaan vappu terveisiä vastaan tähän ketjuun kaivatullesi !!! 🍾🥂🎉🌻🔥🧡🧡1531799Tangokuningas Marko Lämsä, 47, on kuollut
Taas yksi melko nuori artisti lopetti lauleskelut lopullisesti. https://www.is.fi/viihde/art-2000011200979.html141503Puskaradio huutaa
Nuori tyttö oli laittanut päivityksen että pitämällä joku itsensäpaljastaja. Kuka tämä on? Varoittakaa lapsia !351258Miksi aina vain seksiä?
Kertokaas nyt mulle, että onko tämä joku normojen ihan oma juttu, että seksiä pitää pohtia joka välissä, siitä pitää jau1671056- 56904
- 76895
Martinalta vakava ulostulo
Seiska: Martinalta vakava ulostulo. Olipa raflaava otsikko mustalla pohjalla.165823Hei rakas A,
olinko silloin julma sinua kohtaan? Jos, niin anna anteeksi, yritin vain toimia oikein. Olen pahoillani, edelleenkin, en54811- 39781