Nam, namia

Metsässähän juoksentelee noita irtorakkeja (metsästyskoiria), jotka ovatkin oikein nameja herkkupaloja susille. Voi kun susi tykkää raadella rakkia, nam nam ja joutaa niitä raadellakin, kennelistä niitä saa aina lisää. Pääasia, jotta susi saa namia purtavaa. Olen minä itsekin maistanut koiralihaa Guangzhoussa (Kiina). Paikallinen kokki kertoi, jotta metsästyskoiran liha on erityisen kimmoisaa ja hyvää verrattuna häkissä eläneeseen syöttö- ja teuraskoiraan. Pitäkäähän koiranne kiinni jottei tarvi panna niitä pannulle tirisemään.

11

550

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mutta jos

näen sinun pienen rupisen rakkisi irrallaan, niin teen sen nahkasta rukkaset ja lihoista perunoille lisuketta.

• löytyy...

Useimmiten käynti lääkärillä ja resepti mieltä tasapainottaville lääkkeille auttaa.

• heti tuli vastaukseksi (yksinkertaiselta apinalta) vanhaa ja laimeaa kliseetä kun joku fiksu kirjoittaa tälle palstalle. Metsästyskoiran OMISTAJA kun ei ole millään mittapuulla mitattuna fiksu. Hän on enemmänkin ahne lihansyöjäihmisporsas, joka havittelee metsästä luonnon eläimille kuuluvaa ravintoa, siis elukoita, jotka kuuluvat uljaille petoeläimille. Näistä susi ja karhu ovat ehdotonta aatelia. Lisää mestarillisista oivalluksistani voit lukea metsästyksen vastustajat- palstalta. Voit aloittaa Susianalyysiin perehtymisen minun johdollani.

• oivelluksesi
        Susianalyytikko kirjoitti:

heti tuli vastaukseksi (yksinkertaiselta apinalta) vanhaa ja laimeaa kliseetä kun joku fiksu kirjoittaa tälle palstalle. Metsästyskoiran OMISTAJA kun ei ole millään mittapuulla mitattuna fiksu. Hän on enemmänkin ahne lihansyöjäihmisporsas, joka havittelee metsästä luonnon eläimille kuuluvaa ravintoa, siis elukoita, jotka kuuluvat uljaille petoeläimille. Näistä susi ja karhu ovat ehdotonta aatelia. Lisää mestarillisista oivalluksistani voit lukea metsästyksen vastustajat- palstalta. Voit aloittaa Susianalyysiin perehtymisen minun johdollani.

oli, että raa-asta apinasta johtuvan ripulin aikana myös sinun tulee pyyhkiä persettä.

• prrrrkl

heti tuli vastaukseksi (yksinkertaiselta apinalta) vanhaa ja laimeaa kliseetä kun joku fiksu kirjoittaa tälle palstalle. Metsästyskoiran OMISTAJA kun ei ole millään mittapuulla mitattuna fiksu. Hän on enemmänkin ahne lihansyöjäihmisporsas, joka havittelee metsästä luonnon eläimille kuuluvaa ravintoa, siis elukoita, jotka kuuluvat uljaille petoeläimille. Näistä susi ja karhu ovat ehdotonta aatelia. Lisää mestarillisista oivalluksistani voit lukea metsästyksen vastustajat- palstalta. Voit aloittaa Susianalyysiin perehtymisen minun johdollani.

..kun se hankkii lihansa eettisesti. Kasva susianaalikko aikuiseksi!

• 3+4
        prrrrkl kirjoitti:

..kun se hankkii lihansa eettisesti. Kasva susianaalikko aikuiseksi!

luulee ärsyttävänsä noilla höpön höpön jutuillaan, ainoa aikaansaannos on kuitenkin se ihmetys mitenkä tuollainen resukka on avohoidossa tai peräti kokonaan vailla hoitoa. Vai olisiko täysin toivoton tapaus, narsismia ei kai sairaudeksi luokitella.

• 3+4 kirjoitti:

luulee ärsyttävänsä noilla höpön höpön jutuillaan, ainoa aikaansaannos on kuitenkin se ihmetys mitenkä tuollainen resukka on avohoidossa tai peräti kokonaan vailla hoitoa. Vai olisiko täysin toivoton tapaus, narsismia ei kai sairaudeksi luokitella.

sinä sitten vaan ja pyörittele apinan lerppahuuliasi typerä ilme naamallasi. Veikkaanpa, jotta olet susipelkuri, heh heh.

• sw fi mva

sinä sitten vaan ja pyörittele apinan lerppahuuliasi typerä ilme naamallasi. Veikkaanpa, jotta olet susipelkuri, heh heh.

Tykkäät kuiten koirista,siis lemmikkeinä.Et kyllä raaskisi syödä koiraa et edes metsästyskoiraa.Ja poronlihasta tykkäät laittaa ruokaa.Uskoakseni ostat sitä paljon syksyisin.Minkä rotuinen koira sinulla on muuten sir analyytikko

• sw fi mva kirjoitti:

Tykkäät kuiten koirista,siis lemmikkeinä.Et kyllä raaskisi syödä koiraa et edes metsästyskoiraa.Ja poronlihasta tykkäät laittaa ruokaa.Uskoakseni ostat sitä paljon syksyisin.Minkä rotuinen koira sinulla on muuten sir analyytikko

on pikkunen sekasekarotuinen rakki, joka on erikoistunut vaikkapa räksyttämään ja ajattamaan poroja. Porolaumahan joutuu paniikkiin jo pikku räksytyksestä. Koirien jalostustoiminta ja näyttelytouhut on ihan perseestä.

• sw fi mva

on pikkunen sekasekarotuinen rakki, joka on erikoistunut vaikkapa räksyttämään ja ajattamaan poroja. Porolaumahan joutuu paniikkiin jo pikku räksytyksestä. Koirien jalostustoiminta ja näyttelytouhut on ihan perseestä.

Pelkäätkö sitä, että koirat jalostetaan tappamaan susia.? Voin kertoa kyllä siinä on jo onnistuttu.Olen hyvin pettynyt teihin sir Ana,koska luulin että nuin susia rakastavalla henkilöllä täytyy olla lemmikkinä oikea susi.Jota olet opettanut tappamaan koiria ja poroja.Mutta ei, vain pikkuinen puudeli on pojalla kainalossa jota hellii kylminä talvi iltoina.Olisitko valmis syöttämään myös oman koirasi susille?

• sw fi mva kirjoitti:

Pelkäätkö sitä, että koirat jalostetaan tappamaan susia.? Voin kertoa kyllä siinä on jo onnistuttu.Olen hyvin pettynyt teihin sir Ana,koska luulin että nuin susia rakastavalla henkilöllä täytyy olla lemmikkinä oikea susi.Jota olet opettanut tappamaan koiria ja poroja.Mutta ei, vain pikkuinen puudeli on pojalla kainalossa jota hellii kylminä talvi iltoina.Olisitko valmis syöttämään myös oman koirasi susille?

kaikista huvittavinta on kun kaikista äänekkäimmin vinkuvat ja parkuvat metsästyskoirien omistajat, jos susi pääsee raatelemaan. Miten tuommoset "raavaat" miehet ovatkin niin kovia märisemään? Kyllä on monenmoista sankaritarinaa vuodatettu suden syömästä sankaripiskistä, heh heh. Mitäpä minä sudenkaltaisella koiralla tekisin? Olkoon sudet vapaina metsissä ja syökööt poroja ja koiria, miksei lampaitakin laitumelta, nam nam. Ei mulla sudet pelota, päinvastoin, olen Suden ystävä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      99
      5365
    2. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      145
      3603
    3. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      50
      3215
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      445
      2506
    5. Purra hermostui A-studiossa

Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      255
      1559
    6. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      86
      1304
    7. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      13
      1299
    8. Mitä sanoisit

Ihastukselle, jos näkisitte?
      Tunteet
      77
      1238
    9. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      32
      1223
    10. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      141
      1150
    Aihe