Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Nam, namia

Metsässähän juoksentelee noita irtorakkeja (metsästyskoiria), jotka ovatkin oikein nameja herkkupaloja susille. Voi kun susi tykkää raadella rakkia, nam nam ja joutaa niitä raadellakin, kennelistä niitä saa aina lisää. Pääasia, jotta susi saa namia purtavaa. Olen minä itsekin maistanut koiralihaa Guangzhoussa (Kiina). Paikallinen kokki kertoi, jotta metsästyskoiran liha on erityisen kimmoisaa ja hyvää verrattuna häkissä eläneeseen syöttö- ja teuraskoiraan. Pitäkäähän koiranne kiinni jottei tarvi panna niitä pannulle tirisemään.

11

518

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mutta jos

      näen sinun pienen rupisen rakkisi irrallaan, niin teen sen nahkasta rukkaset ja lihoista perunoille lisuketta.

    • löytyy...

      Useimmiten käynti lääkärillä ja resepti mieltä tasapainottaville lääkkeille auttaa.

      • heti tuli vastaukseksi (yksinkertaiselta apinalta) vanhaa ja laimeaa kliseetä kun joku fiksu kirjoittaa tälle palstalle. Metsästyskoiran OMISTAJA kun ei ole millään mittapuulla mitattuna fiksu. Hän on enemmänkin ahne lihansyöjäihmisporsas, joka havittelee metsästä luonnon eläimille kuuluvaa ravintoa, siis elukoita, jotka kuuluvat uljaille petoeläimille. Näistä susi ja karhu ovat ehdotonta aatelia. Lisää mestarillisista oivalluksistani voit lukea metsästyksen vastustajat- palstalta. Voit aloittaa Susianalyysiin perehtymisen minun johdollani.


      • oivelluksesi
        Susianalyytikko kirjoitti:

        heti tuli vastaukseksi (yksinkertaiselta apinalta) vanhaa ja laimeaa kliseetä kun joku fiksu kirjoittaa tälle palstalle. Metsästyskoiran OMISTAJA kun ei ole millään mittapuulla mitattuna fiksu. Hän on enemmänkin ahne lihansyöjäihmisporsas, joka havittelee metsästä luonnon eläimille kuuluvaa ravintoa, siis elukoita, jotka kuuluvat uljaille petoeläimille. Näistä susi ja karhu ovat ehdotonta aatelia. Lisää mestarillisista oivalluksistani voit lukea metsästyksen vastustajat- palstalta. Voit aloittaa Susianalyysiin perehtymisen minun johdollani.

        oli, että raa-asta apinasta johtuvan ripulin aikana myös sinun tulee pyyhkiä persettä.


      • prrrrkl
        Susianalyytikko kirjoitti:

        heti tuli vastaukseksi (yksinkertaiselta apinalta) vanhaa ja laimeaa kliseetä kun joku fiksu kirjoittaa tälle palstalle. Metsästyskoiran OMISTAJA kun ei ole millään mittapuulla mitattuna fiksu. Hän on enemmänkin ahne lihansyöjäihmisporsas, joka havittelee metsästä luonnon eläimille kuuluvaa ravintoa, siis elukoita, jotka kuuluvat uljaille petoeläimille. Näistä susi ja karhu ovat ehdotonta aatelia. Lisää mestarillisista oivalluksistani voit lukea metsästyksen vastustajat- palstalta. Voit aloittaa Susianalyysiin perehtymisen minun johdollani.

        ..kun se hankkii lihansa eettisesti. Kasva susianaalikko aikuiseksi!


      • 3+4
        prrrrkl kirjoitti:

        ..kun se hankkii lihansa eettisesti. Kasva susianaalikko aikuiseksi!

        luulee ärsyttävänsä noilla höpön höpön jutuillaan, ainoa aikaansaannos on kuitenkin se ihmetys mitenkä tuollainen resukka on avohoidossa tai peräti kokonaan vailla hoitoa. Vai olisiko täysin toivoton tapaus, narsismia ei kai sairaudeksi luokitella.


      • 3+4 kirjoitti:

        luulee ärsyttävänsä noilla höpön höpön jutuillaan, ainoa aikaansaannos on kuitenkin se ihmetys mitenkä tuollainen resukka on avohoidossa tai peräti kokonaan vailla hoitoa. Vai olisiko täysin toivoton tapaus, narsismia ei kai sairaudeksi luokitella.

        sinä sitten vaan ja pyörittele apinan lerppahuuliasi typerä ilme naamallasi. Veikkaanpa, jotta olet susipelkuri, heh heh.


      • sw fi mva
        Susianalyytikko kirjoitti:

        sinä sitten vaan ja pyörittele apinan lerppahuuliasi typerä ilme naamallasi. Veikkaanpa, jotta olet susipelkuri, heh heh.

        Tykkäät kuiten koirista,siis lemmikkeinä.Et kyllä raaskisi syödä koiraa et edes metsästyskoiraa.Ja poronlihasta tykkäät laittaa ruokaa.Uskoakseni ostat sitä paljon syksyisin.Minkä rotuinen koira sinulla on muuten sir analyytikko


      • sw fi mva kirjoitti:

        Tykkäät kuiten koirista,siis lemmikkeinä.Et kyllä raaskisi syödä koiraa et edes metsästyskoiraa.Ja poronlihasta tykkäät laittaa ruokaa.Uskoakseni ostat sitä paljon syksyisin.Minkä rotuinen koira sinulla on muuten sir analyytikko

        on pikkunen sekasekarotuinen rakki, joka on erikoistunut vaikkapa räksyttämään ja ajattamaan poroja. Porolaumahan joutuu paniikkiin jo pikku räksytyksestä. Koirien jalostustoiminta ja näyttelytouhut on ihan perseestä.


      • sw fi mva
        Susianalyytikko kirjoitti:

        on pikkunen sekasekarotuinen rakki, joka on erikoistunut vaikkapa räksyttämään ja ajattamaan poroja. Porolaumahan joutuu paniikkiin jo pikku räksytyksestä. Koirien jalostustoiminta ja näyttelytouhut on ihan perseestä.

        Pelkäätkö sitä, että koirat jalostetaan tappamaan susia.? Voin kertoa kyllä siinä on jo onnistuttu.Olen hyvin pettynyt teihin sir Ana,koska luulin että nuin susia rakastavalla henkilöllä täytyy olla lemmikkinä oikea susi.Jota olet opettanut tappamaan koiria ja poroja.Mutta ei, vain pikkuinen puudeli on pojalla kainalossa jota hellii kylminä talvi iltoina.Olisitko valmis syöttämään myös oman koirasi susille?


      • sw fi mva kirjoitti:

        Pelkäätkö sitä, että koirat jalostetaan tappamaan susia.? Voin kertoa kyllä siinä on jo onnistuttu.Olen hyvin pettynyt teihin sir Ana,koska luulin että nuin susia rakastavalla henkilöllä täytyy olla lemmikkinä oikea susi.Jota olet opettanut tappamaan koiria ja poroja.Mutta ei, vain pikkuinen puudeli on pojalla kainalossa jota hellii kylminä talvi iltoina.Olisitko valmis syöttämään myös oman koirasi susille?

        kaikista huvittavinta on kun kaikista äänekkäimmin vinkuvat ja parkuvat metsästyskoirien omistajat, jos susi pääsee raatelemaan. Miten tuommoset "raavaat" miehet ovatkin niin kovia märisemään? Kyllä on monenmoista sankaritarinaa vuodatettu suden syömästä sankaripiskistä, heh heh. Mitäpä minä sudenkaltaisella koiralla tekisin? Olkoon sudet vapaina metsissä ja syökööt poroja ja koiria, miksei lampaitakin laitumelta, nam nam. Ei mulla sudet pelota, päinvastoin, olen Suden ystävä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      88
      2313
    2. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      52
      2019
    3. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      88
      1853
    4. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      23
      1848
    5. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      10
      1638
    6. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      77
      1562
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      26
      1437
    8. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1400
    9. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1392
    10. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      73
      1370
    Aihe