haluaisin kuulla ihmisten kokemuksia kultaisistanoutajista seuraavissa asioissa.
1. Tuleeko kultsi toimeen kissojen kanssa?
2. Voiko ottaa kerrostaloon?
3. Miten agility luonnistuu?
Ja siis kokemuksia kaipaisin, olen lukenut perustiedot kultsien rotusivuilta.
Heips,
1
311
Vastaukset
- -roki-
Meillä oli kissa jo ennestään kun hain ekan kultsini ja pienen totuttelun jälkeen ei ole mitään ongelmia ollut, kissa tottunut jo niin koiriin ettei edes vieraita koiria pelkää sekä kaikki meidän 4 koiraa tulee toimeen kissan kanssa ja myös jopa joskus leikkivätkin.
Kultsi tarvitsee reippaasti liikuntaa, mut en näe kerrostaloa poissuljettuna kun vain itse viitsiin tarpeeksi lenkittää ja ihanteellistahan olisi että koira pääsisi välillä juoksemaan vapaasti vaikka metsässä.
Olen harrastanut agilitya uroskultsin kanssa joka painon yli 40 kg ja mitään ongelmia ei ollut, sekä monen monta muutakin kultsua. Menohan ei ole niin valtavan nopeaa kun vertaa vaikka bodercollieen, mutta kaikki esteet kyllä onnistuu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1913135
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.652783- 2032250
- 741896
- 1021803
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91711- 1071547
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2191186- 811140
- 951099