haluaisin kuulla ihmisten kokemuksia kultaisistanoutajista seuraavissa asioissa.
1. Tuleeko kultsi toimeen kissojen kanssa?
2. Voiko ottaa kerrostaloon?
3. Miten agility luonnistuu?
Ja siis kokemuksia kaipaisin, olen lukenut perustiedot kultsien rotusivuilta.
Heips,
1
358
Vastaukset 1
- -roki-
Meillä oli kissa jo ennestään kun hain ekan kultsini ja pienen totuttelun jälkeen ei ole mitään ongelmia ollut, kissa tottunut jo niin koiriin ettei edes vieraita koiria pelkää sekä kaikki meidän 4 koiraa tulee toimeen kissan kanssa ja myös jopa joskus leikkivätkin.
Kultsi tarvitsee reippaasti liikuntaa, mut en näe kerrostaloa poissuljettuna kun vain itse viitsiin tarpeeksi lenkittää ja ihanteellistahan olisi että koira pääsisi välillä juoksemaan vapaasti vaikka metsässä.
Olen harrastanut agilitya uroskultsin kanssa joka painon yli 40 kg ja mitään ongelmia ei ollut, sekä monen monta muutakin kultsua. Menohan ei ole niin valtavan nopeaa kun vertaa vaikka bodercollieen, mutta kaikki esteet kyllä onnistuu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1411040
Poliisin potkija
Kukahan oman elämänsä sankari oli potkaissut poliisia? Iltalehdessä oli juttua.27976Sinä mies olisit
ollut se kenet haluan. Edelleen pidän sinua kaikkein ihanimpana ja tärkeimpänä. Kukaan muu ei ole niinkuin sinä. Mutta s43858- 41755
Miksi jätit minut
Epätietoisuuteen? Tiedän että pelkäsit mitä siitä seuraa jos asiat tulevat mutta silti. Miksen merkinnyt tarpeeksi?49717- 60664
- 37599
Kun et ota yhteyttä, tarkoittaako se
Että olet menny elämässä eteenpäin ja et myös toivo minulta naiselta viestiä enää?67588Tykkäisitköhän todellisuudessa jutella
Minun kanssa kahdestaan, vai onko tämä palstailu enemmän sinun juttu minun suhteen?57585- 76577