Tämä ei varman kuulu edes tänne aihapiirrin,niikuin ei kuulukkaan.Mutta kyselisin tietääkö joku jotIN KYSEISESTÄ AIHEESTA?kIInnostísi meinaan kovasti?SUomenkielisiä sivuja tai jotain?
TM-MIETISKELY!!!
6
1482
Vastaukset
- ezal
Tuossa aika kattava sivusto:
http://www.meditaatio.org/ - sami
Kokeilepa Sahaja Yogaa. Se on paljon pidemmälle tutkittu eikä opetus maksa mitään.
Meditaation ja joogan tulisi perustua henkisyyden traditioon eikä itse keksittyihin temppuihin kuten joogalentoon. Usein voimakkaat, askeettiset fyysiset harjoitukset vievät kehon ja mielen vain kauemmaksi hiljaisuudesta. Yksipuolinen fyysispainotteinen meditaatioharjoitus myös heikentää tunnepuolta.
kts www.jooga.org
sami- skepo
"Se on paljon pidemmälle tutkittu eikä opetus maksa mitään."
Siis miten tutkittu tieteellisesti vai? Pystyisitkö antamaan linkkejä tieteellisiin tutkimuksiin jos niitä löytyy netistä? - mietintämyssy
Ettekö ole kuulleet itsesuggestiosta, aivopesusta ja ehdollistamisesta?
Niitä voi harrastaa myös ilman mitään huuhaata kundalinienergioista tai uskomatta mihinkään yliluonnolliseen roskaan.
Avaimena on tajuta vapaantahdon harha ja käyttää sitä tietoa hyväksi oman mielensä ohjelmoinnissa.
- omenasose
Olen harrastanut TM:ää muutamia vuosia. Mitä haluaisit tietää?
- omenasose
Voit kirjoittaa mulle osoitteeseen
omenasose(poista tämä)@hotmail.com
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1038192- 1105743
- 555171
- 2875168
- 773813
- 583021
- 662737
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222548Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292522- 452481