Tämä ei varman kuulu edes tänne aihapiirrin,niikuin ei kuulukkaan.Mutta kyselisin tietääkö joku jotIN KYSEISESTÄ AIHEESTA?kIInnostísi meinaan kovasti?SUomenkielisiä sivuja tai jotain?
TM-MIETISKELY!!!
6
1497
Vastaukset
- ezal
Tuossa aika kattava sivusto:
http://www.meditaatio.org/ - sami
Kokeilepa Sahaja Yogaa. Se on paljon pidemmälle tutkittu eikä opetus maksa mitään.
Meditaation ja joogan tulisi perustua henkisyyden traditioon eikä itse keksittyihin temppuihin kuten joogalentoon. Usein voimakkaat, askeettiset fyysiset harjoitukset vievät kehon ja mielen vain kauemmaksi hiljaisuudesta. Yksipuolinen fyysispainotteinen meditaatioharjoitus myös heikentää tunnepuolta.
kts www.jooga.org
sami- skepo
"Se on paljon pidemmälle tutkittu eikä opetus maksa mitään."
Siis miten tutkittu tieteellisesti vai? Pystyisitkö antamaan linkkejä tieteellisiin tutkimuksiin jos niitä löytyy netistä? - mietintämyssy
Ettekö ole kuulleet itsesuggestiosta, aivopesusta ja ehdollistamisesta?
Niitä voi harrastaa myös ilman mitään huuhaata kundalinienergioista tai uskomatta mihinkään yliluonnolliseen roskaan.
Avaimena on tajuta vapaantahdon harha ja käyttää sitä tietoa hyväksi oman mielensä ohjelmoinnissa.
- omenasose
Olen harrastanut TM:ää muutamia vuosia. Mitä haluaisit tietää?
- omenasose
Voit kirjoittaa mulle osoitteeseen
omenasose(poista tämä)@hotmail.com
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1366238
- 574406
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s282918- 592871
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161885- 151554
Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271476Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹371457- 311271
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest431171