En tiedä onko tämä vain huonoa tuuria, mutta lähes aina kun tulen kipeäksi, menkat alkavat noin päivän sen jälkeen. Ne ovat säännölliset, eikä niiden tulossa sinänsä ole mitään omituista. Jostain syystä aina kun olen kipeä, menkat osuvat samaan aikaan. Mistä mahtaa johtua?
Menkat ja kuume aina samaan aikaan?
3
1039
Vastaukset
- ^Nasu^
Onko kovaakin kuumetta? Sillä yleensä kuukautiset nostaa kehon omaa lämpötilaa, joten kuumemittariin ei välttämättä sillon kannata luottaa :)
- :SSS
Kyllä, välillä kipuaa kuume 39..
- ^Nasu^
:SSS kirjoitti:
Kyllä, välillä kipuaa kuume 39..
oho. se on kyllä jo aikas paljon. se saattaa myös olla hirvittävän huonoa tuuria :D äiti sano että siihen aikaan, kun hän oli nuori, ei kuukautisista juurikaan puhuttu. Kerran hän oli menossa kesällä uimaan, kun tajus että hänestä vuotaa verta. tottakai siinä iski kamala paniikki ja kuoleman pelko. sit ne meni pois siinä viikossa. sit seuraavan kerran kun hän oli menossa, sama juttu :D eli äärimmäisen huonoa tuuria. ja hän tottakai yhdisti sit sen veden ja veren jotenkin toisiinsa eikä uskaltanu sit mennä ollenkaan uimaan :D ennen kun mun mummo kerto että ihan normaalit kuukautiset on alkanu :D
Jos siulla on mahdollisuutta päästä vaikka johonkin terveydenhoitajalle tai vaikka terveyskeskukseen neuvolan puolelle, niin mene ihmeessä (: ne osaa ehkä jopa vastata :D mie en oikein keksi mistä noin korkee kuume vois johtua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1292073
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi1051896Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?841669Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy641544Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M331202- 841183
Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm561142- 1101103
Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s471076Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet441023