Reviirin laajennusta

Katsokaahan uusin viestini. Tarkoituksena on saada lisää kannattajia älyllisen elämän opetteluun näilläkin palstoilla. Jos ja kun ehdin, niin esim. matematiikot ja vaikkapa biologit kohta tänne jo tarjoavat näkemyksiään susipelon ja järjettömän lahtauksen (hirvi) järjettömyydestä nykypäivänä. Mutta apina on apina. Sille, vaiko pitäisikö sanoa hänelle (kunnioittavasti, heh heh, ihmisiähän tässä kaikki ollaan), jotta hirvi ei ole teeri, kuten joku känninen metsästäjä tässä ihan äskettäin luuli.

Ei millään pahalla, mutta "naureskelijan" sanoin (en ole minä) täytyy tässä matkia. että ei voi muuta kuin naureskella. Ai niin, tässä viestini:

http://keskustelu.suomi24.fi/node/9438051

Sanon vielä tähän hirvikeskusteluun, jotta tokihan hirvet voisi peitellä heijastimilla ja jouluvaloilla, jotta känninen hirvestäjä osuisi siihen paremmin.

8

381

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • oliko se teeri vai metso vaiko riekko, tai vaikkapa kaamea susi, joka jätti jälkensä hankeen. Tämä tuli hysteerikolla ensinnä mieleen, heh heh.

• näitä syöttejä, johon pöljä tarttuu hädissään?

• Saat ana
        Susianalyytikko kirjoitti:

näitä syöttejä, johon pöljä tarttuu hädissään?

Seonnu vallan...

• ryönäkorven masa
        Saat ana kirjoitti:

Seonnu vallan...

heijastimilla paranna osumatarkkuutta kun me hirvestäjät ollaan kännissä, pitäishän tuon jo susianalyytikonkin tajuta että jos ampuja on humalassa niin ei se tarkkuutta tuo lisää jos kohde on peitetty heijastimilla..hah mikä urpo.
        , joisit sinäkin analyysi joskus viinaa etkä vinkuis siellä kuin mikäkin akka.

• joutui lataamoon
        ryönäkorven masa kirjoitti:

heijastimilla paranna osumatarkkuutta kun me hirvestäjät ollaan kännissä, pitäishän tuon jo susianalyytikonkin tajuta että jos ampuja on humalassa niin ei se tarkkuutta tuo lisää jos kohde on peitetty heijastimilla..hah mikä urpo.

oli meinaan sellainen viesti sen viimeisin, että lääkäri sen nähdessään kirjoitti heti pakkohoitomääräyksen.

• ryönäkorven masa kirjoitti:

se parantaa, ilmiselvästi. Tästä on osoituksena jo monesti täälläkin käsitelty surkuhupaisa ja mieletön tapahtuma, kun hirvestäjäeinarikännialiastopi ampui metsoa hirvenä vai oliko se hirveä metsona? heh heh... Jos hirvi peiteltäisiin heijastimilla, niin luulisi pallinaamankin tajuavan, mitä kohti pitää ampua. Ongelmana tässä ovat kuitenkin esim. pyörävaloja käyttävät pyöräilijät ja heijastimia käyttävät lenkkeilijät. Tyhmä porsas kun ampuu heijastuskoulutuksen saatuaan mitä tahansa kiiltävää kohdetta kohti.

• ryönäkorven masa kirjoitti:

minä viinaa. Olen monesti jo todennut, jotta aina kun sudet ovat tässä maassa saaneet mässäillä ja raadella lampaan- taikka poronlihalla, niin se saa minut juhlatunnelmaan. Tällöin maistuu ruokaryyppy ja hyvä ruoka. Etkö ole mukamas lukenut ruokareseptejäni? Puoliraaka lammas, nam namia.

• päästy suljetulta
        Susianalyytikko kirjoitti:

minä viinaa. Olen monesti jo todennut, jotta aina kun sudet ovat tässä maassa saaneet mässäillä ja raadella lampaan- taikka poronlihalla, niin se saa minut juhlatunnelmaan. Tällöin maistuu ruokaryyppy ja hyvä ruoka. Etkö ole mukamas lukenut ruokareseptejäni? Puoliraaka lammas, nam namia.

lomille, vai onko sairaaloissa jo nettiyhteys?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei sua enään tunnista

Kun olet vanhentunut ja lihonut.
      Ikävä
      170
      6824
    2. Huomenet naiselle

Harmittaa ettei ehkä nähdä enää koskaan. Näillä mennään sitten.
      Ikävä
      59
      4582
    3. Etsin vastaantulevista sua

Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s
      Ikävä
      35
      3853
    4. Mikä kaivatussasi kolahti?

Mikä oli erityistä?
      Ikävä
      67
      3135
    5. Kaikesta muusta

Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko
      Ikävä
      16
      1925
    6. Tekis mieli lähestyä sua

Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗
      Ikävä
      27
      1656
    7. Hyvää yötä.

Miten äkäpussi kesytetään? 😉 pus
      Ikävä
      17
      1640
    8. Ajatteletko koskaan

Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹
      Ikävä
      40
      1553
    9. Kyllä hävettää!

Olla taivalkoskelta jos vuoden taivalkoskelainen on tuommoinen tumpelo.
      Taivalkoski
      34
      1419
    10. Haluaisitko enemmän ?

Haluaisitko enemmän kuin ystävyyden ? M-N
      Ikävä
      143
      1197
    Aihe