Katsokaahan uusin viestini. Tarkoituksena on saada lisää kannattajia älyllisen elämän opetteluun näilläkin palstoilla. Jos ja kun ehdin, niin esim. matematiikot ja vaikkapa biologit kohta tänne jo tarjoavat näkemyksiään susipelon ja järjettömän lahtauksen (hirvi) järjettömyydestä nykypäivänä. Mutta apina on apina. Sille, vaiko pitäisikö sanoa hänelle (kunnioittavasti, heh heh, ihmisiähän tässä kaikki ollaan), jotta hirvi ei ole teeri, kuten joku känninen metsästäjä tässä ihan äskettäin luuli.
Ei millään pahalla, mutta "naureskelijan" sanoin (en ole minä) täytyy tässä matkia. että ei voi muuta kuin naureskella. Ai niin, tässä viestini:
http://keskustelu.suomi24.fi/node/9438051
Sanon vielä tähän hirvikeskusteluun, jotta tokihan hirvet voisi peitellä heijastimilla ja jouluvaloilla, jotta känninen hirvestäjä osuisi siihen paremmin.
Reviirin laajennusta
8
393
Vastaukset
oliko se teeri vai metso vaiko riekko, tai vaikkapa kaamea susi, joka jätti jälkensä hankeen. Tämä tuli hysteerikolla ensinnä mieleen, heh heh.
- Saat ana
Susianalyytikko kirjoitti:
näitä syöttejä, johon pöljä tarttuu hädissään?
Seonnu vallan...
- ryönäkorven masa
Saat ana kirjoitti:
Seonnu vallan...
heijastimilla paranna osumatarkkuutta kun me hirvestäjät ollaan kännissä, pitäishän tuon jo susianalyytikonkin tajuta että jos ampuja on humalassa niin ei se tarkkuutta tuo lisää jos kohde on peitetty heijastimilla..hah mikä urpo.
, joisit sinäkin analyysi joskus viinaa etkä vinkuis siellä kuin mikäkin akka. - joutui lataamoon
ryönäkorven masa kirjoitti:
heijastimilla paranna osumatarkkuutta kun me hirvestäjät ollaan kännissä, pitäishän tuon jo susianalyytikonkin tajuta että jos ampuja on humalassa niin ei se tarkkuutta tuo lisää jos kohde on peitetty heijastimilla..hah mikä urpo.
, joisit sinäkin analyysi joskus viinaa etkä vinkuis siellä kuin mikäkin akka.oli meinaan sellainen viesti sen viimeisin, että lääkäri sen nähdessään kirjoitti heti pakkohoitomääräyksen.
ryönäkorven masa kirjoitti:
heijastimilla paranna osumatarkkuutta kun me hirvestäjät ollaan kännissä, pitäishän tuon jo susianalyytikonkin tajuta että jos ampuja on humalassa niin ei se tarkkuutta tuo lisää jos kohde on peitetty heijastimilla..hah mikä urpo.
, joisit sinäkin analyysi joskus viinaa etkä vinkuis siellä kuin mikäkin akka.se parantaa, ilmiselvästi. Tästä on osoituksena jo monesti täälläkin käsitelty surkuhupaisa ja mieletön tapahtuma, kun hirvestäjäeinarikännialiastopi ampui metsoa hirvenä vai oliko se hirveä metsona? heh heh... Jos hirvi peiteltäisiin heijastimilla, niin luulisi pallinaamankin tajuavan, mitä kohti pitää ampua. Ongelmana tässä ovat kuitenkin esim. pyörävaloja käyttävät pyöräilijät ja heijastimia käyttävät lenkkeilijät. Tyhmä porsas kun ampuu heijastuskoulutuksen saatuaan mitä tahansa kiiltävää kohdetta kohti.
ryönäkorven masa kirjoitti:
heijastimilla paranna osumatarkkuutta kun me hirvestäjät ollaan kännissä, pitäishän tuon jo susianalyytikonkin tajuta että jos ampuja on humalassa niin ei se tarkkuutta tuo lisää jos kohde on peitetty heijastimilla..hah mikä urpo.
, joisit sinäkin analyysi joskus viinaa etkä vinkuis siellä kuin mikäkin akka.minä viinaa. Olen monesti jo todennut, jotta aina kun sudet ovat tässä maassa saaneet mässäillä ja raadella lampaan- taikka poronlihalla, niin se saa minut juhlatunnelmaan. Tällöin maistuu ruokaryyppy ja hyvä ruoka. Etkö ole mukamas lukenut ruokareseptejäni? Puoliraaka lammas, nam namia.
- päästy suljetulta
Susianalyytikko kirjoitti:
minä viinaa. Olen monesti jo todennut, jotta aina kun sudet ovat tässä maassa saaneet mässäillä ja raadella lampaan- taikka poronlihalla, niin se saa minut juhlatunnelmaan. Tällöin maistuu ruokaryyppy ja hyvä ruoka. Etkö ole mukamas lukenut ruokareseptejäni? Puoliraaka lammas, nam namia.
lomille, vai onko sairaaloissa jo nettiyhteys?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä581685- 1231344
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1271260- 1401064
- 101907
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten339849Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82734Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55654Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50653Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64612