kuihdukaan. Kiva että sentään joku Alpis herättää noin paljon keskustelua. Ei teilläkään suurperheiden äidit tms ole näköjäns muuta tekemistä kun haukkua ihmisiä.luulis että muuta ajattelmista riittää. se oma elämän pettymyskö pitää täällä purkaa.olisi mukava nähdä että suhtautuisitte positiivisemmin muihin keskustelijoihin ettekä lyttäisi erilaisia mielipiteitä ja ihmisiä.minusta on kauhea ajatella millaisia äitejä te olette kotona kun jutut on tuollaista haukkumista ja syyttelyä.mielipiteitä mahtuu maailmaan.
Eihän tämä palsta
2
479
Vastaukset
- patakinnasko
Vaikka tätä kuinkapäin tulkitsen, niin minusta tässä haukut nyt itse. Hyvää päivänjatkoa vaan :), kiva, ettei ole elämänpettymyksiä tiellesi osunut.
- wilma60
miten joku AlpoMarjatta ja Satu -nimenä saavat keskustelua aikaan. Olen toki itsekin siihen osallistunut mutta nuo asialliset keskustelut eivät herätä juuri kenenkään huomiota. Esim. tuossa alempana on aihe riittääkö aika useammalle lapselle. Mielestäni mielenkiintoinen keskustelunaihe ja myös tärkeä mutta eipä siihen ole suurperheelliset kommentoineet juuri ollenkaan. Tuo aihe kiinnosti minua tosi paljon sillä minusta aina tuntuu ettei aika todellakaan riitä tasapuolisesti kaikille lapsille. Mutta tosiaan tässä nähtiin ettei asiallisella aloituksessa saada mitään keskustelua aikaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
R.I.P Marko lämsä
Luin just netistä suru uutisen että tangokuningas Marko Lämsä On menehtynyt viikonloppuna Tampereella. Niin nuorikin vi797473Puskaradio huutaa
Nuori tyttö oli laittanut päivityksen että pitämällä joku itsensäpaljastaja. Kuka tämä on? Varoittakaa lapsia !932472Tangokuningas Marko Lämsä, 47, on kuollut
Taas yksi melko nuori artisti lopetti lauleskelut lopullisesti. https://www.is.fi/viihde/art-2000011200979.html282333Vappu terveiset kaivatullesi
otetaan vappu terveisiä vastaan tähän ketjuun kaivatullesi !!! 🍾🥂🎉🌻🔥🧡🧡1722303Miksi aina vain seksiä?
Kertokaas nyt mulle, että onko tämä joku normojen ihan oma juttu, että seksiä pitää pohtia joka välissä, siitä pitää jau1801784- 121402
- 771386
- 671349
Martinalta vakava ulostulo
Seiska: Martinalta vakava ulostulo. Olipa raflaava otsikko mustalla pohjalla.2221246- 921167