kuihdukaan. Kiva että sentään joku Alpis herättää noin paljon keskustelua. Ei teilläkään suurperheiden äidit tms ole näköjäns muuta tekemistä kun haukkua ihmisiä.luulis että muuta ajattelmista riittää. se oma elämän pettymyskö pitää täällä purkaa.olisi mukava nähdä että suhtautuisitte positiivisemmin muihin keskustelijoihin ettekä lyttäisi erilaisia mielipiteitä ja ihmisiä.minusta on kauhea ajatella millaisia äitejä te olette kotona kun jutut on tuollaista haukkumista ja syyttelyä.mielipiteitä mahtuu maailmaan.
Eihän tämä palsta
2
484
Vastaukset
- patakinnasko
Vaikka tätä kuinkapäin tulkitsen, niin minusta tässä haukut nyt itse. Hyvää päivänjatkoa vaan :), kiva, ettei ole elämänpettymyksiä tiellesi osunut.
- wilma60
miten joku AlpoMarjatta ja Satu -nimenä saavat keskustelua aikaan. Olen toki itsekin siihen osallistunut mutta nuo asialliset keskustelut eivät herätä juuri kenenkään huomiota. Esim. tuossa alempana on aihe riittääkö aika useammalle lapselle. Mielestäni mielenkiintoinen keskustelunaihe ja myös tärkeä mutta eipä siihen ole suurperheelliset kommentoineet juuri ollenkaan. Tuo aihe kiinnosti minua tosi paljon sillä minusta aina tuntuu ettei aika todellakaan riitä tasapuolisesti kaikille lapsille. Mutta tosiaan tässä nähtiin ettei asiallisella aloituksessa saada mitään keskustelua aikaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli204375Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm103204Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle403097IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm442407Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista
Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas811216- 791079
- 561054
Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.2301028Natoon liittyminen on alkanut kaduttaa.
Nato on muuttunut niin paljon, että se ei ole enää se mihin haluttiin liittyä. Usa on vetäytynyt ja 5% osuus valtion tul3681019Alex ja Sanna taas Bilderberg-kokoukseen
Kansainvälinen parivaljakkomme on taas yhdessä siellä missä tapahtuu. https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/09eda060-635e139893