kuihdukaan. Kiva että sentään joku Alpis herättää noin paljon keskustelua. Ei teilläkään suurperheiden äidit tms ole näköjäns muuta tekemistä kun haukkua ihmisiä.luulis että muuta ajattelmista riittää. se oma elämän pettymyskö pitää täällä purkaa.olisi mukava nähdä että suhtautuisitte positiivisemmin muihin keskustelijoihin ettekä lyttäisi erilaisia mielipiteitä ja ihmisiä.minusta on kauhea ajatella millaisia äitejä te olette kotona kun jutut on tuollaista haukkumista ja syyttelyä.mielipiteitä mahtuu maailmaan.
Eihän tämä palsta
2
463
Vastaukset
- patakinnasko
Vaikka tätä kuinkapäin tulkitsen, niin minusta tässä haukut nyt itse. Hyvää päivänjatkoa vaan :), kiva, ettei ole elämänpettymyksiä tiellesi osunut.
- wilma60
miten joku AlpoMarjatta ja Satu -nimenä saavat keskustelua aikaan. Olen toki itsekin siihen osallistunut mutta nuo asialliset keskustelut eivät herätä juuri kenenkään huomiota. Esim. tuossa alempana on aihe riittääkö aika useammalle lapselle. Mielestäni mielenkiintoinen keskustelunaihe ja myös tärkeä mutta eipä siihen ole suurperheelliset kommentoineet juuri ollenkaan. Tuo aihe kiinnosti minua tosi paljon sillä minusta aina tuntuu ettei aika todellakaan riitä tasapuolisesti kaikille lapsille. Mutta tosiaan tässä nähtiin ettei asiallisella aloituksessa saada mitään keskustelua aikaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik185093MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar1112616- 102064
Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5801920Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin1181670Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja691279Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s411269Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill31038Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o641027Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt2191019