Siis jos peipi on 62cm pitkä niin sille ostetaan 62cm vaatteita? :O
Mitä voisi ostaa kun menen katsomaan 300km päähän siskoni vauvaa joka on 62cm pitkä?
ei kokemusta lapsista, hiukan jänskättää...
Vauvan koot?
5
588
Vastaukset
- seela89
osta mieluummin 68 cm tai 70, ei välttämättä sovi enää 62 cm, niissä niin vaihteluita. Bodyt on aina tervetulleita tai osta sitten joku kiva vauva runo kirja, itse ainakin tykkäsin kun saimme sellaisen siitä jää ikuinnen muisto. suosittelen.
- 68!
Kuten edellinen kirjoitti, koot vaihtelevat hurjasti - siis se, minkä kokoinen vaate oikeasti on. Osta siis koko 68. Jos et tiedä varmuudella äidin mieltymyksiä lastenvaatteista, valitse neutraali väri, valkoinen tai ruskea tms. Body on hyvä, niitä tarvitaan aina.
Näin talvea vasten kaikki lämmikekkin toimisi; tumput, pipot, kevyet peitteet tms.
Jos lapsi on perheessä ensimmäinen, voit myös viedä jonkun iloisen vauvalelun (Brio, Ainu, Lamaze tms). Niitä kun ei vielä ole ennättänyt kertyä. Sisarukset ovat sitten jo aika hyvinkin varusteltuja.- amifeba
vastauksista . näillä siis mennään taidampa ostaa tuhdimman ''talvi'' paketin jossa olisi jotkut söpöt tumput ja ''kengät'', viltti jokin lumiukko pehmo tai joku. ja toi runokirja ihana idea täytynee etsiä. Pääsen niin harvoin katsomaan niin ostaa vähän isompi paketti toiselle :)
- kivempi..
amifeba kirjoitti:
vastauksista . näillä siis mennään taidampa ostaa tuhdimman ''talvi'' paketin jossa olisi jotkut söpöt tumput ja ''kengät'', viltti jokin lumiukko pehmo tai joku. ja toi runokirja ihana idea täytynee etsiä. Pääsen niin harvoin katsomaan niin ostaa vähän isompi paketti toiselle :)
Vielä ruonkirjaa kivempi idea voisi olla CD, jolla lauluja / ruonoja. Esimerkiksi Vauvan Vaaka, joka meillä on ollut suuri suosikki!
- ...
kivempi.. kirjoitti:
Vielä ruonkirjaa kivempi idea voisi olla CD, jolla lauluja / ruonoja. Esimerkiksi Vauvan Vaaka, joka meillä on ollut suuri suosikki!
Olen itse kerännyt tytölle klassikkokirjoja, eli niitä mitkä olivat kovasti in, kun olin itse pieni ja jotkut jopa kun äitini on ollut pieni, eli tiedän tytönkin arvostavan vielä kun hänellä itsellään on lapsia ja miettivän mitä hän haluaisi lapselleen lukea.
Keräilin näitä raskaana olessani ja nyt on unohtunutkin koko asia, joten olisi mukava jos muutkin kirjoja keräilevät, kertoisivat mitkä ovat niitä suuria klassikkoja, jos mitä on päässyt unohtumaan.
Olen hankkinut siis tähän asti:
Tonttulan Lapset (alkuperäinen julkaisuvuosi 1910)
Tiitiäisen satupuu (1956)
Grimmin sadut (1800-luvulta) kirjasarja
Sitten näitä uudempia, jotka ovat vain omalle sukupolvelle tärkeitä; Disneynklassikkotarinat, Tirlittan, kiljusen herrasväki, Pikkuprinssi ja Pekka Töpöhännän seikkailut. Mummo on kerännyt tytölle Muumitarinat, vaikken itse koe niitä mitenkään merkittäviksi, ei ollut omassa lapsuudessani vielä in...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta703550Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa1483503Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh463322- 532769
- 322036
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘301962Et siis vieläkään
Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k401695- 481676
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä961625- 391390