NAISMOTORISTIT/PUKEUTUMINEN

gentleman

Mikä sinä on että Suomalaiset naismotoristit pukeutuvat kuin jätkät????

-Ylisuuret kuluneet, näköjään joltain käytettyinä ostetut ajoasut,
-jätkämäiset aurinkolasit
-joillakin vielä lisäksi joku typerä lesbohuivi päässä silloin kun ei ole kypärää.
-pahinta mitä naisilla näkee: takaa lörpöttävät vanhentuneet huonosti istuvat nahkahousut!!!

Liittyykö se sitten tasa-arvoon että pitää saada näyttää yhtä rumalta kuin jätkät?

Käykää vaikka esim. Italiassa katsomassa mallia miten motoristi NAISET pukeutuvat tyylikkäästi!
aah... että siellä miehellä silmä lepää!!!

Tiedän että suomalaiset naiset ovat "ekonomeja", MUTTA ÄLKÄÄ NYT HERRAN JESTAS NAISET PUKEUTUMISESSA LIIKAA SÄÄSTÄKÖ!!!!

Toki onneksi poikkeuksiakin löytyy.

19

3660

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jammu

samaa mieltä,muutenkin käytetään aikaa naiselta näyttämiseen, mut heti pyörän selässä saa vissii unohtaa miltä näyttää.äijät on rumii,naiset on ....?

• Mies

Samaa mieltä,mutta mieluummin huonosti istuva nahkapuku kuin pilkkihaalari.

• Blondi

No tällä kertaa en sitten sovi muottiin.. Hirveä nuha kun oli pakko ajella liian vähissä vaatteissa. Nahkahousut on itse ommellut ja erittäin kireät, ei mahdu edes kalsarit väliin ;)

Viime kesänä ajelin jopa hame päällä, mikä customilla on tietysti jo jonkin moinen näky..Heh.

Mutta oikeesti. Oikea pukeutuminen on turvallisuuden ja terveden kannalta aa ja oo. Kylällä voi pyöriä teidän miesten iloks välillä vähän pienemmissä kamppeissa. Ps. Hirvee palovamma jalassa kun otti pakoputki valoissa pohkeeseen...

• kolli

olis kiva tavata ;)

• motoristi

Ei taida olla paljon kokemusta moottoripyöristä, ei ehkä naisistakaan? Urheilulliseen ajoasentoon leikelty ajopuku luonnollisesti roikkuu persauksista ja kiristää edestä silloin kun kävellään. Eli jos mennään ravintolaan, laitetaan ne paremmat nahkahousut, jos mennään ajamaan, niin kyllä ne persaukset saa roikkua. Ei kai naisten pidä huoltoaseman baariinkin pukeutua, täh?

• tyyli lyyli

Naisen pitää aina pukeutua hyvin vaikka Veijo Esson Baariin

• lyyli

Kyllä suomalainen mieskin pukeutuu aika eri tavalla mitä etelämpänä Euroopassa asuvat motoristit. Siellä naisen silmä lepää nahkassa, kun Suomessa miehet monesti viihtyvät rapaisissa rättiasuissa. Lieneekö yksi syy erilaisessa ilmastossamme...Italiassa on hieman paremmat kelit ajella...

tai miksi naisten pitäisi yleensä pukeutua jotenkin paremmin kuin miehet? Suomalaisen miehen pukeutumistyyliähän tuossa kuvailit...

• hemmo

siksi naisten pitää pukeutua paremmin kuin miesten että he näyttävät naisilta eikä miehiltä.

Pitääkö tällainen itsestään selvyys tosiaan taivuttaa rautalangasta(?)

• joanna

kyllä oikea Gentleman ottaa juuri tuolla tavalla tällaisen asian puheeksi...
      ohhohoijaa... Nyt ihan innoissani menen ostamaan 2 numeroa liian pientä nahkapukua, jotta sinä olisit tyytyväinen.. sama se, miltä se naisesta tuntuu, niinkö?

• annu

kuvaamaasi naismotoristijoukkoon. Minulla on erittäin hyvin istuvat kamppeet. Onhan se turvallisempaakin, että kamppeet on "iholla kiinni" ja näin ollen suojat tiiviisti oikeilla kohdillaan. Toki puku on eri näköinen seistessä kuin ajossa, kun se on leikattu ajoasentoon. Mutta ajaessapa sitä sitten ollaankin yhtä puvun kanssa. Ja se näyttää aika timmiltä.

• Miäs

mieltä en ole, eilenkin Lepsämän suunnalla edelläni meni 5:n naisen customiporukka ja hyvältä näytti, oli nahkaa (kivat sivupunokset housuissa) etc. ja Gore-Tex asua, mutta heillä näytti istuvan hyvin asut, liian tiukka asu ei varmaan ole kiva pitkällä matkalla.

• Virgin

Henkilökohtaisesti unelmoin toki äärimämisen tiukasta nahkapuvusta, joka kääntäisi päitä ja aiheuttaisi kaaoksen missä ajelenkin... käytännössä kuitenkin pidän moottopipyörällä ajelua vapauttavana kokemuksena, jolloin minun ei tarvitse hivellä kenenkään silmää epämukavissa, seksikkäissä vetimissä.

Näkisin myös mielelläni lihaksittaita miehiä ajelemassa pelkät nahkabyysat jalassa, ruskettunut yläruumis auringossa kiillellen, mutta en kumminkaan kiukustu kun huomaan miesten pukeutuvan lajin vaatimalla tavalla turvallisiin ja mukaviin vaatteisiin.

Ylipäänsä joka paikassa ollaan vaatimassa että naisten pitäisi pukeutua niinkuin venäläiset... hmmm... iloiset naikkoset, mutta miehet pitävät etuoikeutenaan pukeutua juuri niinkuin hyvältä tuntuu eli yleensä tyylittömästi. Minulle tipusena olo ei ole koskaan sopinut satunnaisia baari-iltoja lukuunottamatta, joten pidän myöskin oikeutenani pukeutua niin, että itselläni on hyvä olo. Silmänruokaa kaipailevat voivat vaikka muuttaa sinne Italian ihmemaahan.

• joanna

Olen aiwan samaa mieltä kanssasi!! =)

• ruma jätkä
        joanna kirjoitti:

Olen aiwan samaa mieltä kanssasi!! =)

eli siis tasa-arvoa jätkien kanssa myös rumuudessa toivovat nuo suomalaiset poika-tytöt.
        Olkaa sitten rumia ja antakaa muun maalaisten naisten hoitaa naiskauneus.

• justiina
        ruma jätkä kirjoitti:

eli siis tasa-arvoa jätkien kanssa myös rumuudessa toivovat nuo suomalaiset poika-tytöt.
        Olkaa sitten rumia ja antakaa muun maalaisten naisten hoitaa naiskauneus.

on hyvin istuva naisten goretex-puku takki ja haalarihousut,ja mitä siihen lesbohuiviin tulee mun on ainaki pakko laittaa huivi päähän kun on lyhyt tukka ja painuu kypärän alla lyttyyn enkä halua näyttää miltään variksenpelättimeltä,Sitä en kyllä tajuu miks isäntä aina pysähdys tauoilla nipistelee ja taputtelee persuuksille?! vai mahtaisinkohan näyttää sen silmissä seksikkäälle!turvallisuushan on kuitenkin pääasia..

• bikerbabe
        justiina kirjoitti:

on hyvin istuva naisten goretex-puku takki ja haalarihousut,ja mitä siihen lesbohuiviin tulee mun on ainaki pakko laittaa huivi päähän kun on lyhyt tukka ja painuu kypärän alla lyttyyn enkä halua näyttää miltään variksenpelättimeltä,Sitä en kyllä tajuu miks isäntä aina pysähdys tauoilla nipistelee ja taputtelee persuuksille?! vai mahtaisinkohan näyttää sen silmissä seksikkäälle!turvallisuushan on kuitenkin pääasia..

Naurettava ketju!!

Mulla on ainakin niin tiukka "nahkis" joka kävellessä PERSE lököttää mutta sitten perse kiristyy satulaa vasten että siihen väliin on turha edes ilman tulla, hah hah haa! Ja kun minulla on pitkät hiukset niin ne ovat aina silmillä, on pakko vetäistä se saakutin huivi otsalle pysähdyksien ajaksi ja olen varmasti ruma tuon kirjoittajan mielestä!!

Mutta kun minä olen vapaalla ilma pyörää - niin minä pukeudun kuin "venäläinen" (anteeksi törkeä ilmaisutapa lainaten kirjoittajien ilmaisua itänaapurin tyylistä)korkkareihin ja suoriin housuihin/hameeseen ja pidän tyylistäni kiinni - OLEN SILLOIN NAISELLINEN! kun ajan en miellytä sinua turhamainen tyyppi vaan suojelen itseäni kunnon nahka-asullani ja koska olen muodokas tulen myös huomatuksi liikenteessä! MUTTA OLETKOS ÄLYPÄÄ KEKSINYT MITEN VAARALLISTA ON OLLA NAISENA LIIKENTEESSÄ KUN SINUT HUOMATAAN NAISEKSI!! Niin helkutin moni keski-ikäinen likinäköinen äijä on persuksissa kiinni autonsa etukeulalle että ihan hirvittää..miljoonia kertoja saan kiusausta aikaiseksi, törkeitä kiilailuja ja liikenne valoissa kilpa-ajoille kutsuja?? Haloo!!!! Olisin oikeasti mielummin törkyinen jätkä kuin sexy pimu koska SUOMEN LIIKENNE KULTTUURI ON NIIN SYVÄLTÄ!!! Elämäni on ollut liian monta kertaa aina hiuskarvan varassa tämän käsitteillä olevan aiheen takia! Että aloitetaanpas ensin se kulttuuri muutis ja palataan sitten keskutelemaan maahantuojien kanssa naisten vaatetuksesta MOOTTORIPYÖRÄILYSSÄ - jos se on niin tärkeä edes?!

• Juuri näin
        bikerbabe kirjoitti:

Naurettava ketju!!

Mulla on ainakin niin tiukka "nahkis" joka kävellessä PERSE lököttää mutta sitten perse kiristyy satulaa vasten että siihen väliin on turha edes ilman tulla, hah hah haa! Ja kun minulla on pitkät hiukset niin ne ovat aina silmillä, on pakko vetäistä se saakutin huivi otsalle pysähdyksien ajaksi ja olen varmasti ruma tuon kirjoittajan mielestä!!

Mutta kun minä olen vapaalla ilma pyörää - niin minä pukeudun kuin "venäläinen" (anteeksi törkeä ilmaisutapa lainaten kirjoittajien ilmaisua itänaapurin tyylistä)korkkareihin ja suoriin housuihin/hameeseen ja pidän tyylistäni kiinni - OLEN SILLOIN NAISELLINEN! kun ajan en miellytä sinua turhamainen tyyppi vaan suojelen itseäni kunnon nahka-asullani ja koska olen muodokas tulen myös huomatuksi liikenteessä! MUTTA OLETKOS ÄLYPÄÄ KEKSINYT MITEN VAARALLISTA ON OLLA NAISENA LIIKENTEESSÄ KUN SINUT HUOMATAAN NAISEKSI!! Niin helkutin moni keski-ikäinen likinäköinen äijä on persuksissa kiinni autonsa etukeulalle että ihan hirvittää..miljoonia kertoja saan kiusausta aikaiseksi, törkeitä kiilailuja ja liikenne valoissa kilpa-ajoille kutsuja?? Haloo!!!! Olisin oikeasti mielummin törkyinen jätkä kuin sexy pimu koska SUOMEN LIIKENNE KULTTUURI ON NIIN SYVÄLTÄ!!! Elämäni on ollut liian monta kertaa aina hiuskarvan varassa tämän käsitteillä olevan aiheen takia! Että aloitetaanpas ensin se kulttuuri muutis ja palataan sitten keskutelemaan maahantuojien kanssa naisten vaatetuksesta MOOTTORIPYÖRÄILYSSÄ - jos se on niin tärkeä edes?!

Tähän ei mitään lisättävää.

• miss chopper

Esimerkiksi Lähdenpä kokoontumisajoihin, matkaa vaikkapa 500km ja vielä vettä sataa kaatamalla, lähden silti, enhän ole sokerista enkä silkkiperse. Matkalla kypärä päähän ja pois useampaan kertaan kuraa ja vettä joka paikka täynnä. viimein perille päästessä ei TODELLAKAAN tule mieleen ruveta laittamaan hiuksia saati meikkaamaan. On näet kovin rajallinen tuo kuljetus tila mp:ssä. Pakolliset leirintä varusteet ja kuivat puhtaat vaihtovaatteet ovat olennaisempia kuin Lumene arsenaali. Ajatelkaa asia niin että onpa tuossa mimmi, sehän osaa korjata pyöränsä eikä pelästy kun kynsi katkeaa ja pienet kätöset on kyynärpäitä myöten rasvassa. Siinä on munaa enemmän kuin ulkonäköä arvostelevissa velliperseissä. Vai hävettääkö kenties hävitä taidoissaan mimmille????

• miss hd

sitten itse muuten pukeutuu? Kyllä te miehet osaatte aivan saman taidon. Meitä on taas ja edelleen moneen junaan. Ei tule ensimmäisenä ehkä mietittyä miltä näyttää ajokamppeet niskassa. Tulee ensiksi mietittyä mm. ajomukavuutta/ käytännöllisyyttä, säätä jne.
        Ja jos sattuisi niin, että kaatuisin niin kaatuisin mielelläni kunnon ajoasu päällä, kuin niukassa nahkatopissa. Pirun ilikiää tuo asfaltti-ihottuma;)

Mutta mehän ollaan niin seksikkäitä mimmejä, että näytetään hyvältä jätesäkissäkin ;)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työsuhdepyörän veroetu poistuu

Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan
      Pyöräily
      80
      4073
    2. Ruumis kanavassa

Mikä juttu eilen ollut poliisit palokunta ambulanssi ja ruumis auto sillalla. Tekikö itsemurhan
      Suomussalmi
      30
      3139
    3. Pieni nainen, paras nainen

Näin se nyt vaan on. Mieheltä
      Ikävä
      150
      2524
    4. Tapani Kiminkine n on ammuttu Helsingissä

Kertoo poliisilähteet...
      Maailman menoa
      14
      1825
    5. Onko tässä paljon lääkettä..

Keski-ikäselle 43v Ketipinor 100mg Brintellix 10mg Venlafaxin 75mg Xanor 1mg Propral 40mg Xatral CR 10mg Esomepratsol 4
      Ikävä
      228
      1472
    6. Ei mitään menetettävää

Arvostin ja kunnioitin sun tunteita. Menit nyt liian pitkälle. Mulla ei ole enää mitään menetettävää ja sä tulet sen huo
      Ikävä
      163
      1366
    7. Oi! Jorma Uotinen ja Helena Lindgren paljastivat yllätysuutisen: "Rakkaudella"

Professori, tanssija, koreografi, Tanssii Tähtien Kanssa -tuomari Jorma Uotinen ja Suomen meikkitaiteen pioneeri, laulaj
      Suomalaiset julkkikset
      13
      1140
    8. Mitä sä ajattelet

Musta tällä hetkellä? Onko vihaa, rakkautta vai halu vältellä jotta unohtaa
      Ikävä
      74
      999
    9. Pakko tulla tänne

jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää
      Ikävä
      39
      953
    10. Riittäisi juoruakkoille puhumista tässä kylässä

On mennyt mahottomaksi touhut. Taksi renki kuskaa akkaansa töihin lienekkö mitään lupaa yrittäjältä tähän touhuun. Kylän
      Hyrynsalmi
      13
      852
    Aihe