`**´ENNEN UNTA`**´

♥o◘♥◘♥◘o♥♥o◘♥◘♥◘o♥

Varoen

~ minun Rakkaani ~

Käännä
kasvosi
minun päin

Niin että
poskeni nukka
tuntee ~

hymysi

Tässä
pimeässä huoneessa


~ Rakkaani ~

Näin
täydeksi
haluan sydämeni


Ja vielä hetken ~


Teet helpoksi
astua uneen

♥o◘♥◘♥◘o♥♥o◘♥◘♥◘o♥


http://koti.kapsi.fi/panttinet/aiheet/unet/uni2.jpg

2

324

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kalle K

      nähny monenlaesia unija....
      hyvijä ja pahoja.
      Jossae unissa pussataan ja likistettään ja
      pahassa unessa niinku viime yönnä kolokutin
      taevaan porttia mutta Pyhä Pietari sano että sinulla
      ejjoo tänne viellä asijata....
      Niin muuten Elli soetti ja haukku minut pystyyn kun sille selevis
      se meijjän kepponen kun se Oloka laetto tuas hoetolaetoksen
      toemintaan ja sekös Elliä nyt kismittää vaekka onhan Olokalla ihan
      laellinen tiploomi että varmasti hommat hoetuu....

      Mutta mukava kun Muru osannu niin kaaniisti runnoella...

      • *MURUKULTA*

        Unissaan sitä kuulemma tekköö vaikka mita asseita. Toiset joutilaat oh tehnä suuria keksintöjäkkii nukkuissa.
        Uaattele, siinä vain lötköttänneet, mittään tekemättä ja muka taju kankaalla
        ja herättyään vouhottanna joistain elämää suuremmista ratkasuista.
        Miul se ei taho oiken tuo kaiken muaaliman hoksaaminen onnistua, ei vaikka ois herräällä...
        Mistähän tuokii johtuu..
        Vuaan päiväunii oh mukava nähä, vai mittee? Niis mie oo hyvä!
        Mie oon tässäkii vähän nurinkurinen ku muut, vuaan yllätys ko tuo oh, ei varmaan...;)
        Ne vuaan tahtoopi olla simmottii ennepäikkäreitä, vaikka ei se minnuu haittoo, hyvä vuaan.
        Tiiäkkö, mie oon sen Pietaris kassa sammoo mieltä, sie et mää minnekään toiseen hiippakuntoon,
        tiää Oloka-ongelma pittee suaha johonnii piäätökseen, juuh!

        Tässä oh kuule Martta-kerho ollunna jo yhteyksissä siihen ku uaatelivat, jotta
        pitteehän se ottoo niiku kyläyhteissöön jäseneks, eekö se Topi uoo kertonna mittään?
        Juuh, ne ol viime tiistaina kuhtunna Olokan sinne koolulle kotitallousluokkaan,
        tarjonna siin kohveta ja paakelsii ja simmottii. Se ol kuulemma vähän ihmetellynnä,
        jotta vähän outo paikka tarjota kohvit, mutta sanonunna sitten jottain et, ''suomi outo ihminen''
        No, sit ne kerholaiset ol piättäneet, jotta alakavat leipoon sinne kylänmyyjäisiin kaakkuja
        ja piirakioit ja olvat koittanna suaaha sitä Olokaaki mukkaan, nii ku tiiät,
        niin se ol vuaan sanoaan että, ''jyvä jyvä, tama outo, mutta hauska juttu!''.
        No, se ol siin sitten istunna pöyvän piäällä, jalat ristis ja lakanna kynsiään, mut eepä siinä, kuule!
        Ku ne kaakut ol leivottunna, nii se Oloka oll ottanna ne kainaloon ja sanonna jotta,
        ''Mina kiitos teita naista nisut ja puolestani tarjo puoli hinta teidan miehillenne hoito tassa kuussa''.
        Siin ol kuule pieni hiljasuus laskeutunna pitkäksi aikoo jo Olokan mentyä..

        Onko hyvä hyvä vai onko hyvä ei hyvä...Asseethan oh vähän miten ne ottoo,,
        Vuaan sinnuun ja muit hunsvotteja se ale ei koske, nii et elä kuvittelekkaan mittään!
        Juuaampa nyt niää uaamukahveet \_/? \_/? mukavoohan se näinikkään oh ja
        löytyyhän sitä pullaaki kiitokseksi käänistäs runolos, niih ja uot kunnolla siellä,
        etkä mee kinuaan mittään alkuponkeja..


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      120
      1185
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      874
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      83
      727
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      699
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      89
      673
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      276
      665
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      107
      604
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      28
      540
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      533
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      110
      497
    Aihe