Onkos tämä kaveri lähdössä ehdolle kuntavaaleihin? Kun näyttänyt tuon Ilkkalan kanssa olevan ainoa, joka uskaltaa kritisoidan kaupungin nykymeininkiä. Voisin jopa äänestää.
Joonas Korhonen
30
897
Vastaukset
- joomskorh
ohoh, hienoa, että joku puhuu..
eilen sitten tein lopullisen päätöksen eli tässä teksti: http://joonaskorhonen.wordpress.com/2011/04/20/emme-tarvitse-itkupillej/ - GSE FRE
Korhonen jakaa varmasti monen demokraattiseen päätöksen tekoon uskovan Hämeenlinnalaisen huolen. Täällä jopa demarit vannovat harvain valtaan - hyvänä esimerkkinä tuo taannoinen hallintouudistus, jonka seurauksena yksi ainoa virkamies saa päättää 30 miljoonan hankkeesta !!! Ei kai edes valtakunnan tasolla näin suurista asioista voi päättää yksi virkamies ylitse luottamuselinten. Valtuuston puheenjohtaja (dem) puollusteli tätä demokratialle täysin vierasta ilmiötä nuija ojossa myöhemmin HäSa:n palstoilla ... huh huh.
- valkoihoinen
tuollaisia tyhjänhuutelijoita jotka kaipaavat vain huomiota, ei kaivata hämeenlinnassa. Mitään annettavaa ei ole, ainoastaan yritetään lässyttämällä saada huomioita itselleen.
- joomskorh
saiskos perusteluita
- sivusta seuraaja
No Joonas hyvä, on kyllä pahasti väärä paikka pyytää asiallisia perusteluita tämä foorumi. Joskus koitin sitä...
- jomskorh
sivusta seuraaja kirjoitti:
No Joonas hyvä, on kyllä pahasti väärä paikka pyytää asiallisia perusteluita tämä foorumi. Joskus koitin sitä...
voi olla kyllä ihan totta tämäkin
- Aseveliakseli
SDP-Kokoomuksen ylivalta on murrettava seuraavissa kunnallisvaaleissa.
- näinonnäreet665
Yhdyn ylläolevaan. On tärkeä jo ihan demokratian kannalta että vanha valtaklikki saadaan purettua.
- joomskorh
Itse olen valmis vaikkapa epäpyhään yhteistyöhön, joka käsittää kaikki muut puolueet (Kesk Vas Pers. Vihr KD) kunhan tuo klikki kaatuu ja valta saadaan jaettua.
- Tuleeko jytky?
Aseveliakselin murtaminen saattaa olla vaikeaa. Eduskuntavaaleissa SDP ja Kokoomus saivat Hämeenlinnassa 55,5 % äänistä. Edellisissä kunnallisvaaleissa puolueiden yhteenlaskettu kannatus oli 64,5 % eli kannatus on onneksi laskenut 9 %.
Kannattaa aloittaa metelin pitäminen epäilyttävistä jäähallirahoituskuvioista yms. hämärähommista. Ehkä ihmisten päät saadaan kääntymään. - joomskorh
No ainakin allekirjoittanut on jäähallista ja muusta pitänyt meteliä hämeen sanomia myöten. Toki kirjoitushommat kyseisestä lehdestä yllättäen loppuivat sen jälkeen. Nyt tarvitaan kaikilta puolueilta sitoumus siitä, että tuon valtaklikin mukaan ei lähdetä.
- Tuleeko jytky?
Hämeenlinnan media on valitettavasti yhden tahon hallinnassa eli "virallisesta totuudesta" poikkeavaa sanomaa on vaikea saada suuren yleisön tietoisuuteen. Tämä palsta saattaa olla ainoa, jossa voi Hämeenlinnan asioista kirjoitella ilman sensuuria. Valitettavan harva tätäkin palstaa lukee, vaikka eduskuntavaalien alla täällä käytiin aika tasokastakin keskustelua.
Iltaa, tai yötä kaikille,
olen ollut havaitsevinani, että viimeisen vajaan vuoden aikana kolikko on pudonnut aika monella Hämeenlinnalaisella, jotta missä mennään. Kaikkia syy-seuraussuhteita ei tiedä kukaan, mutta olen varma että lisääntyvä tiedostaminen ja käydyt keskustelut vaikuttivat muutamien kellokkaiden tuloksiin, osalla ehkä ratkaisevastikin.
Vaikka kuulun ytimeltäni markkinatalouden kannattajiin, ja näen kokoomuslaisessa aatemaailmassa paljon hyvää, siinä sähläämisessä mikä Hämeenlinnassa on menossa, raiskataan kaikki aatteet väristä riippumatta. Ja järki menee kaupanpäällisenä.
Siksi olen sitoutunut tavoitteeseen, että Hämeenlinnan hallinto saadaan lakia noudattavaan ja kaupunkilaisia palvelevaan kuosiin. Kun kuntatasolla puoluepolitiikka on joka tapauksessa toissijaista enkä itse ole pyrkimässä minnekään, minulle on sama kuka ja mistä puolueesta on vallan kahvassa, kunhan on rehellinen ja omilla aivoillaan ajattelava, virkamieshegemoniaa itsensä takia vastustava.
En välttämättä jaa Joonaksen aatemaailmaa, mutta en näe sitä esteenä toivottaa onnea pyrkimyksille. Itsenäisiä, keskustelevia ääniä tarvitaan aina.- joomskorh
No itsehän kuulun myös markkinatalouden kannattajiin, mutta pienillä eroilla varmasti sinun ajatuksiin Kari. Mielestäni markkinataloudessakin tulee kuitenkin toimia avoimesti ja kuntapolitiikassa monet aatteelliset asiat jäävät sivuun, koska kyseessä on vain kunnan lakisääteisten velvotteiden noudattaminen parhaan mukaan. Nyt tärkein asia on läpinäkyvyyden ja avoimuuden lisääminen ja se onnistuu vain valtaklikki murtamalla. Aivan samalla tavalla toimittiin aikanaan mm. Kemissä, jossa kaikki muut puolueet liittoutuivat SKDL:oa vastaan ja se oli aivan oikein. Vallan pitää aina tasaisin väliajoin vaihtua.
- Citymaasturi-Martta
Minä puolestani taas kuulun kerska-, ryöstö-, riisto- ja riskitalouden, ns. esitystalouden eli tämän markkinavaltadiktatuurin äärikiihkokannattajiin.
Tämäpä onkin tehokas synsteemi, kun on 5 miljardin vuoden vanhan maapallosemme kyennyt reilussa 100 vuodessa saamaan selvitystilaan, siis vauhdilla helvettiin, mutta ekassa luokassa -mentaliteetilla.
Tää on kivaa. Nytpä lähenki tästä pölytteleen kevätpölyä pientareelta uudella citymaasturilla! Kun tuo jäteautoralli ei oikein kullolla näin pyhinä toimi. - Rehellinen ei aina
Eikös tämä Korhonen ole sama mies joka oli itse mukana jossain taloudelliseissa epäselvyyksissä/kavaltamisjutuissa jokunen vuosi sitten?
Juu,
sama kaveri. On muninut, kärsinyt seuraukset, ja kertonut avoimesti mitä on tullut tehneeksi. Arvostan virheidensä tunnistamista ja tunnustamista. Jos Joonaksen asiat on kunnossa, hän ymmärtää ja arvostaa loppuikänsä millainen tuuri hänellä kävi. Ja toimii sen mukaisesti.- joomskorh
Olin ja kaikista olen kärsinyt seuraukset ihan itse. Toisaalta se kuinka liikkeessä toimineet ihmiset suhtautuivat asiaan, vahvisti sitä että olen täysin oikeassa poliittisessa liikkeessä.
Ehkä humanismi ja pehmeät arvot eivät ole kovin suosittuja, mutta itse uskon siihen, että jokainen meistä on arvokas ja virheitäkin tehtyään ansaitsee uuden mahdollisuuden ja niin pyrin toimimaan omassa elämässäni. - rehelliyys kunniaan!
joomskorh kirjoitti:
Olin ja kaikista olen kärsinyt seuraukset ihan itse. Toisaalta se kuinka liikkeessä toimineet ihmiset suhtautuivat asiaan, vahvisti sitä että olen täysin oikeassa poliittisessa liikkeessä.
Ehkä humanismi ja pehmeät arvot eivät ole kovin suosittuja, mutta itse uskon siihen, että jokainen meistä on arvokas ja virheitäkin tehtyään ansaitsee uuden mahdollisuuden ja niin pyrin toimimaan omassa elämässäni.Niin kai se sitten on että suomalaiset ovat kovia antamaan uusia mahdollisuuksia Juhantalot, Kanervat, Kaikkoset ja muut.
Minä haluaisain mieluummin sellaisia ihmisiä päättämään jotka eivät ole käyttäneet yhteisi'ä varoja omaksi hyväkseen. ei vaikka kuinka nöyrästi katuisivat mokauksiaan. Vai onko tässä joku idea että "tarvitsee olla rosvo saadakseen kiinni rosvon" rehelliyys kunniaan! kirjoitti:
Niin kai se sitten on että suomalaiset ovat kovia antamaan uusia mahdollisuuksia Juhantalot, Kanervat, Kaikkoset ja muut.
Minä haluaisain mieluummin sellaisia ihmisiä päättämään jotka eivät ole käyttäneet yhteisi'ä varoja omaksi hyväkseen. ei vaikka kuinka nöyrästi katuisivat mokauksiaan. Vai onko tässä joku idea että "tarvitsee olla rosvo saadakseen kiinni rosvon"Moi,
kaksi eri asiaa:
1) Saako Joonas pyrkiä luottamustoimeen munauksistaan huolimatta? Saa, kuten Juhantalot, Kanervat ja Kaikkoset. Toivotin onnea pyrkimisille.
2) Jokainen ratkaisee äänestyskopissa ihan issekseen kehen luottaa, ja ketä kannattaa. Joonaksen uutta mahdollisuutta ei ratkaise ehdolle asettuminen, vaan äänestäjät.
Periaatteessasi äänestää vain moitteettoman taustan omaaviksi tietämiäsi henkilöitä ei ole mitään vikaa. Se on hyvä ja kunnioitettava periaate. "Kuluttajansuojaasi" äänestäjänä tällöin palvelee tieto Joonaksen taustasta.
Eikä tämä ole nyt kaikille osapuolille reilu peli, ja voimme edelleen toivottaa Joonakselle onnea pyrkimyksissään? Samaa onnea me kaikki tarvitsemme...- joomskorh
rehelliyys kunniaan! kirjoitti:
Niin kai se sitten on että suomalaiset ovat kovia antamaan uusia mahdollisuuksia Juhantalot, Kanervat, Kaikkoset ja muut.
Minä haluaisain mieluummin sellaisia ihmisiä päättämään jotka eivät ole käyttäneet yhteisi'ä varoja omaksi hyväkseen. ei vaikka kuinka nöyrästi katuisivat mokauksiaan. Vai onko tässä joku idea että "tarvitsee olla rosvo saadakseen kiinni rosvon"Tarkennetaan sen verran, että toisin kuin edellämainitut herrat, olen jokaisen pennin maksanut takaisin.
Rikokseni olen tehnyt ja niistä rangaistuksen saanut ja se on sitten muiden arvosteltavissa, että olenko heidän mielestään kykenevä hoitamaan mitään luottamustehtäviä vai en. - rehellisyys kunniaan
joomskorh kirjoitti:
Tarkennetaan sen verran, että toisin kuin edellämainitut herrat, olen jokaisen pennin maksanut takaisin.
Rikokseni olen tehnyt ja niistä rangaistuksen saanut ja se on sitten muiden arvosteltavissa, että olenko heidän mielestään kykenevä hoitamaan mitään luottamustehtäviä vai en.Nyt kun googlasin niin siitä sinuklle täytyy antaa pisteitä että blogissasi näköjään avoimesti kerrot kavaltaneesi puoluejärjesteöltäsi, rattijuopumuksesta, huumeiden käytöstä, maksamattomista vuokrista,potkuista jne. http://joonaskorhonen.blogspot.com/2009/01/uusi-alku.html
Tarkemmin ajateltuna sopisit eduskuntaan oikein hyvin kuin niillä tuntuu koko ajan olevan samanlaisia sotkuja. Itse olen aian ajatellut että nämä sekoilijat pitäisi saada sieltä pois mutta kansa taitaa olla eri mieltä. olihan siellä Toni Halmekin. Ei minulla ole sitä vastaan että haluat vaaliehdokkaaksi, onnea vain! mutta itse äänestäjn mieluummin päättäjiksi ihmisiä joilla on erilaiset "meriitit".
- komiikkaakin näemmä
- leftia
Hämeenlinnan Paavo Arhinmäki!
- juhanihiihtaa
Oli näemmä päivän lehdessä.
- iygyuuf
Hämeenlinnan Teuvo Hakkarainen!
- Anonyymi
Ei tuosta Korhosesta ole puskista huutelua kovempiin juttuihin. Kova räksyttämään mutta oikeasti todellinen vellihousu.
- Anonyymi
Tarkka arvio
- Anonyymi
Nevöhööd. Kaikki tuntee kyllä PersGäryn, jonka maine ei ole mitenkään hyvä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12651Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1481198Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491105- 125979
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223964Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?205921Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk296833- 72825
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä13825- 39812