Onko järkeä lähteä enää kyprokselle yöelämää viettämään ?
Menoa jäljellä?
2
685
Vastaukset
- Guest Book toimitus
Kyllä Kyprokselta löytyy yöelämää vuoden ympäri, tosin riippuu aika pitkälti minne olet menossa?? Protaras ja Agia Napa on Marraskuussa melko lailla "suljettu". Hotellit jotka ovat auki siellä talven ympäri ovat pitkälti vanhemman väen kansoittamia jotka tulevat Agia Napan alueelle viettämään pitkiä lomiaan juuri koska siellä on rauhallisempaa. Mutta Pafoksesta ja Limassolista löytyy tarpeeksi vauhdikasta menoa myös syksyllä ja talvella. Allekirjoittanut oli dokaamassa Pafoksessa viime lauantaina ja ilta venyi mukavasti aamu yhdeksään! Jos olet menossa kyprokselle tsekkaa kyproksen omaa matkailusivua joka on nyt myös suomeksi: www.cyprusguestbook.com
- kiinnostttk
Ikärajatkin cyproksella kuullemma 17 tai niin luin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 449221
- 785722
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus14800Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon414246- 583744
Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella543492Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme293357- 472578
- 342142
- 401900