Yritin päivittää F13:n preupgrade-toiminnalla suoraan F14:ään. Kun paketit oli kaikki ladattu ja suoritin annetun ohjeen mukaisesti reboottauksen, näytti kaikki aluksi hyvältä, resot ok ym, mutta minuutin kuluttua siitä kun järjestelmän varsinainen asennus alkoi, jämähti hiiri ja siihen homma jäi tällä(kin) kertaa. Luultavasti nvidia-ongelma. F13:n asennettu nvidian omat suljetut ajurit koska nv-ajureilla hommasta ei ole tähänkään asti tullut mitään.
Taisi käydä niin, että jätän tämän F14 väliin ja teen clean installin ensi kesänä F15:een. Hyvin tämä F13 toimii mutta olisin kyllä mielelläni siirtynyt preupgrade-toiminnalla F14:een.
Preupgrade F14 epäonnistui
4
387
Vastaukset
- F14 Kehiin
Itse suosin netinst-asennusCD:tä. Päivitys F13->F14 onnistui hienosti.
Repoista sitten vain poistelemaan rawhide -repot ja ehkä testing:itkin. - Tähän nimimerkki
Minulla on vanhassa koneessa vanha nvidian kortti, joka toimii F13 hienosti nv-ajurilla.
Nvidian omia suljettuja ajureita en asentele. - Fedora14
Itse olen tehnyt niin että olen odotellut AINA pari viikkoa uuden Fedora julkaisun, jotta he ovat saaneet ne alku "viat" pois ja asentanut sen puhtaalta pöydältä..
- Tähän sopiva nimim?
Voihan toki noinkin toimia, mutta odottavan aika on piiiittttkkkääää. Yleensä alkuvikoja ei kummemmin ole, jos et ole viritellyt järjestelmääsi kohtuuttomasti.
Uudelleenasennus on toki nopea ja toimiva systeemi, mutta aina ei viitsisi rakentaa järjestelmään uudelleen, joten päivitys hitaudestaan huolimatta on paremmin mieleeni.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1272113
Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1301543En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k1021432- 631244
Saran ökytyyli käänsi katseita.
On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.1401191The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut121111Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä
Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall226945- 155895
Tiedän kaiken sinusta ja kaikesta
Tiedän miten kärsit. Tiedän millanen oikeesti oot. Tiedän miksi valehtelit, tiedän miksi satutit mua. Tiedän mitä tapaht57823Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek20789