Onko lähtijöitä Toscanaan??

emmialise

Onko kukaan lähdössä Toscanaan keväällä 2011 NaturaMed Pharman lahjottamalle lomalle?

91

2303

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kaisaheleena

      Olen lähdössä ko matkalle Toscanaan 7.4.2011. Tai siis olen sen ajankohdan alustavasti varannut. Maksoin matkan varausmaksun ja myös ylimääräisen vuorokauden. Ensin ajattelin, että mitäs huijausta tämä on, eihän kukaan mitään ilmaisia matkoja jaa. Soitin matkanjärjestäjälle ja ehkäpä tuo toteutuu. Minulla ei ole matkakaveria, olisitkohan sinä hyvä sellainen?

      • emmialise

        kaisaheleena, kerkesin varata sen 31.3 olevan matkan ja otin myös sen ylimääräisen vuorokauden.
        Kun sitten yrittäjän kuntokateloma pukkaa päälle 10.4, niin ei siinä paljon vaihtoehtoja jää...
        Ja eipä tuota tiedä saanko kumpaakaan lomaa, aika näyttää. Olis kiva edes jompikumpi saada.


      • tumppunen
        emmialise kirjoitti:

        kaisaheleena, kerkesin varata sen 31.3 olevan matkan ja otin myös sen ylimääräisen vuorokauden.
        Kun sitten yrittäjän kuntokateloma pukkaa päälle 10.4, niin ei siinä paljon vaihtoehtoja jää...
        Ja eipä tuota tiedä saanko kumpaakaan lomaa, aika näyttää. Olis kiva edes jompikumpi saada.

        olen myös lähdössä yksin ja toivonut samaa lähtöpäivää. ylimääräisen päivänkin maksoin


      • summertime_1

        Varasin matkan 11.4. Saa nähdä toteutuuko. Olen lähdössä yksin Naturamed Pharman tarjoamalle matkalle. Vaihdetaan kuulumisia.


      • r.heino
        summertime_1 kirjoitti:

        Varasin matkan 11.4. Saa nähdä toteutuuko. Olen lähdössä yksin Naturamed Pharman tarjoamalle matkalle. Vaihdetaan kuulumisia.

        heippaa olen myös lähdössä yksin laitoin 4.4.-11 lähtöpäivän mutta sen voi muuttaa mietin myös että
        toteutuuko matkani kivahan se on nähdä italiaa olisi kiva jos löytyisi joku yksin matkustava reipas
        matkakaveriksi vastaa viestiini

        t.riittuli


      • r.heino

        olisin muuten ilmanmuuta voinut lähteä matkakaveriksi mutta minulla ei ole kuin 3 yötä ja 4 päivää
        eli ei ylimääräistä vuorokautta ehkäpä se silloin käykkään

        t.riittuli


      • Piipa1122

        Niin minullakin oli toivomus ähteä 7.4.2011...Mutta tänään soitettiin että nämä lähdöt ovat täysiä ja tarjottiin matkaa Pääsiäisen aikaan 21.4 -25.4. No minulle kyseinen aika sopisi hyvin ...silloin soittaja ilmoitti että heillä olisi illallis paketti, 140€ tähän matkaan .... mietittyäni hetken ,ihmetellen paketin kalleutta, että ompa kalliit illalliset....kuitenkin ilmoitin ottavani matkan , silloin " soittaja" ilmoittikin ´´että kun on pääsiäisen aika ´´ se maksaakin vielä lisää 40€, eli 180€...Siinä vaiheessa pyysin miettimis aikaa ,,,jota sain huomiseen...Ja minulle sanottiin että ei ole pakko otta , mutta matka siirtyy sitten syksyyn. ....Tämä on jo toinen kerta kun matkaa siirretään puolivuotta ,,,ekakerta oli huhtikuussa tullut tarjous ,,,matkan piti olla loka-marraskuussa silloin soitaja tarjosi pakettia illallis-yöretki...140€ mutta kun en ollut siitä kiinostunut siirtyi kevääseen ja taas sama. Siellä seisoo mun maksamani 348€ raha firman tilillä jolla hän pyörittää tätä rumbaa... Varmaankin olisin jo päässt matkalle jos minulla olisi ollut maksava matkakumppani........ Olin lokakuussa 2009 Venetsia matkalla kyseisen virman järjästämänä. Matka oli kaikin puolin onnistunut. Tällöin oli niputettu retkipakettiin illalliset,,retket oli hyvin järjästetty,,ja illallisen osuus oli silloin 20€ jota pidin kohtuulisena, ottaen huomioon että ruoka oli pasta pitoista arkiruokaa. juomat täytyi tietenkin jokaisen maksaa itse.....Onko Italian hinnat noussee tämän puolentoistavuoden aikan näin hurjasti .
        Oletteko saaneet tallaisia soittojanyt.
        Joudummeko me yksin matkustajat maksamaan siitä että matkustamme yksin.


      • nainen kymenlaaksost

        moikka. onkos ketään lähdössä 28.4 ja paluu 2.5 . vois viettää vapun toscanassa.


      • MEISKU
        nainen kymenlaaksost kirjoitti:

        moikka. onkos ketään lähdössä 28.4 ja paluu 2.5 . vois viettää vapun toscanassa.

        Olen naisihminen Kuopiosta ja olen lähdössä Toscanaan 28.4.
        Olen ilmottautunut matkalle yksin ja toivon saavani seuraa toisesta yksin matkustavasta. Yhden hengen huonetta en ole varannut. Taidetaanpa tavata matkalla. Eipä muuta kuin lippu korkealle, seikkailumieltä ja menoksi.


      • nainen kymenlaaksost
        MEISKU kirjoitti:

        Olen naisihminen Kuopiosta ja olen lähdössä Toscanaan 28.4.
        Olen ilmottautunut matkalle yksin ja toivon saavani seuraa toisesta yksin matkustavasta. Yhden hengen huonetta en ole varannut. Taidetaanpa tavata matkalla. Eipä muuta kuin lippu korkealle, seikkailumieltä ja menoksi.

        Hei Meisku. Sulla on varmaankin se ylimääräinen vrk ja onko sull mitään illallispakettia mukana. minäkin olen yksin lähtijä et tavataan.


      • nainen kymenlaaksost kirjoitti:

        Hei Meisku. Sulla on varmaankin se ylimääräinen vrk ja onko sull mitään illallispakettia mukana. minäkin olen yksin lähtijä et tavataan.

        hei
        minäkin olen lähdössä 28.4 ja yksin, joten meitä taitaa olla seillä usempikin, joten löyttäydytäänhän kimppaan. Paluu minulla on 2.5.


      • nainen kymenlaaksost
        arpiira kirjoitti:

        hei
        minäkin olen lähdössä 28.4 ja yksin, joten meitä taitaa olla seillä usempikin, joten löyttäydytäänhän kimppaan. Paluu minulla on 2.5.

        huomenta arpiira. kiva tietää et on yksin lähtijöitä useampia. kirjoitellaan.


      • Meisku
        nainen kymenlaaksost kirjoitti:

        Hei Meisku. Sulla on varmaankin se ylimääräinen vrk ja onko sull mitään illallispakettia mukana. minäkin olen yksin lähtijä et tavataan.

        Hei "nainen kymenlaaksosta" . Onpa mukava, kun on muitakin yksin matkustavia lähdössä samalle matkalle. Olen ottanut tarjotun illallis-paketin, 145 euroa. Se sisältää myös iltaretken. Minulla on myöskin aikomus osallistua järjestettäville retkille, elleivät ne ole kohtuuttoman kalliita. Olen myös maksanut sen ylimääräisen vuorokauden, joten paluupäivä on 2.5.


      • Meisku
        arpiira kirjoitti:

        hei
        minäkin olen lähdössä 28.4 ja yksin, joten meitä taitaa olla seillä usempikin, joten löyttäydytäänhän kimppaan. Paluu minulla on 2.5.

        Hei arpiira! Lähden samalle matkalle ja yksin, joten eipä muuta kuin kimppaan vaan. Kirjoitellaan.


      • nainen kymenlaaksost
        Meisku kirjoitti:

        Hei "nainen kymenlaaksosta" . Onpa mukava, kun on muitakin yksin matkustavia lähdössä samalle matkalle. Olen ottanut tarjotun illallis-paketin, 145 euroa. Se sisältää myös iltaretken. Minulla on myöskin aikomus osallistua järjestettäville retkille, elleivät ne ole kohtuuttoman kalliita. Olen myös maksanut sen ylimääräisen vuorokauden, joten paluupäivä on 2.5.

        Sitte ei muuta ku odotellaan lentolippuja ja saadaan lähtöajat selville. Kävin keväällä 2009 vastaavalla matkalla venetsiassa. ja kaikki oli niinku etukäteen oli luvattu että iha turvallisin mielin matkaan . Siellä silloin oli järjestetyt matkat aika hintavat. Kuljettiin siellä ihan omissa porukoissa säästettiin paljon. mut sen näkee siellä paikan päällä mitä ne tarjoaa ja mitä sitte haluaa nähdä.


      • nainen kymenlaaksost kirjoitti:

        Sitte ei muuta ku odotellaan lentolippuja ja saadaan lähtöajat selville. Kävin keväällä 2009 vastaavalla matkalla venetsiassa. ja kaikki oli niinku etukäteen oli luvattu että iha turvallisin mielin matkaan . Siellä silloin oli järjestetyt matkat aika hintavat. Kuljettiin siellä ihan omissa porukoissa säästettiin paljon. mut sen näkee siellä paikan päällä mitä ne tarjoaa ja mitä sitte haluaa nähdä.

        Minä ajattelin hiukan tutkia etukäteen nähtävyyksiä ja paikkoja missä kannattaisi käydä katsomassa. Joka päivä en ole ajatellut retkille osallistua, ja riippuu tietysti niiden hinnoista. Pisa ja Firenze kuulemma kannattaa ainakin käydä katsomassa. Niihin pääsee varmasti bussillakin helposti. Katsotaan sitten paikan päällä mitä kannattaa tehdä. Yhdessä voitaisiin porukalla lähteä seikkailemaan ja tutkailemaan paikkoja. Minulla on myös illalliset ja iltaretki paketissa.


      • nainen kymenlaaksost
        arpiira kirjoitti:

        Minä ajattelin hiukan tutkia etukäteen nähtävyyksiä ja paikkoja missä kannattaisi käydä katsomassa. Joka päivä en ole ajatellut retkille osallistua, ja riippuu tietysti niiden hinnoista. Pisa ja Firenze kuulemma kannattaa ainakin käydä katsomassa. Niihin pääsee varmasti bussillakin helposti. Katsotaan sitten paikan päällä mitä kannattaa tehdä. Yhdessä voitaisiin porukalla lähteä seikkailemaan ja tutkailemaan paikkoja. Minulla on myös illalliset ja iltaretki paketissa.

        Heissan. Tänään tulikin vahvistus matkasta ja aikataulut lennoista. Olen ryhmässä C. Tääl on väläyteltty et paikkammme on Montecatiimi pieni kylpyläkaupunki ja sieltähän on hyvät junayhteydet Pisaan sekä Firenzeen. Minä ainakin henkilökohtaisesti kannatan omatoimista matkailua saa mennnä ihan oman aikataulun mukaan eikä tarvii oppaan peräs juosta. muutes oletko arpiira mistä päin suomea? Jos saa utella sen verran?


      • nainen kymenlaaksost kirjoitti:

        Heissan. Tänään tulikin vahvistus matkasta ja aikataulut lennoista. Olen ryhmässä C. Tääl on väläyteltty et paikkammme on Montecatiimi pieni kylpyläkaupunki ja sieltähän on hyvät junayhteydet Pisaan sekä Firenzeen. Minä ainakin henkilökohtaisesti kannatan omatoimista matkailua saa mennnä ihan oman aikataulun mukaan eikä tarvii oppaan peräs juosta. muutes oletko arpiira mistä päin suomea? Jos saa utella sen verran?

        Heissan vaan kaikki Toscanaan lähtijät.
        Tänään tuli vahvistus 28.4.11 lähdöstä. Olen ryhmässä B. Matkustan myöskin yksin, otin sen illallispaketin 145,- ja lisävuorokauden, siis paluupäivä 2.5.
        Meitä yksin lähtijöitä on näköjään monia, siellä tavataan sitten.
        Moikka vaan!


      • nainen kymenlaaksost kirjoitti:

        Heissan. Tänään tulikin vahvistus matkasta ja aikataulut lennoista. Olen ryhmässä C. Tääl on väläyteltty et paikkammme on Montecatiimi pieni kylpyläkaupunki ja sieltähän on hyvät junayhteydet Pisaan sekä Firenzeen. Minä ainakin henkilökohtaisesti kannatan omatoimista matkailua saa mennnä ihan oman aikataulun mukaan eikä tarvii oppaan peräs juosta. muutes oletko arpiira mistä päin suomea? Jos saa utella sen verran?

        Hei, olen Porvoosta. Minulla on ryhmä D. Voihan meillä olla eri hotellit, mutta puhelimethan on onneksi olemassa. Voit kirjoitella minulle sähköpostiin [email protected]. Voisi jo etukäteen suunnitella missä voisi kiertää. Lähden mieluummin itsekseni kiertämään jos vain saan kaverin, vaikka retkillä tietysti tulisivat paikat varmaankin paremmin kierrettyä.


      • Meisku kirjoitti:

        Hei "nainen kymenlaaksosta" . Onpa mukava, kun on muitakin yksin matkustavia lähdössä samalle matkalle. Olen ottanut tarjotun illallis-paketin, 145 euroa. Se sisältää myös iltaretken. Minulla on myöskin aikomus osallistua järjestettäville retkille, elleivät ne ole kohtuuttoman kalliita. Olen myös maksanut sen ylimääräisen vuorokauden, joten paluupäivä on 2.5.

        Hei Meisku. Mikä mahtaa olla sinun ryhmäsi? Minulla on D. Näköjään meitä on sijoiteltu eri ryhmiin, mutta kännykät on olemassa, jos satutaan olemaan eri hotelleissa.


      • nainen kymenlaaksost kirjoitti:

        Heissan. Tänään tulikin vahvistus matkasta ja aikataulut lennoista. Olen ryhmässä C. Tääl on väläyteltty et paikkammme on Montecatiimi pieni kylpyläkaupunki ja sieltähän on hyvät junayhteydet Pisaan sekä Firenzeen. Minä ainakin henkilökohtaisesti kannatan omatoimista matkailua saa mennnä ihan oman aikataulun mukaan eikä tarvii oppaan peräs juosta. muutes oletko arpiira mistä päin suomea? Jos saa utella sen verran?

        Hei nainen Kymenlaaksost, kirjoitin sinulle vastauksen sähköpostistani, mutta palautui takaisin. Sähköpostiosoitteesi oli tuntematon. Laitako mulle uudelleen viestiä sähköpostiini, ja onko sulla jokin muu sähköpostiosoite? Laita se sinne, jos on.
        Tai laita sitten puhelinnumerosi, niin soitan sinullepäin. t. Arpiira


      • Meisku
        arpiira kirjoitti:

        Hei Meisku. Mikä mahtaa olla sinun ryhmäsi? Minulla on D. Näköjään meitä on sijoiteltu eri ryhmiin, mutta kännykät on olemassa, jos satutaan olemaan eri hotelleissa.

        Hei! Nyt tökkii netissä, joten en ole päässyt moneen päivään tälle keskustelupalstalle. Minulle ei ole tullut vahvistusta matkasta, joten en tiedä mihin ryhmään kuulun enkä lähtö-aikataulujakaan. Olen kuitenkin lähdössä 28.4. Taidanpa soittaa ja kysyä missä mennään. Kyllä minuun jo mukava matkakuume tarttui, kun luin teidän toisten matkakumppanien viestejä. Kiva, kun meitä on useampikin yksin lähtijä, joten lyöttäydytään sitten kimppaan. Ilmoitan ryhmäni, kunhan saan sen tietää.


      • ReisMan
        Meisku kirjoitti:

        Hei! Nyt tökkii netissä, joten en ole päässyt moneen päivään tälle keskustelupalstalle. Minulle ei ole tullut vahvistusta matkasta, joten en tiedä mihin ryhmään kuulun enkä lähtö-aikataulujakaan. Olen kuitenkin lähdössä 28.4. Taidanpa soittaa ja kysyä missä mennään. Kyllä minuun jo mukava matkakuume tarttui, kun luin teidän toisten matkakumppanien viestejä. Kiva, kun meitä on useampikin yksin lähtijä, joten lyöttäydytään sitten kimppaan. Ilmoitan ryhmäni, kunhan saan sen tietää.

        Mahtaakohan sinun lähtöpäiväsi toteutua, Minulle on tullut matkan vahvistus Toukokuun 2 pv.lle jo muutama viikko sitten. Tosin ei tätä kyllä enää lahjamatkaksi voi sanoa, sillä sieltä soitettiin että täytyy ottaa yö-retki ja kaksi ruokailua hintaan n.130e joka vähennetään palautettavasta 200e.sta muuten matka siirtyy ainakin syksyyn taikka ei toteudu ollenkaan ja he palauttavat rahat takaisin..ei kelvannut kun esitin että katsottaisiiin paikan päällä. No sitten tuli vahvistus matkapäivästä, mutta jonkin ajan päästä tuli vuorostaan että täytyy maksaa 17euron polttoainelisämaksu jonka myös maksoin...Mutta olen kyllä tullut siihen tulokseen että ostamalla edulliset lennot ja ottamalla kaverin kanssa hotellihuoneen niin tulee ehkä jo halvempi Italian reissu. Lisäksi lähtö Suomesta on iltapäivän puolella ja paluu lento lähtee jo klo.8 aamulla joten aikataulutkin ovat ihan peestä.


      • toscaanaan menijä
        ReisMan kirjoitti:

        Mahtaakohan sinun lähtöpäiväsi toteutua, Minulle on tullut matkan vahvistus Toukokuun 2 pv.lle jo muutama viikko sitten. Tosin ei tätä kyllä enää lahjamatkaksi voi sanoa, sillä sieltä soitettiin että täytyy ottaa yö-retki ja kaksi ruokailua hintaan n.130e joka vähennetään palautettavasta 200e.sta muuten matka siirtyy ainakin syksyyn taikka ei toteudu ollenkaan ja he palauttavat rahat takaisin..ei kelvannut kun esitin että katsottaisiiin paikan päällä. No sitten tuli vahvistus matkapäivästä, mutta jonkin ajan päästä tuli vuorostaan että täytyy maksaa 17euron polttoainelisämaksu jonka myös maksoin...Mutta olen kyllä tullut siihen tulokseen että ostamalla edulliset lennot ja ottamalla kaverin kanssa hotellihuoneen niin tulee ehkä jo halvempi Italian reissu. Lisäksi lähtö Suomesta on iltapäivän puolella ja paluu lento lähtee jo klo.8 aamulla joten aikataulutkin ovat ihan peestä.

        No eihän tolla asenteella kannata lähtä ollenkaan matkalle.


      • nainen kymenlaaksost
        Meisku kirjoitti:

        Hei! Nyt tökkii netissä, joten en ole päässyt moneen päivään tälle keskustelupalstalle. Minulle ei ole tullut vahvistusta matkasta, joten en tiedä mihin ryhmään kuulun enkä lähtö-aikataulujakaan. Olen kuitenkin lähdössä 28.4. Taidanpa soittaa ja kysyä missä mennään. Kyllä minuun jo mukava matkakuume tarttui, kun luin teidän toisten matkakumppanien viestejä. Kiva, kun meitä on useampikin yksin lähtijä, joten lyöttäydytään sitten kimppaan. Ilmoitan ryhmäni, kunhan saan sen tietää.

        Hei Meisku .Oletko saanut jo tietoa lähdöstäsi? Soita ja kysy jos mitään ei oo kuulunut?


      • Meisku
        nainen kymenlaaksost kirjoitti:

        Hei Meisku .Oletko saanut jo tietoa lähdöstäsi? Soita ja kysy jos mitään ei oo kuulunut?

        Hei matkakumppanit! Kyllä minunkin matkani toteutuu.Pikku ongelmia, mutta olen nyt saanut vahvistuksen matkasta 28.4. Toscanaan. Kuulun ryhmään C. Olen Kuopiosta, joten tuo lento-aikataulujen muutos vähän harmittaa jatkoyhteyksien takia, mutta sehän on vain järjestelykysymys. Olisi kiva tietää retkien hintoja etukäteen, onkohan kellään tietoa? Tapaamisiin sitten Vantaan lentoasemalla. Uskon, että meille tulee mukava matka.


      • SYKSYNYNNY
        summertime_1 kirjoitti:

        Varasin matkan 11.4. Saa nähdä toteutuuko. Olen lähdössä yksin Naturamed Pharman tarjoamalle matkalle. Vaihdetaan kuulumisia.

        HEI SUMERTIME!
        TAIDAT OLLA MATKALLA PAR´AIKAA MUTTA KUN PALAAT NIIN KERTOISITKO KOKEMUKSIA? OLEN EHKÄ LÄHDÖSSÄ KO. MATKALLE SYKSYLLÄ. TOIVOTTAVASTI MATKASI OLI MUKAVA. HAUSKAA PÄÄSIÄISTÄ!


      • tilitintti
        nainen kymenlaaksost kirjoitti:

        moikka. onkos ketään lähdössä 28.4 ja paluu 2.5 . vois viettää vapun toscanassa.

        Sama aikataulu on minullakin. Ja olen ihan yksin tulossa täältä Porin suunnala.


      • tumppunen
        Piipa1122 kirjoitti:

        Niin minullakin oli toivomus ähteä 7.4.2011...Mutta tänään soitettiin että nämä lähdöt ovat täysiä ja tarjottiin matkaa Pääsiäisen aikaan 21.4 -25.4. No minulle kyseinen aika sopisi hyvin ...silloin soittaja ilmoitti että heillä olisi illallis paketti, 140€ tähän matkaan .... mietittyäni hetken ,ihmetellen paketin kalleutta, että ompa kalliit illalliset....kuitenkin ilmoitin ottavani matkan , silloin " soittaja" ilmoittikin ´´että kun on pääsiäisen aika ´´ se maksaakin vielä lisää 40€, eli 180€...Siinä vaiheessa pyysin miettimis aikaa ,,,jota sain huomiseen...Ja minulle sanottiin että ei ole pakko otta , mutta matka siirtyy sitten syksyyn. ....Tämä on jo toinen kerta kun matkaa siirretään puolivuotta ,,,ekakerta oli huhtikuussa tullut tarjous ,,,matkan piti olla loka-marraskuussa silloin soitaja tarjosi pakettia illallis-yöretki...140€ mutta kun en ollut siitä kiinostunut siirtyi kevääseen ja taas sama. Siellä seisoo mun maksamani 348€ raha firman tilillä jolla hän pyörittää tätä rumbaa... Varmaankin olisin jo päässt matkalle jos minulla olisi ollut maksava matkakumppani........ Olin lokakuussa 2009 Venetsia matkalla kyseisen virman järjästämänä. Matka oli kaikin puolin onnistunut. Tällöin oli niputettu retkipakettiin illalliset,,retket oli hyvin järjästetty,,ja illallisen osuus oli silloin 20€ jota pidin kohtuulisena, ottaen huomioon että ruoka oli pasta pitoista arkiruokaa. juomat täytyi tietenkin jokaisen maksaa itse.....Onko Italian hinnat noussee tämän puolentoistavuoden aikan näin hurjasti .
        Oletteko saaneet tallaisia soittojanyt.
        Joudummeko me yksin matkustajat maksamaan siitä että matkustamme yksin.

        Lähden pääsiäisksi Toscanaan jos kiinnostaa viellä sähköpostini on [email protected] terkut mallu


    • Taijuska81

      Minä ajattelin lähteä, vaikka toisaalta ei yksin haluaisi mennä...Mutta pakko kai se on joskus riskejä ottaa.. :)
      Itse ajattelin sitä viimeistä lähtöpäivää, eli 11.4.

    • Kevät Toscanassa

      Hei, minäkin olen lähdössä Toscanaan keväällä 2011. Matkatoimiston kautta sain tiedon, että olemme kaikki menossa kylpyläkaupunkiin nimeltään Montecatini Terme. Olen maksanut 59eur lentokenttäveroja 200eur ennakkomaksun, josta minulla on matkatoimiston vahvistus siitä, että 200eur palautetaan perillä ellei osallstu mihinkään heidän järjestämiin retkiin. En aio osallistua ja olemme mieheni kanssa tutkineet edullisia vaihtoehtoja saada hänetkin mukaan. En siis aio "hyödyntää" NaturaMedin "edullista" 549eur tarjousta matkakumppanille. Edullisia lentoja löytyy Pisaan tai Florenceen, kuten hotellejakin.

      Rohkeasti vaan mukaan, kun kerran tällainen mahdollisuus annetaan!

      • heidiu

        Huomasin vasta että tällainen ketju jo on.Onkohan se totta että matka (4pv) alkaa ma iltana ja paluu on aikaisin to aamuna.Olen myöskin kuullut että yksin siis halvalla matkustava voi joutua muuttamaan pvmäärää.


      • r.heino
        heidiu kirjoitti:

        Huomasin vasta että tällainen ketju jo on.Onkohan se totta että matka (4pv) alkaa ma iltana ja paluu on aikaisin to aamuna.Olen myöskin kuullut että yksin siis halvalla matkustava voi joutua muuttamaan pvmäärää.

        HEI OLEN MYÖS LÄHDÖSSÄ TOSCKANAAN JA MINÄ OLEN YKSIN MATKUSTAVA JA MNULLA ON VAIN 3 YÖTÄ JA NELJÄ PÄIVÄÄ SOITIN MATKATOIMISTOON JA HE SANOIVAT ETTÄ JOS JOKU LÖYTÄÄ SOPIVAN KAVERIN KUMPPANIKSI SAA VAIHTAA LÄHTÖPÄIVÄÄ JA SOPIA MATKATOIMISTON KANSSA
        ETTÄ HALUAA JAKAA HUONEEN YKSIN MATKUSTAVAN KANSSA

        R.RIITTULI

        [email protected]


      • summertime_1
        r.heino kirjoitti:

        HEI OLEN MYÖS LÄHDÖSSÄ TOSCKANAAN JA MINÄ OLEN YKSIN MATKUSTAVA JA MNULLA ON VAIN 3 YÖTÄ JA NELJÄ PÄIVÄÄ SOITIN MATKATOIMISTOON JA HE SANOIVAT ETTÄ JOS JOKU LÖYTÄÄ SOPIVAN KAVERIN KUMPPANIKSI SAA VAIHTAA LÄHTÖPÄIVÄÄ JA SOPIA MATKATOIMISTON KANSSA
        ETTÄ HALUAA JAKAA HUONEEN YKSIN MATKUSTAVAN KANSSA

        R.RIITTULI

        [email protected]

        Olisi mukava tietää mistäpäin suomea olet lähdössä. Olen jättänyt lomatoiveen töistä 11.4 alkavalle matkalle, joten olisi ihan suotavaa jo matka toteutuisi niinä päivinä. Vahvistus tulee 30 pv ennen matkaa. Olisihan mukava tietää etukäteen huonekaverista.. Vai kuinka?


      • r.heino
        summertime_1 kirjoitti:

        Olisi mukava tietää mistäpäin suomea olet lähdössä. Olen jättänyt lomatoiveen töistä 11.4 alkavalle matkalle, joten olisi ihan suotavaa jo matka toteutuisi niinä päivinä. Vahvistus tulee 30 pv ennen matkaa. Olisihan mukava tietää etukäteen huonekaverista.. Vai kuinka?

        HEI LAITOIN SULLE SÄHKÖPOSTIA OLISI KYLLÄ KIVA TIETÄÄ AJOISSA ETTÄ KUKA LÄHTEE TOSCKANAAAN JA SAADA KIVA KÄMPPÄKAVERI


      • r.heino
        r.heino kirjoitti:

        HEI LAITOIN SULLE SÄHKÖPOSTIA OLISI KYLLÄ KIVA TIETÄÄ AJOISSA ETTÄ KUKA LÄHTEE TOSCKANAAAN JA SAADA KIVA KÄMPPÄKAVERI

        Hei laiton sähkäriä sulle en tiennyt sun sähkäria ja se herjas et on pakollinen
        mut onhan sul mun sähäri joten laita yhteystietoja olisi kiva jos sais tietää vähä kuka lähtis kämppäkaveriks t.r.heino


      • heidiu
        r.heino kirjoitti:

        Hei laiton sähkäriä sulle en tiennyt sun sähkäria ja se herjas et on pakollinen
        mut onhan sul mun sähäri joten laita yhteystietoja olisi kiva jos sais tietää vähä kuka lähtis kämppäkaveriks t.r.heino

        Onko kukaan lähdössä 28.3 ja onko kellään siitä matkasta mitään tietoa??


      • r.heino
        heidiu kirjoitti:

        Onko kukaan lähdössä 28.3 ja onko kellään siitä matkasta mitään tietoa??

        HEI KAIKILLE TOSCKANAAN YKSIN MATKUSTAVILLE TIEDOKSI JOILLA EI OLE KÄMPPÄKAVERIA JA EI OLE MATKAKUMPPANIA JOKA OLISI MAKSANUT SEN KALLIIN 549 EUROISEN MATKAN HINNAN
        SAIN JUURI TIEDON ETTÄ KAIKKI KUTSUTUT YKSIN MATKUSTAVIEN MATKA ONKIN SIIRRETTY 25.4.11 SIIS TOINEN PÄÄSIÄISPÄIVÄ KUN OLEMME NIIN KALLIITA MATKUSTAJIA MATKANJÄRJESTÄJÄLLE ITSE PERUIN HETI MATKANI EN TOSIAAN LÄHDE
        JOUDUTTE MAKSAMAAN 120 EUROA SIITÄ 200 EURON TALLETUSRAHASTA 20 EUROA PÄÄSIÄISLISÄ
        JA 100 RUOKA PAKOLLISESTA RUOKAILUSTA KYSYKÄÄPÄ
        KYSEISESTÄ MATKATOIMISTOSTA MITEN HOMMA OLIKIN HOIDETTU AIKA KÄTEVÄSTI KUN SAAVUTTE TOSCANAAN SAATTE VAIN 80 EUROA RAHAA TAKAISIN JA 120 EUROA MENEE MUIHIN KULUIHIN RUOKAAN SPAKETTIA VARMAAN NÄITÄ MATKOJA SAA 249 EUROA MUUALTA 1 VIIKKO
        JA PALVELU ON VARMAAN FINMATKAT YM. HYVÄT EHDOTTOMASTI LÄHDEN MUULLE MATKALLE TÄMÄHÄN ON TÄYTTÄ VEDÄTYSTÄ AUKAISKAA IHMEESSÄ SILMÄNNE JA MIETTIKÄÄ MITÄ SE TODELLA MAKSAA T.R.HEINO HYVÄÄ JA ILOISTA MATKAA KAIKILLE YKSIN MATKUSTAVILLE


      • KaisaTT
        heidiu kirjoitti:

        Onko kukaan lähdössä 28.3 ja onko kellään siitä matkasta mitään tietoa??

        Hei, olen lähdössä 28.3 ja yksin. En kylläkään ole saanut vielä vahvistusta.


      • heidiu
        KaisaTT kirjoitti:

        Hei, olen lähdössä 28.3 ja yksin. En kylläkään ole saanut vielä vahvistusta.

        Hei
        Huomenna pitäisi olla rahat tilillä heillä.Lähtö on kl014.30 ma 28.3.Ainoa tieto on että asumme Montecatini termessä.Meiltä toinen maksaa(tosi hassu mutta silti )täysi hinta 608E!!!!!
        Se on seikkailu.Ja toivottovasti saa vastinetta rahoilleen.
        Kijoitelkaa kun saatte tietoa .
        Hyvää talvenjatkoa toivottavasti siellä Toscanassa on ihanaakevättä


      • r.heino
        r.heino kirjoitti:

        Hei laiton sähkäriä sulle en tiennyt sun sähkäria ja se herjas et on pakollinen
        mut onhan sul mun sähäri joten laita yhteystietoja olisi kiva jos sais tietää vähä kuka lähtis kämppäkaveriks t.r.heino

        hei tässä on mun sähkäri laita kyselyjä vain olen ollut yhteydessä monta kertaa
        matkatoimiston kanssa

        riitta heino voin auttaa sinua
        puh 0407008155


      • r.heino
        r.heino kirjoitti:

        hei tässä on mun sähkäri laita kyselyjä vain olen ollut yhteydessä monta kertaa
        matkatoimiston kanssa

        riitta heino voin auttaa sinua
        puh 0407008155

        JOO OLIPA KUNNON VEDÄTYSTÄ SE TOURS UNIVERSAL SKANDINADIAN MATOIMISTON TOHUHU
        SIITÄ ON PALJON KIRJOITTELUA ESIM. KUNIGASKULUTTAJAN SIVULLA OTTAKAA IHMEESSÄ SELVÄÄ ENNEN KUIN LÄHDETTE MIKÄ TEITÄ SAATTAA ODOTTAA AINAKIN MINUN JA TOISEN YKSINMATKUSTAVAN
        MATKAMME OLEMME PERUNEET SE OLI KYLLÄ TÖRKEÄÄ RAHAN VEDÄTYSTÄ JA MITÄ KAIKKEA KUULI MATKASTA ODOTTELEN VAIN JÄNNITYKSELLÄ MILLOIN SAAN 200 EURON TALLETUSRAHAN TAKAISIN SIITÄKIN MONTA VERSIOTA [email protected] t.r.heino
        TÄSSÄ SÄHKÖPOSTINI JOS JOKU HALUAA KKYSYÄ VOIN ANTAA MYÖS PUHELIN NUMERON KUN LAITAT VIESTIÄ SÄHKÄRIIN EN TIEDÄ MUTTA OLEN TODELLA KUULLUT PALJON ERILAISIA VERSIOITA TÄSTÄ KYSEISESTÄ MATKOJA JÄRJESTÄVÄSTÄ MATKATOIMISTOSTA KIRJOITIN KUNIGASKULUTTAJALLE HÄN VASTASI JA KEHOITTI VÄLTTÄMÄÄN KYSEISIÄ MATKOJA JA OIKEASSA OLI TAAS


      • KaisaTT
        r.heino kirjoitti:

        JOO OLIPA KUNNON VEDÄTYSTÄ SE TOURS UNIVERSAL SKANDINADIAN MATOIMISTON TOHUHU
        SIITÄ ON PALJON KIRJOITTELUA ESIM. KUNIGASKULUTTAJAN SIVULLA OTTAKAA IHMEESSÄ SELVÄÄ ENNEN KUIN LÄHDETTE MIKÄ TEITÄ SAATTAA ODOTTAA AINAKIN MINUN JA TOISEN YKSINMATKUSTAVAN
        MATKAMME OLEMME PERUNEET SE OLI KYLLÄ TÖRKEÄÄ RAHAN VEDÄTYSTÄ JA MITÄ KAIKKEA KUULI MATKASTA ODOTTELEN VAIN JÄNNITYKSELLÄ MILLOIN SAAN 200 EURON TALLETUSRAHAN TAKAISIN SIITÄKIN MONTA VERSIOTA [email protected] t.r.heino
        TÄSSÄ SÄHKÖPOSTINI JOS JOKU HALUAA KKYSYÄ VOIN ANTAA MYÖS PUHELIN NUMERON KUN LAITAT VIESTIÄ SÄHKÄRIIN EN TIEDÄ MUTTA OLEN TODELLA KUULLUT PALJON ERILAISIA VERSIOITA TÄSTÄ KYSEISESTÄ MATKOJA JÄRJESTÄVÄSTÄ MATKATOIMISTOSTA KIRJOITIN KUNIGASKULUTTAJALLE HÄN VASTASI JA KEHOITTI VÄLTTÄMÄÄN KYSEISIÄ MATKOJA JA OIKEASSA OLI TAAS

        Minunkin matkani peruttiin, koska olen yksinmatkustava. Tarjottiin kyllä uutta ajankohtaa, joka ei kuitenkaan minulle käynyt. Olisin voinut jäädä myös jonotuslistalle syksyyn. Ymmärsin, että olin ollut koko ajan jonotuslistalla enkä varsinaisena matkanvaraajana vaikka matkan varausmaksun olen maksanut jo monta kuukautta sitten.
        - nyt vaan rahoja odotellen


      • r.heino
        KaisaTT kirjoitti:

        Minunkin matkani peruttiin, koska olen yksinmatkustava. Tarjottiin kyllä uutta ajankohtaa, joka ei kuitenkaan minulle käynyt. Olisin voinut jäädä myös jonotuslistalle syksyyn. Ymmärsin, että olin ollut koko ajan jonotuslistalla enkä varsinaisena matkanvaraajana vaikka matkan varausmaksun olen maksanut jo monta kuukautta sitten.
        - nyt vaan rahoja odotellen

        joo siellä on monta joka odottaa rahoja ja usean yksinmatkustajan matkaa on siirretty
        en tiedä monenko kun täällä ei enää kirjoitella niin kivoja juttuja tosckanaan lähtijöistä
        mutta olen ollut kyseiseen matkatoimistoon yhteydessä ja sanoin mitä ajattelin


      • heidiu
        r.heino kirjoitti:

        joo siellä on monta joka odottaa rahoja ja usean yksinmatkustajan matkaa on siirretty
        en tiedä monenko kun täällä ei enää kirjoitella niin kivoja juttuja tosckanaan lähtijöistä
        mutta olen ollut kyseiseen matkatoimistoon yhteydessä ja sanoin mitä ajattelin

        Hei teille jotka ovat olleet Montecatinissa.
        Onko teidän hotellit olleet keskustassa? onko niissä ollut mahdollisuutta syödä vaikka ei ole ottanut matkatoimiston tarjoamia illallis paketteja.
        Lähistöllä varmaan ravintoloita missä voi syödä??
        Pitkä matka rautatieasemalle?
        Kiva jos joku vaivautuu vastaamaan.


      • eliisa:)
        heidiu kirjoitti:

        Hei teille jotka ovat olleet Montecatinissa.
        Onko teidän hotellit olleet keskustassa? onko niissä ollut mahdollisuutta syödä vaikka ei ole ottanut matkatoimiston tarjoamia illallis paketteja.
        Lähistöllä varmaan ravintoloita missä voi syödä??
        Pitkä matka rautatieasemalle?
        Kiva jos joku vaivautuu vastaamaan.

        Ihana kaupunki. Meidän porukka oli jaettu kahteen eri hotelliin. Hotellit keskustassa. Rautatieasemalle 1-2 km. Kaupungissa paljon kauppoja ja ravintoloita. Oikein viehättävä vanha kylpyläkaupunki.


      • kalliot
        eliisa:) kirjoitti:

        Ihana kaupunki. Meidän porukka oli jaettu kahteen eri hotelliin. Hotellit keskustassa. Rautatieasemalle 1-2 km. Kaupungissa paljon kauppoja ja ravintoloita. Oikein viehättävä vanha kylpyläkaupunki.

        Voisiko joku kertoa paljonko ne retket maksavat siellä Toscanassa, kun NaturaMed
        sanoo kertovansa hinnat vasta perillä?


      • Toscanassa käynyt
        heidiu kirjoitti:

        Hei teille jotka ovat olleet Montecatinissa.
        Onko teidän hotellit olleet keskustassa? onko niissä ollut mahdollisuutta syödä vaikka ei ole ottanut matkatoimiston tarjoamia illallis paketteja.
        Lähistöllä varmaan ravintoloita missä voi syödä??
        Pitkä matka rautatieasemalle?
        Kiva jos joku vaivautuu vastaamaan.

        Kyllähän syödä voi,5miuutin kävelymatka keskustaan ,rautatieasemalle


      • k
        r.heino kirjoitti:

        HEI KAIKILLE TOSCKANAAN YKSIN MATKUSTAVILLE TIEDOKSI JOILLA EI OLE KÄMPPÄKAVERIA JA EI OLE MATKAKUMPPANIA JOKA OLISI MAKSANUT SEN KALLIIN 549 EUROISEN MATKAN HINNAN
        SAIN JUURI TIEDON ETTÄ KAIKKI KUTSUTUT YKSIN MATKUSTAVIEN MATKA ONKIN SIIRRETTY 25.4.11 SIIS TOINEN PÄÄSIÄISPÄIVÄ KUN OLEMME NIIN KALLIITA MATKUSTAJIA MATKANJÄRJESTÄJÄLLE ITSE PERUIN HETI MATKANI EN TOSIAAN LÄHDE
        JOUDUTTE MAKSAMAAN 120 EUROA SIITÄ 200 EURON TALLETUSRAHASTA 20 EUROA PÄÄSIÄISLISÄ
        JA 100 RUOKA PAKOLLISESTA RUOKAILUSTA KYSYKÄÄPÄ
        KYSEISESTÄ MATKATOIMISTOSTA MITEN HOMMA OLIKIN HOIDETTU AIKA KÄTEVÄSTI KUN SAAVUTTE TOSCANAAN SAATTE VAIN 80 EUROA RAHAA TAKAISIN JA 120 EUROA MENEE MUIHIN KULUIHIN RUOKAAN SPAKETTIA VARMAAN NÄITÄ MATKOJA SAA 249 EUROA MUUALTA 1 VIIKKO
        JA PALVELU ON VARMAAN FINMATKAT YM. HYVÄT EHDOTTOMASTI LÄHDEN MUULLE MATKALLE TÄMÄHÄN ON TÄYTTÄ VEDÄTYSTÄ AUKAISKAA IHMEESSÄ SILMÄNNE JA MIETTIKÄÄ MITÄ SE TODELLA MAKSAA T.R.HEINO HYVÄÄ JA ILOISTA MATKAA KAIKILLE YKSIN MATKUSTAVILLE

        oho


    • heidiu

      HEI
      JOS LUET KIRJOITUKSET YLLÄ LÖYDÄT HINNAT.200-300E On myös illallis paketit. j.n.e paikan päällä voi miettiä liikkuuko yksin ja syökö ravintoloissa.Käsittääkseni niitä on Montecatinissa enemmän kuin tarpeeksi.
      Montecatini sinänsä on kait aivan ihana kaupunki,mutta onhan Firenze nähtävä.Junat menee sinne usein kaupungin keskustaan ja maksaa alle kympin.
      Eihän sitä paljoakaan ehdi kahdessa päivässä Siis heidän neljän päivän matka.!!
      Meille on jo tullut vahvistus Lennon nimi on AXE Tietääkö kukaan minkä maan yhtiö tällainen on?

    • Turvamies 2.

      Outoja epäluuloja tuntuu riittävän.Olin vastaavalla Venetsian matkalla noin vuosi sitten. Kaikki mitä matkatoimisto lupasi toimi just niin. Matkakuluni firmalle oli silloinen 55 euroa. Olin omatoimisesti muutaman uuden tuttavan kanssa kaupunkiretkillämme.Ei ne vaporettoliput paljon maksaneet. Samoin itse valitsimme ateriapaikkamme.Menen nyt Toscanaan ja maksan siitä 59 euroa toimistolle enkä euroakaan enempää.Juna on halpa keino käydä Pisassa ja Firenzessä.Matkaa odottaen...

      • ma

        Joo olin syksyllä Toscanassa
        junaliput pisaan n9e menopaluu,Firenzeen n11e


      • epäluuloinen

        Ihmettelet "outoja " epäluuloja. "Maailmankirjat" ovat ihan sekaisin jos joku matkatoimisto kuljettaa ja majoittaa henkilön Italianmatkoille a`55 ja 59 euroa. Tuollaista ei usko Erkkikään. Ostatko Natura Med Pharmalta paljonkin ravintolisiä? Täytyyhän nämä matkat jotenkin maksaa.


      • johan nyt
        epäluuloinen kirjoitti:

        Ihmettelet "outoja " epäluuloja. "Maailmankirjat" ovat ihan sekaisin jos joku matkatoimisto kuljettaa ja majoittaa henkilön Italianmatkoille a`55 ja 59 euroa. Tuollaista ei usko Erkkikään. Ostatko Natura Med Pharmalta paljonkin ravintolisiä? Täytyyhän nämä matkat jotenkin maksaa.

        käyttäkää järkeä hyvät ihmiset!


      • tumppunen

      • Turvamies 2
        epäluuloinen kirjoitti:

        Ihmettelet "outoja " epäluuloja. "Maailmankirjat" ovat ihan sekaisin jos joku matkatoimisto kuljettaa ja majoittaa henkilön Italianmatkoille a`55 ja 59 euroa. Tuollaista ei usko Erkkikään. Ostatko Natura Med Pharmalta paljonkin ravintolisiä? Täytyyhän nämä matkat jotenkin maksaa.

        Eka kerralla (Venetsia) 4.90 satsi troppeja ja toisella kerralla (Toscana) 5.90 satsi troppeja.Heti aina netillä peruutus.Siinä kaikki.Eikä koira perään haukkunut!Näin se vaan ihan oikeesti meni.Odottelen taas kirjettä...


      • johan nyt
        Turvamies 2 kirjoitti:

        Eka kerralla (Venetsia) 4.90 satsi troppeja ja toisella kerralla (Toscana) 5.90 satsi troppeja.Heti aina netillä peruutus.Siinä kaikki.Eikä koira perään haukkunut!Näin se vaan ihan oikeesti meni.Odottelen taas kirjettä...

        Hyvä turvamies. Turhat epäilyt pois näin se menee. mulla sama juttu toinen matka nytt kuun lopussa.


    • toscanan tyttö

      Minä olen, mutta sain juuri tietää, että en mahtunut ehdotetulle matkalle, joten pääsen lähtemään vasta 2.5. järjestettävälle matkalle.

      • EIJAELINAH

      • kimaramo
        EIJAELINAH kirjoitti:

        HEI MINÄ OLEN LÄHDÖSSÄ MYÖS 2.5
        [email protected]

        Hei
        Minulle on myös ilmoitettiin, että sain matkan, joka lähtee 2.5.2011. Matkustan yksin ja ajattelin omatoimisesti kierrellä Firencessä ja Pisassa. Paljon ei ehdi kahdessa täydessä päivässä, mutta jotakin kuitenkin. Yritin saada hotellin nimeä selville mutta se tieto tulee vasta 2-3 päivää ennen lähtöä. Olisin vain etukäteen katsellut kartasta paikkoja. En aio ottaa kalliita retkipaketteja. Ymmärsin niin että matkat hotellilta lentokentälle kuuluvat maksuun kuitenkin. Jossakin oli väläytetty että joutuisi omatoimisesti matkustamaan hotellilta lentokentälle jos ei jotakin retkeä ota.
        t. kirsi


      • nainen kymenlaaksost
        kimaramo kirjoitti:

        Hei
        Minulle on myös ilmoitettiin, että sain matkan, joka lähtee 2.5.2011. Matkustan yksin ja ajattelin omatoimisesti kierrellä Firencessä ja Pisassa. Paljon ei ehdi kahdessa täydessä päivässä, mutta jotakin kuitenkin. Yritin saada hotellin nimeä selville mutta se tieto tulee vasta 2-3 päivää ennen lähtöä. Olisin vain etukäteen katsellut kartasta paikkoja. En aio ottaa kalliita retkipaketteja. Ymmärsin niin että matkat hotellilta lentokentälle kuuluvat maksuun kuitenkin. Jossakin oli väläytetty että joutuisi omatoimisesti matkustamaan hotellilta lentokentälle jos ei jotakin retkeä ota.
        t. kirsi

        Hei vaan kaikille matkaan lähtijöille. Joskus on joku kirjoittanu tosta edellisestä kommentista et joutuu omineen menee kentälle jos ei ota paketteja . minä ainakin pääsin venetsiassa kentälle ihan yhteiskuljetuksessa vaikken ostanut yhtään retkeä. Ja niiin luotan nytkin siihen. Täällä on ollu kaikenlaisia kertomuksia ja uskomuksia matkoista. Ei muuta ku iloista mieltä matkaan niin paljon tulee uusia tuttavuuksia matkalta.


      • reissu-reiska
        kimaramo kirjoitti:

        Hei
        Minulle on myös ilmoitettiin, että sain matkan, joka lähtee 2.5.2011. Matkustan yksin ja ajattelin omatoimisesti kierrellä Firencessä ja Pisassa. Paljon ei ehdi kahdessa täydessä päivässä, mutta jotakin kuitenkin. Yritin saada hotellin nimeä selville mutta se tieto tulee vasta 2-3 päivää ennen lähtöä. Olisin vain etukäteen katsellut kartasta paikkoja. En aio ottaa kalliita retkipaketteja. Ymmärsin niin että matkat hotellilta lentokentälle kuuluvat maksuun kuitenkin. Jossakin oli väläytetty että joutuisi omatoimisesti matkustamaan hotellilta lentokentälle jos ei jotakin retkeä ota.
        t. kirsi

        Montecatini Terme on sen verran pieni kaupunki, että kaikki paikat ja nähtävyydet ovat kävelymatkan päässä. Hotellit ilmeisesti vaihtelevat jossain määrin sesongin mukaan. Viime syksyn matkoilla oli käytössä ainakin seuraavt hotellit: Belvedere, Panoramic ja Corallo. Kaikki mukavia perhehotellityyppisiä. Kuljetukset lentokentälle kuuluivat matkaan, vaikkei mitään retkeä olisi ottanutkaan eikä retkiä millään tavoin tyrkytetty.


    • Minä kans

      Kuinka paljon teidän täytyy noita droppeja hankkia vai oletteko jälleenmyyjiä?

      • Pettynyt pariskunta

        Oltiin 28.3.2011 matkalla. lentokoneen piti lähteä 14.30, lento toteutui vasta n.klo 22. arvata saattaa oliko tylsää odotella letoasemalla. Oltiin kolmen jälkeen nukkumassa, herätys tiiistaina klo7.00. Käytännössä kahden päivän matka. Lento 31pv klo8 takaisin, herätys klo4.45 ei mitään muuta hyvitystä matkan lyhenemisestä kuin 10euron ruokalippu. Toisen kun piti maksaa ja otettiin vielä retket niin hintaa tuli pitkälti toista tonnia kahden päivän Toscanassa käynnille. Tänne kirjoittelu ei auta mitään, mutta harmittaa silti! Kyllähän tästäkin vahigosta viisastuu....


      • heidiu
        Pettynyt pariskunta kirjoitti:

        Oltiin 28.3.2011 matkalla. lentokoneen piti lähteä 14.30, lento toteutui vasta n.klo 22. arvata saattaa oliko tylsää odotella letoasemalla. Oltiin kolmen jälkeen nukkumassa, herätys tiiistaina klo7.00. Käytännössä kahden päivän matka. Lento 31pv klo8 takaisin, herätys klo4.45 ei mitään muuta hyvitystä matkan lyhenemisestä kuin 10euron ruokalippu. Toisen kun piti maksaa ja otettiin vielä retket niin hintaa tuli pitkälti toista tonnia kahden päivän Toscanassa käynnille. Tänne kirjoittelu ei auta mitään, mutta harmittaa silti! Kyllähän tästäkin vahigosta viisastuu....

        Aivan ihana matka Tosin kone oli melkein 7 tuntia myöhässäLentokoneethan voi mennä rikki Mutta MUUTEN kaikki oli mukavaa Hieno yli odotusten hotelli.Aamupala hyvä Siistiä Henkilökunta auttavaista.
        Oppaat kuulemma hyviä,me kyllä emme käyneet retkillä.vaan junalla(meno maksoi n4E) Firenzeen ja bussilla Montecatini Altoon,pieni uinuva kylää ylhäällä kukkulalla
        Aikainen herätys todella lähtöaamuna.
        Mutta kaken kaikkiaan UPEA matka.


    • Äippä +40

      Onko täällä ketään, joka olisi lähdössä yksin Toscanan matkalle 14.-18.4.2011? Olen ajatellut omatoimimatkailua Firenzeen. Se on ihana kaupunki ja sinne pääsee kai kätevästi junalla Montecatinista.

    • tsupuna

      MINUA ON POMMITETTU ILMAISILLA VENETSIAN JA TOSCANAN MATKATARJOUKSILLA JO USEAAN KERTAAN. TAAS TARJOAVAT TOSCANAN MATKAA SYKSYLLÄ.
      LUKIESSANI VASTAAVIA TARJOUKSIA SAANEIDEN JA MATKOILLE LÄHTIJÖIDEN KIRJOITUKSIA IHMETTELEN 200 EURON MAKSUJA? HETI KÄTTELYSSÄKÖ PITÄÄ MAKSAA? ILLALLISPAKETTEJA SUN MUITA MAKSUJA VILAHTELEE KIRJOITUKSISSA. PYÖRITETÄÄNKÖ MATKATOIMISTOA NÄILLÄ 200 EURON MAKSUILLA. MATKALLE LÄHTIJÖITÄ LIENEE PALJON JOS TÄMÄ KOSKEE MUITAKIN POHJOISMAITA?
      MINULTA TAISI JÄÄDÄ VASTAUSKORTTI LÄHETTÄMÄTTÄ, VAIKKA JOTKUT MATKOILLA OLLEET KEHUIVATKIN ONNISTENEITA MATKOJAAN. LIENEVÄT SAANEET JOTAKIN EXTRAA, JOTTA SUOSITTELISIVAT? OLISIN HALUNNUT TIETÄÄ MITÄ MEILLE VALITUILLE MYYDÄÄN, SILLÄ "ILMAISIA LOUNAITA" EI OLE. MIKSI HE LÄHETTÄVÄT KUTSUJA EDELLEEN NIILLEKIN, JOTKA OVAT OLLEET ESIM. VENETSIASSA, OSALLISTUMATTA RETKIIN JA MAKSAMATTA MITÄÄN??? OLEN YMMÄLLÄNI.

      • Tämän kevään reissu!

        Ilmaisenahan niitä mainostetaan, miksei jos on kielitaitoinen ja matkustaa yksin eikä ota yhtään retkeä niin kai se sitten on edullinen. Oltiin viikko sitten Toscanassa, lento viivästyi rutkasti. Käytännössä ei oltu periilä kuin kaksi vuorokautta. Retket kahdessa päivässä läpi, kiirettä piti. Kustannukset kaverin matka polttoainemaksu retket= 1300euroa. Venetsian matka oli hintansa arvoinen, tämä ei. Jos olisin tiennyt en olisi ottanut retkiä ollenkaan ja matkakin oli kahden päivän perillä olosta liian kallis. Kuudella sadalla voi saada jo äkkilähdön viikoksi kahdelle etelään. Ruuat oli myös pettymys tällä kertaa, no nehän on sellaiset kuin matkan järjestäjä hotellista tilaa. Jos ei olisi ottanut retkiä olisi voinut etsiä itse jonkun kivan ruoka paikan ja tilata mitä haluaa syödä! Hölmö kun on......


    • tsupuna

      MISTÄ KAIKESTA KERTYI NOIN SUURI SUMMA? MITÄ MAKSOI KAVERIN MATKA? MITÄ MAKSOIVAT RETKET JA MITÄ VELOTETTIIN ATERIOISTA? OLIKO HOTELLI KELVOLLINEN? KÄVITKÖ VENETSIASSA MYÖS KAVERIN KANSSA? OLIKO SEN MATKAN HINTA HALVEMPI JA JOS OLI NIIN MISTÄKÖHÄN JOHTUI?

      VOISIKO JOKU MATKAANSA TYYTYVÄINEN KERTOA MIKSI NATURA MED PHARMA KUSTANTAA USEAMPAAN KERTAAN HENKILÖITÄ, JOTKA EIVÄT KÄYTÄ RETKIPALVELUITA EIKÄ ATERIAPAKETTEJA JA MATKUSTAVAT YKSIN?

      • Tämän kevään reissu!

        Kaverin matka maksoi 549, lentokenttävero 118, retket yhteensä 590, matkavakuutus. Ateriat kuuluivat retkipaketteihin. Venetsiassa ne olivat ihan sairaan hyvät, oli päivällä lounaskin. Hotelli aamiaisetkin olivat siellä ihan toista luokkaa kuin Toscanassa! Mutta voihan se olla että meille sattui vaan huonompi reissu, monethan täällä ovat ihan saaneet onnistuneen matkan. Olihan meilläkin Venetsian matka loistava retketkin paljon kivemmat, se on aina tuurin peliä.


    • Tumppunen

      Olen lähdössä 21.04.11 yksin ja maksanut ylimääräisen vuorokauden.Löytyykö muita ,olen ryhmässä d ? Ota yhteyttä sähköpostiin [email protected] jos olet ilman kämppistä! Mallu

      • tilitintti

        Onko 28.4.2011 Porin suunnasta muita lähtijöitä?


      • erkk
        tilitintti kirjoitti:

        Onko 28.4.2011 Porin suunnasta muita lähtijöitä?

        Lähdössä ehkä Huittisten kautta myös 28.4, voin mennä myös Tampereen kautta.
        Jos haluat tietoja, [email protected].


    • seir

      Onko 25.4 eli huomenna lähtijöitä, itse ryhmässä C.....

    • annimarjatta

      syyskuussa 2011 matkalle lähdössä ....löytyisikö matkaseuraa , naista Oulunseudulta ?? Toscanaan päiväm. ????

      • Railuski

        Olen toivonut lähtöpäivää 19.9. Maksanut 259 eur. Yksin matkustava nainen, Uudeltamaalta. Vielä ei ole kuulunut matkapäivästä mitään, ainoastaan 15.6 varaustiedot ja maksun tulleen perille.
        Odotan innolla vahvistusta matkapäivästä, joka saattaa saapua vasta 30 pv. ennen lähtöpv.


      • annimarjatta
        Railuski kirjoitti:

        Olen toivonut lähtöpäivää 19.9. Maksanut 259 eur. Yksin matkustava nainen, Uudeltamaalta. Vielä ei ole kuulunut matkapäivästä mitään, ainoastaan 15.6 varaustiedot ja maksun tulleen perille.
        Odotan innolla vahvistusta matkapäivästä, joka saattaa saapua vasta 30 pv. ennen lähtöpv.

        Heippa ! olen myös maksanut samoin ja saanut siitä vahvistuksen,,,en merkinnyt mitään toivomusta lähtöpäivään,ajattelin että tulkoon milloin vain,koska minulle on sama mikä viikko se on.....mutta odottelen samoin innolla hyvää kesää sinulle odotuksian merkeissä !!!!!


      • Railuski
        annimarjatta kirjoitti:

        Heippa ! olen myös maksanut samoin ja saanut siitä vahvistuksen,,,en merkinnyt mitään toivomusta lähtöpäivään,ajattelin että tulkoon milloin vain,koska minulle on sama mikä viikko se on.....mutta odottelen samoin innolla hyvää kesää sinulle odotuksian merkeissä !!!!!

        Täällä negatiiviset kirjoitukset pisti juuri äsken minut soittamaan UTS:iin. Yleensä en anna muiden mielipiteiden ratkaista päätöstäni. Kysyin; jotta voisin syksyni suunnitella, onko vielä minkäänlaista tietoa, pääsenkö lähdölle 19.9 vai milloin? Erittäin ystävällinen nainen sanoi, vastaus tulee vasta 30 pv ennen, muuta ei voi vielä luvata. Jatkossa minun ei tarvitse kysellä, heiltä tulee tarvitsemani info. Nyt vain odottelua matkapäivästä. Lämpöä lupasi syys-lokakuulle parikymmentä astetta.


      • annimarjatta
        Railuski kirjoitti:

        Täällä negatiiviset kirjoitukset pisti juuri äsken minut soittamaan UTS:iin. Yleensä en anna muiden mielipiteiden ratkaista päätöstäni. Kysyin; jotta voisin syksyni suunnitella, onko vielä minkäänlaista tietoa, pääsenkö lähdölle 19.9 vai milloin? Erittäin ystävällinen nainen sanoi, vastaus tulee vasta 30 pv ennen, muuta ei voi vielä luvata. Jatkossa minun ei tarvitse kysellä, heiltä tulee tarvitsemani info. Nyt vain odottelua matkapäivästä. Lämpöä lupasi syys-lokakuulle parikymmentä astetta.

        Ei kuunnella niitä nekatiivisiä juttuja ,valittajia aina löytyy.Minulle olisi ihan sopiva tuo lämpötilakin joten kuukauden päästä odottelemme soittoa lähtöpäivästä......iloisin ja avoimin mielin


    • italiaan lähdössä

      Hei ! Olen lähdössä 26.9. Toscanaan. Onko tälle matkalle jo varmistettuja matkaajia? Olen maksanut matkasta 349 e ja lisää pitäisi maksaa 110 e. Onkohan varmaa, että sen 200 euroa saa takaisin !!!
      Jos sen 200 saa takaisin, niin sittenhän matka ei kovin paljon tule maksamaan.
      Mitenkähän siellä pärjää omatoimimatkaajana? Ei nimittäin ole tarkoitusta ostaa niitä retkiä, jos on pakko ostaa kaikki "paketissa".

      • Railuski

        Oletko saanut jo lopullisen vahvistuksen lähtöpäivästä 26.9. Minä toivoin matkapäivää 19.9 mutta sain maksun vahvistuksessa lähtöpäiväkseni sitovan pv ma 10.10. Paluu to 13.10.Olen maksanut 259 euroa; Ostin myös 120 eur. tarjouksen, 2 illallista retki Luccaan, joka vähennetään varausmaksusta. Vielä on tulossa postia "lopullinen vahvistus" joka saapuu viim. 10 pv ennen lähtöä. Vasta silloin selviää lentoaika, 3*hotellin nimi ja kaupunki. Jo menee jännäksi odotteluksi...toivotaan, että odotuksen väärtti.
        Hei kaikki10.10 matkaajat, kertokaa nyt ihmeessä onko tälle päivälle lähtijoitä minun ja annimarjatan lisäkseni muita!?


    • heidiu

      Hei
      Hyvin siellä pärjää.Asema on n kilometrin päässä.Junalla pääsee Pisaan,Firenzeen ,Luccaan ja vaikka mihin.Yhden päivän voi hyvin viettää Montecatinissa,lähteä vaikka köysiradalla vuorille.Mukavia ravintoloita löytyy,hotellit erinomaisia.
      Ihmiset auttavaisia ja ystävällisiä.

      • Railuski

        Heidiu, olet siis ollut Toscanassa. Mikä vuodenaika? Onko siellä syksy sateinen? Olitko järjestäjän retkillä vai kuljitko omatoimisesti? Katsoin netistä kuvia Montecatinista, kauniita puutarhoja ja puistoja. Myös maailmankuulu kylpylä. Köysiradasta en löytänyt kuvia, harmi, kiinnostaisi. Entäs illat; yökerhot ja gourmeravintolat. Aika vain tulee vastaan. Mitä kannattaa ostaa muuta kuin kenkiä? Oliko hotellin yhteydessä uimaallas? Kysyttää olisi pilvin pimein! Olin ajatellut ostaa retket, helppouden vuoksi, jossa viedään kuin pässiä narussa. Riippuu paljon muista matkalaisista, jos yhteistuumin saadaan aikaan omat elämykset. Matkapäivä ja hotelli kun selviäisi, voisi alustavasti tutkailla paikkoja.


      • heidiu
        Railuski kirjoitti:

        Heidiu, olet siis ollut Toscanassa. Mikä vuodenaika? Onko siellä syksy sateinen? Olitko järjestäjän retkillä vai kuljitko omatoimisesti? Katsoin netistä kuvia Montecatinista, kauniita puutarhoja ja puistoja. Myös maailmankuulu kylpylä. Köysiradasta en löytänyt kuvia, harmi, kiinnostaisi. Entäs illat; yökerhot ja gourmeravintolat. Aika vain tulee vastaan. Mitä kannattaa ostaa muuta kuin kenkiä? Oliko hotellin yhteydessä uimaallas? Kysyttää olisi pilvin pimein! Olin ajatellut ostaa retket, helppouden vuoksi, jossa viedään kuin pässiä narussa. Riippuu paljon muista matkalaisista, jos yhteistuumin saadaan aikaan omat elämykset. Matkapäivä ja hotelli kun selviäisi, voisi alustavasti tutkailla paikkoja.

        Hei sinulle Railuski
        Olin Toscanassa maaliskuun lopussa.En ollut yhdelläkään retkellä, mutta kuulin että retket olivat hyviä,kalliita ja kiirettä piti.Me söimme hyvin Montecatinissa Trattoria il Vicolo nimisessä ravintolassa missä oli vain italialaisia.
        meidän hotellissa oli uimaallas Hotelleja oli neljä eri.
        Yöelämästä en tiedä mitään.Ensimmäisenä yönä tulimme kl2 perille,sitten oli ruokailu hotellissa ja herätys aamulla klo 7.(kone oli 7tuntia myöhäsä) Seuraava yö oli pakko nukkua.Viimeisenä aamuna herätys klo4 Kone lähti klo8 Pisasta.
        Mutta kaikesta huolimatta oli tosi kiva matka


      • heidiu
        heidiu kirjoitti:

        Hei sinulle Railuski
        Olin Toscanassa maaliskuun lopussa.En ollut yhdelläkään retkellä, mutta kuulin että retket olivat hyviä,kalliita ja kiirettä piti.Me söimme hyvin Montecatinissa Trattoria il Vicolo nimisessä ravintolassa missä oli vain italialaisia.
        meidän hotellissa oli uimaallas Hotelleja oli neljä eri.
        Yöelämästä en tiedä mitään.Ensimmäisenä yönä tulimme kl2 perille,sitten oli ruokailu hotellissa ja herätys aamulla klo 7.(kone oli 7tuntia myöhäsä) Seuraava yö oli pakko nukkua.Viimeisenä aamuna herätys klo4 Kone lähti klo8 Pisasta.
        Mutta kaikesta huolimatta oli tosi kiva matka

        Hei taas
        unohdin mainita köysiradasta eli funicola Katso netistä MONTECATINI ALTO
        Ehkä se on jo kiinni syys-lokakuu.Sinne Montecatini Altoon pääsee myös bussilla
        kiva sightseeing.
        Ja kyllä sen 200 saa takaisin.
        Näitä matkojahan on tehty jo MONTA.
        Netistä voi katsoa kartasta ja löytyy tietoa paljonkin Montecatinista


      • Railuski
        heidiu kirjoitti:

        Hei taas
        unohdin mainita köysiradasta eli funicola Katso netistä MONTECATINI ALTO
        Ehkä se on jo kiinni syys-lokakuu.Sinne Montecatini Altoon pääsee myös bussilla
        kiva sightseeing.
        Ja kyllä sen 200 saa takaisin.
        Näitä matkojahan on tehty jo MONTA.
        Netistä voi katsoa kartasta ja löytyy tietoa paljonkin Montecatinista

        Grazie! Upea tipsi Sinulta! Jos vaan joku lähtee kaveriksi köysiradalle, niin Ciao, täältä tullaan! Rakastan kaikkea hurjaa, kumpa se "lokerikko" ei hajoa allani, elonpainoa tarpeeksi. Mahtaa sieltä avautua melkoiset näköalat! Köysirata avoinna joka päivä, sanotaan netissä, vuodenajasta ei kyllä hiiskuttu. Muutenkin Mc.Alto näkemisen ja kokemisen arvoinen, historiansa vuoksi, keskiaikainen kylä. Ehkä seuraa löytyy yllä Annimarjatasta, mikäli olemme samalla reissulla...


      • annimarjatta
        Railuski kirjoitti:

        Grazie! Upea tipsi Sinulta! Jos vaan joku lähtee kaveriksi köysiradalle, niin Ciao, täältä tullaan! Rakastan kaikkea hurjaa, kumpa se "lokerikko" ei hajoa allani, elonpainoa tarpeeksi. Mahtaa sieltä avautua melkoiset näköalat! Köysirata avoinna joka päivä, sanotaan netissä, vuodenajasta ei kyllä hiiskuttu. Muutenkin Mc.Alto näkemisen ja kokemisen arvoinen, historiansa vuoksi, keskiaikainen kylä. Ehkä seuraa löytyy yllä Annimarjatasta, mikäli olemme samalla reissulla...

        Heippa! minulle soitettiin lähtöpäiväksi 10/10- ja minä hyväksyin sen,kerroin heti että aikaa ei saa muuttaa,kun minun on varattava liittymälennot........mitä sinulle Railuski kuuluu?........ja onko m uita silloin lähtemässä ?...yksikseen matkustava nainen AM


    • erkk

      Se vuoristojuna on funicolare, joka nousee pienen matkan vanhaan yläkaupunkiin. Maksoi 7 euroa edestakaisin, 4 yhteen suuntaan. Puolenpäivän jälkeen pitää parin tunnin lounastauon, mikä kannattaa ottaa suunnitelmissa huomioon. Näköalat ovat vaunusta katsoen paljolti puskikon peitossa, mutta ylhäällä on useita näköalapaikkoja. Myös on ihania kirkkoja ja puistoja ja avara tori, jolle aurinko vapun aikaan paistoi hienosti ja ruoka/juoma maistui!
      Montecatini Terme on viehättävä kaupunki! Ihania rakennuksia ja puutarhoja - myös paljon vaate- ja kenkäkauppoja. Pari ruokamarkettia kävelyetäisyydellä. Meidän hotellimme oli Golf Hotel Corallo, ainakin 100 vuotta vanha, mutta siisti ja kiva. Katolla pieni uima-allas.
      Ja ihan sen Cavallotti-kadun päässä puiston laidalla oli joka päivä aamusta myöhään iltaan auki oleva tori Grocco Market, jossa myytiin muotivaatetta ja -varustetta tosi edullisesti. Ynnä muuta!
      Mutta jos sen retkipaketin ottaa, on sidottu siihen 9-19, "yöretkellä" myöhempäänkin ja kaupungin tutkiminen jää vähemmälle. Sen 200 euroa sai kyllä takaisin. Buon viaggio!

    • Railuski

      Annimarjatta! Kiitos tiedostasi ja lähtöpäivästäsi. Soitin äsken UTS:iin. Sain myös lähtöpäivän 10.10. Tarjosivat 2 illallispakettia ja retkeä Luccaan, hintaan 120 euroa. Otin sen. Jotta varaus on lopullinen, pitää vahvistaa sen sähköpostilla heille. Alan nyt heti väsäämään hyväksyntää matkapäivästä ja retkestä. Palaan asiaan myöhemmin. Jos sinulla on sähköposti, niin voitko ilmoittaa sen tänne, ottaisin yhteyttä sinuun. Minun sähköpostissa on nimeni, joten en haluaisi sitä tänne näkyviin.

    • Turku45

      Toscana 3.10.2011-onko lähtijöitä?!=)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1575
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1214
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1137
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1056
    5. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      997
    6. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      995
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      902
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      890
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      744
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      680
    Aihe