kauhea tarina Venäjällä!

vot

Miljonäärit- vanhemmat ovat tilannut koeputkin avulla sijaiselta emolta lapsia.
Sijaisella emolla syntyivät 2 kaksoispoikaa. Yksi on terve, toinen on sairas. Toisella kaksoispjalla on harvoinen ihosairaus. Biovanhemmat päätivät ottaa vain terven poikan. Lastenhoittaja tulee hakemaan terve lasta (vanhemmat asuvat ulkomailla) yksityisella lentokonella. Sijainen emo samoi ei tarvitse lasta ja ottaa rahaa. Sairas poikaa jää sairalaan, missä hän joka päivä vain makaa ja melkein ei liiku. Poika on jo 10 kk vanha.
http://www.kp.ru/daily/24586/755224/
http://opekaspb.ru/anton
kuvat ja tieto lapsesta

16

1878

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 19

      Ne vanhemmat, jotka ei ota lastaan, jonka ovat itse tilanneet (ja luultavasti tässä tapauksessa, koska koeputki ollut käytössä, jopa vielä omilla sukusoluillaankin ja omilla perinnöllisillä sairauksillaan), pitää laittaa vankilaan.

    • kjkl2222

      lehdisto ei aina kerro kaikkea
      Jos vauva on syntynyt sijaisen kautta, niin silloin on kyseessä adoptio. Ja nykyään kaikilla adoptio vanhemmilla on oikeus sanoa haluavatko he terveen tai erityistarpeisen lapsen.
      Aika vähän tunkua on sairaan lapsen adoptio vanhemmaksi.
      Jotenkin tuntuu et venäläinen sairaala on tehnyt jotain väärin kun ovat jättäneet hänet vuoteeseen 10kk ajaksi.

      • Yksi äiti

        Samaa mieltä tuosta.
        Olemme olleet puolison kanssa adoptiojonossa 4 vuotta. Ykkösvaihtoehto olisi erityislapsi lähimaista (Venäjä ja Baltian maat), mutta vammaisia lapsia kuulemma on liian vähän halukkaille...


      • 19

        Hölmö, moraaliton, epäeettinen ja suorastaan rikollinen ajatus, että jos synnytyttää lapsen vieraalla, niin jälkikäteen saisi valita ottaa vain täysin terveeksi syntynyt lapsi. Tietenkin on otettava se lapsi, joka syntyy. Niin biovanhempienkin on otettava vastaan juuri se lapsi, joka heille syntyy. Ja kaikista lapsista pitää huolehtia.
        Tällaiselle pariskunnalle ei saisi antaa tervettäkään lasta, voihan sekin sairastua myöhemmin ja jättävät sitten heitteille. Jos heitä huijataan lähettämällä ulkopuolinen lapsi, niin senhän voi tarkistaa geenitestein.
        (Lehtijuttua en tietenkään ole lukenut, kun on venäjäksi.)


      • kjkl2222
        19 kirjoitti:

        Hölmö, moraaliton, epäeettinen ja suorastaan rikollinen ajatus, että jos synnytyttää lapsen vieraalla, niin jälkikäteen saisi valita ottaa vain täysin terveeksi syntynyt lapsi. Tietenkin on otettava se lapsi, joka syntyy. Niin biovanhempienkin on otettava vastaan juuri se lapsi, joka heille syntyy. Ja kaikista lapsista pitää huolehtia.
        Tällaiselle pariskunnalle ei saisi antaa tervettäkään lasta, voihan sekin sairastua myöhemmin ja jättävät sitten heitteille. Jos heitä huijataan lähettämällä ulkopuolinen lapsi, niin senhän voi tarkistaa geenitestein.
        (Lehtijuttua en tietenkään ole lukenut, kun on venäjäksi.)

        No jos Suomessa synnytät kaksoset niin voit kyllä antaa niistä toisen pois, jättää toisen jopa vaikka sairaalaan.
        Mutts suomessa se lapsi ei jäisi sairaalaan, vaan sille nopeasti hankittaisiin oma perhe.


      • kahden lapsen äippä
        kjkl2222 kirjoitti:

        No jos Suomessa synnytät kaksoset niin voit kyllä antaa niistä toisen pois, jättää toisen jopa vaikka sairaalaan.
        Mutts suomessa se lapsi ei jäisi sairaalaan, vaan sille nopeasti hankittaisiin oma perhe.

        mitenhän voisin toimia jos haluaisin tuolle pikkuiselle kotia tarjota? Osaisikohan kukaan kertoa?

        Todella julmia ihmisiä!!!


      • bbbwwww

        Varo tuollaisia hämäriä netin kautta yhteystiedot antavia tyyppejä
        Mutta muuten teette oikein. Lapsia ei saa jättää sairaalaan makaamaan

        Minä en yhtään yllättyisi jos tarinassa olisi vielä jotain muuta mitä ei ole vielä edes kenellekkään kerrottu.


      • vot
        bbbwwww kirjoitti:

        Varo tuollaisia hämäriä netin kautta yhteystiedot antavia tyyppejä
        Mutta muuten teette oikein. Lapsia ei saa jättää sairaalaan makaamaan

        Minä en yhtään yllättyisi jos tarinassa olisi vielä jotain muuta mitä ei ole vielä edes kenellekkään kerrottu.

        Mulle tästä tarinasta ei ole mitään höytyä. Haluan vain auttaa lasta. Mun lapsella vauvan iässä oli atopilinen ihotumma ja joskus hän oli tämmoisen lapsen näköinen. Voin auttaa ihan ilmaiseksi. En mä ole mikä välittäjä, jos haluatte itse ottaa yhteyttä sairalan kanssa, ottakaa vaan.


      • Pela2011
        kahden lapsen äippä kirjoitti:

        mitenhän voisin toimia jos haluaisin tuolle pikkuiselle kotia tarjota? Osaisikohan kukaan kertoa?

        Todella julmia ihmisiä!!!

        on siinä artikkelissa: [email protected]


      • linkitys
        Yksi äiti kirjoitti:

        Samaa mieltä tuosta.
        Olemme olleet puolison kanssa adoptiojonossa 4 vuotta. Ykkösvaihtoehto olisi erityislapsi lähimaista (Venäjä ja Baltian maat), mutta vammaisia lapsia kuulemma on liian vähän halukkaille...

        Sitten se linkki Liettuaan. Euroopassakin on sosiaalisia ongelmia sekä hyvin köyhiä ihmisiä eikä Liettua maana tee tähän poikkeusta. Liettuassa lapset adoptoidaan pääasiassa kotimaasta. Tähän on tietenkin käytännön syitä (sama kieli), kuin myös sosiaalisia syitä (runsas tarjonta). Täältä saattaisi löytyä myös lapsi sinulle. Lähiseutujen auttaminen tietenkään ei ole ollut muodikasta sitten vuoden 1991, mutta jos et hae lapsesta elämääsi eksotiikkaa tai sisustuselementtiä, kannattaa harkita adoptioa lähempää.

        Jos liettualainen ottolapsi kiinnostaa, niin http://www.ivaikinimas.lt/ tarjoaa tietoutta. Yläpalkissa on näppäin In English, josta on varmasti apua.


    • Voi, itku

      Miten nämä vanhemmat aikovat selittää sille terveelle sisarukselle, ettei sairas sisarus kelvannut? Minusta ne vanhemmat eivät itse ole psykologisessa mielessä terveitä.

    • vot

      Taas kuitenkin kirjotan tästä lapsesta. Anton on edelleen sairalassa ( hän 1 v ja 11 kk ikäinen)
      tässä ovat uudet videot:
      http://www.youtube.com/watch?v=PnarVXuQx3Q
      Venäjällä valitettavasti ei kuka halua häntä adoptoita.. kalliit lääkeet ja valtio ei kompensoi mitäään.

      • analysis

        tämä sairaushan on hoidettavissa Uusilla lääkkeillä !!!!


    • vot
      • mitä on

        Summary
        1.Epidermolysis bullosa hereditaria lethalis is a rare disease of the skin which is characterized by the appearance of superficial bullae at or very shortly after birth, degeneration and loss of toenails and fingernails, ulceration of mucous membranes, frequently accompanied by atrophy of the metacarpal bones, and resulting inevitably in an early death.

        2.This condition is due to an altered reactivity of the skin to injury so that trauma produces degeneration and bullous formation of the skin and mucous membranes.

        3.The treatment is symptomatic and consists primarily of good nursing care, prophylactic chemotherapy, and replacement of serum proteins and blood.

        4.Epidermolysis bullosa hereditaria lethalis is not affected by treatment with cortisone


    • lapsiperhonen

      Mikä on perhonen ja lapsi?

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 104
      1899
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      53
      1854
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1845
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1657
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      18
      1573
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      10
      1360
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      26
      1310
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      11
      1296
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      14
      1281
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1242
    Aihe