Miksi Suomen pitäisi pitää tällaista loista kyljessään.
"Ahvenanmaata ei tunnu velvoittavan mitkään EU:n säännöt ja kun sanktioita tulee Ahvenanmaan laiminlyönneistä, Niin MANNER-SUOMI MAKSAA, eikä Ahvenanmaa senttiäkään. Silti Mantereen budjetista virtaa rahaa Ahvenanmaalle.
Ahvenanmaan kanssa Manner-Suomen pitäisi aloittaa kskustelut tasavertaisesta integroitumisesta Manner-Suomeen ja jos se ei heille käy, niin Suomen tulisi sitten ensisijaisesti yrittää myydä tämä maakunta eniten tarjoaville valtiolle, joka voisi olla myös Itä-Meren ulkopuolelta.
Jos sopimukseen Ahvenanmaan kanssa ei päästä, eikä kukaan sitä halua ostaa, niin hylätään se, aivan kuten Espanja Länsi-Afrikan.
Olisihan Ahvenanmaalla mahdollisuus hankkia tuloja esim. ottamalla sinne Venäjän valvonnassa olevan Itämeren mahdollisesti suurimman kalakombinaation, jossa ikääntyneet ahvenanmaalaisrouvat voisi toimia kalanperkaajina.
Työkuntoiset, ja jo ikääntyneet miehet voisi hakea elantonsa vaikkapa Siperian kaivoksilta.
Uuden valtion viriilit naiset ja nuoret miehet voisi pyörittää maakunnassa vaikkapa Itä-Meren alueen suurinta "syntisten huvien pesää", joka uuden valtion lakien mukaan olisi täysin laillista, keräisi turisteja ympäri Itä-Merta ja toisi tuloja lilliputtivaltion kassaan. Samalla turha lentely kaukoitään loppuisi sekä ilmasto kiittäisi. "
Ahvenanmaa pitäisi ehdottomasti irroittaa Suomesta!
Tämä tässä
4
279
Vastaukset
- Ervo A
Tämä tässä tulisi ehdottomasti irrottaa Suomi24-keskustelusivuilta pysyvästi ja lopullisesti.
- ålanderi
muuttaa pysyvästi Siperiaan asumaan, heippa !!
- vinku mustalais svek
Ei ennen kuin sinä loinen muutat takaisin INTIAAN!
- ålanderi
vinku mustalais svek kirjoitti:
Ei ennen kuin sinä loinen muutat takaisin INTIAAN!
minä kuulun tänne Ahvenanmaalle, olen syntynyt täällä.
Jo kuudes sukupolvi menossa joten minä en muuta mihinkään!
Ei auta vaikka kuinka marmatat niin silti vaan asun ja viihdyn täällä på Åland!
Varmaan vituttaa rankasti kun et voi tehdä asialle mitään, voi pientä :D:D
Siperi opettaa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk532037Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna901405Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.611234Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll631143- 1141091
- 67906
Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur72889Jos siis saamme
Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j65844Summit-tippuja Nicola sai Carolalta yllättävän viestin - Some älähtää rajusti: "Älä viitsi..."
The Summit Suomi -kisa käy kuumana kylmässä Norjan vuoristossa. Nicola tiputettiin kisasta juuri ennen finaalia. Likaise8791Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍72769