Eli semmosta juttua... tarkoitus olisi kanarialle lähtee ens vuonna, mutta mitään pakettimatkaa en ajatellu hankkia. Otan mieluummin lennot ja hotellin erikseen, niin pääsee minne haluaa ja yleensä halvemmalla.
Kuiteskin, törmäsin tälläiseen sivustoon kun www.trivago.fi, onko kellään tietoa tästä? Onko hyvä ja luotettava palvelu? Mites noi hinnat? Onko jollain omia kokemuksia ja uskaltaako suositella? Näyttäis ainakin olevan ihan hyvä tarjonta noin hotelleiden määrän puolesta, vähän kuitenkin varmistelen ennen kuin käytän mitään tuntemattomia palveluita.
Kiits.
Pekka
Kanarianmatkaa suunnittelen... hotellin varaamisesta vaan
20
1525
Vastaukset
- usko minua
väärää tietoa että pääsee halvemmalla kun ottaa erikseen lennot ja hotellin. Tämä ie päde kun kysymyksessä Kanaria. Pelkillä lennon hinnalla saa myös majoituksen yleensä ja ns. reppumatkaaja homma ei toimi Kanarialla...edullisia lentoja kun ei ole tai on mutta tuhannen mutkan kautta jossa ei ole mitään järkeä ei. Myös hotellit ovat aina täysiä eli huoneen löytyminen voi olla kiven alla. Osta vaan valmismatka tai äkkilähtö ja unohda koko suunnitelmasi...ei muuten kannata jatkaa.
- PekkisK
Hotellit täysiä? Onko totta? Katselin vähän tuota maalis-toukokuun aikaa trivagon sivuilla, ja kyllä sieltä näytti tilaa löytyvän. Olisihan se jo kumma jos ei yhdelle hengelle hotellihuonetta esim. Gran Canarialta löytyisi.
Voi olla etta tuo pätee Suomessa, mutta kun meikäläinen asustelee ulkomualimassa niin noita lentolippuja saa täällä vähän eri hintaan kuin kotosuomessa. Lisäksi saattaa olla sen verran frequent flyer maileja jo siinä vaiheessa (riippuu kuinka myöhään saan vapaata aikaiseksi) että tippuu lennot aika ilmaiseksi. :) Kuitenkin voi olla että olen väärässä tietty, kun kanarialla en ole kuunaan ollut, mutta siksipä tänne onkin hyvä kirjoitella! Kiitos kuitenkin varoituksesta!
Mutta onko kokemusta tuon sivuston kautta varaamisesta? Se nyt lähinnä kiinnostaa, kun on jotain muita tullut käytettyä, mutta tämä vaikuttaa halvemmalta (ja sehän on pirun epäilyttävää jos mikä) ;)
t.
Pekka - ei kannata
PekkisK kirjoitti:
Hotellit täysiä? Onko totta? Katselin vähän tuota maalis-toukokuun aikaa trivagon sivuilla, ja kyllä sieltä näytti tilaa löytyvän. Olisihan se jo kumma jos ei yhdelle hengelle hotellihuonetta esim. Gran Canarialta löytyisi.
Voi olla etta tuo pätee Suomessa, mutta kun meikäläinen asustelee ulkomualimassa niin noita lentolippuja saa täällä vähän eri hintaan kuin kotosuomessa. Lisäksi saattaa olla sen verran frequent flyer maileja jo siinä vaiheessa (riippuu kuinka myöhään saan vapaata aikaiseksi) että tippuu lennot aika ilmaiseksi. :) Kuitenkin voi olla että olen väärässä tietty, kun kanarialla en ole kuunaan ollut, mutta siksipä tänne onkin hyvä kirjoitella! Kiitos kuitenkin varoituksesta!
Mutta onko kokemusta tuon sivuston kautta varaamisesta? Se nyt lähinnä kiinnostaa, kun on jotain muita tullut käytettyä, mutta tämä vaikuttaa halvemmalta (ja sehän on pirun epäilyttävää jos mikä) ;)
t.
Pekkamiksi et heti voinut kertoa alussa että et ole edes Suomesta vaan jsotain muualta ilmesiesti euroopasta matkustamassa? Aika iso ero lentäääkä Suomesta. englannista vai espanjasta....mutta silti tuo ei juurikaan halvemmaski tule sillä et ilmeisesti tiedä ettei Kanarialla ole 1 hengen huoneita vaan pitää ottaa 2 hengen tai jakaa se jonkun ventovieraan kanssa. Ja kun valmismatkat jopa 400 euroa lentoineen niin en kyllä usko että edes kaljarahoja saa mokomalla rautalangalla säästettyä. Kävin viime vuona helmikuussa vaimon kanssa äkkilähdöllä Teneriffalla ja viikon matka maksoi 990 euroa lentoineen.
Mutta aina voi kokeilla mutta harvoin oikeasti onnistaa kuitenkaan ja hirveän vaivan vuoksi muutama kymmenen euron takia. tuo säästö menee jo pelkästään taksiin kun näillä sinun matkoilla ei ole kuljetusta kentältä hotelliin ja hotelli voi tunnin päässä. Meillä sekin kuului ja vielä maittava aamupala. - PekkisK
ei kannata kirjoitti:
miksi et heti voinut kertoa alussa että et ole edes Suomesta vaan jsotain muualta ilmesiesti euroopasta matkustamassa? Aika iso ero lentäääkä Suomesta. englannista vai espanjasta....mutta silti tuo ei juurikaan halvemmaski tule sillä et ilmeisesti tiedä ettei Kanarialla ole 1 hengen huoneita vaan pitää ottaa 2 hengen tai jakaa se jonkun ventovieraan kanssa. Ja kun valmismatkat jopa 400 euroa lentoineen niin en kyllä usko että edes kaljarahoja saa mokomalla rautalangalla säästettyä. Kävin viime vuona helmikuussa vaimon kanssa äkkilähdöllä Teneriffalla ja viikon matka maksoi 990 euroa lentoineen.
Mutta aina voi kokeilla mutta harvoin oikeasti onnistaa kuitenkaan ja hirveän vaivan vuoksi muutama kymmenen euron takia. tuo säästö menee jo pelkästään taksiin kun näillä sinun matkoilla ei ole kuljetusta kentältä hotelliin ja hotelli voi tunnin päässä. Meillä sekin kuului ja vielä maittava aamupala.Juu, no pahoittelen.. en vaan ajatellut sen olevan hirveän merkityksellistä itse kysymyksen kannalta. Eli hotellin varaaminen oli tässä se pääasia. :) Mulle on isompi asia se että pääsee silloin kun lomailuun sattuu olemaan aikaa, eli äkkilähtöihin ei samalla lailla voi luottaa.
Katselin vähän lisää tuota sivua.. ja kyllä sieltä kanarialta näyttäisi hotellihuoneita myös yhdelle hengelle löytyvän. Sattumankaupalla otin hotellin http://www.trivago.fi/costa-teguise-31888/hotelli/beatriz-costa-teguise-15779 (lanzarotella) ja viikko olisi ilmeisesti 407 euroa ilman lentoja, neljän tähden hotellissa aamupalan kanssa. Ei paha, ja mä en kunnolla etsinyt... mutta silti mietityttää tuo luotettavuus. :(
Pekka - alkaa jo huvittaa
PekkisK kirjoitti:
Juu, no pahoittelen.. en vaan ajatellut sen olevan hirveän merkityksellistä itse kysymyksen kannalta. Eli hotellin varaaminen oli tässä se pääasia. :) Mulle on isompi asia se että pääsee silloin kun lomailuun sattuu olemaan aikaa, eli äkkilähtöihin ei samalla lailla voi luottaa.
Katselin vähän lisää tuota sivua.. ja kyllä sieltä kanarialta näyttäisi hotellihuoneita myös yhdelle hengelle löytyvän. Sattumankaupalla otin hotellin http://www.trivago.fi/costa-teguise-31888/hotelli/beatriz-costa-teguise-15779 (lanzarotella) ja viikko olisi ilmeisesti 407 euroa ilman lentoja, neljän tähden hotellissa aamupalan kanssa. Ei paha, ja mä en kunnolla etsinyt... mutta silti mietityttää tuo luotettavuus. :(
Pekkasuuri ero asuuko Suomessa vai euroopassa kun matkakohde on Kanaria. Meiltä lento kestää yli 6 tuntia eikä ole kuin nämä vakiot finnair, Tuifly jne. Mutta euroopassa on halpayhtiöt esim. easyjet, ryanair jne. Kyllä jos Suomen keskustelu osiossa kysellään niin 99,9 sitä arvelee että kyse on lento Suomesta. Tuo sinun esimerkki on lentoinen melkein tonni...viikosta ja 4 tähteä Kanarialla on mantereella 2 ...se siitä tasosta. 407 euroa viikosta on hirveä hinta....lähden 3.12. Thaimaahan ja meillä 75m2 kolmio 3 viikkoa hintaan 660 euroa. Mahtuu 6 henkeä eli hinta on reilu satanen per...ja sinä maksat yksin 407 euroa...mietinyt ennenkuin kerrot mikä on? Ja Kanarialla on riski että tarvitsee villapaitaa...villasukat on pakko olla jos meinaa yöt nukkua.
- PekkisK
alkaa jo huvittaa kirjoitti:
suuri ero asuuko Suomessa vai euroopassa kun matkakohde on Kanaria. Meiltä lento kestää yli 6 tuntia eikä ole kuin nämä vakiot finnair, Tuifly jne. Mutta euroopassa on halpayhtiöt esim. easyjet, ryanair jne. Kyllä jos Suomen keskustelu osiossa kysellään niin 99,9 sitä arvelee että kyse on lento Suomesta. Tuo sinun esimerkki on lentoinen melkein tonni...viikosta ja 4 tähteä Kanarialla on mantereella 2 ...se siitä tasosta. 407 euroa viikosta on hirveä hinta....lähden 3.12. Thaimaahan ja meillä 75m2 kolmio 3 viikkoa hintaan 660 euroa. Mahtuu 6 henkeä eli hinta on reilu satanen per...ja sinä maksat yksin 407 euroa...mietinyt ennenkuin kerrot mikä on? Ja Kanarialla on riski että tarvitsee villapaitaa...villasukat on pakko olla jos meinaa yöt nukkua.
Joo-o, hyvä jos huvittaa, mutta kun en kysellyt lennosta... ja eikös tämä ole Espanjan-osio? :) Thaimaaseen en lähde koska aikaa on vaan about viikko, ja Kanaria on yksi niistä paikoista jossa ei ole tullut käytyä. Hyvä kun osaat kertoa tietoa Kanariasta, niin pistän ehkä kohteen vielä harkintaan, mutta kuiteskin, onkos teikäläisellä kokemusta tuosta hotellisivustosta? Meinaan, mä olen matkalla yksin (1hh on suhteessa kalliimpi kuin 2hh kahdelle, tiedän), viikoksi, en lähde äkkilähdöllä ja haluan myös asua hotellissa enkä vuokratussa kämpässä. :)
t.
Pekka - joutavaa
PekkisK kirjoitti:
Joo-o, hyvä jos huvittaa, mutta kun en kysellyt lennosta... ja eikös tämä ole Espanjan-osio? :) Thaimaaseen en lähde koska aikaa on vaan about viikko, ja Kanaria on yksi niistä paikoista jossa ei ole tullut käytyä. Hyvä kun osaat kertoa tietoa Kanariasta, niin pistän ehkä kohteen vielä harkintaan, mutta kuiteskin, onkos teikäläisellä kokemusta tuosta hotellisivustosta? Meinaan, mä olen matkalla yksin (1hh on suhteessa kalliimpi kuin 2hh kahdelle, tiedän), viikoksi, en lähde äkkilähdöllä ja haluan myös asua hotellissa enkä vuokratussa kämpässä. :)
t.
Pekkaettä monella suomalaisella on tuosta kokemusta sillä suurin osa menee Kanarialle valmismatkalla kuten alussa kerroin. Suomesta ei juuri muuten voi sinne mennä..kuten senkin kerroin. Mutt aeikö se ole kaikista järkevintä että sieltä mistä matkustat ostat valmismatkan..siis lennot,hotellin jne...mitä järkeä on tuossa ja vieä varsinkin kun epäilyttää...Jotenkin tuntuu että et ole edes menossa sillä aivan ajan hukkaa miettiä ja kysellä sellaisia mitäkä ovat suuremmalle osalle päivänselviä...valmismatka ja minne ja piste.Sekin on outoa ettet sitten kuitenkaan kerro mistä maasta olet menossa sillä sekin muuttaa monta asiaa?
- PekkisK
joutavaa kirjoitti:
että monella suomalaisella on tuosta kokemusta sillä suurin osa menee Kanarialle valmismatkalla kuten alussa kerroin. Suomesta ei juuri muuten voi sinne mennä..kuten senkin kerroin. Mutt aeikö se ole kaikista järkevintä että sieltä mistä matkustat ostat valmismatkan..siis lennot,hotellin jne...mitä järkeä on tuossa ja vieä varsinkin kun epäilyttää...Jotenkin tuntuu että et ole edes menossa sillä aivan ajan hukkaa miettiä ja kysellä sellaisia mitäkä ovat suuremmalle osalle päivänselviä...valmismatka ja minne ja piste.Sekin on outoa ettet sitten kuitenkaan kerro mistä maasta olet menossa sillä sekin muuttaa monta asiaa?
Lontoosta olen lomille lähdössä. Mutta mä en myöskään oikeen ymmärrä että mitä järkeä on vängätä väkisin tästä asiasta. Mä kysyin mielestäni yksinkertaisen kysymyksen, joka liittyy mun omiin matkailupreferensseihin, enkä aikonut ruvetä väittelemään siitä mitä mun tarvitsee tehdä ja teenkö jutut "oikein". Se että suurin osa suomalaisista menee valmismatkalla Kanarialle ei tietenkään tarkoita sitä ettei kukaan osaisi sanoa tuosta sivusta mitään, tai esim. vilkaista sitä ja sanoa jotain hinnoista, hotellitarjonnasta ym. Kanarialla, josta tältä palstalta luulisi löytyvän tietoa.
Mutta joo, mä en tullut tänne väittelemään, joten jos mun kysymys oli jotenki väärä niin pirusti anteeks vaan. :/
Pekka PekkisK kirjoitti:
Lontoosta olen lomille lähdössä. Mutta mä en myöskään oikeen ymmärrä että mitä järkeä on vängätä väkisin tästä asiasta. Mä kysyin mielestäni yksinkertaisen kysymyksen, joka liittyy mun omiin matkailupreferensseihin, enkä aikonut ruvetä väittelemään siitä mitä mun tarvitsee tehdä ja teenkö jutut "oikein". Se että suurin osa suomalaisista menee valmismatkalla Kanarialle ei tietenkään tarkoita sitä ettei kukaan osaisi sanoa tuosta sivusta mitään, tai esim. vilkaista sitä ja sanoa jotain hinnoista, hotellitarjonnasta ym. Kanarialla, josta tältä palstalta luulisi löytyvän tietoa.
Mutta joo, mä en tullut tänne väittelemään, joten jos mun kysymys oli jotenki väärä niin pirusti anteeks vaan. :/
PekkaEtpä ole saanut vastausta kysymykseesi... etkä saa kyllä minultakaan. :)
Tuo mainitsemasi sivusto on minulle vieras. Varasin keväällä 2009 hotellihuoneen Pariisista sivuston www.booking.com kautta ja kaikki meni niin kuin pitikin.- Perdone
väärää tietoa. Tulee muutama viikko halvemmaksi itse varattuna lennot esim. Lontoon kautta lennettynä ja hotelli valikoimasta vaan napsii(canarias.com 0n paras). On vuokrattavana myös pelkällä varausmaksulla varattuna kokonaisia taloja niin pitkäksi aikaa kuin haluaa muilta foorumeilta. Vuokra maksetaan sitten erillistä kuittia vastaan perillä. Sama menetelmä lähes kaikkialla maailmassa toimii. Saatavana kaikenmaalaisilta asunnon omistajilta, suomalaiset mukaan lukien. Reppumatkailu toimii vaikka New Yorkissa!
- Perdone
Perdone kirjoitti:
väärää tietoa. Tulee muutama viikko halvemmaksi itse varattuna lennot esim. Lontoon kautta lennettynä ja hotelli valikoimasta vaan napsii(canarias.com 0n paras). On vuokrattavana myös pelkällä varausmaksulla varattuna kokonaisia taloja niin pitkäksi aikaa kuin haluaa muilta foorumeilta. Vuokra maksetaan sitten erillistä kuittia vastaan perillä. Sama menetelmä lähes kaikkialla maailmassa toimii. Saatavana kaikenmaalaisilta asunnon omistajilta, suomalaiset mukaan lukien. Reppumatkailu toimii vaikka New Yorkissa!
että Suomestakin pääsee halvalla käyttäen Ryanairia ja Easyjettiä. Lisäksi toisinaan on parilla muulla lentofirmalla tosi halpoja tarjouksia. Esimerkiksi pitänee mainita, että viime talvena olimme Lontoon kautta lentäen kolme viikkoa hotellissa yhteensä hintaan 526€ henkilö.
- Perdone
alkaa jo huvittaa kirjoitti:
suuri ero asuuko Suomessa vai euroopassa kun matkakohde on Kanaria. Meiltä lento kestää yli 6 tuntia eikä ole kuin nämä vakiot finnair, Tuifly jne. Mutta euroopassa on halpayhtiöt esim. easyjet, ryanair jne. Kyllä jos Suomen keskustelu osiossa kysellään niin 99,9 sitä arvelee että kyse on lento Suomesta. Tuo sinun esimerkki on lentoinen melkein tonni...viikosta ja 4 tähteä Kanarialla on mantereella 2 ...se siitä tasosta. 407 euroa viikosta on hirveä hinta....lähden 3.12. Thaimaahan ja meillä 75m2 kolmio 3 viikkoa hintaan 660 euroa. Mahtuu 6 henkeä eli hinta on reilu satanen per...ja sinä maksat yksin 407 euroa...mietinyt ennenkuin kerrot mikä on? Ja Kanarialla on riski että tarvitsee villapaitaa...villasukat on pakko olla jos meinaa yöt nukkua.
Mitäs Thaimaassa maksaa yhden hengen huone ja samoin tarpein kuin kanarialla? Ei taida mennä ihan kuten sanoit?
- näin tehnyt
PekkisK kirjoitti:
PekkaVaraa suoraan hotellista, hinnasta voi neuvotella. Inglesissä ainakin on paljon tarjontaa, vapaita huoneita kyllä löytyy.
- älkää uskoko
Perdone kirjoitti:
tule halvemmaksi lentää Suomesta Lontoon kautta kun ottaa ns. valmismatka majoituksen kanssa. Pelkät lennot saa 400 eurolla eli voitko kertoa paljonko se Lontoon kautta oli ja paljonko lasket vaivalle euroja lentää noin mutkan kautta`? Matka-aikakin kasvaa jo liki 10 tunniksi ja laukkujen siirto jne jne...miksi puhutte palturia ja joku voi vielä jopa uskoa näitä hevosmiesten juttuja.
- Perdone
älkää uskoko kirjoitti:
tule halvemmaksi lentää Suomesta Lontoon kautta kun ottaa ns. valmismatka majoituksen kanssa. Pelkät lennot saa 400 eurolla eli voitko kertoa paljonko se Lontoon kautta oli ja paljonko lasket vaivalle euroja lentää noin mutkan kautta`? Matka-aikakin kasvaa jo liki 10 tunniksi ja laukkujen siirto jne jne...miksi puhutte palturia ja joku voi vielä jopa uskoa näitä hevosmiesten juttuja.
Johan ilmoitin tuossa ylempänä paljonko maksoi koko kolme viikkoa lentoineen Lontoon busseineen per nenä!Ja sillä mukavuudella, että sai lähteä Tampereelta ilman parkkikuluja kaverin kyyditsemänä! Ei kuitenkaan ollut aamupalaa eikä muita aterioita, mutta aika edullisesti eri paikoissa syötiin, ja usein San Fernandossa. Nyt kokeilin, niin jos olisi ollut mahdollisuus varmuudella varata samoin kuvioin matka, niin oli vain 16 euroa kalliimpi, mutta hiukan vielä siirtyy toteutus! Ihme jankuttajia löytyy tähänkin asiaan. Hevosmiehiä ei pidä sotkea tähän lainkaan, koska ne ajat ovat kaukana takana päin. Vaivasta ei kannata puhua, kun siitä hyötyy koko elimistö kun välillä saa jaloitella ihan oikeasti! Ja vielä yksi pointti: jos sinä et halua Lontoossa poiketa, älä tee sitä, mutta joku voi tykätä poiketa pubissa, eikä pelkissä kenttäbaareissa tankata!
- vaan minua
Itse paketoiden ja ottaen pelkät AM:n lennot (suorat Helsingistä) säästää pitkän pennin, varsinkin
jos haluaa ei-aivan-perusluokan hotellin.
Perheen lomamatka FV:lle vko 8/2011 viiden hengen perheelle maksaa neljän tähden AI
hotellissa satasen tarkkuudella saman kuin AM:n kahden tähden/ei aterioita vaihtoehto.
Hinnassa on mukana vuokra-auto koko viikoksi kun ei ole hotellikuljetuksiakaan. - iloinen matkaaja
PekkisK kirjoitti:
PekkaJoo, tänne on välillä ihan mahdotonta kirjoitella, kun jotkut pössöt vänkää vaan eikä vastaa kysymykseen. Enpä vastaa kyllä minäkään, kun tuosta kyseisestä sivustosta ei ole kokemusta. Useiden omatoimilomien myötä olen alkanut pitää Booking.comia luotettavana palvelimena hotelleja etsiskellessä. Melko kalliilta vaikutti toi kertomasi hotelli, mutta onhan se toki 4 tähden. Itse varailin juuri Lanzalta tammikuulle hotellin, ja Costa Teguisessa oli 3 tähden Manzion Nazaret- huoneistohotelli 324 euroa, 12 yötä. Siihen ei sis. aamiaista, mutta käsittääkseni sen saisi lisämaksusta. Jos et vielä ehtinyt hotellia varata, niin käy edes vertailun vuoksi tuolla booking.comissa.
Saatiin muuten täältä Tampereelta Edinburghin kautta Lanzalle melkoisen edulliset lennot Ryanairilla, kun meille kelpaa noi halppislentoyhtiöt vallan mainiosti. Sulla on hyvä etu, kun sieltä Lontoosta pääsee kans EasyJetillä, Ryanairilla, jne.
Trivago näyttää olevan pelkkä linkkisivusto/hakukone ja varsinaiset välittäjätoimistot ovat omassa otoksessani Hotels.com, Booking.com ja onHotels.com. Näistä kahta ensimmäistä voin suositella kokemuksen perusteella. Hintaeroa hotels.comin ja Trivagon välittämien hintojen välillä ei näytä olevan.
- PdC
En tiedä auttaako tämä nyt mitään, mutta itse olen viime aikoina varannut hotelleja Roomgatorin kautta. On vähän samanlainen sivustu kuin tuo mainitsemasi trivago, mutta sieltä löytyy hotelleja ympäri maailmaa. Loppujen lopuksi varaus menee jonkun muun yhtiön kautta(ei siis suoraan roomagator/trivago). Olen varannut hotellit Barcelonasta, Budapestistä ja Chicagosta tällä menetelmällä. Katson ensin hinnat Roomgatorista, sen jälkeen hotellin omilta sivuilta ja valitsen sitten halvimman. Välitysfirmat ovat olleet minulle täysin tuntemattomia(esim. gtahotels, travelocity ja joku muu). Aina on kuitenkin varaus ollut kuten pitikin eikä mitään ongelmia ole ollut missään vaiheessa. Tuota mainitsemaasi Trivago sivustoa en siis ole käyttänyt, ehkä kokeilen sitä jossain vaiheessa.
- jkust
Itse asiassa trivago.fi kokoaa kaikkien (yli sadan..) hotellisivuston hintatiedot yhteen paikkaan niin, että käyttäjän ei tarvitse erikseen käydä jokaisella sivulla (esim. booking.com, Hotels.com jne.) tarkistamssa hintaa samalle hotellille. Trivagossa käyttäjä näkee kaikki hinnat yhdellä silmäyksellä. Tarjolla on myös tiedot hotellien varusteluista, arvosteluita, kuvia jne jne.
Koska trivagossa on yli sata hotellisivua, käyttäjä näkee helposti, mikä sivusto tarjoaa halvimman hinnan halutulle hotellille. Oli se sitten Booking.com tai Hotels.com.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työsuhdepyörän veroetu poistuu
Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan2246979Pakko tulla tänne
jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää421259Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."
Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka271052- 75891
Katseestasi näin
Silmissäsi syttyi hiljainen tuli, Se ei polttanut, vaan muistutti, että olin ennenkin elänyt sinun rinnallasi, jossain a61847Hävettää muuttaa Haapavedelle.
Joudun töiden vuoksi muuttamaan Haapavedelle, kun työpaikkani siirtyi sinne. Nyt olen joutunut pakkaamaan kamoja toisaal48845Työhuonevähennys poistuu etätyöntekijöiltä
Hyvä. Vituttaa muutenkin etätyöntekijät. Ei se tietokoneen naputtelu mitään työtä ole.93804Toinen kuva mikä susta on jäänyt on
tietynlainen saamattomuus ja laiskuus. Sellaineen narsistinen laiskanpuoleisuus. Palvelkaa ja tehkää.38791Tietenkin täällä
Kunnan kyseenalainen maine kasvaa taas , joku huijannut monen vuoden ajan peltotukia vilpillisin keinoin.14756- 43733