Liedossa koirapuistoa?

pakemppainen

Olen juuri muuttanut Lietoon ja haluisin tietää onkohan täällä koirapuistoa tai jotain metsää tms.. jossa koira voisi olla vapaana? :)

4

467

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • napakoru84

Moikka!

Itse en ole löytänyt Liedosta koirapuistoa, mutta mahdatko sinä jo olla löytänyt paikan jossa voisi vapaana pitää?

• TALON VAHTI

MINULLA SAMA ONGELMA ,ASUN LIEDOSSA JA YRITIN MYÖS KATSELLA PAIKKAA MISSÄ VOIS ULKOLUTTAA KOIRAA VAPAASTI,KUN SE ON SAKSANPAIMEN KOIRA NIIN TARVS P0ÄÄSTÄ KUNNON LENKIN,SEMMONEN OLIS HYVÄ MISSÄ OLIS ISOAIIITAUS ETTÄ SAIS VAPAASTI JUOSTA,JOS SAATTE TIETOO TOIVOTTAVASTI LAITATTE TÄNNE TIETOO,

• metsässä nauttiva

Ei Liedossa ole koirapuistoa (enää). Ensin se oli monta vuotta sitten kaksiosaisena agility-varusteineen melkein terveyskeskusta vastapäätä ja myöhemmin tarha siirrettiin lasten liikennepuiston viereen yksiosaisena ja ilman mitään välineitä. Kävin koirani kanssa muutaman kerran niissä, eikä ne koskaan olleet kovin siistissä kunnossa, eikä tasasella ja tyhjällä maalla oleva pieni aitaus kovinkaan paljon houkuttele.
      Mieluummin lenkkeilen metsissä. Ei ole mitään aidattuja metsiä, mutta suhteellisen läheltä löytyy paikkoja, joissa ei yleensä edes ketään tule vastaan. En ymmärrä missä muut oikein lenkkeilevät? Itselläni on rotikka ja lenkit saattavat venyä tunnista kolmeen tuntiin. Joskus menen kävellen metsään ja joskus autolla suoraan metsän laitaan. Eksynytkin olen pari kertaa, on meinaan sen verran isoja jotkut metsät, mutta aina olen pois löytänyt:)

• Lietolainen myös

Varissuon koirapuisto on lähimpänä, aivan jäähallin vieressä. Sinne kannattaa joskus hurauttaa jos haluaa painikaveria koiralla!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin

Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_
      Ateismi
      24
      2524
    2. Kerro kaivattusi

Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.
      Ikävä
      58
      1883
    3. Saako kantaa asetta

Voiko olla koskaan kotelossa lonkalla ase.. Siis ei mikään luvaton ase. Johon on luvat. Esim luottamustoimessa, tai kaup
      Ähtäri
      18
      1494
    4. Mitä laitatte karjalanpiirakan päälle?

Voita tietenkin, mutta mitä muuta? Itse yleensä juustoa, jotain leikkelemakkaraa ja tuorekurkkua
      Tuusniemi
      15
      1152
    5. Vakkuri puhuu että Suomi joutuu sotaan.

Hänen mukaansa asiantuntijat ovat yhtä mieltä että Suomi joutuu sotaan Venäjän kanssa. En tiedä kuinka lähellä se on, mu
      Maailman menoa
      302
      1133
    6. Toinen toista

Hyvää sunnuntai huomenta susi rinssiltä 🤴🏼☕❄️⚜️❤️
      Ikävä
      259
      1012
    7. Rakastan sua

Tiedäthän sen ❤️😢
      Ikävä
      63
      975
    8. Mikään ei ole ikuista

Hyvää huomenta. ☕ Susi ulvoo yksin ja tyhjyys kutsuu luokseen.⚜️❄️❤️🥱
      Ikävä
      146
      913
    9. Onko sulla mua enää yhtään ikävä

Etkö halua enää yrittääkään?
      Ikävä
      51
      872
    10. Mies mitä ajattelet naisista?

Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.
      Ikävä
      113
      837
    Aihe