Liedossa koirapuistoa?

Olen juuri muuttanut Lietoon ja haluisin tietää onkohan täällä koirapuistoa tai jotain metsää tms.. jossa koira voisi olla vapaana? :)
4560
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 4

Vanhimmat

Moikka!

Itse en ole löytänyt Liedosta koirapuistoa, mutta mahdatko sinä jo olla löytänyt paikan jossa voisi vapaana pitää?

Äänestä

MINULLA SAMA ONGELMA ,ASUN LIEDOSSA JA YRITIN MYÖS KATSELLA PAIKKAA MISSÄ VOIS ULKOLUTTAA KOIRAA VAPAASTI,KUN SE ON SAKSANPAIMEN KOIRA NIIN TARVS P0ÄÄSTÄ KUNNON LENKIN,SEMMONEN OLIS HYVÄ MISSÄ OLIS ISOAIIITAUS ETTÄ SAIS VAPAASTI JUOSTA,JOS SAATTE TIETOO TOIVOTTAVASTI LAITATTE TÄNNE TIETOO,

Äänestä

Ei Liedossa ole koirapuistoa (enää). Ensin se oli monta vuotta sitten kaksiosaisena agility-varusteineen melkein terveyskeskusta vastapäätä ja myöhemmin tarha siirrettiin lasten liikennepuiston viereen yksiosaisena ja ilman mitään välineitä. Kävin koirani kanssa muutaman kerran niissä, eikä ne koskaan olleet kovin siistissä kunnossa, eikä tasasella ja tyhjällä maalla oleva pieni aitaus kovinkaan paljon houkuttele.
Mieluummin lenkkeilen metsissä. Ei ole mitään aidattuja metsiä, mutta suhteellisen läheltä löytyy paikkoja, joissa ei yleensä edes ketään tule vastaan. En ymmärrä missä muut oikein lenkkeilevät? Itselläni on rotikka ja lenkit saattavat venyä tunnista kolmeen tuntiin. Joskus menen kävellen metsään ja joskus autolla suoraan metsän laitaan. Eksynytkin olen pari kertaa, on meinaan sen verran isoja jotkut metsät, mutta aina olen pois löytänyt:)

Äänestä

Varissuon koirapuisto on lähimpänä, aivan jäähallin vieressä. Sinne kannattaa joskus hurauttaa jos haluaa painikaveria koiralla!

Äänestä

Kommentoi aloitusta

pakemppainen kirjoitti:

Olen juuri muuttanut Lietoon ja haluisin tietää onkohan täällä koirapuistoa tai jotain metsää tms.. jossa koira voisi olla vapaana? :)

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu