Perheessämme on vähän yli kolmivuotias perusterve tipsunarttu. Ollut meillä kakarasta saakka ja aina saanut paljon huomiota aikaa ainoana koirana. Liikuttu siis paljon, tällä hetkellä kahdesti viikossa on agilitytreenit ja kerran viikossa tokoillaan. Päivittäin lenkkiä vähintään 1,5h, usein juosten tai pyöräillen, mutta myös rauhallisia kävelyitä lastenvaunujen vierellä. Vapaana saa juosta turvallisella alueella viikottain ja leikkiä myös tuttujen koirien kanssa vapaana. On aina ollut iloinen, pirteä ja aktiivinen, jaksanut vielä omassa pihassa noutaa palloa ja leikkiä omiaan. Liikunnan määrää siis pidetty sopivana, kunnes viime aikoina (muutama viikko) koiran kunto on yhtäkkiä romahtanut.. Kotona vain makaa sohvalla tai sen alla surkeana, pihassa ei viihdy montaa minuuttia pidempään kököttämässä, ko jo haluu sisälle ja lenkeillä laahustaa perässä. Nyt iltalenkillä jäi paikalleen makaamaan eikä halunnut kävellä kuin hetken. On jouduttu jättää treenikertoja jo monta väliin, mutta koira ei sen pirteämpi. Käytiin viikko sitten eläinlääkärissä, mutta koirasta ei löytynyt vikaa. Huomenna on uusi käynti. Onko kellään kokemusta, että koira olisi masentunut? Miten tällaisessa tilanteessa toimittu? Mikään ei ole muuttunut, arkemme on tismalleen samanlaista kuin aina ennenkin..
Masentunut koira?
tipsutyttö
3
445
Vastaukset
- bvtrgvrtffrt
Kipuja??? Tarkistuta ehottomasti ell:llä, tuollainen käytös viittaa suuresti koviin kipuihin koirallasi.
- c
Juoksut vois olla kans yks tekijä. Jotkut koirat saattaa olla apaattisia juoksujen aikaan :) Toivottavasti löydätte syyn koiran käytökselle ja että kaikki olisi ok :)
- boomeranb
Otettiinko koirasta verikokeita ym? Kilpisrauhasen vajaatoiminta tuli mulla mieleen. Ja toki kivut voivat aiheuttaa em. käytöstä..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa822772Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei2922437Putin ei suostu tulitaukoon nyt kun Kurskin taistelut ovat kesken
ja venäjä on viimein päässyt niskan päälle, suuren ylivoiman turvin. Ukraina ilmeisesti suorittaakin taktista vetäytymi1761359Voi kulta rakas
Kyllä minäkin olen sinuun rakastunut. Oisit avautunut tunteistasi aiemmin niin ei tarvitsisi kiertoteitä kuulla tästä. �621102Miksi haluat satuttaa
Sillä tiedolla ettet välittäisi minusta vaikka se ei ole totta. Silti tiedän että rakastat minua edelleen. Niinkuin sano28971- 70918
- 115896
- 72884
- 76880
- 65847