höyrypesurit, kokemuksia?

ponnaripää

Olen aikeissa hankkia höyrypesurin eli laitteen jolla saisi kodin pinnat puhtaiksi, kaakelit, saumat, sohvat, matot, kalkkisaostumat ym ym. Voisitteko kertoa kokemuksia ja vinkkejä hyvästä pesurista? Teen pääasiassa kotisiivouksia ja siihen olisin hankkimassa laitetta.

Jos vielä hinnan saisin ja mistä hankitte sen?

Kiitokset etukäteen asiallisista viesteistä!

9

3367

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ....

onko kellään tietoa onko Kärcherin höyrypesurit ns.kotikoneet yrityskäyttöön soveltuvia?

• Hauskaaon...

Okei on, joskus urakkakone, ja vesisäiliö ei liika iso, mutta toimiva... Sillä peset laatta-, ja muovilattioita. Sillä desinfioit keittiön pintoja... Sillä irrotat sotkun kaakelisaumoista, putsaat käsin koskematta viemäreitä, hanoja...Vessanpyttyjä(ns. erityissiivouksissa kätsin!)Jääkaapit, leikkuulaudat... mihin tahansa rankkaa pesua keestäviin pintoihin, myös seiniin joissa ennen maalausta-pesu.
        Varottava kuumana, lattiaputkien kans, niissä reikiä, kiehuva höyry- Osattava käyttäää.

Itse tarten tietoa, mikä on SE hoitojuttu parketille, mikä muka levitetään lastalla, ja ei ole liukas...

Epäilen, että kyseessä on lakka, mutta asiakas kysyi silloin vikapaikasta...

• laitoshuoltaja

Kyllä sinä höyrypesurilla saat puhtaaksi kaakelit ym. pinnat. Mattoja, sohvia ym. tekstiilipintoja pestään painehuuhtelukoneella, nehän eivät kestä niin kuumaa höyryä kuin mitä höyrypesuri tuottaa vahingoittumatta..Kalkkisaostumiin on paljonkin myynnissä happamia tai erittäin happamia pesuaineita. Niiden käytön jälkeen allas, suihkutila tms. täytyy muistaa neutraloida neutraalilla pesuaineella, ettei pinta vaurioidu.
      Vierailepa siivousliikkeessä, joka myy tuotteita ja tarvikkeita sekä kuluttajille, että ammattikäyttöön.

• pienellä vaivalla

Kannattaako höyrypesimellä mennä pesemään toisten koteja. Kyllä sulla kova työ on ja aikaa menee kovasti, jos alat esim. kodin lattioita pesemään jollakin koneella. Sinähän joudut siirtelemään huonekalujakin, että mahdut siivoamaan kaikkiin koloihin. Minun koti ainakin siivotaan tavallisilla siivousvälineillä, joten älä tule mulle ainakaan pesemään pintojani tuommoisella kapistuksella.

• Ammattilainen

Tv- mainostettavat höyrypesimet mitään tekemättömiä leluja.Kaikki höyrypesimet jotka eivät ime likaa koneeseen pilipali vehkeitä.Niitä tilaillessa ei saa muuta kuin hukkaan mennyttä aikaa kun niitä palauttelet.Mainos lupaa mutta käytäntö on toisin.

• yks kaks..

Totanoin, kumpi lie helpompaa... Kulettaa johkin pieneen tyhjään kämppään peruspesukonetta, vai putsata höyryllä ja mikroliinoilla- Toiseen tarvitaan, auto. ja kaksi konetta kantamaan, ja tekemään.
      Toisessa ensin lattiaan aineliemi vaikuttamaan, ja sitten vain Kärheriä ja mikroliinoja kehhiin...
      Eihä kaikki putsarit toimi... Mut kärcher kyl pellaa, ei se tietenkään painehuuhtelukone ole. Koville, rankan pesun kestäville ihan hyvä... Joissain kohteissa likaa ei saa irti ilman höyryä. Ja siivous kun on halvempi, kuin remontti.
      Ja esim. jääkaapit, sikarasvaiset hellapinnat... Käyttö onkin lähinnä sen lian nosto pois pinnasta, ja desinfiointi, esim viemärit, tiskialtaat, ym..

• Huono10

TV mainostettu tvins-höyrypesin lelu mitään tekemätön härveli jota mainostetaan jokapäivä Humpuukivehje ei puhdista mitään mitä mainoksessa luvataan.Jos tilaat varaudu lähettämään heti takaisin.

• Ammattilainen1

Tv :ssä mainostettu höyrypesuri ei tee yhtäkän toimintoa minkä mainos lupaa .Ihmettelen että sitä myydään vuodesta toiseen .Olisikohan niin että osa ostajista ei viitsi palauttaa ostamaansa lelua.Mutta kokeiltuani kyseistä konetta täysin lelu.

• Anonyymi

Löysin ullakolta avaamattomasta Tehtaan paketista höyrypuhdistimen. Merkki oli Steam Gun ja komeat oli kuvat laatikossa. Viritin sen käyttöön ja jäin odottamaan että keltainen merkkivalo vaihtuisi vihreäksi jolloin voisin alkaa ohjeen mukaan höyrytellä. Kului tunti ja toinenkin, valo pysyi keltaisena mutta ei vaihtunut vihreäksi. Laite kyllä kuumeni ulkopinnaltaan mutta höyryä ei tullut kun painoin liipasinta. Laitteen sisäpuolelta löytyi leima josta ilmeni Italy sana vaikka siinä ei lukenut että ”made in”.

Onko jollain kokemusta ja muistikuvia Steam Gunista eli onko se Susi vai teinkö ehkä itse jotain väärin aloituk essa ?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      119
      1672
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1488
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      36
      921
    4. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      859
    5. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      38
      821
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      796
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      43
      748
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      730
    9. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      728
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      710
    Aihe