Siis voi...

töihin tym

elämä! Oon niiin tympääntynyt työhöni. Kaikki mättää: työkaverit, ilmapiiri, pomo (huh huh)!
Ainut mihin oon tyytyväinen on palkka, mutta miten pitkään jaksaa pelkällä rahan voimalla olla paskaduunissa?
Siis oon niin turhautunut tilanteeseen, mutta työpaikkoja ei juuri ole paikkakunnallani. No on jotain puhelinmyyntiä mutta ei todellakaan ole järkevää vaihtaa sellaiseenkaan. Kun kuitenkin asuntolaina on maksettava. Raskautta olemme yrittäneet, joten äippälomalla pääsis eroon tästä ###sta. Siis emme todellakaan sen takia yritä lasta, jotta pääsisin pois vaan oikeasti ja aidosti haluaisimme perheenlisäystä.
Mutta työpäivät vie niiin paljon energiaa, että kotona olen todella väsynyt. Kuitenkin sen 8 tuntia JOUTUU olemaan ja "näyttelemään" että viihdyn töissäni ja kaikki on hyvin =) Tekis mieli joku päivä haistattaa paskat pomolle ja lähteä pois....arrghh!!!
Ihanteeni olisi päästä töihin, missä tykkää olla mukavien työkavereiden kanssa ja kuus tuntiset työpäivät jotta kerkeäis nauttia muustakin elämässään kuin työn tekemisestä! Olisin valmis luopumaan rahallisesti jonkin verrankin, että sais vapaa-aikaa enemmän. No, saa aina haaveilla...
Joops, mut semmosta minulla, onko vastaavia tilanteita muilla?

2

411

Vastaukset 2

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tylsää on ....

No mä olen tradenomi ja paljon koulutusta ja työkokemusta. Mutta töihin en pääse millään. Että mä lohdutan itseäni sillä että hyvä on kun ei tarvi olla paska duunissa. Koita sä sit kestää ja ajatella että kaikkilla ei vaan ole työtä vaikka jotain työtä haluaisikin. Koita kestää ;)

• KyllästynytSuomeen

en kans päässy mihinkään töihin! Opiskelin hoitoalaa ja nyt on töitä! Olin ekoja jotka valmistui tradenomina ja silloin jo puhuttiin eläköitymisestä ja työntekijäpulasta joka tulee. No sitä ei todellakaan tule, kun toimistotyöt laitetaan itsekussakin organisaatiossa muiden työntekijöiden tehtäväksi.
        Siellä esim. lääkärit miettii mihin mikäkin tilastoidaan...ja nimismiespiirissä poliisit itse hoitavat toimistotyöt, ja mikä muukin instanssi niin on joku viisas ajatellut, että säästetään, kun kaikki tekevät itse toimistotyöntekijän tehtävät. Eivätkö voisi tehdä siistijöidenkin tehtävät? Taas säästyisi jonkin palkka. Mitä siitä, että ne jotka tekevät nostavat parempaa palkkaa koko ajalta.
        Eläköön! Eläköön! Eläköön! Hieno keksintö.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. kenen näköinen

kaivattusi on ?
      Ikävä
      53
      897
    2. Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?

Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan
      Maailman menoa
      64
      647
    3. Mitä haluaisit kysyä tänään

Kaivatultasi? Anna jokin tunniste itsestäni tai hänestä.
      Ikävä
      55
      640
    4. Iäkäs Jämsäläinen mies kuoli poliisiautoon matkalla Jyväskylän putkaan

Iäkäs vanhus humalassa niin huonossa kunnossa, ettei pystynyt huolehtimaan itsestään niin ainoa apu sillä hetkellä oli
      Jämsä
      43
      572
    5. Olen luovuttanut

Välimme menivät niin pahasti solmuun, ettei niitä voi enää korjata. On aika jatkaa elämässä eteenpäin. Toivon sulle kaik
      Ikävä
      31
      542
    6. En välitä sinusta yhtään

Olet pelkkä itsestään liikoja luuleva ämmä. Kierrän sinut kaukaa nyt ja aina. Olit mulle pelkkä lelu vaan.
      Ikävä
      32
      508
    7. Ernest Lawson täräytti erikoisen heiton TTK-lehdistötilaisuudessa: " Onko tässä tarkoituksena...?"

Ernest Lawson esitteli uudet TTK-tähtioppilaat ja opettajat torstaina 6.8. lehdistölle. Tulevalla kaudella on yksi hausk
      Kotimaiset julkkisjuorut
      5
      503
    8. Hyvä ihminen

Koetko olevasi hyvä ihminen ja kohteletko toisia arvostavasti?
      Ikävä
      75
      457
    9. Ei se nainen edes oo

mitenkään nätti 🤣🤣🤣🤣🤣
      Ikävä
      37
      426
    10. Nainen. Onko meissä

Sinusta jotain samaa? Näköä tai luonteenpiirteitä? Utelias
      Ikävä
      33