silvercrest

pussiton

Onko kenelläkään kokemuksia tosta Lidlin pussittomasta imurista. Pussiton kiehtoisi kun tota koirankarvaa tulee ihan mahdottomasti, ettei tarvis olla koko ajan vaihtamassa pussia.

9

13054

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • HöynÄ

      On kokemusta, ikävä kyllä. Älä juma...ta osta pussitonta, tai ainakaan tätä Lidl:n omaa.

      Vien omani huomenna palautukseen huudon kera. Imuteho alussa ihan hyvä, mutta tippuu kuin kissan häntä kun säiliö täyttyy. Ai miksikö. No, siksi,että kaikki pakkautuu pölysäiliön tuloaukkoon ja tämän paskan joudut sitten käsin kaivamaan ulos.

      Hinta vekottimelle 80 Eur ja käyttömukavuus sekä teho ihan paskaa luokkaa.

      Meillä on 10 vuotta vanha OBH Nordica, halvin malli tuolloin 60 Eur, ja imuteho silminnähden parempi kuin tällä pussittomalla "unelmalla". On teipattu ja paikattu ja muutenkin kärsinyt kaveri, mutta päihittää tuollaisen uuden romun mennen tullen!

      En enää koskaan sorru pussittomaan vaihtoehtoon, ellen voi ostaa kalleinta Dysonia.

    • Da-De

      Minulla ollut kai jo melkein 10 vuotta hyvä imuri Tarttisin kyllä kohta siihen suodattimia mutta en tiedä mistä saa

    • Da-De

      Minulla kai ollut jo 10 vuotta hyvä imuri Tarttisin kyllä siihen kohta suodattimia mutta en tiedä mistä saa

    • Anonyymi

      suodattimia saa 0103093582
      sielta soittamalla tulee postissa

    • Anonyymi

      SILVERCREST kehonkoostumusvaaka on vaikea käyttää. Todellisia käyttöohjeita ei ole sen koommin mukana, kuin netissä. On vain näennäisohjeet luetteloitu turvallisuustiedot. Erittäin hankala käyttää, eli mahdoton tavalliselle ihmiselle.

    • Anonyymi

      Mä oon 3 sc imuria palauttanu! Paska teho, ei pysty lataan ym. Älkää ostako! Nyt mulle tulee 3. Sc imuri! Jos se menee rikki ni saan ehkä rahat takasin

    • Anonyymi

      Siis tulee 3. Imuri

    • Anonyymi

      Ostin silvercrest varsi imuri. 79,90 hintaan, toimiva mutta joka käyttökerran jälkeen se pitää tyhjentää Lukekaa käyttöohjeet niin selviää miten se pitää puhdistaa eli 2 eri aukaisua molemmissa päissä siis 1 aukaisu ja näin se säiliö on tyhjennettävissä, ensin hepa suodatin pois ja sit nostaa sen sisuksen ulos ja tyhjentää säiliön. Erittäin hyvä pikku imuri pieneen nopeaan siistimiseen mutta ei korvaa isoa imuria. Tyhjennä joka kerta ja pese joka kerta säiliö niin pysyy hyvänä mutta anna kuivaa niiden osien ennen kuin laitat kasaan ja hepasuodattimen. Hepalle puhdistus ohje: kostuta talouspaperi ei märkä vaan kostea, laita paperi pöydälle ja ota hepa niin päin että se mitä kautta tulee ne hiukkaset suodattimeen tulee paperia vasten ja tamppaa suodatinta kosteaa paperia vasten niin hiukkaset eivät leviä pitkin ilmaan. Näin myös imuteho pysyy hyvänä kun suodatinta puhdistaa säännöllisesti. Toki voi aina ostaa sen Samsung Bespoke Jet Complete Extra varsi imurin ja sinun ei tarvitse puhdistaa sitä imuria kertaakaan vaan sen siivouskeskus tekee sen joka kerta käytön jälkeen ja tyhjennän siivouskeskusken säiliön silloin tällöin. Hinta onkin sitten 1200€

      • Anonyymi

        Minulla ollut pitkään se isompi käsi-imuri valolla ja pyörivällä harjalla, mitä tosin ei ole tullut juurikaan käytettyä. Todella hyvin toiminut ja tehokas, tyhjennän kun tulee täyteen enkä ole pessyt mitään osia kertaakaan, suodattimen imuroin isolla imurilla silloin tällöin.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      435
      3141
    2. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      109
      2549
    3. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      379
      2439
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      158
      2045
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      7
      1877
    6. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      23
      1287
    7. 168
      1280
    8. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      97
      1186
    9. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      72
      1121
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      88
      977
    Aihe