silvercrest

pussiton

Onko kenelläkään kokemuksia tosta Lidlin pussittomasta imurista. Pussiton kiehtoisi kun tota koirankarvaa tulee ihan mahdottomasti, ettei tarvis olla koko ajan vaihtamassa pussia.

10

15944

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • HöynÄ

On kokemusta, ikävä kyllä. Älä juma...ta osta pussitonta, tai ainakaan tätä Lidl:n omaa.

Vien omani huomenna palautukseen huudon kera. Imuteho alussa ihan hyvä, mutta tippuu kuin kissan häntä kun säiliö täyttyy. Ai miksikö. No, siksi,että kaikki pakkautuu pölysäiliön tuloaukkoon ja tämän paskan joudut sitten käsin kaivamaan ulos.

Hinta vekottimelle 80 Eur ja käyttömukavuus sekä teho ihan paskaa luokkaa.

Meillä on 10 vuotta vanha OBH Nordica, halvin malli tuolloin 60 Eur, ja imuteho silminnähden parempi kuin tällä pussittomalla "unelmalla". On teipattu ja paikattu ja muutenkin kärsinyt kaveri, mutta päihittää tuollaisen uuden romun mennen tullen!

En enää koskaan sorru pussittomaan vaihtoehtoon, ellen voi ostaa kalleinta Dysonia.

• Da-De

Minulla ollut kai jo melkein 10 vuotta hyvä imuri Tarttisin kyllä kohta siihen suodattimia mutta en tiedä mistä saa

• Da-De

Minulla kai ollut jo 10 vuotta hyvä imuri Tarttisin kyllä siihen kohta suodattimia mutta en tiedä mistä saa

• Anonyymi

suodattimia saa 0103093582
      sielta soittamalla tulee postissa

• Anonyymi

SILVERCREST kehonkoostumusvaaka on vaikea käyttää. Todellisia käyttöohjeita ei ole sen koommin mukana, kuin netissä. On vain näennäisohjeet luetteloitu turvallisuustiedot. Erittäin hankala käyttää, eli mahdoton tavalliselle ihmiselle.

• Anonyymi

Mä oon 3 sc imuria palauttanu! Paska teho, ei pysty lataan ym. Älkää ostako! Nyt mulle tulee 3. Sc imuri! Jos se menee rikki ni saan ehkä rahat takasin

• Anonyymi

Siis tulee 3. Imuri

• Anonyymi

Ostin silvercrest varsi imuri. 79,90 hintaan, toimiva mutta joka käyttökerran jälkeen se pitää tyhjentää Lukekaa käyttöohjeet niin selviää miten se pitää puhdistaa eli 2 eri aukaisua molemmissa päissä siis 1 aukaisu ja näin se säiliö on tyhjennettävissä, ensin hepa suodatin pois ja sit nostaa sen sisuksen ulos ja tyhjentää säiliön. Erittäin hyvä pikku imuri pieneen nopeaan siistimiseen mutta ei korvaa isoa imuria. Tyhjennä joka kerta ja pese joka kerta säiliö niin pysyy hyvänä mutta anna kuivaa niiden osien ennen kuin laitat kasaan ja hepasuodattimen. Hepalle puhdistus ohje: kostuta talouspaperi ei märkä vaan kostea, laita paperi pöydälle ja ota hepa niin päin että se mitä kautta tulee ne hiukkaset suodattimeen tulee paperia vasten ja tamppaa suodatinta kosteaa paperia vasten niin hiukkaset eivät leviä pitkin ilmaan. Näin myös imuteho pysyy hyvänä kun suodatinta puhdistaa säännöllisesti. Toki voi aina ostaa sen Samsung Bespoke Jet Complete Extra varsi imurin ja sinun ei tarvitse puhdistaa sitä imuria kertaakaan vaan sen siivouskeskus tekee sen joka kerta käytön jälkeen ja tyhjennän siivouskeskusken säiliön silloin tällöin. Hinta onkin sitten 1200€

• Anonyymi

Minulla ollut pitkään se isompi käsi-imuri valolla ja pyörivällä harjalla, mitä tosin ei ole tullut juurikaan käytettyä. Todella hyvin toiminut ja tehokas, tyhjennän kun tulee täyteen enkä ole pessyt mitään osia kertaakaan, suodattimen imuroin isolla imurilla silloin tällöin.

• Anonyymi

Sain sellaisen synttärilahjaksi ikävä kyllä. On kyllä todella kovaääninen ja imuteho on aika onneton! 😅 En lähtisi suosittelemaan ja niin se vain on, että hinta kertoo yleisesti aina laadun

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      161
      9484
    2. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      49
      2990
    3. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      41
      2759
    4. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      57
      2601
    5. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      198
      2018
    6. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      100
      1916
    7. Sinä saat minut kuohuksiin

Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai
      Tunteet
      25
      1863
    8. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      50
      1409
    9. Tunnekylmä olet

En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p
      Ikävä
      110
      1254
    10. Miten hetki

Kahden olisi paras
      Ikävä
      28
      1231
    Aihe